2003 Chevy Suburban 5.3 V8 RWD

Chevrolet
Awatar użytkownika

Topic author
Seweryn 1977
Posty: 332
Rejestracja: 22 kwie 2016, 22:40
Samochód: 2003 Chevrolet Suburban 5.3
Skąd: Ustroń

2003 Chevy Suburban 5.3 V8 RWD

Post autor: Seweryn 1977 » 15 maja 2018, 21:21

Suburban powoli zaczyna wyglądać "po mojemu". Dostał fabryczne koła oraz grill. Kolejka na montaż Staga 300 zarezerwowana.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
1983 VW Rabbit SOLD
1992 Jeep XJ 4.0 SOLD
1989 Jeep XJ 2,1TD SOLD
1999 CHRYSLER TOWN&COUNTRY 3,8 SOLD
2003 Chrysler Town & Country LXi 3,8 SOLD
2003 Chrysler Grand Voyager 3,3 AWD SOLD
2001 Chevrolet Trailblazer 4,2 LTZ SOLD
2003 Chevrolet Suburban 5,3 LT

Awatar użytkownika

KARLone
Posty: 3468
Rejestracja: 29 sty 2010, 12:07
Skąd: Górny Śląsk

Re: 2001 Chevrolet Trailblazer LTZ 4.2

Post autor: KARLone » 24 maja 2018, 17:54

a poprzednio jakie koła były? jakieś meksykańskie patelnie?

Awatar użytkownika

Topic author
Seweryn 1977
Posty: 332
Rejestracja: 22 kwie 2016, 22:40
Samochód: 2003 Chevrolet Suburban 5.3
Skąd: Ustroń

Re: 2001 Chevrolet Trailblazer LTZ 4.2

Post autor: Seweryn 1977 » 24 maja 2018, 18:02

Taka zmiana. Wolę "balony" na ori feldze.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
1983 VW Rabbit SOLD
1992 Jeep XJ 4.0 SOLD
1989 Jeep XJ 2,1TD SOLD
1999 CHRYSLER TOWN&COUNTRY 3,8 SOLD
2003 Chrysler Town & Country LXi 3,8 SOLD
2003 Chrysler Grand Voyager 3,3 AWD SOLD
2001 Chevrolet Trailblazer 4,2 LTZ SOLD
2003 Chevrolet Suburban 5,3 LT


Charon
Posty: 290
Rejestracja: 27 lip 2015, 21:32
Skąd:

Re: 2001 Chevrolet Trailblazer LTZ 4.2

Post autor: Charon » 24 maja 2018, 20:29

Zmiany zdecydowanie na lepsze.

Awatar użytkownika

pecha
Posty: 1144
Rejestracja: 25 wrz 2012, 23:06
Samochód: Django, Azul grande
Skąd: Łódź

Re: 2001 Chevrolet Trailblazer LTZ 4.2

Post autor: pecha » 03 cze 2018, 20:44

Seweryn 1977 pisze:
24 maja 2018, 18:02
Taka zmiana. Wolę "balony" na ori feldze.
ze wzgledow wizualnych czy wlasciwosci jezdnych?

Awatar użytkownika

Topic author
Seweryn 1977
Posty: 332
Rejestracja: 22 kwie 2016, 22:40
Samochód: 2003 Chevrolet Suburban 5.3
Skąd: Ustroń

Re: 2001 Chevrolet Trailblazer LTZ 4.2

Post autor: Seweryn 1977 » 03 cze 2018, 20:49

Właściwości jezdnych - na tych 20tkach samochód był twardy, a w koleinach jechał jak po torach. Teraz jest o wiele lepiej, jednak uczciwie przyznam, że dodatkowo zmieniłem amory z przodu na nowe. Jak go kupiłem pojechałem na stację diagnostyczną i były juz słabe. Kupiłem za radą Filipa zwykłe, nie airride, tył tez zmienię na zwykłe.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
1983 VW Rabbit SOLD
1992 Jeep XJ 4.0 SOLD
1989 Jeep XJ 2,1TD SOLD
1999 CHRYSLER TOWN&COUNTRY 3,8 SOLD
2003 Chrysler Town & Country LXi 3,8 SOLD
2003 Chrysler Grand Voyager 3,3 AWD SOLD
2001 Chevrolet Trailblazer 4,2 LTZ SOLD
2003 Chevrolet Suburban 5,3 LT

Awatar użytkownika

xKornik
Posty: 241
Rejestracja: 28 cze 2013, 22:48
Samochód: Chevrolet Tahoe 2001 (5,3 V8)
Skąd: Radzyń Podlaski

