'05 Chrysler Town&Country Limited

Chrysler
Awatar użytkownika

Seweryn 1977
Posty: 332
Rejestracja: 22 kwie 2016, 22:40
Samochód: 2003 Chevrolet Suburban 5.3
Skąd: Ustroń

Re: '05 Chrysler Town&Country Limited

Post autor: Seweryn 1977 » 12 kwie 2018, 21:56

Na przykład to, że ktoś zmieni tarcze a nie zmieni klocków, bo jeszcze są dobre (tak teść ma warsztat to się dzieje) i po czasie nierówno "biorą". Zakładasz nowe klocki i przetaczasz tarczę.
1983 VW Rabbit SOLD
1992 Jeep XJ 4.0 SOLD
1989 Jeep XJ 2,1TD SOLD
1999 CHRYSLER TOWN&COUNTRY 3,8 SOLD
2003 Chrysler Town & Country LXi 3,8 SOLD
2003 Chrysler Grand Voyager 3,3 AWD SOLD
2001 Chevrolet Trailblazer 4,2 LTZ SOLD
2003 Chevrolet Suburban 5,3 LT


Topic author
MichaŁ
Posty: 2683
Rejestracja: 28 lip 2010, 19:04
Samochód: '05 T&C Limited
Skąd: Oleśnica

Re: '05 Chrysler Town&Country Limited

Post autor: MichaŁ » 12 kwie 2018, 22:05

Nie chce mi się, ale dobrze.

Można to zrobić, np. jeżeli masz zwichrowane tarcze.
Można to zrobić, jeżeli widzisz na powierchni tarczy jakąś nierówność, a zakładasz nowe klocki.
Można to zrobić profilaktycznie, przy wymianie klocków.
Można to zrobić z nudów.
Można to zrobić bo tak lubimy.
Można to zrobić, bo chcemy to zrobić.
Można to zrobić, nawet jeżeli tak naprawdę nie chcemy tego robić.
Jeszcze kilka możliwości mogę wymyślić...

Ważne, żeby tokarz był doświadczony, potrafił dobrze ocenić materiał i "zdjął" go jak najmniej.
No i musimy pamiętać, że istnieje coś takiego jak minimalna grubość tarczy.
Były:
1997 Chrysler Voyager LE 3.3 V6
1990 Chrysler Voyager LE 3.0V6
2000 Chevy Tahoe LT 5.3 V8 Vortec
1986 Mercury Grand Marquis 5.0 V8
1993 Chrysler Le Baron Cabrio 3.0 V6
1996 Chrysler Voyager LE 3.3 V6
1990 GMC Vandura 5.7 V8 Explorer
2000 Chevrolet Impala 3.4 V6
1998 Chevrolet Blazer LT 4.3 V6
1989 Plymouth Grand Voyager SE 3.0 V6
2000 Chrysler 300M 3.5 V6
1999 Chrysler Town&Country Limited 3.8 V6
1999 Chrysler Grand Voyager LX 3.3 V6

Awatar użytkownika

RadAg!
Sheriff
Posty: 11574
Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
Skąd:
Kontaktowanie:

Re: '05 Chrysler Town&Country Limited

Post autor: RadAg! » 13 kwie 2018, 11:39

Mi się też Michał nie chce, szczególnie jak czytam co napisałeś na ten temat.
W naszym kraju jest z tarczami podobnie jak z olejami. Mechanicy tworzą jakieś historie że trzeba lać gęstszy olej, że trzeba toczyć tarcze itp itd. A jaka instrukcja od auta mówi o konieczności toczenia tarcz przy wymianie klocków? Toczenie to komunistyczny wymysł - jak nie było części i kasy.
Jak tarcza jest wykrzywiona to toczeniem jej nie naprawisz, spowodujesz tylko że bedzie grubsza w jednym miejscu a cieńsza w innym więc tylko jej zaszkodzisz i swojemu bezpieczeństwu. Generalnie toczenie to ściąganie materiału, który jest dla tarczy bardzo istotny - patrz min grubość. Zwichrowaną tarczę się wymienia a nie toczy.
Jak jest uszkodzenie na tarczy które mogłoby zaszkodzić nowym klockom to rozumiem jednak toczenie to powinno być proponowane po oględzinach tarczy a większość serwisów toczy tarcze "domyślnie" przy wymianie klocków nawet ich nie oglądając wcześniej. Każde toczenie tarcz zmniejsza ich trwałość i skuteczność. Toczenie "bo idą nowe klocki" jest bez sensu.
Seweryn a ciebie w ogóle nie rozumiem.... Nie pierwszy raz. Dajesz nowe tarcze na stare klocki i je toczysz? Nowe tarcze? Na stare klocki??
Jest:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
Były:
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<


Topic author
MichaŁ
Posty: 2683
Rejestracja: 28 lip 2010, 19:04
Samochód: '05 T&C Limited
Skąd: Oleśnica

Re: '05 Chrysler Town&Country Limited

Post autor: MichaŁ » 13 kwie 2018, 13:06

RadAg! pisze:
13 kwie 2018, 11:39
A jaka instrukcja od auta mówi o konieczności toczenia tarcz przy wymianie klocków?

Instrukcja mówi o niewielu czynnościach serwisowych, które mimo wszystko się realizuje.
Jak tarcza jest wykrzywiona to toczeniem jej nie naprawisz, spowodujesz tylko że bedzie grubsza w jednym miejscu a cieńsza w innym więc tylko jej zaszkodzisz i swojemu bezpieczeństwu.
Z tego co się orientuję, zbierzesz tam gdzie jest go więcej, a tam gdzie mniej nie zbierzesz. Bo nóż stoi w miejscu, a tarcza się kręci.

Jeżeli miałbym krzywe tarcze lub mocno uszkodzone pewnie bym je wymienił ;)
Generalnie toczenie to ściąganie materiału, który jest dla tarczy bardzo istotny - patrz min grubość. Zwichrowaną tarczę się wymienia a nie toczy.
Napisałem wcześniej, że bardzo istotne jest aby tokarz wiedział co robi i trzeba pamiętać o dopuszczalnej minimalnej grubości tarczy.
Jak jest uszkodzenie na tarczy które mogłoby zaszkodzić nowym klockom to rozumiem jednak toczenie to powinno być proponowane po oględzinach tarczy a większość serwisów toczy tarcze "domyślnie" przy wymianie klocków nawet ich nie oglądając wcześniej.
Na szczęście od 4 lat mam tę przyjemność, że nie korzystam z usług tzw. "większości serwisów" i nie robimy tego "domyślnie".

Poza tym dodam, że biorąc pod uwagę Twoje liczne prace przy Vicky, innych samochodach i motocyklach, na pewno masz wiedzę praktyczną w tej materii.
Jednak pracując przez jakiś czas w serwisie i od kilku lat współpracując z róźnej maści warsztatami/serwisami - widziałem w życiu wiele rzeczy i wiele zabiegów na naprawdę wielu różnych samochodach.
Były:
1997 Chrysler Voyager LE 3.3 V6
1990 Chrysler Voyager LE 3.0V6
2000 Chevy Tahoe LT 5.3 V8 Vortec
1986 Mercury Grand Marquis 5.0 V8
1993 Chrysler Le Baron Cabrio 3.0 V6
1996 Chrysler Voyager LE 3.3 V6
1990 GMC Vandura 5.7 V8 Explorer
2000 Chevrolet Impala 3.4 V6
1998 Chevrolet Blazer LT 4.3 V6
1989 Plymouth Grand Voyager SE 3.0 V6
2000 Chrysler 300M 3.5 V6
1999 Chrysler Town&Country Limited 3.8 V6
1999 Chrysler Grand Voyager LX 3.3 V6

Awatar użytkownika

RadAg!
Sheriff
Posty: 11574
Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
Skąd:
Kontaktowanie:

Re: '05 Chrysler Town&Country Limited

Post autor: RadAg! » 13 kwie 2018, 23:04

RadAg! pisze:
13 kwie 2018, 11:39
A jaka instrukcja od auta mówi o konieczności toczenia tarcz przy wymianie klocków?

