2002 Town&Country 3.3 z Opoczna

Chrysler
Awatar użytkownika

Topic author
Joachim
Posty: 35
Rejestracja: 06 lis 2016, 20:20
Samochód: Chrysler Town&Country 2002 3.3 + LPG
Skąd: Opoczno

Re: Town&Country z Opoczna

Post autor: Joachim » 04 gru 2016, 12:56

Crossclimatki kupiłem, ponieważ:
- kończą mi się jedyne opony jakie posiadam do Voyka, letnie
- zimy ostatnimi laty jak na lekarstwo, drogi są w miarę odśnieżane, Voykiem w zimie jeździł będę okazyjnie
- opinie jakie znalazłem są w większości pozytywne, zwłaszcza w zakresie prowadzenia na mokrej jezdni i hałasu.

Po założeniu na koła jeździłem po nieodśnieżanej drodze. Trzymanie boczne wg. mnie jest słabe, ale nie jeździłem Voykiem na zimówkach, więc nie mam porównania. Warstwa 5 cm mokrego śniegu i jazda na wprost do 50 km/h jest ok, więcej nie próbowałem bo droga wąska a krawężniki wysokie. Przy 30 km/h slalom po jezdni i trzymanie było dobre. Dopiero na minirondzie zaczynał uciekać.
2002 Chrysler Town&Country 3.3 + LPG BRC

Awatar użytkownika

KARLone
Posty: 3495
Rejestracja: 29 sty 2010, 12:07
Skąd: Górny Śląsk

Re: Town&Country z Opoczna

Post autor: KARLone » 05 gru 2016, 16:28

przedłużane wersje jak dobrze pamiętam ważą ok 1900 kg. To jednak sporo. Na pewno trzeba jeździć ostrożniej niż osobówką.

Awatar użytkownika

Topic author
Joachim
Posty: 35
Rejestracja: 06 lis 2016, 20:20
Samochód: Chrysler Town&Country 2002 3.3 + LPG
Skąd: Opoczno

Re: Town&Country z Opoczna

Post autor: Joachim » 06 gru 2016, 09:41

Tak, miałem okazję wjechać na wagę - 1860 kg bez trzeciego rzędu siedzeń, z ćwiartką baku benzyny i gazu na 40 km.
2002 Chrysler Town&Country 3.3 + LPG BRC

Awatar użytkownika

Topic author
Joachim
Posty: 35
Rejestracja: 06 lis 2016, 20:20
Samochód: Chrysler Town&Country 2002 3.3 + LPG
Skąd: Opoczno

Re: Town&Country z Opoczna

Post autor: Joachim » 22 gru 2016, 09:09

Podliczyłem wydatki na benzynę z całego roku (tak, zapisuję :) )wyszło tuż ponad 1000 zł. Gazu jeszcze nie podliczałem. A wracając do benzynki - myślę nad wstawieniem w blok silnika grzałki elektrycznej na 230v, np. Defa. Dedykowana grzałka, ładowarka z podtrzymaniem akumulatora i nawiew do kabiny to właśnie roczny koszt benzyny.
2002 Chrysler Town&Country 3.3 + LPG BRC

Awatar użytkownika

RadAg!
Sheriff
Posty: 11621
Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
Skąd:
Kontaktowanie:

Re: Town&Country z Opoczna

Post autor: RadAg! » 23 gru 2016, 09:18

Ja wydałem na benzynę na Vicki od początku jej posiadania już ok 30k PLN :)
Jest:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
Były:
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<

Awatar użytkownika

Topic author
Joachim
Posty: 35
Rejestracja: 06 lis 2016, 20:20
Samochód: Chrysler Town&Country 2002 3.3 + LPG
Skąd: Opoczno

Re: Town&Country z Opoczna

Post autor: Joachim » 23 gru 2016, 18:28

Ooo, to byś dużo grzałek Defa już kupił :)
2002 Chrysler Town&Country 3.3 + LPG BRC


MichaŁ
Posty: 2726
Rejestracja: 28 lip 2010, 19:04
Samochód: '05 T&C Limited
Skąd: Oleśnica

Re: Town&Country z Opoczna

Post autor: MichaŁ » 28 gru 2016, 14:24

Ponieważ wątek stał się bardziej opowieścią o aucie niż krótkim tematem powitalnym, przeniosłem go do odpowiedniego działu.
Były:
1997 Chrysler Voyager LE 3.3 V6
1990 Chrysler Voyager LE 3.0V6
2000 Chevy Tahoe LT 5.3 V8 Vortec
1986 Mercury Grand Marquis 5.0 V8
1993 Chrysler Le Baron Cabrio 3.0 V6
1996 Chrysler Voyager LE 3.3 V6
1990 GMC Vandura 5.7 V8 Explorer
2000 Chevrolet Impala 3.4 V6
1998 Chevrolet Blazer LT 4.3 V6
1989 Plymouth Grand Voyager SE 3.0 V6
2000 Chrysler 300M 3.5 V6
1999 Chrysler Town&Country Limited 3.8 V6
1999 Chrysler Grand Voyager LX 3.3 V6

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika