91 CHRYSLER LeBaron 3.0 V6

Chrysler
Awatar użytkownika

RadAg!
Sheriff
Posty: 12244
Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
Skąd:
Kontakt:

Re: CHRYSLER LeBaron

Post autor: RadAg! »

No wiadomo ze 200 albo i 400 hp to fajnie i wogole ale zawsze mozna narzekac ze za malo. Ja ze 150 KM chyba nawet niecalych w moim byku bylem bardzo zadowolony. Zbieral sie i brzmial przy tym naprawde slicznie. Teraz jezdze 65-konnym dieslem i naprawde tesknie za Taurusem ale jakbym kiedys w przeszlosci prowadzil 300 konne auto to pewnie Taurus bylby dla mnie takim dieslem...
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<

Awatar użytkownika

Topic author
GAZDA
Posty: 2419
Rejestracja: 16 paź 2006, 13:05
Samochód: FORD kurwa!
Skąd:

Re: CHRYSLER LeBaron

Post autor: GAZDA »

Jacekn8 pisze:Ciekawe ile przejadą.
od dilera do warsztatu... ;)

Awatar użytkownika

automat
Posty: 29
Rejestracja: 27 lis 2010, 17:35
Skąd: Gdynia 605 349 406

Re: CHRYSLER LeBaron

Post autor: automat »

RadAg! pisze:silnik 3.0 jest duzy i ciezki a mocy nie daje zadnej. Wersje 2.2 lub2.5 z turbo sa o wiele lepsze, poza tym automat w Baronach tez slabiutki, bardzo delikatny.
pozwolę sobie wtrącić kilka słów.
Tak się składa że moja kobita jeżdzi plymouth'em z silnikiem 3.0 i3-biegową skrzynią hydrauliczną. Zięć zresztą też ma taki sam samochód tyle że nazywa się dodge.
Były dwie wersje tego auta. Składano je ze skrzynią 3-biegową hydrauliczną i4-biegową sterowaną komputerem.
Silnik jest żywotny i żwawy- przykład- moja żona jechała swoim akwarium na zlot z zapieczonymi hamulcami (okazało się na miejscu) a dodatkowo w środku Torunia padł wentylator. Dojechaliśmy na zlot, mało tego wróciliśmy ze zlotu o własnych siłach. Co prawda padła uszczelka pod głowicą, ale usterka ujawniła się po dwóch tygodniach od zlotu. generalnie silnik jest prosty i nic nie jest przekombinowane. jedyny feler tego silnika to aby dostać się do rozrządu to trzeba rozebrać lewą stronę silnika. Aby wymienić popychacze wystarczy zdjąc pokrywy głowic i polużnić klawiaturę. Polecam wymienić pasek, rolkę i pompę wody. Całośc gratów nie przekroczy 350 pln. Pod warunkiem że robocizna twoja.
Skrzynie jak pisałem były dwie:
3-biegówka - nie do zdarcia
4-biegówka miała jeden feler. Wyskakiwał trzpień zabezpieczający dyferencjał i rozrywał obudowę skrzyni. Recepta jest prosta - wyjąć skrzynię,wyjąć dyfer i zabezpieczyć go blaszkami które kupujemy w samko lub midparts i po sprawie.
chrysler grand voyager 3.3 1993


MichaŁ
Posty: 3056
Rejestracja: 28 lip 2010, 19:04
Samochód: brak amcara
Skąd: Bierutów, dolnośląskie/opolskie

Re: 91 CHRYSLER LeBaron 3.0 V6

Post autor: MichaŁ »

Sławek, to Ty ? :D
Ostatnio zmieniony 20 lut 2011, 19:38 przez MichaŁ, łącznie zmieniany 1 raz.
Były:
2015 Chrysler Town&Country 3.6 V6
1991 Chevrolet Caprice Classic 5.0 V8
2007 Chevrolet Express CargoVan 4.8 V8
1993 Cadillac Fleetwood 5.7 V8
2005 Chrysler Town&Country Limited 3.8 V6
1997 Chrysler Voyager LE 3.3 V6
1990 Chrysler Voyager LE 3.0V6
2000 Chevy Tahoe LT 5.3 V8 Vortec
1986 Mercury Grand Marquis 5.0 V8
1993 Chrysler Le Baron Cabrio 3.0 V6
1996 Chrysler Voyager LE 3.3 V6
1990 GMC Vandura 5.7 V8 Explorer
2000 Chevrolet Impala 3.4 V6
1998 Chevrolet Blazer LT 4.3 V6
1989 Plymouth Grand Voyager SE 3.0 V6
2000 Chrysler 300M 3.5 V6
1999 Chrysler Town&Country Limited 3.8 V6
1999 Chrysler Grand Voyager LX 3.3 V6

Awatar użytkownika

RadAg!
Sheriff
Posty: 12244
Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
Skąd:
Kontakt:

Re: CHRYSLER LeBaron

Post autor: RadAg! »

Pozwole sobie zacytowac w pelni tego posta do ktorego sie odnosisz automat, bo istotne dla mnie jest ze nie jest to moja opinia:
RadAg! pisze:Troszke poczytalem o LeBaronie na Flaming Wheels gdyz siedzi tam kolega PistonPL ktory generalnie o Chryslerach z przolomu 80/90 wie chyba wszystko. Jezeli twoj Baron to 3.0 na Mitsubishi i w automacie to jest to generalnie najwieksza ponoc bolaczka tego auta bo silnik 3.0 jest duzy i ciezki a mocy nie daje zadnej. Wersje 2.2 lub2.5 z turbo sa o wiele lepsze, poza tym automat w Baronach tez slabiutki, bardzo delikatny.
To tylko kilka informacji ktore doczytalem na szybko i nie sa to moje opinie.
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<

Awatar użytkownika

automat
Posty: 29
Rejestracja: 27 lis 2010, 17:35
Skąd: Gdynia 605 349 406

Re: 91 CHRYSLER LeBaron 3.0 V6

Post autor: automat »

MichaŁ pisze:Sławek, to Ty ? :D
nie da się przed Tobą ukryć. :papa:
do RadAg!- to co napisałem, jest tylko i wyłącznie moją opinią z użytkowania tego auta na co dzień i jego obsługi warsztatowej.
Nie usiłowałem tym postem nikogo 'nawracać' na ten silnik i twierdzić coś co jest niezgodne z prawdą.
pozdro
chrysler grand voyager 3.3 1993


Janek

Re: CHRYSLER LeBaron

Post autor: Janek »

piotrekzet pisze:No jeśli chodzi o związek litrów z żywotnością to całkowicie sioę zgadzam z Gazdą.
Ja tez.

ODPOWIEDZ