Instrukcja mówi o niewielu czynnościach serwisowych, które mimo wszystko się realizuje.
Oryginalna serwisówka mówi zawsze o wszystkich niezbędnych krokach przy naprawie/wymianie okreslonych podzespołów. Cała reszta to widzimisię mechaniorów.
RadAg! pisze:
13 kwie 2018, 11:39
Jak tarcza jest wykrzywiona to toczeniem jej nie naprawisz, spowodujesz tylko że bedzie grubsza w jednym miejscu a cieńsza w innym więc tylko jej zaszkodzisz i swojemu bezpieczeństwu.
Z tego co się orientuję, zbierzesz tam gdzie jest go więcej, a tam gdzie mniej nie zbierzesz. Bo nóż stoi w miejscu, a tarcza się kręci.
Dokładnie, czyli w jednym miejscu ściągasz materiał a w innym nie, materiał ściągasz z tarczy w tych miejscach w których tarcza jest wybrzuszona w kierunku ostrza tokarki a więc w miejscach gdzie tarcza już jest zniekształcona i jej struktura jest osłabiona. Ściągając materiał pogarszasz więc jeszcze bardziej sprawę. Przy pierwszym hamowaniu tarcza odkształca się jeszcze bardziej bo nierównomiernie się nagrzewa ze względu na różną grubość w różnych miejscach.
RadAg! pisze:
13 kwie 2018, 11:39
Generalnie toczenie to ściąganie materiału, który jest dla tarczy bardzo istotny - patrz min grubość. Zwichrowaną tarczę się wymienia a nie toczy.
Napisałem wcześniej, że bardzo istotne jest aby tokarz wiedział co robi i trzeba pamiętać o dopuszczalnej minimalnej grubości tarczy.
No właśnie to jest to, że większość tokarzy lub nawet nietokarzy tylko byle jakich mechaników toczy co popadnie.

Wielokrotnie spotykałem się z tym że przy wymianie klocków proponowano mi toczenie tarcz. Ostatnio w Vicki. Mam tam założone nowe tarcze, równiótkie i głaciutkie a mechanior mi mówi (sieć Profi auto) jak wymieniałem klocki że stoczą tarcze. Jakże był zdziwiony kiedy odmówiłem, jeszcze twierdził że to MUSI być zrobione ( i zaczął swój profesorski bełkot rodem z PRL-u o zaletach toczenia tarcz "just because"). Powiedziałem mu że nie ma toczyć, na moją odpowiedzialność. Nowe klocki delikatnie sobie dotarłem zgodnie z instrukcją http://www.rokbrothers.com/uploads/Burn ... 9-05CL.pdf i tyle. Toczenie jest bee. Toczenie ściąga z tarcz niezbędny do prawidłowej pracy materiał. Krzywe tarcze się wymienia. W ogóle tarcze powinno się wymieniać średnio co dwie wymiany klocków. Toczenie jest akceptowalne tylko i wyłącznie jeżeli powierzchnia tarczy ma uszkodzenia mogące wpłynąć na pracę klocków i skuteczność hamowania. Teoria o toczeniu tarcz pochodzi od tych samych peerelowskich mechaników, którzy leją 20W50 do każdego silnika powyżej 100 tys. km.
Jest:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
Były:
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<


Topic author
MichaŁ
Posty: 2683
Rejestracja: 28 lip 2010, 19:04
Samochód: '05 T&C Limited
Skąd: Oleśnica

Re: '05 Chrysler Town&Country Limited

Post autor: MichaŁ » 14 kwie 2018, 09:30

Właśnie dlatego pisałem wcześniej, że "mi się nie chce". Bo wiedziałem, że tak to się skończy.
Wszyscy mechanicy to robią, a to bez sensu. Wszyscy to, wszyscy tamto.
Tak jak wszystkie Luminy są złe, bo Twoja była złomem - a wszystkie Vicky są bezbłędne, bo Twoją kupiłeś jako kilkulatka i masz ją sto lat, na bieżąco w nią inwestujesz i dziwne byłoby gdyby była w złym stanie. Ale do brzegu...

