Dzięki za szybkość reakcji
Jeszcze szczegóły:
- czy ma być jakaś określona długość artykułu;
- czy jest jakiś ograniczony czas;
- czy czeka mnie chłosta za słabą jakość?
To by było na tyle
Chrysler 300C
-
- Posty: 99
- Rejestracja: 08 lis 2009, 22:18
- Skąd:
Re: Chrysler 300C
Lancia Thema; SEBRING COUPE 3,0 V6 '04 - DO SPRZEDANIA ; Lincoln Town Car 4.6- DO SPRZEDANIA były:
300C 3.0 CRD '08; 300c 3,5 kombi '05;Vision 3.3 1996;Intrepid 2,7 '98;Camaro 5,0 '88;Trans'Am 5,7 '87;Firebird Formula 5,0 '88;Firebird 2,8 '86
zaprzedałem duszę diabłu
300C 3.0 CRD '08; 300c 3,5 kombi '05;Vision 3.3 1996;Intrepid 2,7 '98;Camaro 5,0 '88;Trans'Am 5,7 '87;Firebird Formula 5,0 '88;Firebird 2,8 '86
zaprzedałem duszę diabłu
-
- Sheriff
- Posty: 12244
- Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
- Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
- Skąd:
- Kontakt:
Re: Chrysler 300C
Absolutnie nie!
Strona jest tworzona przez amatora przy wspolpracy z innymi amatorami choc kazdy z nas stara sie jak moze
A tak powaznie, dlugosc nie ma znaczenia choc osobiscie uwazam ze przydalby sie porzadny, gruby tekst od czasu do czasu na stronie bo jak narazie poza kilkoma naprawde interesujacymi artykulami mamy takie wprowadzenia w temat, ze tak sie wyraze, aniezeli wyczerpujacy temat material.
Ja mam teraz w przygotowaniu mysle ze duzy porzadny material o Caprice ale jeszcze nie dojrzal Tak jak radzi karlone warto chyba zeby temat dojrzal choc nie warto dawac mu dojrzewac w nieskonczonosc bo ostatecznie zazwyczaj laduje w koszu.
Moja propozycja jest taka. Strona sie rozwija, dopiero tworzymy baze danych o autach, o 300C nic nie bylo wiec kazdy, nawet krotki artykul bedzie duzym wkladem w rozwoj serwisu. Po prostu napisz co ci slina na jezyk przyniesie, wrzuc troche suchych danych ale dodaj tez troche opinii od siebie. Post ktory napisales o 300C jest mysle bardzo dobra baza na art i jak bedzie w podobnym tonie to na pewno bedzie sie podobal. O gramatyke i skladnie sie nie martw. Jest ABC w wordzie a potem jest nasz naczelny korektor (bez urazy oczywiscie ) Cezar ktory nada tekstowi ostatnich szlifow i art bedzie profesjonalny.
Strona jest tworzona przez amatora przy wspolpracy z innymi amatorami choc kazdy z nas stara sie jak moze
A tak powaznie, dlugosc nie ma znaczenia choc osobiscie uwazam ze przydalby sie porzadny, gruby tekst od czasu do czasu na stronie bo jak narazie poza kilkoma naprawde interesujacymi artykulami mamy takie wprowadzenia w temat, ze tak sie wyraze, aniezeli wyczerpujacy temat material.
Ja mam teraz w przygotowaniu mysle ze duzy porzadny material o Caprice ale jeszcze nie dojrzal Tak jak radzi karlone warto chyba zeby temat dojrzal choc nie warto dawac mu dojrzewac w nieskonczonosc bo ostatecznie zazwyczaj laduje w koszu.
Moja propozycja jest taka. Strona sie rozwija, dopiero tworzymy baze danych o autach, o 300C nic nie bylo wiec kazdy, nawet krotki artykul bedzie duzym wkladem w rozwoj serwisu. Po prostu napisz co ci slina na jezyk przyniesie, wrzuc troche suchych danych ale dodaj tez troche opinii od siebie. Post ktory napisales o 300C jest mysle bardzo dobra baza na art i jak bedzie w podobnym tonie to na pewno bedzie sie podobal. O gramatyke i skladnie sie nie martw. Jest ABC w wordzie a potem jest nasz naczelny korektor (bez urazy oczywiscie ) Cezar ktory nada tekstowi ostatnich szlifow i art bedzie profesjonalny.
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
-
- Posty: 13
- Rejestracja: 23 kwie 2011, 22:23
- Samochód: Challenger srt8
- Skąd: Starogard Gdanski
Re: Chrysler 300C
Mam trzysetke w wersji srt8 6.1 l. Jesli chodzi o uklad hamulcowy w tej wersji to madrze dano mu 4 tloczkowe brembo z wentylowanymi tarczami. Skutek tego jest niesamowity - auto staje doslownie w miejscu z kazdej predkosci (w katalogach podaja 34 metry ze 100 km/h).
Silnik to potega spokojnie rozpedza 2 tonowe auto ponizej 5 sekund od 0 do 100 km/h (zrobilem osobiscie 4.8)
Zawieszenie zostalo wzmocnione i usztywnione przez co chrysler prowadzi sie doskonale.Naprawde swietna robota !!!
Skrzynia biegow zrobila na mnie najwieksze wrazenie z dotychczas uzywanych (a bylo ich sporo). Przelozenia sa hardorowe ! Ciezko mi to opisac po prostu reaguje na kazdy dotyk pedalu gazu a przelozenia sa takie ze wciska w fotel jak w samolocie.Dla odmiany delikatnie z wyczuciem uzywany gaz pozwala jezdzic lagodnie jak dwulitrowym dieslem jednak wystarczy mocniejszy ruch i mamy bestie Pierwszy raz spotkalem sie w aucie ze stanow z tak dobra skrzynia ktora dostraja sie do stylu jazdy kierowcy i nawet sama redukuje biegi podczas hamowania!Wciskam zdecydowanie hamulec i slysze rasowe buczenie silnika redukujacego biegi ... Nie jestem bezstronny i pewno dla kogos z branzy samochodowej moge wyrazac sie niefachowo ale probuje opisac wrazenia z jazdy srt bedac wzglednym laikiem w sprawach motoryzacji.Tego niestety nie da sie opisac to trzeba przezyc !!!!
Co do wyciszenia silnik slysze w kabinie ale to glownie zasluga ukladu wydechowego MAGNAFLOW - ryczy niesamowicie i dodaje barwy i tak wyjatkowemu brzmieniu silnika srt.
Dochadza do tego polerowane felgi 20 cali i wszystko co tylko dodaja do 300c w standardzie i jest niezle.
Wkurza mnie w tym aucie moim zdaniem za duzy chalas powietrza (przy predkosci powyjej 250 km/h to juz wichura ) ale mozna przy tym spokojnie rozmawiac .Sporo jest niedopracowanych szczegolow jak to w amerykanskich autach troche za duzo na te klase auta ale da sie je pokochac
Podsumowujac: nie wiem czym moglbym zastapic to auto.... gdybym mial do wyboru czas spedzony z moim chryslerem zamienic na towarzystwo miss swiata .... wybralbym 300c a baaardzo lubie kobiety pozdrawiam
obale jeszcze mit o olbrzymim spalaniu paliwa przez srt !
Mialem jeepa grand cheeroke z silnikiem 5.7 i mimo odlaczanych cylindrow spalal 20% wiecej paliwa od srt a mial 100 koni mniej !!! Moze to naped na cztery jest winny - nie wiem. Jezdzac na trasie zuzywam od 12 do 15 litrow na 100km w zaleznosc od ciezaru nogi ale 15 nie udalo mi sie przekroczyc nawet jadac stylem na samobojce Jesli chodzi o miasto to tu wychodzi gorzej 17- 20 litrow srednia (trasa miasto) u mnie to 16 litrow wiec moim zdaniem jest dobrze biorac pod uwage pojemnosc silnika.
