Chrysler 300C

Chrysler
Awatar użytkownika

Nedzwiedz
Posty: 99
Rejestracja: 08 lis 2009, 22:18
Skąd:

Re: Chrysler 300C

Post autor: Nedzwiedz »

Dzięki za szybkość reakcji :D

Jeszcze szczegóły:
- czy ma być jakaś określona długość artykułu;
- czy jest jakiś ograniczony czas;
- czy czeka mnie chłosta za słabą jakość?

To by było na tyle :medit:
Lancia Thema; SEBRING COUPE 3,0 V6 '04 - DO SPRZEDANIA :( ; Lincoln Town Car 4.6- DO SPRZEDANIA :( były:
300C 3.0 CRD '08; 300c 3,5 kombi '05;Vision 3.3 1996;Intrepid 2,7 '98;Camaro 5,0 '88;Trans'Am 5,7 '87;Firebird Formula 5,0 '88;Firebird 2,8 '86
zaprzedałem duszę diabłu

Awatar użytkownika

RadAg!
Sheriff
Posty: 12244
Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
Skąd:
Kontakt:

Re: Chrysler 300C

Post autor: RadAg! »

Absolutnie nie!
Strona jest tworzona przez amatora przy wspolpracy z innymi amatorami choc kazdy z nas stara sie jak moze :D
A tak powaznie, dlugosc nie ma znaczenia ;) choc osobiscie uwazam ze przydalby sie porzadny, gruby tekst od czasu do czasu na stronie bo jak narazie poza kilkoma naprawde interesujacymi artykulami mamy takie wprowadzenia w temat, ze tak sie wyraze, aniezeli wyczerpujacy temat material.
Ja mam teraz w przygotowaniu mysle ze duzy porzadny material o Caprice ale jeszcze nie dojrzal ;) Tak jak radzi karlone warto chyba zeby temat dojrzal choc nie warto dawac mu dojrzewac w nieskonczonosc bo ostatecznie zazwyczaj laduje w koszu.
Moja propozycja jest taka. Strona sie rozwija, dopiero tworzymy baze danych o autach, o 300C nic nie bylo wiec kazdy, nawet krotki artykul bedzie duzym wkladem w rozwoj serwisu. Po prostu napisz co ci slina na jezyk przyniesie, wrzuc troche suchych danych ale dodaj tez troche opinii od siebie. Post ktory napisales o 300C jest mysle bardzo dobra baza na art i jak bedzie w podobnym tonie to na pewno bedzie sie podobal. O gramatyke i skladnie sie nie martw. Jest ABC w wordzie ;) a potem jest nasz naczelny korektor (bez urazy oczywiscie ;) ) Cezar ktory nada tekstowi ostatnich szlifow i art bedzie profesjonalny.
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<


Stawik
Posty: 13
Rejestracja: 23 kwie 2011, 22:23
Samochód: Challenger srt8
Skąd: Starogard Gdanski

Re: Chrysler 300C

Post autor: Stawik »

Mam trzysetke w wersji srt8 6.1 l. Jesli chodzi o uklad hamulcowy w tej wersji to madrze dano mu 4 tloczkowe brembo z wentylowanymi tarczami. Skutek tego jest niesamowity - auto staje doslownie w miejscu z kazdej predkosci (w katalogach podaja 34 metry ze 100 km/h).
Silnik to potega spokojnie rozpedza 2 tonowe auto ponizej 5 sekund od 0 do 100 km/h (zrobilem osobiscie 4.8)
Zawieszenie zostalo wzmocnione i usztywnione przez co chrysler prowadzi sie doskonale.Naprawde swietna robota !!!
Skrzynia biegow zrobila na mnie najwieksze wrazenie z dotychczas uzywanych (a bylo ich sporo). Przelozenia sa hardorowe ! Ciezko mi to opisac po prostu reaguje na kazdy dotyk pedalu gazu a przelozenia sa takie ze wciska w fotel jak w samolocie.Dla odmiany delikatnie z wyczuciem uzywany gaz pozwala jezdzic lagodnie jak dwulitrowym dieslem :) jednak wystarczy mocniejszy ruch i mamy bestie :) Pierwszy raz spotkalem sie w aucie ze stanow z tak dobra skrzynia ktora dostraja sie do stylu jazdy kierowcy i nawet sama redukuje biegi podczas hamowania!Wciskam zdecydowanie hamulec i slysze rasowe buczenie silnika redukujacego biegi ... Nie jestem bezstronny i pewno dla kogos z branzy samochodowej moge wyrazac sie niefachowo ale probuje opisac wrazenia z jazdy srt bedac wzglednym laikiem w sprawach motoryzacji.Tego niestety nie da sie opisac to trzeba przezyc :) !!!!
Co do wyciszenia silnik slysze w kabinie ale to glownie zasluga ukladu wydechowego MAGNAFLOW - ryczy niesamowicie i dodaje barwy i tak wyjatkowemu brzmieniu silnika srt.
Dochadza do tego polerowane felgi 20 cali i wszystko co tylko dodaja do 300c w standardzie i jest niezle.
Wkurza mnie w tym aucie moim zdaniem za duzy chalas powietrza (przy predkosci powyjej 250 km/h to juz wichura ) ale mozna przy tym spokojnie rozmawiac .Sporo jest niedopracowanych szczegolow jak to w amerykanskich autach troche za duzo na te klase auta ale da sie je pokochac :)
Podsumowujac: nie wiem czym moglbym zastapic to auto.... :) gdybym mial do wyboru czas spedzony z moim chryslerem zamienic na towarzystwo miss swiata .... wybralbym 300c :) a baaardzo lubie kobiety :) pozdrawiam

obale jeszcze mit o olbrzymim spalaniu paliwa przez srt !
Mialem jeepa grand cheeroke z silnikiem 5.7 i mimo odlaczanych cylindrow spalal 20% wiecej paliwa od srt a mial 100 koni mniej !!! Moze to naped na cztery jest winny - nie wiem. Jezdzac na trasie zuzywam od 12 do 15 litrow na 100km w zaleznosc od ciezaru nogi ale 15 nie udalo mi sie przekroczyc nawet jadac stylem na samobojce ;) Jesli chodzi o miasto to tu wychodzi gorzej 17- 20 litrow srednia (trasa miasto) u mnie to 16 litrow wiec moim zdaniem jest dobrze biorac pod uwage pojemnosc silnika.
Nie wydaje mi sie zeby niemieckie auta z podobna moca palily mniej (raczej wiecej).Kazdy osiol krytykujacy amerykanskie auto za zuzycie paliwa powinien postawic sobie za przyklad bmw czy mercedesa z podobnym silnikiem
Ostatnio zmieniony 24 kwie 2011, 12:53 przez Stawik, łącznie zmieniany 1 raz.


Z/28
Posty: 439
Rejestracja: 18 sty 2011, 20:35
Samochód: 1991 Chevy Camaro Z/28, 1972 Chevy Chevelle
Skąd:

Re: Chrysler 300C

Post autor: Z/28 »

To dopiero posumowanie :) A jaki artykuł :) Więcej takich :D
1972 Chevrolet Chevelle 350
1991 Chevrolet Camaro Z/28 305 TPI
2002 Fiat Punto Sporting 1.2
;)

ODPOWIEDZ