'05 Chrysler Town&Country Limited

Chrysler

Topic author
MichaŁ
Posty: 2707
Rejestracja: 28 lip 2010, 19:04
Samochód: '05 T&C Limited
Skąd: Oleśnica

Re: '05 Chrysler Town&Country Limited

Post autor: MichaŁ » 16 sty 2018, 17:51

Czyli miałeś problem z otwieraniem klapy bagażnika?
U mnie centralny nie zamykał drzwi przesuwnych lewych ani prawych. Pomogła wymiana siłowników.

Wysłane przez Tapatalk

Były:
1997 Chrysler Voyager LE 3.3 V6
1990 Chrysler Voyager LE 3.0V6
2000 Chevy Tahoe LT 5.3 V8 Vortec
1986 Mercury Grand Marquis 5.0 V8
1993 Chrysler Le Baron Cabrio 3.0 V6
1996 Chrysler Voyager LE 3.3 V6
1990 GMC Vandura 5.7 V8 Explorer
2000 Chevrolet Impala 3.4 V6
1998 Chevrolet Blazer LT 4.3 V6
1989 Plymouth Grand Voyager SE 3.0 V6
2000 Chrysler 300M 3.5 V6
1999 Chrysler Town&Country Limited 3.8 V6
1999 Chrysler Grand Voyager LX 3.3 V6

Awatar użytkownika

KARLone
Posty: 3490
Rejestracja: 29 sty 2010, 12:07
Skąd: Górny Śląsk

Re: '05 Chrysler Town&Country Limited

Post autor: KARLone » 16 sty 2018, 18:26

tak, chodziło mi o klapę, chyba źle się wyraziłem ;) U mnie najprostsza wersja z hamsko ręcznym pierdolnieciem drzwiami.
Jak z komfortem stow n go? będziesz zakładał instalkę C3H8?


Topic author
MichaŁ
Posty: 2707
Rejestracja: 28 lip 2010, 19:04
Samochód: '05 T&C Limited
Skąd: Oleśnica

Re: '05 Chrysler Town&Country Limited

Post autor: MichaŁ » 16 sty 2018, 18:59

Komfort siedzenia Sn'G wbrew obiegowej opinii nie odbiega zbyt mocno od standardowych foteli.

Instalka już jest. Zakładana w tym roku, z dwiema butlami w schowkach na fotele środkowego rzędu.

Wysłane przez Tapatalk

Były:
1997 Chrysler Voyager LE 3.3 V6
1990 Chrysler Voyager LE 3.0V6
2000 Chevy Tahoe LT 5.3 V8 Vortec
1986 Mercury Grand Marquis 5.0 V8
1993 Chrysler Le Baron Cabrio 3.0 V6
1996 Chrysler Voyager LE 3.3 V6
1990 GMC Vandura 5.7 V8 Explorer
2000 Chevrolet Impala 3.4 V6
1998 Chevrolet Blazer LT 4.3 V6
1989 Plymouth Grand Voyager SE 3.0 V6
2000 Chrysler 300M 3.5 V6
1999 Chrysler Town&Country Limited 3.8 V6
1999 Chrysler Grand Voyager LX 3.3 V6

Awatar użytkownika

KARLone
Posty: 3490
Rejestracja: 29 sty 2010, 12:07
Skąd: Górny Śląsk

Re: '05 Chrysler Town&Country Limited

Post autor: KARLone » 16 sty 2018, 20:10

ile w sumie mieści się w tych butlach? da się wyciągnąć w ogóle środkowy rząd???


Topic author
MichaŁ
Posty: 2707
Rejestracja: 28 lip 2010, 19:04
Samochód: '05 T&C Limited
Skąd: Oleśnica

Re: '05 Chrysler Town&Country Limited

Post autor: MichaŁ » 16 sty 2018, 21:11

Ponad 70 litrów.
Da się, ale trzeba już totalnie wykręcić fotele z auta.

W momencie kiedy schowki środkowego rzędu są zajęte przez butle, możesz złożyć fotele i postawić je na sztorc.
Kanapę chowasz w podłogę i na budowę można lecieć :)
Były:
1997 Chrysler Voyager LE 3.3 V6
1990 Chrysler Voyager LE 3.0V6
2000 Chevy Tahoe LT 5.3 V8 Vortec
1986 Mercury Grand Marquis 5.0 V8
1993 Chrysler Le Baron Cabrio 3.0 V6
1996 Chrysler Voyager LE 3.3 V6
1990 GMC Vandura 5.7 V8 Explorer
2000 Chevrolet Impala 3.4 V6
1998 Chevrolet Blazer LT 4.3 V6
1989 Plymouth Grand Voyager SE 3.0 V6
2000 Chrysler 300M 3.5 V6
1999 Chrysler Town&Country Limited 3.8 V6
1999 Chrysler Grand Voyager LX 3.3 V6