Re: 2003 Chevy Suburban 5.3 V8 RWD

Post autor: xKornik » 07 cze 2018, 14:06

Felga była fajna.
Ja w Tahoe mam 20" i uważam że jedzie lepiej niż na oryginalnych (oryginalne zostawiłem na zimówki)
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika

Topic author
Seweryn 1977
Posty: 332
Rejestracja: 22 kwie 2016, 22:40
Samochód: 2003 Chevrolet Suburban 5.3
Skąd: Ustroń

Re: 2003 Chevy Suburban 5.3 V8 RWD

Post autor: Seweryn 1977 » 10 cze 2018, 08:07

Kwestia indywidualna, dla mnie lepsze balony ;)
1983 VW Rabbit SOLD
1992 Jeep XJ 4.0 SOLD
1989 Jeep XJ 2,1TD SOLD
1999 CHRYSLER TOWN&COUNTRY 3,8 SOLD
2003 Chrysler Town & Country LXi 3,8 SOLD
2003 Chrysler Grand Voyager 3,3 AWD SOLD
2001 Chevrolet Trailblazer 4,2 LTZ SOLD
2003 Chevrolet Suburban 5,3 LT

Awatar użytkownika

KARLone
Posty: 3468
Rejestracja: 29 sty 2010, 12:07
Skąd: Górny Śląsk

Re: 2003 Chevy Suburban 5.3 V8 RWD

Post autor: KARLone » 10 cze 2018, 10:01

Seweryn, tak jak mówisz - wszystko zależy od tego po jakich drogach się poruszasz i jaki styl jazdy preferujesz. Ja osobiście wolę balony. W moim T&C mam 15 cali ale dzięki temu większy balon. Krawężniki i dziury mniej straszne. Można też upuścić powietrza i masz lepszą trakcję na luźnej nawierzchni, zmniejsza się tez ryzyko przebicia opony.

Awatar użytkownika

tomito
Posty: 24
Rejestracja: 13 maja 2017, 14:14
Samochód: Chevrolet Tahoe 5.3 V8 '01
Skąd: Trójmiasto

Re: 2003 Chevy Suburban 5.3 V8 RWD

Post autor: tomito » 10 cze 2018, 11:30

Ja także preferuję balony, amerykańskie full-size-SUV na obręczach 19" > to kojarzą mi się z tuningiem tychże pojazdów rodem z South Central LA :cool: Proszę jednak nie brać tego do siebie. Mnie osobiście marzą się takie: Obrazek

@Seweryn 1977 Masz wersję 2003 RWD Sub'a, ponieważ nie masz napędu 4x4 to czy Traction Assist System (TAS) masz w standardzie? Przycisk powinien znajdować się w miejscu przełączników opcji 4x4. Tak z czystej ciekawości, jak wychodzi ci spalanie benzyny w Sub'ie? Daje się odczuć te dodatkowe kg masy?

Awatar użytkownika

Topic author
Seweryn 1977
Posty: 332
Rejestracja: 22 kwie 2016, 22:40
Samochód: 2003 Chevrolet Suburban 5.3
Skąd: Ustroń

Re: 2003 Chevy Suburban 5.3 V8 RWD

Post autor: Seweryn 1977 » 10 cze 2018, 15:52

To chyba bullet czy jakoś tak te koła się nazywają.

TAS nie mam, przynajmniej o tym nie wiem :) Przód torsion bar, całość airride. Przód już mam zwykłe amory, tył też zmienię. Spalanie benzyny na dystansie 1200km wyszło 16.2L, głównie po miejscu dystanse do 5-20km.
Od 2 tygodni mam Staga 300-8, najechałem podobną ilość. Trasa Ustroń-Kraków-Ustroń 17L, po miejscu koło 19L.
1983 VW Rabbit SOLD
1992 Jeep XJ 4.0 SOLD
1989 Jeep XJ 2,1TD SOLD
1999 CHRYSLER TOWN&COUNTRY 3,8 SOLD
2003 Chrysler Town & Country LXi 3,8 SOLD
2003 Chrysler Grand Voyager 3,3 AWD SOLD
2001 Chevrolet Trailblazer 4,2 LTZ SOLD
2003 Chevrolet Suburban 5,3 LT

Awatar użytkownika

Topic author
Seweryn 1977
Posty: 332
Rejestracja: 22 kwie 2016, 22:40
Samochód: 2003 Chevrolet Suburban 5.3
Skąd: Ustroń

Re: 2003 Chevy Suburban 5.3 V8 RWD

Post autor: Seweryn 1977 » 27 lip 2018, 21:40

Pierwsze 5 tysiecy km zrobione.
Suburban od zakupu dostał trochę nowych częsci, komplet ball jointsów z przodu, jakieś humy stabilizatorów itd. Płyny eksploatacyjne zmienione, na pokładzie Sttag 300-8.

Kilka zdjęć z naszych pierwszych wakacji z Suburbanem ;) Lekko ponad 2400km po wybrzeżu, głównie nasz ukochany Półwysep Helski.

Kultowy parking widokowy w Pucku z tym roku w remoncie ;)
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
1983 VW Rabbit SOLD
1992 Jeep XJ 4.0 SOLD
1989 Jeep XJ 2,1TD SOLD
1999 CHRYSLER TOWN&COUNTRY 3,8 SOLD
2003 Chrysler Town & Country LXi 3,8 SOLD
2003 Chrysler Grand Voyager 3,3 AWD SOLD
2001 Chevrolet Trailblazer 4,2 LTZ SOLD
2003 Chevrolet Suburban 5,3 LT

Awatar użytkownika

jadaniel
Posty: 1503
Rejestracja: 05 maja 2010, 19:22
Samochód: Chevy Tahoe 5.3 V8 '02
Skąd: Barwice - PL ; Peterborough - UK

Re: 2003 Chevy Suburban 5.3 V8 RWD

Post autor: jadaniel » 29 lip 2018, 09:00

Extra , ja aktualnie na urlopie z Tahoe w PL po powrocie bedzie mala relacja.
Daniel
Chevy Tahoe 5.3 V8 '02
ex Chevy Camaro Z28 LS1 5.7 V8 '99
ex Chevy Caprice 5.0 V8 '91

Awatar użytkownika

Topic author
Seweryn 1977
Posty: 332
Rejestracja: 22 kwie 2016, 22:40
Samochód: 2003 Chevrolet Suburban 5.3
Skąd: Ustroń

Re: 2003 Chevy Suburban 5.3 V8 RWD

Post autor: Seweryn 1977 » 29 lip 2018, 09:33

Widzę na FB :)
1983 VW Rabbit SOLD
1992 Jeep XJ 4.0 SOLD
1989 Jeep XJ 2,1TD SOLD
1999 CHRYSLER TOWN&COUNTRY 3,8 SOLD
2003 Chrysler Town & Country LXi 3,8 SOLD
2003 Chrysler Grand Voyager 3,3 AWD SOLD
2001 Chevrolet Trailblazer 4,2 LTZ SOLD
2003 Chevrolet Suburban 5,3 LT

Awatar użytkownika

Topic author
Seweryn 1977
Posty: 332
Rejestracja: 22 kwie 2016, 22:40
Samochód: 2003 Chevrolet Suburban 5.3
Skąd: Ustroń

Re: 2003 Chevy Suburban 5.3 V8 RWD

Post autor: Seweryn 1977 » 08 sie 2018, 21:52

Taka zagadka ;) przed urlopem zleciłem wymianę oleju z skrzyni. Fachaman (polecany w rejonie) miał mi nalać Dextrona III Petrocanady, nalał Revline ATFIII Dextron. Po 2500km skoczył się 3 i 4 bieg. Pytanie czy wymiana oleju mogła mieć na to wpływ? Usterka wystapiła po godzinie stania w korku w temp +30, potejm ruszyłem i po 5km biegi się skończyły. Chujowy olej i temperatura zakończyła skrzynię? Wczesniej przed wymianą na bagnecie był jakby piasek.

Inna sprawa, że usługa 450 to mogli kurła wlać mi te petrokanadę....

Miałem kilka automatów, pierwszy raz "jebło" ;) zaznaczam, że jeżdżę po emerycku. Wcześniej chodziła pięknie.

Kończą mi remont tej skrzyni, powymieniali tarczki jakieś inne tajle, teraz leją Dextrona VI i dają gwarancję. Zobaczymy....
1983 VW Rabbit SOLD
1992 Jeep XJ 4.0 SOLD
1989 Jeep XJ 2,1TD SOLD
1999 CHRYSLER TOWN&COUNTRY 3,8 SOLD
2003 Chrysler Town & Country LXi 3,8 SOLD
2003 Chrysler Grand Voyager 3,3 AWD SOLD
2001 Chevrolet Trailblazer 4,2 LTZ SOLD
2003 Chevrolet Suburban 5,3 LT

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika