Fochy pana barona :/

Chrysler
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika

Topic author
GAZDA
Posty: 2419
Rejestracja: 16 paź 2006, 13:05
Samochód: FORD kurwa!
Skąd:

Re: Fochy pana barona :/

Post autor: GAZDA »

silnik też ładnie sie kręcił jak dupneło, ino przyspieszyć już nie mogłem ale tocząc sie obroty były, więc chyba strasznego sie tam w środku nic nie stało...


piotrekzet

Re: Fochy pana barona :/

Post autor: piotrekzet »

O matko, Gazda, Twoje samochody to jakieś wyspecjalizowane w nietypowych usterkach...
W innej sytuacj pomyślałbym, że urwałeś przegub, ale to nie powinno mieć wpływu na odpalanie... W związku z tym teraz jestem jeszcze głupszy niż byłem :)

Awatar użytkownika

Topic author
GAZDA
Posty: 2419
Rejestracja: 16 paź 2006, 13:05
Samochód: FORD kurwa!
Skąd:

Re: Fochy pana barona :/

Post autor: GAZDA »

a więc tak, dzisiaj już mnie jwkurwiony zajołem sie baronem...
nie ma iskry i nie mogłem dosłyszec sie pompy...
podjechałem na komputer, ale nie znaleźliśmy nic coby komputera podłączyć... :?

pytanie za 100 punktów: jak w lebaronie dowiedzieć sie co tam komputer ma do powiedzenia?

Awatar użytkownika

cezar62
Posty: 3289
Rejestracja: 19 lut 2008, 15:03
Samochód: 2008 Jeep Compass Sport 2,4L
Skąd: Opole
Kontakt:

Re: Fochy pana barona :/

Post autor: cezar62 »

Nie wiem czy u ciebie to zadziała, ale spróbować zawsze warto :)

Most Chrysler, Dodge and Plymouth automobiles have a diagnostic trouble code retrieval method, Unlike GM and Ford cars the Chrysler line of cars has no data port connector to gather codes from. Instead Chrysler has a ignition cycle activation sequence that anyone can active by turning the ignition key on off in rapid succession five times with the cycle ending in the "on" position. Once this activation has started the check engine light will start to flash. The first set of check engine light flashes will be the first digit of the two number code. After the check engine light pauses for a short time it will start to blink again starting the second digit identification and completing the code's second number. If additional trouble codes are stored in the computer the first digit will begin to flash, and then the second digit. For example: the check engine light flashes four times, pauses and then flashes three more times the code is 43. The check engine light will flash one and then two meaning the code gathering is over. The system will only flash 12 if there are no codes stored in the computer’s memory. To clear codes disconnect the negative battery terminal for 30 seconds and reconnect.

Domestic Car Code Definitions

11 camshaft signal or ignition signal, no reference signal during cranking
12 memory to controller has been cleared within 50-100 engine starts
13 map sensor not detecting any change during test
14 map voltage too high or too low
15 vehicle speed sensor, no signal detected
16 knock sensor circuit. open or short detected
17 low engine temperature, possible thermostat fault
21 oxygen sensor signal, neither rich or lean detected
22 coolant sensor voltage low
23 air charge voltage high/low detected
24 throttle position sensor voltage high/low
25 automatic idle speed motor driver circuit, short or open detected
26 injectors 1,2,3 peak current not reached
27 injector control circuit does not respond to control signal
31 purge solenoid circuit, open or short detected
32 egr solenoid circuit, open or short detected
33 a/c clutch relay circuit, open or short detected
34 speed control servo solenoid, open or short detected
35 radiator fan control relay circuit, open or short detected
36 waste-gate solenoid, open or short detected
37 part throttle unlock(PTU) circuit, open or short detected
41 charging system circuit not responding to control signal
42 fuel pump or auto shutdown (ASD) relay voltage sensed at controller
43 ignition control circuit not responding
44 battery temperature voltage circuit problem
45 turbo boost limit exceeded-map sensor detects over-boost
46 battery voltage too high
47 battery voltage too low
51 air/fuel at limit
52 logic module fault
53 internal controller failure
54 camshaft reference circuit not detected
55 end of message
61 baro read solenoid, open or short detected
62 emr mileage not stored
63 eprom write denied
64 flex fuel sensor signal out of range
65 manifold tuning valve, open or short detected
66 no ccd messages
76 ballast bypass relay, open or short detected
77 speed control relay, open or short detected

Import Car Code Definition

1 oxygen sensor
2 crank engine sensor
3 air flow sensor
4 barometric pressure sensor
5 throttle positioner sensor
6 motor position sensor
7 engine coolant temperature sensor
8 no.1 cylinder tdc sensor
12 air flow sensor
13 air temperature sensor
14 throttle positioner sensor
15 sc motor position sensor
21 engine coolant temperature sensor
22 crank angle sensor
23 no.1 cylinder tdc sensor
24 vehicle speed sensor
25 barometric pressure sensor
31 knock sensor
32 manifold pressure sensor
36 ignition timing adjustment signal
39 oxygen sensor
41 injector
42 fuel pump
43 egr
44 ignition coil
52 ignition coil
53 ignition coil
55 iac valve position sensor
59 heated oxygen sensor
61 transaxle control unit cable
62 warm up control valve position sensor
Jest:
2008 Dodge Nitro 4.0 V6 R/T 4WD 256 KM

Były:
1996 Ford Taurus GL 3.0 V6
1995 Dodge Stratus SE 2.0 R4
2000 Chrysler PT Cruiser Touring Edition 2.0 R4
1995 Mercury Grand Marquis LS 4.6 V8
2006 Jeep Grand Cherokee Limited WK Series 4.7 V8
2004 Ford Taurus SES 3.0 V6
2008 Jeep Compass Sport 2,4L

Awatar użytkownika

Topic author
GAZDA
Posty: 2419
Rejestracja: 16 paź 2006, 13:05
Samochód: FORD kurwa!
Skąd:

Re: Fochy pana barona :/

Post autor: GAZDA »

ooooo wielkie dzięki cezar :pada:
już lece sprawdzić

Awatar użytkownika

Topic author
GAZDA
Posty: 2419
Rejestracja: 16 paź 2006, 13:05
Samochód: FORD kurwa!
Skąd:

Re: Fochy pana barona :/

Post autor: GAZDA »

wypluł kod 42
42 fuel pump or auto shutdown (ASD) relay voltage sensed at controller

ok gdzie taki chrysler może mieć tego autoshutdowna?

Awatar użytkownika

cezar62
Posty: 3289
Rejestracja: 19 lut 2008, 15:03
Samochód: 2008 Jeep Compass Sport 2,4L
Skąd: Opole
Kontakt:

Re: Fochy pana barona :/

Post autor: cezar62 »

Hm, większość padalców posiada ten wyłącznik gdzieś z tyłu ;)
Bagażnik trzeba ogołocić i może tam znajdziesz, a może w zderzaku, w klapie ?...
Jest:
2008 Dodge Nitro 4.0 V6 R/T 4WD 256 KM

Były:
1996 Ford Taurus GL 3.0 V6
1995 Dodge Stratus SE 2.0 R4
2000 Chrysler PT Cruiser Touring Edition 2.0 R4
1995 Mercury Grand Marquis LS 4.6 V8
2006 Jeep Grand Cherokee Limited WK Series 4.7 V8
2004 Ford Taurus SES 3.0 V6
2008 Jeep Compass Sport 2,4L

Awatar użytkownika

Topic author
GAZDA
Posty: 2419
Rejestracja: 16 paź 2006, 13:05
Samochód: FORD kurwa!
Skąd:

Re: Fochy pana barona :/

Post autor: GAZDA »

ok, czyli czeka mie szukanie czegoś co nawet nie wiem jak właściwie wyglada i gdzie jest hehe pestka haha :P


jmichlicki
Posty: 313
Rejestracja: 17 lis 2008, 18:48
Samochód: Ford Taurus 1999, GMC Suburban 6,5 TD 1994
Skąd: Torun

Re: Fochy pana barona :/

Post autor: jmichlicki »

Pisze z tel to nie mogę wkleic linka ale skoro masz internet to wpisujesz where asd le baron w google i już w pierwszej pozycji masz odpowiedz na swoje pytanie. I tak że wszystkim. Nasze polskie fora sa naprawdę ubogie.

Awatar użytkownika

Topic author
GAZDA
Posty: 2419
Rejestracja: 16 paź 2006, 13:05
Samochód: FORD kurwa!
Skąd:

Re: Fochy pana barona :/

Post autor: GAZDA »

no dzięki za tą wskazówke. jutro popatrze co sie da z tym zrobić. ale jeżeli to ten moduł to czemu zaskoczył? nawet po wyrtepach nie jechałem...

Awatar użytkownika

cezar62
Posty: 3289
Rejestracja: 19 lut 2008, 15:03
Samochód: 2008 Jeep Compass Sport 2,4L
Skąd: Opole
Kontakt:

Re: Fochy pana barona :/

Post autor: cezar62 »

W moim byłym Fordzie Scorpio wyłącznik umieszczono na krawędzi bagażnika, przy samym zderzaku.
Załączał się czasem przy mocnym klepnięciu klapą bagażnika przy zamykaniu jej ;)
Jest:
2008 Dodge Nitro 4.0 V6 R/T 4WD 256 KM

Były:
1996 Ford Taurus GL 3.0 V6
1995 Dodge Stratus SE 2.0 R4
2000 Chrysler PT Cruiser Touring Edition 2.0 R4
1995 Mercury Grand Marquis LS 4.6 V8
2006 Jeep Grand Cherokee Limited WK Series 4.7 V8
2004 Ford Taurus SES 3.0 V6
2008 Jeep Compass Sport 2,4L

Awatar użytkownika

KARLone
Posty: 3658
Rejestracja: 29 sty 2010, 12:07
Skąd: Górny Śląsk

Re: Fochy pana barona :/

Post autor: KARLone »

u mnie jest po lewej stronie bagażnika, nawet widoczny jest czerwony przycisk

Awatar użytkownika

cezar62
Posty: 3289
Rejestracja: 19 lut 2008, 15:03
Samochód: 2008 Jeep Compass Sport 2,4L
Skąd: Opole
Kontakt:

Re: Fochy pana barona :/

Post autor: cezar62 »

u mnie po prawej stronie w bagażniku
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Jest:
2008 Dodge Nitro 4.0 V6 R/T 4WD 256 KM

Były:
1996 Ford Taurus GL 3.0 V6
1995 Dodge Stratus SE 2.0 R4
2000 Chrysler PT Cruiser Touring Edition 2.0 R4
1995 Mercury Grand Marquis LS 4.6 V8
2006 Jeep Grand Cherokee Limited WK Series 4.7 V8
2004 Ford Taurus SES 3.0 V6
2008 Jeep Compass Sport 2,4L

Awatar użytkownika

Topic author
GAZDA
Posty: 2419
Rejestracja: 16 paź 2006, 13:05
Samochód: FORD kurwa!
Skąd:

Re: Fochy pana barona :/

Post autor: GAZDA »

co do barona to gogle wypluły mi to:
The ASD is the front-most one of three on the left side inner fender.
The one attached to the red/white wire has 12V on it all the time direct from the battery and the relay's normal function is to
connect that to the dark green/black wire on the pin directly opposite to it. But be careful not to ground the the red/white
because doing so will blow a fusible link. So make sure that there is measurable resistance to ground on the dark green/black
before jumping it. And if there is no voltage on the red/white not, then the link is already blown.

Awatar użytkownika

KARLone
Posty: 3658
Rejestracja: 29 sty 2010, 12:07
Skąd: Górny Śląsk

Re: Fochy pana barona :/

Post autor: KARLone »

znaczy się, pytasz o tłumaczenie? jak coś to ja zawsze korzystam ze sciągawki, może mało zrozumiałe ale dla kogoś kto zna angielski wszystko staje się jasne ;) http://translate.google.pl/#en|pl|The%2 ... dy%20blown.

ODPOWIEDZ