Pogoda była ładna... Zielone to 1970 Pontiac GTO... ale nie mójRadAg! pisze:Ty a co to to zielone w garazu stoi? Ladna dzis pogoda byla u was
Moje Camaro Z/28
-
Topic author - Posty: 439
- Rejestracja: 18 sty 2011, 20:35
- Samochód: 1991 Chevy Camaro Z/28, 1972 Chevy Chevelle
- Skąd:
Re: Moje Camaro Z/28
1972 Chevrolet Chevelle 350
1991 Chevrolet Camaro Z/28 305 TPI
2002 Fiat Punto Sporting 1.2
1991 Chevrolet Camaro Z/28 305 TPI
2002 Fiat Punto Sporting 1.2
-
- Posty: 666
- Rejestracja: 16 cze 2010, 18:38
- Samochód: Oldsmobile Cutlass 79'
- Skąd: WrocLove ( Tel: 661-219-855 )
Re: Moje Camaro Z/28
Sorry Szeryf, ale muszę tak napisać bo inaczej się nie da: Michał osiągnąłeś najwyższy poziom zajebistości jeżeli chodzi o lakier jak i dodatki typu felgi, środek i ogólny wygląd !
Start Button'y są fajne
Start Button'y są fajne
Oldsmobile Cutlass Calais 5.0 V8 79'
-
- Sheriff
- Posty: 12244
- Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
- Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
- Skąd:
- Kontakt:
Re: Moje Camaro Z/28
Robi wrazenie choc takim swiezo odmalowanym autem musi byc szkoda jezdzic, kazda kolejna ryska to mala depresja
Jak zdjales nagrzewnice tak szybko?
Jak zdjales nagrzewnice tak szybko?
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
-
- Posty: 3056
- Rejestracja: 28 lip 2010, 19:04
- Samochód: brak amcara
- Skąd: Bierutów, dolnośląskie/opolskie
Re: Moje Camaro Z/28
Z tym nowym lakierem i ryskami masz rację. Ja regularnie widzę coś nowego i staram się zwalczać... ale przy codziennej eksploatacji jest trudno.
Jak mi gość w pierwszym tygodniu po malowaniu drzwiami przypieprzył w bok to myślałem, że się zapłacze.
Jak mi gość w pierwszym tygodniu po malowaniu drzwiami przypieprzył w bok to myślałem, że się zapłacze.
Były:
2015 Chrysler Town&Country 3.6 V6
1991 Chevrolet Caprice Classic 5.0 V8
2007 Chevrolet Express CargoVan 4.8 V8
1993 Cadillac Fleetwood 5.7 V8
2005 Chrysler Town&Country Limited 3.8 V6
1997 Chrysler Voyager LE 3.3 V6
1990 Chrysler Voyager LE 3.0V6
2000 Chevy Tahoe LT 5.3 V8 Vortec
1986 Mercury Grand Marquis 5.0 V8
1993 Chrysler Le Baron Cabrio 3.0 V6
1996 Chrysler Voyager LE 3.3 V6
1990 GMC Vandura 5.7 V8 Explorer
2000 Chevrolet Impala 3.4 V6
1998 Chevrolet Blazer LT 4.3 V6
1989 Plymouth Grand Voyager SE 3.0 V6
2000 Chrysler 300M 3.5 V6
1999 Chrysler Town&Country Limited 3.8 V6
1999 Chrysler Grand Voyager LX 3.3 V6
2015 Chrysler Town&Country 3.6 V6
1991 Chevrolet Caprice Classic 5.0 V8
2007 Chevrolet Express CargoVan 4.8 V8
1993 Cadillac Fleetwood 5.7 V8
2005 Chrysler Town&Country Limited 3.8 V6
1997 Chrysler Voyager LE 3.3 V6
1990 Chrysler Voyager LE 3.0V6
2000 Chevy Tahoe LT 5.3 V8 Vortec
1986 Mercury Grand Marquis 5.0 V8
1993 Chrysler Le Baron Cabrio 3.0 V6
1996 Chrysler Voyager LE 3.3 V6
1990 GMC Vandura 5.7 V8 Explorer
2000 Chevrolet Impala 3.4 V6
1998 Chevrolet Blazer LT 4.3 V6
1989 Plymouth Grand Voyager SE 3.0 V6
2000 Chrysler 300M 3.5 V6
1999 Chrysler Town&Country Limited 3.8 V6
1999 Chrysler Grand Voyager LX 3.3 V6
-
Topic author - Posty: 439
- Rejestracja: 18 sty 2011, 20:35
- Samochód: 1991 Chevy Camaro Z/28, 1972 Chevy Chevelle
- Skąd:
Re: Moje Camaro Z/28
Już bez przesady... Jeszcze dużo zmian przede mną... Zapodam więcej zdjęć jak wszystko już będzie na miejscu i środek powkładam. Za jakieś dwa tygodnie bedzie w pełni odnowiony z nowymi amortyzatorami i hamulacmi z tyłu.hodik pisze: Michał osiągnąłeś najwyższy poziom zajebistości jeżeli chodzi o lakier jak i dodatki typu felgi, środek i ogólny wygląd !
Eee tam szkoda... Nie mogłem się na ten moment doczekać od 6 miesięcy... Pale gume podczas odjazdu spod każdych świateł z ogromnym uśmiechem na ustachRadAg! pisze:Robi wrazenie choc takim swiezo odmalowanym autem musi byc szkoda jezdzic.
Jak zdjales nagrzewnice tak szybko?
Co do nagrzewnicy to odkręciłem 4 śróbki które przytrzymują jej obudowę a potem następne dwie które trzymają nagrzewnicę Tak w skrócie można to opisać
1972 Chevrolet Chevelle 350
1991 Chevrolet Camaro Z/28 305 TPI
2002 Fiat Punto Sporting 1.2
1991 Chevrolet Camaro Z/28 305 TPI
2002 Fiat Punto Sporting 1.2
-
Topic author - Posty: 439
- Rejestracja: 18 sty 2011, 20:35
- Samochód: 1991 Chevy Camaro Z/28, 1972 Chevy Chevelle
- Skąd:
Re: Moje Camaro Z/28
No i auto w pełni poskładane... Jeszcze tylko zamontować przednie amortyzatory, klocki hamulcowe z tyłu i nową nagrzewnicę i to będzie koniec prac na ten rok.
1972 Chevrolet Chevelle 350
1991 Chevrolet Camaro Z/28 305 TPI
2002 Fiat Punto Sporting 1.2
1991 Chevrolet Camaro Z/28 305 TPI
2002 Fiat Punto Sporting 1.2
-
- Sheriff
- Posty: 12244
- Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
- Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
- Skąd:
- Kontakt:
Re: Moje Camaro Z/28
Jezeli dobrze widze to nie wsadziles wykladziny do auta? Kurde kozacko to wyglada ale chyba malo praktyczne?
Te bebny z tylu to moglbys tez wymienic
Te bebny z tylu to moglbys tez wymienic
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
-
- Posty: 3056
- Rejestracja: 28 lip 2010, 19:04
- Samochód: brak amcara
- Skąd: Bierutów, dolnośląskie/opolskie
Re: Moje Camaro Z/28
Czerwone elementy deski i boczków są lakierowane, flokowane, czy tak było w oryginale ?
Były:
2015 Chrysler Town&Country 3.6 V6
1991 Chevrolet Caprice Classic 5.0 V8
2007 Chevrolet Express CargoVan 4.8 V8
1993 Cadillac Fleetwood 5.7 V8
2005 Chrysler Town&Country Limited 3.8 V6
1997 Chrysler Voyager LE 3.3 V6
1990 Chrysler Voyager LE 3.0V6
2000 Chevy Tahoe LT 5.3 V8 Vortec
1986 Mercury Grand Marquis 5.0 V8
1993 Chrysler Le Baron Cabrio 3.0 V6
1996 Chrysler Voyager LE 3.3 V6
1990 GMC Vandura 5.7 V8 Explorer
2000 Chevrolet Impala 3.4 V6
1998 Chevrolet Blazer LT 4.3 V6
1989 Plymouth Grand Voyager SE 3.0 V6
2000 Chrysler 300M 3.5 V6
1999 Chrysler Town&Country Limited 3.8 V6
1999 Chrysler Grand Voyager LX 3.3 V6
2015 Chrysler Town&Country 3.6 V6
1991 Chevrolet Caprice Classic 5.0 V8
2007 Chevrolet Express CargoVan 4.8 V8
1993 Cadillac Fleetwood 5.7 V8
2005 Chrysler Town&Country Limited 3.8 V6
1997 Chrysler Voyager LE 3.3 V6
1990 Chrysler Voyager LE 3.0V6
2000 Chevy Tahoe LT 5.3 V8 Vortec
1986 Mercury Grand Marquis 5.0 V8
1993 Chrysler Le Baron Cabrio 3.0 V6
1996 Chrysler Voyager LE 3.3 V6
1990 GMC Vandura 5.7 V8 Explorer
2000 Chevrolet Impala 3.4 V6
1998 Chevrolet Blazer LT 4.3 V6
1989 Plymouth Grand Voyager SE 3.0 V6
2000 Chrysler 300M 3.5 V6
1999 Chrysler Town&Country Limited 3.8 V6
1999 Chrysler Grand Voyager LX 3.3 V6
-
Topic author - Posty: 439
- Rejestracja: 18 sty 2011, 20:35
- Samochód: 1991 Chevy Camaro Z/28, 1972 Chevy Chevelle
- Skąd:
Re: Moje Camaro Z/28
Nigdy w życiu... Jestem bardzo zadowolony z moich bębnów... kumpel ma IROCa z tarczami z tyłu i przeklina je każdego dnia dlatego nie widze powodu żeby zmieniać bębny... Łatwe do utrzymania a zarazem nie mniej skuteczne niż oryginalne tarczeRadAg! pisze:Te bebny z tylu to moglbys tez wymienic
Ja malowałem je farbą do plastików u siebie w sypialniMichaŁ pisze:Czerwone elementy deski i boczków są lakierowane, flokowane, czy tak było w oryginale ?
1972 Chevrolet Chevelle 350
1991 Chevrolet Camaro Z/28 305 TPI
2002 Fiat Punto Sporting 1.2
1991 Chevrolet Camaro Z/28 305 TPI
2002 Fiat Punto Sporting 1.2
-
- Posty: 1729
- Rejestracja: 05 maja 2010, 19:22
- Samochód: Merc ML W164 3.5 V6 2008
- Skąd: Barwice - PL ; Peterborough - UK
Re: Moje Camaro Z/28
powiem szczerze że bardzo ładnie to wszystko wygląda
calokształt wyszedl kozacko a na zywca pewnie jeszcze lepiej nawet z brokatem
calokształt wyszedl kozacko a na zywca pewnie jeszcze lepiej nawet z brokatem
Daniel
ex Chevy Tahoe 5.3 V8 '02
ex Chevy Camaro Z28 LS1 5.7 V8 '99
ex Chevy Caprice 5.0 V8 '91
ex Chevy Tahoe 5.3 V8 '02
ex Chevy Camaro Z28 LS1 5.7 V8 '99
ex Chevy Caprice 5.0 V8 '91
-
- Posty: 695
- Rejestracja: 13 paź 2006, 18:55
- Samochód: Astro, Camaro, Firebird, Sable
- Skąd: Lublin
Re: Moje Camaro Z/28
Wiele zależy od wersji hamulców - ja mam w III-genie z tyłu tarcze stosowane na końcu III i początki IV- gen i są serio super. Wcześniej miałem bębny i miałem już ich dosyć. Faktycznie mam mocno zmodyfikowany układ hamulcowy i wkrótce nastąpią kolejne zmiany - obecnie z oryginału mam tylko pompę hamulcową , serwo , korektor siły hamowania i część sztywnych przewodów. W planach mam montaż ABS-u i kontroli trakcji do III-gena (jestem automatykiem przemysłowym i to jest akurat dla mnie fajna zabawa). Pewnie też wymienię pompę hamulcową , serwo i zamontuje regulowany korektor siły hamowania oraz jeszcze mocniejsze zaciski i większe tarcze z tyłu - części już czekają)
Po modyfikacji układu hamulcowego odczułem ogromną różnicę - przede wszystkim zapomniałem o przegrzewaniu się hamulców i wyrażną poprawę siły hamowania (opóźnienia mierzone akcelerometrem po wymianie były wyższe o ok. 50 % - problemem były opony, które już nie dawały rady - ku wyjaśnieniu zawieszenie było w idealnym stanie i po zamontowaniu najtwardszych spręzyn oraz nowych amorków - jednych z najlepszych nieregulowanych).
Po modyfikacji układu hamulcowego odczułem ogromną różnicę - przede wszystkim zapomniałem o przegrzewaniu się hamulców i wyrażną poprawę siły hamowania (opóźnienia mierzone akcelerometrem po wymianie były wyższe o ok. 50 % - problemem były opony, które już nie dawały rady - ku wyjaśnieniu zawieszenie było w idealnym stanie i po zamontowaniu najtwardszych spręzyn oraz nowych amorków - jednych z najlepszych nieregulowanych).
-
- Posty: 1423
- Rejestracja: 10 paź 2010, 19:43
- Samochód: Obecnie Volvo 850 :D
- Skąd: Kanie
Re: Moje Camaro Z/28
W ostatnim poście to 6 zdjęcie jest najlepsze - wszędzie jakieś po prostu szaro-biało przeciętne Yarisy i inne śmieszne wozidełka, a tu się czai taki normalnie... potwór... Zdecydowanie robi wrażenie
Sprzedane:
'99 Cadillac Seville SLS (L37 swap)
'98 Oldsmobile Aurora Autobahn
'93 Pontiac Trans Sport SE 3.8
'99 Cadillac Seville SLS (L37 swap)
'98 Oldsmobile Aurora Autobahn
'93 Pontiac Trans Sport SE 3.8
-
Topic author - Posty: 439
- Rejestracja: 18 sty 2011, 20:35
- Samochód: 1991 Chevy Camaro Z/28, 1972 Chevy Chevelle
- Skąd:
Re: Moje Camaro Z/28
Ciąg dalszy sagi
Już wspominałem o tym wcześniej ale nie było zdjęć, więc informuje że zmieniłem przednie amortyzatory i wygląda to tak
Wczoraj z kolei miałem wreszcie czas żeby wymienić poduszke pod skrzynią biegów, która dopiero co przyszła z USA z całą kupą innych gratów (będę zdawał relacje jak będą montowane na samochodzie... prawdopodobnie w przyszłym tygodniu). Tak więc oto ona już zamontowana, oraz razem ze starą
Jak już miałem auto z przodu podniesione to wziąłęm się za instalacje "steering box brace" albo jak popularnie jest nazywana w usa "Wonder Bar" (firmy UMI Performance). Bardzo łatwa instalacja, zajęło mi może pół godziny. Wszystko pasowało idealnie.
Nie najlepiej to widać na zdjęciach, ale jest to z przodu, przed silnikiem, zaraz za chłodnicą. Przykręca sie w te same miejsca co "front sway bar".
Już wspominałem o tym wcześniej ale nie było zdjęć, więc informuje że zmieniłem przednie amortyzatory i wygląda to tak
Wczoraj z kolei miałem wreszcie czas żeby wymienić poduszke pod skrzynią biegów, która dopiero co przyszła z USA z całą kupą innych gratów (będę zdawał relacje jak będą montowane na samochodzie... prawdopodobnie w przyszłym tygodniu). Tak więc oto ona już zamontowana, oraz razem ze starą
Jak już miałem auto z przodu podniesione to wziąłęm się za instalacje "steering box brace" albo jak popularnie jest nazywana w usa "Wonder Bar" (firmy UMI Performance). Bardzo łatwa instalacja, zajęło mi może pół godziny. Wszystko pasowało idealnie.
Nie najlepiej to widać na zdjęciach, ale jest to z przodu, przed silnikiem, zaraz za chłodnicą. Przykręca sie w te same miejsca co "front sway bar".
1972 Chevrolet Chevelle 350
1991 Chevrolet Camaro Z/28 305 TPI
2002 Fiat Punto Sporting 1.2
1991 Chevrolet Camaro Z/28 305 TPI
2002 Fiat Punto Sporting 1.2
-
- Posty: 695
- Rejestracja: 13 paź 2006, 18:55
- Samochód: Astro, Camaro, Firebird, Sable
- Skąd: Lublin
Re: Moje Camaro Z/28
Czyli nieco usztywniasz auto - faktycznie przednie podłużnice wymagają wzmocnienia (zapobiega to ich skręcaniu między innymi przez przekładnie kierowniczą).
Po wymianie poduszki pod skrzynią pewnie odczuwasz nieco więcej wibracji od skrzyni - choć widać, że stara już skończyła swój żywot więc zmiana może nie jest radykalna.
Po wymianie poduszki pod skrzynią pewnie odczuwasz nieco więcej wibracji od skrzyni - choć widać, że stara już skończyła swój żywot więc zmiana może nie jest radykalna.
-
- Sheriff
- Posty: 12244
- Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
- Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
- Skąd:
- Kontakt:
Re: Moje Camaro Z/28
Ciekawy wynalazek ten wonder bar. Fajne jest to ze do f-body, jednego z najchetniej tuningowanych aut swiata jest tyle czesci i pomyslow.
Do platformy panther robia niewiele tego i generalnie sa one niedostepne poza USA.
Do platformy panther robia niewiele tego i generalnie sa one niedostepne poza USA.
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<