2002 Town&Country 3.3 z Opoczna
Re: Town&Country z Opoczna
Z uszczelniaczy warto wypróbować pył aluminiowy. Ja tak uratowałem dwie chłodnice, kosztuje grosze (około 10 PLN), powinieneś to dostać w każdej przyzwoitej stacji benzynowej. Na małe nieszczelności idealne, dziur po kulach jednak nie ogarnie... Testowałem też inne wynalazki, tylko ten pył się sprawdził.
-
- Posty: 2057
- Rejestracja: 18 maja 2010, 15:29
- Samochód: 1996 Lincoln Town Car 4.6 V8 spełnione marzenie :)
- Skąd: Kalisz
Re: Town&Country z Opoczna
Jeśli to świeża sprawa, to nieszczelność mógł wyrządzić użyty radiator flush .
Obecnie:
2005 Cadillac SRX 3.6 V6
2003 Lincoln Town Car "L" 4.6 V8
2007 Chrysler 300C 5.7 V8 HEMI
1996 Lincoln Town Car 4.6 V8
1976 Lincoln Continental Mark IV 7.5 V8
Ex:
1991 Lincoln Town Car 5.0 V8
1993 Chevrolet G20 5.7 V8
1999 Chrysler Town & Country 3.8 V6
2000 Chrysler Sebring Conv. 2.5 V6
1997 Jeep Grand Cherokee 5.2 V8
1998 Chrysler Concorde 3.2 V6
1995 Chevrolet C1500 Pickup 4.3 V6
1998 Chrysler LHS 3.5 V6
1991 Chevrolet Caprice Classic 5.0 V8
1998 Lincoln Town Car 4.6 V8
2005 Chrysler Town&Country 3.8 V6
2005 Chrysler Sebring Conv. 2.4 R4
1999 Chrysler LHS 3.5 V6
2005 Chrysler Town&Country 3.8 V6
1992 Mercury Grand Marquis 4.6 V8
2001 Lincoln Town Car 4.6 V8
2002 Chevrolet Avalanche Z71 5.3 V8
2005 Chrysler 300C 3.5 V6
2001 Chrysler Town&Country 3.8 V6
2001 Chrysler LHS 3.5 V6
2002 Chrysler Grand Voyager 3.3 V6
2005 Cadillac SRX 3.6 V6
1999 Lincoln Town Car 4.6 V8
2003 Lincoln Town Car 4.6 V8
2005 Ford Crown Victoria 4.6 V8 - P71
2005 Cadillac SRX 3.6 V6
2003 Lincoln Town Car "L" 4.6 V8
2007 Chrysler 300C 5.7 V8 HEMI
1996 Lincoln Town Car 4.6 V8
1976 Lincoln Continental Mark IV 7.5 V8
Ex:
1991 Lincoln Town Car 5.0 V8
1993 Chevrolet G20 5.7 V8
1999 Chrysler Town & Country 3.8 V6
2000 Chrysler Sebring Conv. 2.5 V6
1997 Jeep Grand Cherokee 5.2 V8
1998 Chrysler Concorde 3.2 V6
1995 Chevrolet C1500 Pickup 4.3 V6
1998 Chrysler LHS 3.5 V6
1991 Chevrolet Caprice Classic 5.0 V8
1998 Lincoln Town Car 4.6 V8
2005 Chrysler Town&Country 3.8 V6
2005 Chrysler Sebring Conv. 2.4 R4
1999 Chrysler LHS 3.5 V6
2005 Chrysler Town&Country 3.8 V6
1992 Mercury Grand Marquis 4.6 V8
2001 Lincoln Town Car 4.6 V8
2002 Chevrolet Avalanche Z71 5.3 V8
2005 Chrysler 300C 3.5 V6
2001 Chrysler Town&Country 3.8 V6
2001 Chrysler LHS 3.5 V6
2002 Chrysler Grand Voyager 3.3 V6
2005 Cadillac SRX 3.6 V6
1999 Lincoln Town Car 4.6 V8
2003 Lincoln Town Car 4.6 V8
2005 Ford Crown Victoria 4.6 V8 - P71
-
Topic author - Posty: 39
- Rejestracja: 06 lis 2016, 20:20
- Samochód: Chrysler Town&Country 2002 3.3 + LPG
- Skąd: Opoczno
Re: Town&Country z Opoczna
Piotrek, a ten pył aluminiowy nie ma jakichś działań niepożądanych? Tzn, czy nie przytka czegoś więcej poza nieszczelnością, a co nie powinno być przytkane? U mnie przy ściskaniu górnego węża wydobywają się bąbelki powietrza z miejsca styku rurki/lamelki z bocznym pionowym łączeniem. Jutro zdjęcia.