Nie wydaje mi sie zeby niemieckie auta z podobna moca palily mniej (raczej wiecej).Kazdy osiol krytykujacy amerykanskie auto za zuzycie paliwa powinien postawic sobie za przyklad bmw czy mercedesa z podobnym silnikiem
Silnik to potega spokojnie rozpedza 2 tonowe auto ponizej 5 sekund od 0 do 100 km/h (zrobilem osobiscie 4.8)
Zawieszenie zostalo wzmocnione i usztywnione przez co chrysler prowadzi sie doskonale.Naprawde swietna robota !!!
Skrzynia biegow zrobila na mnie najwieksze wrazenie z dotychczas uzywanych (a bylo ich sporo). Przelozenia sa hardorowe ! Ciezko mi to opisac po prostu reaguje na kazdy dotyk pedalu gazu a przelozenia sa takie ze wciska w fotel jak w samolocie.Dla odmiany delikatnie z wyczuciem uzywany gaz pozwala jezdzic lagodnie jak dwulitrowym dieslem jednak wystarczy mocniejszy ruch i mamy bestie Pierwszy raz spotkalem sie w aucie ze stanow z tak dobra skrzynia ktora dostraja sie do stylu jazdy kierowcy i nawet sama redukuje biegi podczas hamowania!Wciskam zdecydowanie hamulec i slysze rasowe buczenie silnika redukujacego biegi ... Nie jestem bezstronny i pewno dla kogos z branzy samochodowej moge wyrazac sie niefachowo ale probuje opisac wrazenia z jazdy srt bedac wzglednym laikiem w sprawach motoryzacji.Tego niestety nie da sie opisac to trzeba przezyc !!!!
Co do wyciszenia silnik slysze w kabinie ale to glownie zasluga ukladu wydechowego MAGNAFLOW - ryczy niesamowicie i dodaje barwy i tak wyjatkowemu brzmieniu silnika srt.
Dochadza do tego polerowane felgi 20 cali i wszystko co tylko dodaja do 300c w standardzie i jest niezle.
Wkurza mnie w tym aucie moim zdaniem za duzy chalas powietrza (przy predkosci powyjej 250 km/h to juz wichura ) ale mozna przy tym spokojnie rozmawiac .Sporo jest niedopracowanych szczegolow jak to w amerykanskich autach troche za duzo na te klase auta ale da sie je pokochac
Podsumowujac: nie wiem czym moglbym zastapic to auto.... gdybym mial do wyboru czas spedzony z moim chryslerem zamienic na towarzystwo miss swiata .... wybralbym 300c a baaardzo lubie kobiety pozdrawiam
obale jeszcze mit o olbrzymim spalaniu paliwa przez srt !
Mialem jeepa grand cheeroke z silnikiem 5.7 i mimo odlaczanych cylindrow spalal 20% wiecej paliwa od srt a mial 100 koni mniej !!! Moze to naped na cztery jest winny - nie wiem. Jezdzac na trasie zuzywam od 12 do 15 litrow na 100km w zaleznosc od ciezaru nogi ale 15 nie udalo mi sie przekroczyc nawet jadac stylem na samobojce Jesli chodzi o miasto to tu wychodzi gorzej 17- 20 litrow srednia (trasa miasto) u mnie to 16 litrow wiec moim zdaniem jest dobrze biorac pod uwage pojemnosc silnika.
Nie wydaje mi sie zeby niemieckie auta z podobna moca palily mniej (raczej wiecej).Kazdy osiol krytykujacy amerykanskie auto za zuzycie paliwa powinien postawic sobie za przyklad bmw czy mercedesa z podobnym silnikiem
Ostatnio zmieniony 24 kwie 2011, 12:53 przez Stawik, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Posty: 439
- Rejestracja: 18 sty 2011, 20:35
- Samochód: 1991 Chevy Camaro Z/28, 1972 Chevy Chevelle
- Skąd:
Re: Chrysler 300C
To dopiero posumowanie A jaki artykuł Więcej takich
1972 Chevrolet Chevelle 350
1991 Chevrolet Camaro Z/28 305 TPI
2002 Fiat Punto Sporting 1.2
1991 Chevrolet Camaro Z/28 305 TPI
2002 Fiat Punto Sporting 1.2