Awatar użytkownika

KARLone
Posty: 3490
Rejestracja: 29 sty 2010, 12:07
Skąd: Górny Śląsk

Re: '05 Chrysler Town&Country Limited

Post autor: KARLone » 17 sty 2018, 15:26

heh, prześwietliłeś mnie :D Właśnie nie szukałem stow n go, bo obawiałem się o miejsce na butle. 70L to bardzo fajny wynik jak na tak oszczędne auto. Zależało mi, żeby przestrzeń ładunkowa była w pełni dostępna w razie konieczności. Niby mam jeszcze pontiaka ale rodzice sobie nim jeżdżą, więc czasami nie ma jak "pożyczyć". Te modele T&C, które były na necie, LPG zbiornik miały w zagłębieniu kanapy w trzecim rzędzie, przez co nie dało się złożyć kanapy. Odbierało to w mojej ocenie sens takiego auta. O takim rozwiązaniu jak u ciebie słyszę pierwszy raz. T&C ze zwykłymi fotelami miały zbiorniki pod autem i środek był normalnie dostępny, stąd decyzja o zakupie właśnie takiego.


Topic author
MichaŁ
Posty: 2707
Rejestracja: 28 lip 2010, 19:04
Samochód: '05 T&C Limited
Skąd: Oleśnica

Re: '05 Chrysler Town&Country Limited

Post autor: MichaŁ » 17 sty 2018, 17:02

Tyle, że pod auto montują z reguły butle 45 litrów brutto, więc wchodzi jakieś 37 litrów - 300 km :)

Gdybym kupił z butlą w schowku tylnej kanapy, to pierwszą rzeczą byłaby zmiana butli, bo to rozwiązanie totalnie bez sensu.

Wysłane przez Tapatalk

Były:
1997 Chrysler Voyager LE 3.3 V6
1990 Chrysler Voyager LE 3.0V6
2000 Chevy Tahoe LT 5.3 V8 Vortec
1986 Mercury Grand Marquis 5.0 V8
1993 Chrysler Le Baron Cabrio 3.0 V6
1996 Chrysler Voyager LE 3.3 V6
1990 GMC Vandura 5.7 V8 Explorer
2000 Chevrolet Impala 3.4 V6
1998 Chevrolet Blazer LT 4.3 V6
1989 Plymouth Grand Voyager SE 3.0 V6
2000 Chrysler 300M 3.5 V6
1999 Chrysler Town&Country Limited 3.8 V6
1999 Chrysler Grand Voyager LX 3.3 V6

Awatar użytkownika

Joachim
Posty: 35
Rejestracja: 06 lis 2016, 20:20
Samochód: Chrysler Town&Country 2002 3.3 + LPG
Skąd: Opoczno

Re: '05 Chrysler Town&Country Limited

Post autor: Joachim » 19 sty 2018, 18:50

U mnie wchodzi standardowo przy tankowaniu 49 litrów LPG. Wystarcza to tak od 330 do 400 kilometrów. Butla Stako 630x225, 58 litrów. Mam jednak smaka na 680x270 i 82 litry, a już marzeniem byłoby 720x270 92 l. Będę wtedy stał przy dystrybutorze jak ten gość z World of Tanks :)
https://www.youtube.com/watch?time_cont ... lHu8fy0Mnc
2002 Chrysler Town&Country 3.3 + LPG BRC


Topic author
MichaŁ
Posty: 2707
Rejestracja: 28 lip 2010, 19:04
Samochód: '05 T&C Limited
Skąd: Oleśnica

Re: '05 Chrysler Town&Country Limited

Post autor: MichaŁ » 11 kwie 2018, 19:37

Dawno nic nie pisałem. Jeździmy sobie razem miło i przyjemnie w różne miejsca.

Na przełomie stycznia i lutego pojawił się spory wyciek płynu chłodniczego.
Źródło było dla mnie ciężkie do zlokalizowania, więc obstawiałem jakąś opaske, trójnik - generalnie jakiś pierdolnik dołożony do układu razem z LPG.

Koniec końców winowajcą okazał się brok w bloku silnika. Żeby było śmieszniej, jeden z tych, od strony skrzyni.
Brok, kosztował 9 ziko. Ale żeby go wymienić, trzeba było wytargać skrzynię :)


Dzisiaj natomiast odebrałem go z wymiany oleju. Kontynuuję lanie Valvoline.
I wrzuciliśmy nowe klocuszki na przód i przetoczyliśmy tarcze.
... i jeździmy dalej.
Były:
1997 Chrysler Voyager LE 3.3 V6
1990 Chrysler Voyager LE 3.0V6
2000 Chevy Tahoe LT 5.3 V8 Vortec
1986 Mercury Grand Marquis 5.0 V8
1993 Chrysler Le Baron Cabrio 3.0 V6
1996 Chrysler Voyager LE 3.3 V6
1990 GMC Vandura 5.7 V8 Explorer
2000 Chevrolet Impala 3.4 V6
1998 Chevrolet Blazer LT 4.3 V6
1989 Plymouth Grand Voyager SE 3.0 V6
2000 Chrysler 300M 3.5 V6
1999 Chrysler Town&Country Limited 3.8 V6
1999 Chrysler Grand Voyager LX 3.3 V6

Awatar użytkownika

Seweryn 1977
Posty: 348
Rejestracja: 22 kwie 2016, 22:40
Samochód: 2003 Chevrolet Suburban 5.3
Skąd: Ustroń

Re: '05 Chrysler Town&Country Limited

Post autor: Seweryn 1977 » 11 kwie 2018, 20:01

I jeździć będziecie bo to wdzięczne wozy.
1983 VW Rabbit SOLD
1992 Jeep XJ 4.0 SOLD
1989 Jeep XJ 2,1TD SOLD
1999 CHRYSLER TOWN&COUNTRY 3,8 SOLD
2003 Chrysler Town & Country LXi 3,8 SOLD
2003 Chrysler Grand Voyager 3,3 AWD SOLD
2001 Chevrolet Trailblazer 4,2 LTZ SOLD
2003 Chevrolet Suburban 5,3 LT

Awatar użytkownika

RadAg!
Sheriff
Posty: 11609
Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
Skąd:
Kontaktowanie:

Re: '05 Chrysler Town&Country Limited

Post autor: RadAg! » 11 kwie 2018, 20:31

@Michał - przy okazji wytłumacz proszę wszystkim po co się toczy tarcze :]
Jest:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
Były:
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<

Awatar użytkownika

KARLone
Posty: 3490
Rejestracja: 29 sty 2010, 12:07
Skąd: Górny Śląsk

Re: '05 Chrysler Town&Country Limited

Post autor: KARLone » 11 kwie 2018, 20:33

W sumie dobrze, ze wspominasz o poziomie płynu, bo w swoim już dawno nie sprawdzałem. Człowiek jest już tak ogłupione przez te komputery i kontrolki, że do puki się nie wyświetlają jakieś błędy to nic nie sprawdzam... Jutro jadę na wycieczkę do Wrocka, więc sprawdzę, żeby mnie nic nie zaskoczyło ;)


Topic author
MichaŁ
Posty: 2707
Rejestracja: 28 lip 2010, 19:04
Samochód: '05 T&C Limited
Skąd: Oleśnica

Re: '05 Chrysler Town&Country Limited

Post autor: MichaŁ » 11 kwie 2018, 21:46

Jestem jutro większość dnia we Wrocku. Jak będziesz miał chwilę to można się spotkać, aczkolwiek będę poruszał się Skodą.

@Radku - taki zabieg można wykonać z kilku względów.
Były:
1997 Chrysler Voyager LE 3.3 V6
1990 Chrysler Voyager LE 3.0V6
2000 Chevy Tahoe LT 5.3 V8 Vortec
1986 Mercury Grand Marquis 5.0 V8
1993 Chrysler Le Baron Cabrio 3.0 V6
1996 Chrysler Voyager LE 3.3 V6
1990 GMC Vandura 5.7 V8 Explorer
2000 Chevrolet Impala 3.4 V6
1998 Chevrolet Blazer LT 4.3 V6
1989 Plymouth Grand Voyager SE 3.0 V6
2000 Chrysler 300M 3.5 V6
1999 Chrysler Town&Country Limited 3.8 V6
1999 Chrysler Grand Voyager LX 3.3 V6

Awatar użytkownika

KARLone
Posty: 3490
Rejestracja: 29 sty 2010, 12:07
Skąd: Górny Śląsk

Re: '05 Chrysler Town&Country Limited

Post autor: KARLone » 12 kwie 2018, 07:21

dzięki za zaproszenie, jade z dzieciakami do zoo więc pewnie nie będę miał już na nic więcej ochoty. Trzeba zrobić jakiś spot tak bez okazji i żeby dzieciaki mi nie buczały za uchem :P

Awatar użytkownika

RadAg!
Sheriff
Posty: 11609
Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
Skąd:
Kontaktowanie:

Re: '05 Chrysler Town&Country Limited

Post autor: RadAg! » 12 kwie 2018, 20:05

MichaŁ pisze:
11 kwie 2018, 21:46
Jestem jutro większość dnia we Wrocku. Jak będziesz miał chwilę to można się spotkać, aczkolwiek będę poruszał się Skodą.

@Radku - taki zabieg można wykonać z kilku względów.
Opowiedz o nich, jestem cholernie ciekaw co to daje... ;D
Jest:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
Były:
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika