Moje Camaro Z/28

Chevrolet
ODPOWIEDZ

Topic author
Z/28
Posty: 439
Rejestracja: 18 sty 2011, 20:35
Samochód: 1991 Chevy Camaro Z/28, 1972 Chevy Chevelle
Skąd:

Re: Moje Camaro Z/28

Post autor: Z/28 »

RadAg! pisze:Ty a co to to zielone w garazu stoi? Ladna dzis pogoda byla u was :D
Pogoda była ładna... Zielone to 1970 Pontiac GTO... ale nie mój :)
1972 Chevrolet Chevelle 350
1991 Chevrolet Camaro Z/28 305 TPI
2002 Fiat Punto Sporting 1.2
;)

Awatar użytkownika

hodik
Posty: 666
Rejestracja: 16 cze 2010, 18:38
Samochód: Oldsmobile Cutlass 79'
Skąd: WrocLove ( Tel: 661-219-855 )

Re: Moje Camaro Z/28

Post autor: hodik »

Sorry Szeryf, ale muszę tak napisać bo inaczej się nie da: Michał osiągnąłeś najwyższy poziom zajebistości jeżeli chodzi o lakier jak i dodatki typu felgi, środek i ogólny wygląd !

Start Button'y są fajne :]
Oldsmobile Cutlass Calais 5.0 V8 79'

Awatar użytkownika

RadAg!
Sheriff
Posty: 12244
Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
Skąd:
Kontakt:

Re: Moje Camaro Z/28

Post autor: RadAg! »

Robi wrazenie choc takim swiezo odmalowanym autem musi byc szkoda jezdzic, kazda kolejna ryska to mala depresja ;)

Jak zdjales nagrzewnice tak szybko?
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<


MichaŁ
Posty: 3056
Rejestracja: 28 lip 2010, 19:04
Samochód: brak amcara
Skąd: Bierutów, dolnośląskie/opolskie

Re: Moje Camaro Z/28

Post autor: MichaŁ »

Z tym nowym lakierem i ryskami masz rację. Ja regularnie widzę coś nowego i staram się zwalczać... ale przy codziennej eksploatacji jest trudno.
Jak mi gość w pierwszym tygodniu po malowaniu drzwiami przypieprzył w bok to myślałem, że się zapłacze.
Były:
2015 Chrysler Town&Country 3.6 V6
1991 Chevrolet Caprice Classic 5.0 V8
2007 Chevrolet Express CargoVan 4.8 V8
1993 Cadillac Fleetwood 5.7 V8
2005 Chrysler Town&Country Limited 3.8 V6
1997 Chrysler Voyager LE 3.3 V6
1990 Chrysler Voyager LE 3.0V6
2000 Chevy Tahoe LT 5.3 V8 Vortec
1986 Mercury Grand Marquis 5.0 V8
1993 Chrysler Le Baron Cabrio 3.0 V6
1996 Chrysler Voyager LE 3.3 V6
1990 GMC Vandura 5.7 V8 Explorer
2000 Chevrolet Impala 3.4 V6
1998 Chevrolet Blazer LT 4.3 V6
1989 Plymouth Grand Voyager SE 3.0 V6
2000 Chrysler 300M 3.5 V6
1999 Chrysler Town&Country Limited 3.8 V6
1999 Chrysler Grand Voyager LX 3.3 V6


Topic author
Z/28
Posty: 439
Rejestracja: 18 sty 2011, 20:35
Samochód: 1991 Chevy Camaro Z/28, 1972 Chevy Chevelle
Skąd:

Re: Moje Camaro Z/28

Post autor: Z/28 »

hodik pisze: Michał osiągnąłeś najwyższy poziom zajebistości jeżeli chodzi o lakier jak i dodatki typu felgi, środek i ogólny wygląd !
Już bez przesady... :) Jeszcze dużo zmian przede mną... Zapodam więcej zdjęć jak wszystko już będzie na miejscu i środek powkładam. Za jakieś dwa tygodnie bedzie w pełni odnowiony z nowymi amortyzatorami i hamulacmi z tyłu.


RadAg! pisze:Robi wrazenie choc takim swiezo odmalowanym autem musi byc szkoda jezdzic.
Jak zdjales nagrzewnice tak szybko?
Eee tam szkoda... Nie mogłem się na ten moment doczekać od 6 miesięcy... Pale gume podczas odjazdu spod każdych świateł z ogromnym uśmiechem na ustach :D

Co do nagrzewnicy to odkręciłem 4 śróbki które przytrzymują jej obudowę a potem następne dwie które trzymają nagrzewnicę :) Tak w skrócie można to opisać ;)
1972 Chevrolet Chevelle 350
1991 Chevrolet Camaro Z/28 305 TPI
2002 Fiat Punto Sporting 1.2
;)


Topic author
Z/28
Posty: 439
Rejestracja: 18 sty 2011, 20:35
Samochód: 1991 Chevy Camaro Z/28, 1972 Chevy Chevelle
Skąd:

Re: Moje Camaro Z/28

Post autor: Z/28 »

No i auto w pełni poskładane... Jeszcze tylko zamontować przednie amortyzatory, klocki hamulcowe z tyłu i nową nagrzewnicę i to będzie koniec prac na ten rok.



Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek
1972 Chevrolet Chevelle 350
1991 Chevrolet Camaro Z/28 305 TPI
2002 Fiat Punto Sporting 1.2
;)

Awatar użytkownika

RadAg!
Sheriff
Posty: 12244
Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
Skąd:
Kontakt:

Re: Moje Camaro Z/28

Post autor: RadAg! »

Jezeli dobrze widze to nie wsadziles wykladziny do auta? Kurde kozacko to wyglada ale chyba malo praktyczne?
Te bebny z tylu to moglbys tez wymienic :D
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<


MichaŁ
Posty: 3056
Rejestracja: 28 lip 2010, 19:04
Samochód: brak amcara
Skąd: Bierutów, dolnośląskie/opolskie

Re: Moje Camaro Z/28

Post autor: MichaŁ »

Czerwone elementy deski i boczków są lakierowane, flokowane, czy tak było w oryginale ?
Były:
2015 Chrysler Town&Country 3.6 V6
1991 Chevrolet Caprice Classic 5.0 V8
2007 Chevrolet Express CargoVan 4.8 V8
1993 Cadillac Fleetwood 5.7 V8
2005 Chrysler Town&Country Limited 3.8 V6
1997 Chrysler Voyager LE 3.3 V6
1990 Chrysler Voyager LE 3.0V6
2000 Chevy Tahoe LT 5.3 V8 Vortec
1986 Mercury Grand Marquis 5.0 V8
1993 Chrysler Le Baron Cabrio 3.0 V6
1996 Chrysler Voyager LE 3.3 V6
1990 GMC Vandura 5.7 V8 Explorer
2000 Chevrolet Impala 3.4 V6
1998 Chevrolet Blazer LT 4.3 V6
1989 Plymouth Grand Voyager SE 3.0 V6
2000 Chrysler 300M 3.5 V6
1999 Chrysler Town&Country Limited 3.8 V6
1999 Chrysler Grand Voyager LX 3.3 V6


Topic author
Z/28
Posty: 439
Rejestracja: 18 sty 2011, 20:35
Samochód: 1991 Chevy Camaro Z/28, 1972 Chevy Chevelle
Skąd:

Re: Moje Camaro Z/28

Post autor: Z/28 »

RadAg! pisze:Te bebny z tylu to moglbys tez wymienic :D
Nigdy w życiu... Jestem bardzo zadowolony z moich bębnów... kumpel ma IROCa z tarczami z tyłu i przeklina je każdego dnia dlatego nie widze powodu żeby zmieniać bębny... Łatwe do utrzymania a zarazem nie mniej skuteczne niż oryginalne tarcze :)

MichaŁ pisze:Czerwone elementy deski i boczków są lakierowane, flokowane, czy tak było w oryginale ?
Ja malowałem je farbą do plastików u siebie w sypialni :)
1972 Chevrolet Chevelle 350
1991 Chevrolet Camaro Z/28 305 TPI
2002 Fiat Punto Sporting 1.2
;)

Awatar użytkownika

jadaniel
Posty: 1729
Rejestracja: 05 maja 2010, 19:22
Samochód: Merc ML W164 3.5 V6 2008
Skąd: Barwice - PL ; Peterborough - UK

Re: Moje Camaro Z/28

Post autor: jadaniel »

powiem szczerze że bardzo ładnie to wszystko wygląda :)
calokształt wyszedl kozacko a na zywca pewnie jeszcze lepiej nawet z brokatem ;) :D
Daniel
ex Chevy Tahoe 5.3 V8 '02
ex Chevy Camaro Z28 LS1 5.7 V8 '99
ex Chevy Caprice 5.0 V8 '91


brolcio
Posty: 695
Rejestracja: 13 paź 2006, 18:55
Samochód: Astro, Camaro, Firebird, Sable
Skąd: Lublin

Re: Moje Camaro Z/28

Post autor: brolcio »

Wiele zależy od wersji hamulców - ja mam w III-genie z tyłu tarcze stosowane na końcu III i początki IV- gen i są serio super. Wcześniej miałem bębny i miałem już ich dosyć. Faktycznie mam mocno zmodyfikowany układ hamulcowy i wkrótce nastąpią kolejne zmiany - obecnie z oryginału mam tylko pompę hamulcową , serwo , korektor siły hamowania i część sztywnych przewodów. W planach mam montaż ABS-u i kontroli trakcji do III-gena (jestem automatykiem przemysłowym i to jest akurat dla mnie fajna zabawa). Pewnie też wymienię pompę hamulcową , serwo i zamontuje regulowany korektor siły hamowania oraz jeszcze mocniejsze zaciski i większe tarcze z tyłu - części już czekają)
Po modyfikacji układu hamulcowego odczułem ogromną różnicę - przede wszystkim zapomniałem o przegrzewaniu się hamulców i wyrażną poprawę siły hamowania (opóźnienia mierzone akcelerometrem po wymianie były wyższe o ok. 50 % - problemem były opony, które już nie dawały rady - ku wyjaśnieniu zawieszenie było w idealnym stanie i po zamontowaniu najtwardszych spręzyn oraz nowych amorków - jednych z najlepszych nieregulowanych).

Awatar użytkownika

71Corvette454
Posty: 1423
Rejestracja: 10 paź 2010, 19:43
Samochód: Obecnie Volvo 850 :D
Skąd: Kanie

Re: Moje Camaro Z/28

Post autor: 71Corvette454 »

W ostatnim poście to 6 zdjęcie jest najlepsze - wszędzie jakieś po prostu szaro-biało przeciętne Yarisy i inne śmieszne wozidełka, a tu się czai taki normalnie... potwór... :shock: Zdecydowanie robi wrażenie :D
Sprzedane:
'99 Cadillac Seville SLS (L37 swap)
'98 Oldsmobile Aurora Autobahn
'93 Pontiac Trans Sport SE 3.8


Topic author
Z/28
Posty: 439
Rejestracja: 18 sty 2011, 20:35
Samochód: 1991 Chevy Camaro Z/28, 1972 Chevy Chevelle
Skąd:

Re: Moje Camaro Z/28

Post autor: Z/28 »

Ciąg dalszy sagi :)

Już wspominałem o tym wcześniej ale nie było zdjęć, więc informuje że zmieniłem przednie amortyzatory i wygląda to tak :)

Obrazek

Obrazek


Wczoraj z kolei miałem wreszcie czas żeby wymienić poduszke pod skrzynią biegów, która dopiero co przyszła z USA z całą kupą innych gratów (będę zdawał relacje jak będą montowane na samochodzie... prawdopodobnie w przyszłym tygodniu). Tak więc oto ona już zamontowana, oraz razem ze starą :)

Obrazek

Obrazek


Jak już miałem auto z przodu podniesione to wziąłęm się za instalacje "steering box brace" albo jak popularnie jest nazywana w usa "Wonder Bar" (firmy UMI Performance). Bardzo łatwa instalacja, zajęło mi może pół godziny. Wszystko pasowało idealnie.
Nie najlepiej to widać na zdjęciach, ale jest to z przodu, przed silnikiem, zaraz za chłodnicą. Przykręca sie w te same miejsca co "front sway bar".

Obrazek

Obrazek
1972 Chevrolet Chevelle 350
1991 Chevrolet Camaro Z/28 305 TPI
2002 Fiat Punto Sporting 1.2
;)


brolcio
Posty: 695
Rejestracja: 13 paź 2006, 18:55
Samochód: Astro, Camaro, Firebird, Sable
Skąd: Lublin

Re: Moje Camaro Z/28

Post autor: brolcio »

Czyli nieco usztywniasz auto - faktycznie przednie podłużnice wymagają wzmocnienia (zapobiega to ich skręcaniu między innymi przez przekładnie kierowniczą).
Po wymianie poduszki pod skrzynią pewnie odczuwasz nieco więcej wibracji od skrzyni - choć widać, że stara już skończyła swój żywot więc zmiana może nie jest radykalna.

Awatar użytkownika

RadAg!
Sheriff
Posty: 12244
Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
Skąd:
Kontakt:

Re: Moje Camaro Z/28

Post autor: RadAg! »

Ciekawy wynalazek ten wonder bar. Fajne jest to ze do f-body, jednego z najchetniej tuningowanych aut swiata jest tyle czesci i pomyslow.
Do platformy panther robia niewiele tego i generalnie sa one niedostepne poza USA.
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<

ODPOWIEDZ