Re: 2003 Chrysler 300M 3.5 V6
: 07 kwie 2017, 10:02
Nie masz racji Ta drabina tak wyglądała do połowy 2001, a powyżej tego rocznika, kiedy to zrestylizowany model Concorde w swojej wersji Limited zastępuje LHS, który kończy swój żywot, to właśnie Concorde LTD stoi na czele gamy, poniżej cennikowo jest Concorde LXI (234 PS, ale z wnętrzem, jak u poprzednika z okresu 98-01). 300M jest zasadniczo wycofywany z Europy i z 7 dmiu krajów, w których był sprzedawany, zostaje do końca swej produkcji jedynie w trzech, cenowo na równi z Dodge'm Intrepidem (3,5 SXT), oferowanym w Europie na indywidualne zamówienie jedynie w Austrii przez dwa lata. Ceny oczywiście z przeliczeń w dolcach hamerykańskich
Myślałem i nad Twoim, ale raz, cena o dobre 5 tysia zawyżona, także całkowicie nierealna do uzyskania i tym samym autko jedynie do miłego pooglądania BTW, trzy rzeczy, które budzą wątpliwości w Twoim 300M: pierwsza; po lifcie pod koniec 2002 i modele na 2003 w 300M powinny mieć nieco inny gril i logo powieszone na samej górze, nie w środku. Dwa; Piktogram kontroli trakcji wygląda już inaczej (oznaczenie TRAC było stosowane do przedliftowych, później jest mini draft uciekającego samochodu z napisem OFF. I trzy - to zmieniara na 6CD, nie 4. To niuanse, ale wprawne oko wypatrzy i będzie dumać, że coś jest nie tak
Myślałem i nad Twoim, ale raz, cena o dobre 5 tysia zawyżona, także całkowicie nierealna do uzyskania i tym samym autko jedynie do miłego pooglądania BTW, trzy rzeczy, które budzą wątpliwości w Twoim 300M: pierwsza; po lifcie pod koniec 2002 i modele na 2003 w 300M powinny mieć nieco inny gril i logo powieszone na samej górze, nie w środku. Dwa; Piktogram kontroli trakcji wygląda już inaczej (oznaczenie TRAC było stosowane do przedliftowych, później jest mini draft uciekającego samochodu z napisem OFF. I trzy - to zmieniara na 6CD, nie 4. To niuanse, ale wprawne oko wypatrzy i będzie dumać, że coś jest nie tak