Chrysler Town & Country V6 3.6 2014 r.
: 28 sie 2019, 15:29
Gdy masz tylko jedno dziecko, ale lubisz duże samochody
Rozważałem zakup samochodu bardziej rodzinnego i nieco bardziej nowoczesnego niż Crown Victoria, myślałem o Navigatorze od 2007 roku, ale w końcu postawiłem bardziej na praktyczność, niż na fajność samochodu i wybór padł na Chryslera Town & Country. Uznałem, że mam już jedno średnio praktyczne i dużo palące auto, więc drugie powinno być przynajmniej dużo bardziej praktyczne. Navigator ze swoim silnikiem 5.4 i średnim spalaniem LPG w trasie 17 litrów byłby raczej dobrym zastępnikiem dla Vicky (względnie trzecim autem), a nie drugim praktycznym do wożenia dziecka, a może kiedyś dzieci. Za CTC przemawiała tez obecność isofixu no i cena. Navigator z okolic 2014 roku byłby kilkukrotnie droższy, a żona nalegała, aby kupić już jakieś nowsze auto. Pewnie jak się okaże, że kilkuletni chrysler będzie się psuć podobnie często, co 20-letnia crown victoria (czyli nie tak wcale często), to zmieni zdanie
Rocznik 2014, silnik V6, 3.6 l, 283 KM, FWD, 7 osób. Musze przyznać, że jak na razie robi robotę, jest niesamowicie pojemne. Środkowy i tylny rząd chowają się w podłogę, więc można urządzać przeprowadzki. Rozważam założenie gazu, jednak butle wkłada się w schowki na środkowy rząd foteli i traci się przez to po pierwsze schowek, w który wchodzi średnia walizka, a po drugie możliwość chowania tych foteli. Pewnie nie korzystałbym z tego jakoś bardzo ciężko, ale przy wyjeździe może się okazać, że konieczne będzie montowanie jakiegoś bagażnika dachowego.
Auto choć krótsze, to jest nieco szersze od vicky, więc dotychczasowe problemy z parkowaniem na tym miejscu ze zdjęcia są jeszcze większe. Stoję tak blisko filaru z prawej strony, że nawet nie mogę otworzyć przesuwnych drzwi.
Na razie miałem tylko dwa tankowania. Średnie spalanie wyszło 8,82 l/100 km, głównie z trasy. W czasie jednej trasy około 90 km udało mi się zejść do wskazania 7,4, więc ekonomia na niezłym poziomie. W mieście potrafią łykać sporo więcej, z tego co wiem, bo jednak najtrudniej rozbujać taki dwutonowy kiosk
Rozważałem zakup samochodu bardziej rodzinnego i nieco bardziej nowoczesnego niż Crown Victoria, myślałem o Navigatorze od 2007 roku, ale w końcu postawiłem bardziej na praktyczność, niż na fajność samochodu i wybór padł na Chryslera Town & Country. Uznałem, że mam już jedno średnio praktyczne i dużo palące auto, więc drugie powinno być przynajmniej dużo bardziej praktyczne. Navigator ze swoim silnikiem 5.4 i średnim spalaniem LPG w trasie 17 litrów byłby raczej dobrym zastępnikiem dla Vicky (względnie trzecim autem), a nie drugim praktycznym do wożenia dziecka, a może kiedyś dzieci. Za CTC przemawiała tez obecność isofixu no i cena. Navigator z okolic 2014 roku byłby kilkukrotnie droższy, a żona nalegała, aby kupić już jakieś nowsze auto. Pewnie jak się okaże, że kilkuletni chrysler będzie się psuć podobnie często, co 20-letnia crown victoria (czyli nie tak wcale często), to zmieni zdanie
Rocznik 2014, silnik V6, 3.6 l, 283 KM, FWD, 7 osób. Musze przyznać, że jak na razie robi robotę, jest niesamowicie pojemne. Środkowy i tylny rząd chowają się w podłogę, więc można urządzać przeprowadzki. Rozważam założenie gazu, jednak butle wkłada się w schowki na środkowy rząd foteli i traci się przez to po pierwsze schowek, w który wchodzi średnia walizka, a po drugie możliwość chowania tych foteli. Pewnie nie korzystałbym z tego jakoś bardzo ciężko, ale przy wyjeździe może się okazać, że konieczne będzie montowanie jakiegoś bagażnika dachowego.
Auto choć krótsze, to jest nieco szersze od vicky, więc dotychczasowe problemy z parkowaniem na tym miejscu ze zdjęcia są jeszcze większe. Stoję tak blisko filaru z prawej strony, że nawet nie mogę otworzyć przesuwnych drzwi.
Na razie miałem tylko dwa tankowania. Średnie spalanie wyszło 8,82 l/100 km, głównie z trasy. W czasie jednej trasy około 90 km udało mi się zejść do wskazania 7,4, więc ekonomia na niezłym poziomie. W mieście potrafią łykać sporo więcej, z tego co wiem, bo jednak najtrudniej rozbujać taki dwutonowy kiosk