Nie jeżdżę swoimi samochodami do "większości" mechaników.
Znam naprawdę wielu, wiele rzeczy widziałem, pracuje z nimi na co dzień i nie raz widzę zarówno genialne rozwiązania twórcze, jak i "radosną twórczość", za którą ja osobiście bym wychłostał. Dlatego właśnie nie uogólniam!

A co do moich nieszczęsnych przetoczonych tarcz.
Wiem, że pewnie nie uwierzysz - no bo jak tak można zrobić... ale zrobili to na moją własną prośbę.
Byłem na wymianie opon i korzystając ze zdjętych kół - poczyniłem obserwację stanu klocków i tarcz - robię to zawsze jak typowy Janusz.
Stwierdziłem znaczne zużycie klocków i jakiś "paproch/nierówność/wżer/wtrącenie" na tarczy.
Ponieważ klocki i tak były mega mega pylące (chyba nie miałem jeszcze nigdy tak pylących klocków), stwierdziłem że umówię się na wymianę lada dzień.
Kontaktując się z serwisem powiedziałem, że chcę wymienić olej, klocki i przetoczyć tarcze ze względu na ten wcześniej zauważony "paproch/nierówność/wżer/wtrącenie", który w moim mniemaniu zniszczyłby nowe klocki.
Więc tarcze zostały przetoczone na moje wyraźne życzenie.

PRLowskich praktyk nie pamiętam za bardzo, bom za młody.
Pewnie ciężko w to uwierzyć, że można przetoczyć tarcze z własnej woli, ale cóż... stało się, czasu nie cofnę, muszę z tym jakoś żyć.
Były:
1997 Chrysler Voyager LE 3.3 V6
1990 Chrysler Voyager LE 3.0V6
2000 Chevy Tahoe LT 5.3 V8 Vortec
1986 Mercury Grand Marquis 5.0 V8
1993 Chrysler Le Baron Cabrio 3.0 V6
1996 Chrysler Voyager LE 3.3 V6
1990 GMC Vandura 5.7 V8 Explorer
2000 Chevrolet Impala 3.4 V6
1998 Chevrolet Blazer LT 4.3 V6
1989 Plymouth Grand Voyager SE 3.0 V6
2000 Chrysler 300M 3.5 V6
1999 Chrysler Town&Country Limited 3.8 V6
1999 Chrysler Grand Voyager LX 3.3 V6

Awatar użytkownika

RadAg!
Sheriff
Posty: 11574
Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
Skąd:
Kontaktowanie:

Re: '05 Chrysler Town&Country Limited

Post autor: RadAg! » 14 kwie 2018, 09:54

Michał jeżeli zrobiłeś to świadomie to bardzo dobrze. To nie grzech. Ja wiem że czasem nie rozumiesz mojego generalizowania i uogólniania no ale ja jestem od ciebie starszy, mądrzejszy i przystojniejszy więc masz prawo ;D
Jest:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
Były:
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<

Awatar użytkownika

lincoln1998
Posty: 1975
Rejestracja: 18 maja 2010, 15:29
Samochód: 1998 Lincoln Town Car Signature Series 4.6 V8
Skąd: Kalisz

Re: '05 Chrysler Town&Country Limited

Post autor: lincoln1998 » 14 kwie 2018, 12:40

Radek,w jakim Ty świecie żyjesz ? :D

Nie widzę nic złego w toczeniu tarcz hamulcowych,- oczywiście przy zachowaniu odpowiedniej grubości tarczy.
Robię to prawie przy każdym samochodzie i nigdy nie miałem problemów z hamowaniem,grzaniem się kół lub ponownym zwichrowaniem.
Zdecydowanie jest to bezpieczna metoda i można przy okazji parę groszy zaoszczędzić :)

Powiem więcej,przymierzamy się z Ojcem,aby u niego w LHSie wymienić tarcze na nawiercane i nacinane.Niezłe warioty z nas,co nie Radek ? :what:

Michał,jakie klocki założyłeś u siebie ? . Straszna bida jest w wyborze jakiś dobrych klocków do tych wozów,aż jestem w szoku .
Obecnie:

1992 Mercury Grand Marquis 4.6 V8
1976 Lincoln Continental Mark IV 7.5 V8
2002 Chevrolet Avalanche Z71 5.3 V8
2001 Chrysler LHS 3.5 V6
1999 Chrysler LHS 3.5 V6

Ex:

1991 Lincoln Town Car 5.0L V8
1993 Chevrolet G20 5.7L V8
1999 Chrysler Town & Country LXi 3.8 V6
2000 Chrysler Sebring Conv. JXi 2.5 V6
1997 Jeep Grand Cherokee Limited 5.2 V8
1998 Chrysler Concorde LXi 3.2 V6
1995 Chevrolet C1500 Pickup 4.3 V6
1998 Chrysler LHS 3.5 V6
1991 Chevrolet Caprice Classic 5.0 V8
1998 Lincoln Town Car Signature Series 4.6 V8
2005 Chrysler Town&Country 3.8 V6
2005 Chrysler Sebring Conv. 2.4 R4


Topic author
MichaŁ
Posty: 2683
Rejestracja: 28 lip 2010, 19:04
Samochód: '05 T&C Limited
Skąd: Oleśnica

Re: '05 Chrysler Town&Country Limited

Post autor: MichaŁ » 14 kwie 2018, 13:10

Spory wybór jest.
Z taniochy masz ABE lub Wertteile, potem TRW z takiej średniej półki no i później coraz drożej np. ATE.

Ja wziąłem akurat TRW.
Były:
1997 Chrysler Voyager LE 3.3 V6
1990 Chrysler Voyager LE 3.0V6
2000 Chevy Tahoe LT 5.3 V8 Vortec
1986 Mercury Grand Marquis 5.0 V8
1993 Chrysler Le Baron Cabrio 3.0 V6
1996 Chrysler Voyager LE 3.3 V6
1990 GMC Vandura 5.7 V8 Explorer
2000 Chevrolet Impala 3.4 V6
1998 Chevrolet Blazer LT 4.3 V6
1989 Plymouth Grand Voyager SE 3.0 V6
2000 Chrysler 300M 3.5 V6
1999 Chrysler Town&Country Limited 3.8 V6
1999 Chrysler Grand Voyager LX 3.3 V6

Awatar użytkownika

RadAg!
Sheriff
Posty: 11574
Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
Skąd:
Kontaktowanie:

Re: '05 Chrysler Town&Country Limited

Post autor: RadAg! » 14 kwie 2018, 14:07

lincoln1998 pisze:
14 kwie 2018, 12:40

Nie widzę nic złego w toczeniu tarcz hamulcowych,- oczywiście przy zachowaniu odpowiedniej grubości tarczy.
Robię to prawie przy każdym samochodzie i nigdy nie miałem problemów z hamowaniem,grzaniem się kół lub ponownym zwichrowaniem.
Zdecydowanie jest to bezpieczna metoda i można przy okazji parę groszy zaoszczędzić :)
Rozumiem że jest to metoda żeby zaoszczędzić parę groszy, bo innych argumentów nie podałeś. Zastanówi się może czy cię stać na amcara, może lepiej jakiś Fiat albo inny VW... ;)
Jest:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
Były:
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<

Awatar użytkownika

lincoln1998
Posty: 1975
Rejestracja: 18 maja 2010, 15:29
Samochód: 1998 Lincoln Town Car Signature Series 4.6 V8
Skąd: Kalisz

Re: '05 Chrysler Town&Country Limited

Post autor: lincoln1998 » 14 kwie 2018, 21:26

Zostaw te głodne kawałki dla siebie . Ciężki z Ciebie człowiek .
Obecnie:

1992 Mercury Grand Marquis 4.6 V8
1976 Lincoln Continental Mark IV 7.5 V8
2002 Chevrolet Avalanche Z71 5.3 V8
2001 Chrysler LHS 3.5 V6
1999 Chrysler LHS 3.5 V6

Ex:

1991 Lincoln Town Car 5.0L V8
1993 Chevrolet G20 5.7L V8
1999 Chrysler Town & Country LXi 3.8 V6
2000 Chrysler Sebring Conv. JXi 2.5 V6
1997 Jeep Grand Cherokee Limited 5.2 V8
1998 Chrysler Concorde LXi 3.2 V6
1995 Chevrolet C1500 Pickup 4.3 V6
1998 Chrysler LHS 3.5 V6
1991 Chevrolet Caprice Classic 5.0 V8
1998 Lincoln Town Car Signature Series 4.6 V8
2005 Chrysler Town&Country 3.8 V6
2005 Chrysler Sebring Conv. 2.4 R4

Awatar użytkownika

Seweryn 1977
Posty: 332
Rejestracja: 22 kwie 2016, 22:40
Samochód: 2003 Chevrolet Suburban 5.3
Skąd: Ustroń

Re: '05 Chrysler Town&Country Limited

Post autor: Seweryn 1977 » 15 kwie 2018, 12:08

MichaŁ pisze:
14 kwie 2018, 09:30
Właśnie dlatego pisałem wcześniej, że "mi się nie chce". Bo wiedziałem, że tak to się skończy.
Wszyscy mechanicy to robią, a to bez sensu. Wszyscy to, wszyscy tamto.
Tak jak wszystkie Luminy są złe, bo Twoja była złomem - a wszystkie Vicky są bezbłędne, bo Twoją kupiłeś jako kilkulatka i masz ją sto lat, na bieżąco w nią inwestujesz i dziwne byłoby gdyby była w złym stanie. Ale do brzegu...

Nie jeżdżę swoimi samochodami do "większości" mechaników.
Znam naprawdę wielu, wiele rzeczy widziałem, pracuje z nimi na co dzień i nie raz widzę zarówno genialne rozwiązania twórcze, jak i "radosną twórczość", za którą ja osobiście bym wychłostał. Dlatego właśnie nie uogólniam!

A co do moich nieszczęsnych przetoczonych tarcz.
Wiem, że pewnie nie uwierzysz - no bo jak tak można zrobić... ale zrobili to na moją własną prośbę.
Byłem na wymianie opon i korzystając ze zdjętych kół - poczyniłem obserwację stanu klocków i tarcz - robię to zawsze jak typowy Janusz.
Stwierdziłem znaczne zużycie klocków i jakiś "paproch/nierówność/wżer/wtrącenie" na tarczy.
Ponieważ klocki i tak były mega mega pylące (chyba nie miałem jeszcze nigdy tak pylących klocków), stwierdziłem że umówię się na wymianę lada dzień.
Kontaktując się z serwisem powiedziałem, że chcę wymienić olej, klocki i przetoczyć tarcze ze względu na ten wcześniej zauważony "paproch/nierówność/wżer/wtrącenie", który w moim mniemaniu zniszczyłby nowe klocki.
Więc tarcze zostały przetoczone na moje wyraźne życzenie.

PRLowskich praktyk nie pamiętam za bardzo, bom za młody.
Pewnie ciężko w to uwierzyć, że można przetoczyć tarcze z własnej woli, ale cóż... stało się, czasu nie cofnę, muszę z tym jakoś żyć.
Wszystko w temacie.
1983 VW Rabbit SOLD
1992 Jeep XJ 4.0 SOLD
1989 Jeep XJ 2,1TD SOLD
1999 CHRYSLER TOWN&COUNTRY 3,8 SOLD
2003 Chrysler Town & Country LXi 3,8 SOLD
2003 Chrysler Grand Voyager 3,3 AWD SOLD
2001 Chevrolet Trailblazer 4,2 LTZ SOLD
2003 Chevrolet Suburban 5,3 LT

Awatar użytkownika

RadAg!
Sheriff
Posty: 11574
Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
Skąd:
Kontaktowanie:

Re: '05 Chrysler Town&Country Limited

Post autor: RadAg! » 15 kwie 2018, 20:37

lincoln1998 pisze:
14 kwie 2018, 21:26
Zostaw te głodne kawałki dla siebie . Ciężki z Ciebie człowiek .
Nie ma jak rzeczowa dyskusja. Każdemu tak mówisz jak nie masz kontragrumentów?? ;D
Jest:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
Były:
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<


Topic author
MichaŁ
Posty: 2683
Rejestracja: 28 lip 2010, 19:04
Samochód: '05 T&C Limited
Skąd: Oleśnica

Re: '05 Chrysler Town&Country Limited

Post autor: MichaŁ » 02 maja 2018, 09:33

Wróciłem ja sobie wczoraj z małego rodzinnego tripa, zostawiam samochód na parkingu, przechodzę obok frontu wozu i coś mi nie gra.
Dwufunkcyjny LED leży w lampie. Nie wiem jak to się stało, bo wkładając go dzisiaj stwierdziłem, że siedzi tam dość ciasno.

Na szczęście ta generacja Voyków ma bardzo fajnie rozwiązany system mocowania reflektorów.
20180501_151506.jpeg
20180502_083035.jpeg
Wysłane przez Tapatalk

Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Były:
1997 Chrysler Voyager LE 3.3 V6
1990 Chrysler Voyager LE 3.0V6
2000 Chevy Tahoe LT 5.3 V8 Vortec
1986 Mercury Grand Marquis 5.0 V8
1993 Chrysler Le Baron Cabrio 3.0 V6
1996 Chrysler Voyager LE 3.3 V6
1990 GMC Vandura 5.7 V8 Explorer
2000 Chevrolet Impala 3.4 V6
1998 Chevrolet Blazer LT 4.3 V6
1989 Plymouth Grand Voyager SE 3.0 V6
2000 Chrysler 300M 3.5 V6
1999 Chrysler Town&Country Limited 3.8 V6
1999 Chrysler Grand Voyager LX 3.3 V6


Topic author
MichaŁ
Posty: 2683
Rejestracja: 28 lip 2010, 19:04
Samochód: '05 T&C Limited
Skąd: Oleśnica

Re: '05 Chrysler Town&Country Limited

Post autor: MichaŁ » 02 maja 2018, 09:34

Aha aha... i kupiłem jeszcze fele na zimę. Nie są specjalnie urodziwe, ale w cenie stalówek to i ocet słodki - czy jakoś tak to było.
20180502_084118.jpeg
Wysłane przez Tapatalk

Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Były:
1997 Chrysler Voyager LE 3.3 V6
1990 Chrysler Voyager LE 3.0V6
2000 Chevy Tahoe LT 5.3 V8 Vortec
1986 Mercury Grand Marquis 5.0 V8
1993 Chrysler Le Baron Cabrio 3.0 V6
1996 Chrysler Voyager LE 3.3 V6
1990 GMC Vandura 5.7 V8 Explorer
2000 Chevrolet Impala 3.4 V6
1998 Chevrolet Blazer LT 4.3 V6
1989 Plymouth Grand Voyager SE 3.0 V6
2000 Chrysler 300M 3.5 V6
1999 Chrysler Town&Country Limited 3.8 V6
1999 Chrysler Grand Voyager LX 3.3 V6

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika