Moje Camaro Z/28
-
Topic author - Posty: 439
- Rejestracja: 18 sty 2011, 20:35
- Samochód: 1991 Chevy Camaro Z/28, 1972 Chevy Chevelle
- Skąd:
Moje Camaro Z/28
Nie wiem za bardzo co powiedzieć...
Kupiłem samochód ponad dwa lata temu, wyglądał wtedy tak...
A tak wyglądał pod maską:
Po kilku miesiącach jazdy auto zostało odstawione do garażu na zimowy sen, więc troche go pozmieniałem. Dostał nowe koła:
I pod maską sie troche zmieniło:
Polerowanie części silnika zajeło mi wiele tygodni ale było warto... Tu jest próbka, przed i po:
Potem doszły paski na samochód... malowane a nie naklejki:
I tak auto wyglądało przez ostatni rok. Od września znów samochód poszedł do garażu i tym razem zachciało mi sie całkowitej zmiany, z zewnątrz i od wewnątrz... Tak więc znów kupiłem nowe koła i opony:
Następnie zacząłem rozbierać całe auto aby przygotować do malowania. Wnętrze wyglądało tak:
Teraz auto jest u lakiernika (znajomego) i wygląda tak:
W garażu czekają już na niego nowe fotele, kilka nowych części silnika, zawieszenia i nowe wnętrze. Siedzenia kupiłem z rocznika 2000 Pontiaca Trans Am:
No i to chyba tyle... Na razie nie chce zdradzać jak bedzie pomalowany... Wszystko w swoim czasie moi drodzy
Kupiłem samochód ponad dwa lata temu, wyglądał wtedy tak...
A tak wyglądał pod maską:
Po kilku miesiącach jazdy auto zostało odstawione do garażu na zimowy sen, więc troche go pozmieniałem. Dostał nowe koła:
I pod maską sie troche zmieniło:
Polerowanie części silnika zajeło mi wiele tygodni ale było warto... Tu jest próbka, przed i po:
Potem doszły paski na samochód... malowane a nie naklejki:
I tak auto wyglądało przez ostatni rok. Od września znów samochód poszedł do garażu i tym razem zachciało mi sie całkowitej zmiany, z zewnątrz i od wewnątrz... Tak więc znów kupiłem nowe koła i opony:
Następnie zacząłem rozbierać całe auto aby przygotować do malowania. Wnętrze wyglądało tak:
Teraz auto jest u lakiernika (znajomego) i wygląda tak:
W garażu czekają już na niego nowe fotele, kilka nowych części silnika, zawieszenia i nowe wnętrze. Siedzenia kupiłem z rocznika 2000 Pontiaca Trans Am:
No i to chyba tyle... Na razie nie chce zdradzać jak bedzie pomalowany... Wszystko w swoim czasie moi drodzy
1972 Chevrolet Chevelle 350
1991 Chevrolet Camaro Z/28 305 TPI
2002 Fiat Punto Sporting 1.2
1991 Chevrolet Camaro Z/28 305 TPI
2002 Fiat Punto Sporting 1.2
-
- Posty: 1729
- Rejestracja: 05 maja 2010, 19:22
- Samochód: Merc ML W164 3.5 V6 2008
- Skąd: Barwice - PL ; Peterborough - UK
Re: Moje Camaro Z/28
nieźle nieźle no to czekamy na następną dawkę info i fotosow z odnowy camrosa
Daniel
ex Chevy Tahoe 5.3 V8 '02
ex Chevy Camaro Z28 LS1 5.7 V8 '99
ex Chevy Caprice 5.0 V8 '91
ex Chevy Tahoe 5.3 V8 '02
ex Chevy Camaro Z28 LS1 5.7 V8 '99
ex Chevy Caprice 5.0 V8 '91
-
- Posty: 1423
- Rejestracja: 10 paź 2010, 19:43
- Samochód: Obecnie Volvo 850 :D
- Skąd: Kanie
Re: Moje Camaro Z/28
Ładny! A ta Vettka też twoja przypadkiem?
Sprzedane:
'99 Cadillac Seville SLS (L37 swap)
'98 Oldsmobile Aurora Autobahn
'93 Pontiac Trans Sport SE 3.8
'99 Cadillac Seville SLS (L37 swap)
'98 Oldsmobile Aurora Autobahn
'93 Pontiac Trans Sport SE 3.8
-
- Posty: 3658
- Rejestracja: 29 sty 2010, 12:07
- Skąd: Górny Śląsk
Re: Moje Camaro Z/28
Ładnie odpicowany silnik. Wszystko sam robiłeś?
-
- Sheriff
- Posty: 12244
- Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
- Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
- Skąd:
- Kontakt:
Re: Moje Camaro Z/28
Fajna f-body. Widac ze juz kupiles zadbane, pod maska ladnie i czysto. Zimujesz go ze wzgledu na chec porobienia przynim czy nie chcesz uzywac zima?
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
-
Topic author - Posty: 439
- Rejestracja: 18 sty 2011, 20:35
- Samochód: 1991 Chevy Camaro Z/28, 1972 Chevy Chevelle
- Skąd:
Re: Moje Camaro Z/28
Nie to znajomego. Całkowicie odbudowana z nowymi podzespołami i nowiutkim silnikiem ok 450KM. Wydał już na modyfikacje ponad 40 tys funtów... Mi do tego jeszcze daleko71Corvette454 pisze:Ładny! A ta Vettka też twoja przypadkiem?
Do tej pory wszystko sam zrobiłem... mimo tego że jak kupiłem samochód to nie wiedziałem jak zmienić świece Po prostu ucze sie na błędach... Mam kilka książek o tym aucie i punkt po punkcie robie co piszą... łatwiznaKARLone pisze:Ładnie odpicowany silnik. Wszystko sam robiłeś?
Malowanie pasków i teraz malowanie samochodu bedzie zrobione przez znajomego lakiernika, więc to jest jedyna rzecz której nie robiłem... Z pod maski usunąłem klimatyzacje i cały jej osprzęt, SMOG equipment, i wiele innych rzeczy żeby to wszystko upożądkować. Chce żeby za kilka lat pod maską nie było nic oprócz silnika. W nastepnym miesiącu pozbędę sie tych dwóch zbiorników na nadkolach... W jednym jest płyn do spryskiwaczy, drugi płyn do chłodnicy... Mam zamiar użyć zbiornmików z 4 generacji Camaro/Firebird które sa pochowane pod karoserią...
Samochód zawsze zjeżdża z drogi około września/października i wychodzi na światło dzienne około kwietnia. Nie używam go głównie przez sól na drogach, a poza tym jak tylko troche mokro na drogach to zaraz "dupa" mu chodzi po całej drodze... A przy okazji mam czas na modyfikacjeRadAg! pisze:Fajna f-body. Widac ze juz kupiles zadbane, pod maska ladnie i czysto. Zimujesz go ze wzgledu na chec porobienia przynim czy nie chcesz uzywac zima?
1972 Chevrolet Chevelle 350
1991 Chevrolet Camaro Z/28 305 TPI
2002 Fiat Punto Sporting 1.2
1991 Chevrolet Camaro Z/28 305 TPI
2002 Fiat Punto Sporting 1.2
-
- Posty: 666
- Rejestracja: 16 cze 2010, 18:38
- Samochód: Oldsmobile Cutlass 79'
- Skąd: WrocLove ( Tel: 661-219-855 )
Re: Moje Camaro Z/28
A mogę wiedzieć skąd u Ciebie taki plan żeby pod maską został sam silnik ? Mam rozumieć, że rezygnujesz przez to z takich rzeczy jak np. Klimatyzacja ?
Oldsmobile Cutlass Calais 5.0 V8 79'
-
- Posty: 3056
- Rejestracja: 28 lip 2010, 19:04
- Samochód: brak amcara
- Skąd: Bierutów, dolnośląskie/opolskie
Re: Moje Camaro Z/28
... pompa hamulcowa, i inne
Były:
2015 Chrysler Town&Country 3.6 V6
1991 Chevrolet Caprice Classic 5.0 V8
2007 Chevrolet Express CargoVan 4.8 V8
1993 Cadillac Fleetwood 5.7 V8
2005 Chrysler Town&Country Limited 3.8 V6
1997 Chrysler Voyager LE 3.3 V6
1990 Chrysler Voyager LE 3.0V6
2000 Chevy Tahoe LT 5.3 V8 Vortec
1986 Mercury Grand Marquis 5.0 V8
1993 Chrysler Le Baron Cabrio 3.0 V6
1996 Chrysler Voyager LE 3.3 V6
1990 GMC Vandura 5.7 V8 Explorer
2000 Chevrolet Impala 3.4 V6
1998 Chevrolet Blazer LT 4.3 V6
1989 Plymouth Grand Voyager SE 3.0 V6
2000 Chrysler 300M 3.5 V6
1999 Chrysler Town&Country Limited 3.8 V6
1999 Chrysler Grand Voyager LX 3.3 V6
2015 Chrysler Town&Country 3.6 V6
1991 Chevrolet Caprice Classic 5.0 V8
2007 Chevrolet Express CargoVan 4.8 V8
1993 Cadillac Fleetwood 5.7 V8
2005 Chrysler Town&Country Limited 3.8 V6
1997 Chrysler Voyager LE 3.3 V6
1990 Chrysler Voyager LE 3.0V6
2000 Chevy Tahoe LT 5.3 V8 Vortec
1986 Mercury Grand Marquis 5.0 V8
1993 Chrysler Le Baron Cabrio 3.0 V6
1996 Chrysler Voyager LE 3.3 V6
1990 GMC Vandura 5.7 V8 Explorer
2000 Chevrolet Impala 3.4 V6
1998 Chevrolet Blazer LT 4.3 V6
1989 Plymouth Grand Voyager SE 3.0 V6
2000 Chrysler 300M 3.5 V6
1999 Chrysler Town&Country Limited 3.8 V6
1999 Chrysler Grand Voyager LX 3.3 V6
-
Topic author - Posty: 439
- Rejestracja: 18 sty 2011, 20:35
- Samochód: 1991 Chevy Camaro Z/28, 1972 Chevy Chevelle
- Skąd:
Re: Moje Camaro Z/28
Kurat pompa hamulcowa zostanie ale rzeczy jak zbiorniki na płyny, klimatyzacja, heater valve, SMOG equipment, AIR pump... Wszytkie nowoczesne dodatki które nie są konieczne do tego żeby samochód działał
Po prostu podoba mi sie taki wygląd jak tylko sam silnik tam jest... tak mi sie kojarzy ze starymi samochodami... Musze również wszystmkie kable i przewody poprowadzić tak żeby ich nie było widać...
Po prostu podoba mi sie taki wygląd jak tylko sam silnik tam jest... tak mi sie kojarzy ze starymi samochodami... Musze również wszystmkie kable i przewody poprowadzić tak żeby ich nie było widać...
1972 Chevrolet Chevelle 350
1991 Chevrolet Camaro Z/28 305 TPI
2002 Fiat Punto Sporting 1.2
1991 Chevrolet Camaro Z/28 305 TPI
2002 Fiat Punto Sporting 1.2
-
- Posty: 3658
- Rejestracja: 29 sty 2010, 12:07
- Skąd: Górny Śląsk
Re: Moje Camaro Z/28
jednym zdaniem - czerpiesz garściami z filozofii muscle car. Na pewno efekt będzie super. Koniecznie daj znać jak prace postępują, my "oglądacze" jesteśmy łasi na takie rzeczy
-
Topic author - Posty: 439
- Rejestracja: 18 sty 2011, 20:35
- Samochód: 1991 Chevy Camaro Z/28, 1972 Chevy Chevelle
- Skąd:
Re: Moje Camaro Z/28
Ostatnio moje auto pojawiło sie również w styczniowym wydaniu magazynu Retro Cars:
a także w kilku magazynach motoryzacyjnych jako reklama warsztatu w którym jest malowany teraz
a także w kilku magazynach motoryzacyjnych jako reklama warsztatu w którym jest malowany teraz
1972 Chevrolet Chevelle 350
1991 Chevrolet Camaro Z/28 305 TPI
2002 Fiat Punto Sporting 1.2
1991 Chevrolet Camaro Z/28 305 TPI
2002 Fiat Punto Sporting 1.2
-
Topic author - Posty: 439
- Rejestracja: 18 sty 2011, 20:35
- Samochód: 1991 Chevy Camaro Z/28, 1972 Chevy Chevelle
- Skąd:
Re: Moje Camaro Z/28
Kilka nowych zdjęć z przygotowań do malowania:
1972 Chevrolet Chevelle 350
1991 Chevrolet Camaro Z/28 305 TPI
2002 Fiat Punto Sporting 1.2
1991 Chevrolet Camaro Z/28 305 TPI
2002 Fiat Punto Sporting 1.2
-
- Sheriff
- Posty: 12244
- Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
- Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
- Skąd:
- Kontakt:
Re: Moje Camaro Z/28
Mialem zapytac poprzednio ale zapomnialem. Jak przygotowac auto do malowania? Co jest wazne? Druga sprawa - cena, ile kosztuje malowanie w UK jezeli przygotujesz auto czesciowo sam? (napisz mi PW jak wolisz to zostawic miedzy nami). Sam bym chcial pomalowac Vicki, mowili mi ze w PL na porzadne malowanie to 10 tys trzeba przeznaczyc czyli ponad 2 tys funtow...