Ogólnie zadowolony nie jestem, bo to znów jakiś wydatek jeśli będę zmieniał chłodnicę. Z drugiej strony - zdawałem sobie sprawę, że użycie flush radiatora może ujawnić jakieś nieszczelności dotąd przytkane szlamem.
Plus jest taki że nie widzę , aby z nagrzewnicy ciekło
Samochód jest przewidziany do użytku dla siebie, nie na sprzedaż, więc ewentualna wymiana jakiegoś podzespołu skutkować będzie poprawą ogólnej kondycji samochodu, a to już jakiś plusik
Ogólnie zadowolony nie jestem, bo to znów jakiś wydatek jeśli będę zmieniał chłodnicę. Z drugiej strony - zdawałem sobie sprawę, że użycie flush radiatora może ujawnić jakieś nieszczelności dotąd przytkane szlamem.
Plus jest taki że nie widzę , aby z nagrzewnicy ciekło
Samochód jest przewidziany do użytku dla siebie, nie na sprzedaż, więc ewentualna wymiana jakiegoś podzespołu skutkować będzie poprawą ogólnej kondycji samochodu, a to już jakiś plusik
2002 Chrysler Town&Country 3.3 + LPG BRC
-
- Posty: 3658
- Rejestracja: 29 sty 2010, 12:07
- Skąd: Górny Śląsk
Re: Town&Country z Opoczna
nie warto się bawić w uszczelniacze, mocniej depnie na gaz i znowu mu wypluje płyn. Nie pamiętam ale chyba coś koło 600 zł dałem za nową chłodnicę bo u mnie tez troszkę ciekła na plastikowym grzbiecie. Jeśli cieknie na aluminiowym żebrowaniu to jeszcze ponoć da się to naprawić.
-
- Sheriff
- Posty: 12244
- Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
- Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
- Skąd:
- Kontakt:
Re: Town&Country z Opoczna
Do Subaru dałem 200 zł za nówkę
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
-
- Posty: 444
- Rejestracja: 22 kwie 2016, 22:40
- Samochód: 2008 Chevy Tahoe LTZ RWD + 2004 Tahoe 5.3 LT 4x4
- Skąd: Ustroń
Re: Town&Country z Opoczna
Nówka koło 350-400 powinna być, szkoda drutować starą ja po rabatach w sierpniu dałem 280zł za nową. Opisywałem akcję na forum voyagerów.
1983 VW Rabbit SOLD
1992 Jeep XJ 4.0 SOLD
1989 Jeep XJ 2,1TD SOLD 1995 Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 SOLD 2002 Jeep WJ SOLD
1999 CHRYSLER TOWN&COUNTRY 3,8 SOLD
2003 Chrysler Town & Country LXi 3,8 SOLD
2003 Chrysler Grand Voyager 3,3 AWD SOLD
2001 Chevrolet Trailblazer 4,2 LTZ SOLD
2005 Chevrolet TRAILBLAZER 4.2 LT SOLD
2003 Chevrolet Suburban 5,3 LT SOLD
2004 Chevrolet Suburban 5,3 Z71 SOLD
2001 Chevrolet Tahoe 5.3 LT 4x4 SOLD
Aktualnie:
2004 Chevrolet Tahoe 5.3 LT 4x4
2008 Chevrolet Tahoe 5.3 LTZ
1992 Jeep XJ 4.0 SOLD
1989 Jeep XJ 2,1TD SOLD 1995 Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 SOLD 2002 Jeep WJ SOLD
1999 CHRYSLER TOWN&COUNTRY 3,8 SOLD
2003 Chrysler Town & Country LXi 3,8 SOLD
2003 Chrysler Grand Voyager 3,3 AWD SOLD
2001 Chevrolet Trailblazer 4,2 LTZ SOLD
2005 Chevrolet TRAILBLAZER 4.2 LT SOLD
2003 Chevrolet Suburban 5,3 LT SOLD
2004 Chevrolet Suburban 5,3 Z71 SOLD
2001 Chevrolet Tahoe 5.3 LT 4x4 SOLD
Aktualnie:
2004 Chevrolet Tahoe 5.3 LT 4x4
2008 Chevrolet Tahoe 5.3 LTZ
Re: Town&Country z Opoczna
Mi nic nie przytkało, oprócz nieszczelności. Jeśli komuś nie robi różnicy 10 zł i może 20 minut na całą operację a kilka stówek i ze dwie godziny to pewnie, że lepiej zakładać nową. Gdyby to było gdzieś na plastiku to pył aluminiowy raczej się nie sprawdzi, ale na lutowane elementy jest OK. Można też się pobawić z cyną i palnikiem, chociaż to już wyższa szkoła jazdy.
-
- Posty: 444
- Rejestracja: 22 kwie 2016, 22:40
- Samochód: 2008 Chevy Tahoe LTZ RWD + 2004 Tahoe 5.3 LT 4x4
- Skąd: Ustroń
Re: Town&Country z Opoczna
Powiem Ci tyle - po wymianie chłodnicy na nową weszło trzy i pół litra płynu więcej.
1983 VW Rabbit SOLD
1992 Jeep XJ 4.0 SOLD
1989 Jeep XJ 2,1TD SOLD 1995 Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 SOLD 2002 Jeep WJ SOLD
1999 CHRYSLER TOWN&COUNTRY 3,8 SOLD
2003 Chrysler Town & Country LXi 3,8 SOLD
2003 Chrysler Grand Voyager 3,3 AWD SOLD
2001 Chevrolet Trailblazer 4,2 LTZ SOLD
2005 Chevrolet TRAILBLAZER 4.2 LT SOLD
2003 Chevrolet Suburban 5,3 LT SOLD
2004 Chevrolet Suburban 5,3 Z71 SOLD
2001 Chevrolet Tahoe 5.3 LT 4x4 SOLD
Aktualnie:
2004 Chevrolet Tahoe 5.3 LT 4x4
2008 Chevrolet Tahoe 5.3 LTZ
1992 Jeep XJ 4.0 SOLD
1989 Jeep XJ 2,1TD SOLD 1995 Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 SOLD 2002 Jeep WJ SOLD
1999 CHRYSLER TOWN&COUNTRY 3,8 SOLD
2003 Chrysler Town & Country LXi 3,8 SOLD
2003 Chrysler Grand Voyager 3,3 AWD SOLD
2001 Chevrolet Trailblazer 4,2 LTZ SOLD
2005 Chevrolet TRAILBLAZER 4.2 LT SOLD
2003 Chevrolet Suburban 5,3 LT SOLD
2004 Chevrolet Suburban 5,3 Z71 SOLD
2001 Chevrolet Tahoe 5.3 LT 4x4 SOLD
Aktualnie:
2004 Chevrolet Tahoe 5.3 LT 4x4
2008 Chevrolet Tahoe 5.3 LTZ
-
- Posty: 444
- Rejestracja: 22 kwie 2016, 22:40
- Samochód: 2008 Chevy Tahoe LTZ RWD + 2004 Tahoe 5.3 LT 4x4
- Skąd: Ustroń
Re: Town&Country z Opoczna
Nie, była tak zawalona że samochód zaczął dostawać temperatury, 3 mechaników Panie trzeba uszczelki na głowicach zmienić, bankowo itd. Zadzwonił do mnie jeden z posiadaczy takiego samochodu, zalecił wymianę chłodnicy i obleciałem prawie 3k km w wakacje.
1983 VW Rabbit SOLD
1992 Jeep XJ 4.0 SOLD
1989 Jeep XJ 2,1TD SOLD 1995 Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 SOLD 2002 Jeep WJ SOLD
1999 CHRYSLER TOWN&COUNTRY 3,8 SOLD
2003 Chrysler Town & Country LXi 3,8 SOLD
2003 Chrysler Grand Voyager 3,3 AWD SOLD
2001 Chevrolet Trailblazer 4,2 LTZ SOLD
2005 Chevrolet TRAILBLAZER 4.2 LT SOLD
2003 Chevrolet Suburban 5,3 LT SOLD
2004 Chevrolet Suburban 5,3 Z71 SOLD
2001 Chevrolet Tahoe 5.3 LT 4x4 SOLD
Aktualnie:
2004 Chevrolet Tahoe 5.3 LT 4x4
2008 Chevrolet Tahoe 5.3 LTZ
1992 Jeep XJ 4.0 SOLD
1989 Jeep XJ 2,1TD SOLD 1995 Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 SOLD 2002 Jeep WJ SOLD
1999 CHRYSLER TOWN&COUNTRY 3,8 SOLD
2003 Chrysler Town & Country LXi 3,8 SOLD
2003 Chrysler Grand Voyager 3,3 AWD SOLD
2001 Chevrolet Trailblazer 4,2 LTZ SOLD
2005 Chevrolet TRAILBLAZER 4.2 LT SOLD
2003 Chevrolet Suburban 5,3 LT SOLD
2004 Chevrolet Suburban 5,3 Z71 SOLD
2001 Chevrolet Tahoe 5.3 LT 4x4 SOLD
Aktualnie:
2004 Chevrolet Tahoe 5.3 LT 4x4
2008 Chevrolet Tahoe 5.3 LTZ
-
- Posty: 304
- Rejestracja: 29 sie 2016, 15:56
- Samochód: Lincoln Town Car '99 V8 4.6
- Skąd: Łomża
Re: Town&Country z Opoczna
To jak jest z tymi "flushami" do chłodnic ? Bo, będę teraz wymieniał u siebie płyn w układzie chłodzenia i chciałem zrobić płukankę, ale teraz sie boje zalać jak ma sie coś rozszczelnić.
1999 Lincoln Town Car Executive Series 4.6 105k mil
-
- Posty: 841
- Rejestracja: 09 lis 2014, 17:41
- Samochód: Ford Crown Victoria V8
- Skąd: Opole
Re: Town&Country z Opoczna
To jest tak: jak układ chłodzenia jest szczelny to lejesz radiator flusha, robisz plukanie, zalewasz plyn i jezdzisz. Jeśli pojawi się wyciek to znaczy, ze wczesniej bylo juz jakieś uszkodzenie.bluecard88 pisze:To jak jest z tymi "flushami" do chłodnic ? Bo, będę teraz wymieniał u siebie płyn w układzie chłodzenia i chciałem zrobić płukankę, ale teraz sie boje zalać jak ma sie coś rozszczelnić.
Tego typu srodki nie mają takiej siły aby uszkadzac plastik albo aluminium.
1998 Ford Crown Victoria LX 4.6 V8
Był: 1995 Mercury Grand Marquis LS 4.6 V8
Był: 1995 Mercury Grand Marquis LS 4.6 V8
-
Topic author - Posty: 39
- Rejestracja: 06 lis 2016, 20:20
- Samochód: Chrysler Town&Country 2002 3.3 + LPG
- Skąd: Opoczno
Re: Town&Country z Opoczna
Nie było mnie kilka dni, więc obiecana fotka później.
Skłonny jestem zgodzić się z Wojtkiem, u mnie chyba była już wcześniej nieszczelność, tylko mniejsza. Kilka razy zwracałem uwagę na niewielką plamę właśnie między lewym kołem a chłodnicą, ale zawsza tłumaczyłem to sobie klimatyzacją.
Skłonny jestem zgodzić się z Wojtkiem, u mnie chyba była już wcześniej nieszczelność, tylko mniejsza. Kilka razy zwracałem uwagę na niewielką plamę właśnie między lewym kołem a chłodnicą, ale zawsza tłumaczyłem to sobie klimatyzacją.
2002 Chrysler Town&Country 3.3 + LPG BRC
-
Topic author - Posty: 39
- Rejestracja: 06 lis 2016, 20:20
- Samochód: Chrysler Town&Country 2002 3.3 + LPG
- Skąd: Opoczno
Re: Town&Country z Opoczna
Kurcze, po wymianie płynu było ok, potem jeden dzień takiego szarpania, że nerw mnie straszny w trasie łapał (250km), samochód przestał na parkingu pod chmurką 3 doby i od tamtej pory jest super. Nawet nie stęknie.
W tym tygodniu zmieniłem opony na Micheliny Crossclimate, dziś zrobiłem 200km, mogę potwierdzić, że są ciche. Nawet na autostradzie pod Łodzią Voyek toczył się jak typowy amerykański dupowóz, czyli jazda nim to czysta przyjemność. Płynu w chłodnicy też jakoś przestało ubywać. Sam się naprawił, czy jak? Nie żebym narzekał, bo ja lubię samochody, które dają radość z bezproblemowej jazdy. Edycja: uzupełniłem fotki.
W tym tygodniu zmieniłem opony na Micheliny Crossclimate, dziś zrobiłem 200km, mogę potwierdzić, że są ciche. Nawet na autostradzie pod Łodzią Voyek toczył się jak typowy amerykański dupowóz, czyli jazda nim to czysta przyjemność. Płynu w chłodnicy też jakoś przestało ubywać. Sam się naprawił, czy jak? Nie żebym narzekał, bo ja lubię samochody, które dają radość z bezproblemowej jazdy. Edycja: uzupełniłem fotki.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony 28 lut 2017, 20:25 przez Joachim, łącznie zmieniany 1 raz.
2002 Chrysler Town&Country 3.3 + LPG BRC
-
- Posty: 3056
- Rejestracja: 28 lip 2010, 19:04
- Samochód: brak amcara
- Skąd: Bierutów, dolnośląskie/opolskie
Re: Town&Country z Opoczna
Możesz powiedzieć, co Cię skłoniło do wyboru CrossClimate ?
Kupiłeś to jako oponę zimową czy całoroczną ?
Kupiłeś to jako oponę zimową czy całoroczną ?
Były:
2015 Chrysler Town&Country 3.6 V6
1991 Chevrolet Caprice Classic 5.0 V8
2007 Chevrolet Express CargoVan 4.8 V8
1993 Cadillac Fleetwood 5.7 V8
2005 Chrysler Town&Country Limited 3.8 V6
1997 Chrysler Voyager LE 3.3 V6
1990 Chrysler Voyager LE 3.0V6
2000 Chevy Tahoe LT 5.3 V8 Vortec
1986 Mercury Grand Marquis 5.0 V8
1993 Chrysler Le Baron Cabrio 3.0 V6
1996 Chrysler Voyager LE 3.3 V6
1990 GMC Vandura 5.7 V8 Explorer
2000 Chevrolet Impala 3.4 V6
1998 Chevrolet Blazer LT 4.3 V6
1989 Plymouth Grand Voyager SE 3.0 V6
2000 Chrysler 300M 3.5 V6
1999 Chrysler Town&Country Limited 3.8 V6
1999 Chrysler Grand Voyager LX 3.3 V6
2015 Chrysler Town&Country 3.6 V6
1991 Chevrolet Caprice Classic 5.0 V8
2007 Chevrolet Express CargoVan 4.8 V8
1993 Cadillac Fleetwood 5.7 V8
2005 Chrysler Town&Country Limited 3.8 V6
1997 Chrysler Voyager LE 3.3 V6
1990 Chrysler Voyager LE 3.0V6
2000 Chevy Tahoe LT 5.3 V8 Vortec
1986 Mercury Grand Marquis 5.0 V8
1993 Chrysler Le Baron Cabrio 3.0 V6
1996 Chrysler Voyager LE 3.3 V6
1990 GMC Vandura 5.7 V8 Explorer
2000 Chevrolet Impala 3.4 V6
1998 Chevrolet Blazer LT 4.3 V6
1989 Plymouth Grand Voyager SE 3.0 V6
2000 Chrysler 300M 3.5 V6
1999 Chrysler Town&Country Limited 3.8 V6
1999 Chrysler Grand Voyager LX 3.3 V6