Nie wiedzialem ze w Camaro, juz w latach 90-tych nadal ladowali bebny na tyl Ale to Chevrolet, co sie dziwic
Nie wiedzialem ze w Camaro, juz w latach 90-tych nadal ladowali bebny na tyl Ale to Chevrolet, co sie dziwic
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
Re: Moje Camaro Z/28
jak sam przygotujesz do malowania do dobre malowanie9lakier metalizowany polozony tak by nie zchodzil ) wyniesie Cie w granicach 5-7tys zl 10tys to areograf na auto:)
-
- Posty: 3056
- Rejestracja: 28 lip 2010, 19:04
- Samochód: brak amcara
- Skąd: Bierutów, dolnośląskie/opolskie
Re: Moje Camaro Z/28
Z/28, nie wycinasz szyb do malowania ?
Były:
2015 Chrysler Town&Country 3.6 V6
1991 Chevrolet Caprice Classic 5.0 V8
2007 Chevrolet Express CargoVan 4.8 V8
1993 Cadillac Fleetwood 5.7 V8
2005 Chrysler Town&Country Limited 3.8 V6
1997 Chrysler Voyager LE 3.3 V6
1990 Chrysler Voyager LE 3.0V6
2000 Chevy Tahoe LT 5.3 V8 Vortec
1986 Mercury Grand Marquis 5.0 V8
1993 Chrysler Le Baron Cabrio 3.0 V6
1996 Chrysler Voyager LE 3.3 V6
1990 GMC Vandura 5.7 V8 Explorer
2000 Chevrolet Impala 3.4 V6
1998 Chevrolet Blazer LT 4.3 V6
1989 Plymouth Grand Voyager SE 3.0 V6
2000 Chrysler 300M 3.5 V6
1999 Chrysler Town&Country Limited 3.8 V6
1999 Chrysler Grand Voyager LX 3.3 V6
2015 Chrysler Town&Country 3.6 V6
1991 Chevrolet Caprice Classic 5.0 V8
2007 Chevrolet Express CargoVan 4.8 V8
1993 Cadillac Fleetwood 5.7 V8
2005 Chrysler Town&Country Limited 3.8 V6
1997 Chrysler Voyager LE 3.3 V6
1990 Chrysler Voyager LE 3.0V6
2000 Chevy Tahoe LT 5.3 V8 Vortec
1986 Mercury Grand Marquis 5.0 V8
1993 Chrysler Le Baron Cabrio 3.0 V6
1996 Chrysler Voyager LE 3.3 V6
1990 GMC Vandura 5.7 V8 Explorer
2000 Chevrolet Impala 3.4 V6
1998 Chevrolet Blazer LT 4.3 V6
1989 Plymouth Grand Voyager SE 3.0 V6
2000 Chrysler 300M 3.5 V6
1999 Chrysler Town&Country Limited 3.8 V6
1999 Chrysler Grand Voyager LX 3.3 V6