Kto mi wyjasni,dalczego najwiecej jest Z28 z silnikiem 3,4 litra?
Na kilkanasie samochodow tylko JEDEN mial 5,7.
O co to chodzi?
Nie trzeba byc Einsteinem,zeby po 5 minutach obliczen dojsc do wniosku,ze 5,7 jest duzo bardziej wydajny niz 3,4.
Wiec - dlaczego jest wiecej mniejszych?
Nie kapuje tego.
Pewnie sie nie znam na handlu
Z28
-
- Sheriff
- Posty: 12244
- Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
- Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
- Skąd:
- Kontakt:
Re: Z28
Moze ja sie nie znam za bardzo na GM ale byl taki silnik jak 3.4 L? Wiem ze ladowali 2.8 V6 do f-body ale raczej nie oznaczali ich jako Z/28. Z/28 wg mojej wiedzy to tylko V8, to taki Trans Am wsrod Firebirdow. Byl T/A z V6 ale z turbo.
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
-
Topic author
Re: Z28
Z28 ma 5,7.RadAg! pisze:Moze ja sie nie znam za bardzo na GM ale byl taki silnik jak 3.4 L? Wiem ze ladowali 2.8 V6 do f-body ale raczej nie oznaczali ich jako Z/28. Z/28 wg mojej wiedzy to tylko V8, to taki Trans Am wsrod Firebirdow. Byl T/A z V6 ale z turbo.
Chodzi mi ogolnie o camaro,nie o Z28.
Skoro ma byc tak dokladnie,pytam jeszcze raz:
Dlaczego na allegro wystepuje kilkanascie ofert camaro z 3,4 ,a tylko JEDNA oferta z 5,7?
Czy Polacy nie pptrafia przeliczyc spalania na wyprodukowane KM?
Czy o co innego tu chodzi?
-
- Sheriff
- Posty: 12244
- Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
- Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
- Skąd:
- Kontakt:
Re: Z28
Polacy potrafia kupowac oszczedne auta i potrafia wyliczac ilosc KM z litra paliwa, dlatego zapewne tak niewielu jezdzi amerykanskimi samochodami . Druga sprawa, Camaro z V6 zawsze jest tansze podczas zakupu niz z V8, taka natura tych aut. Trzecia kwestia, V6, niezaleznie od mocy jaka oferuje spali mniej wiec jest ekonomiczniejszy. Nie kazdego interesuje od razu ilosc koni. Najwazniejszy jest rachunek ekonomiczny obok posiadania amerykanca.
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
-
- Posty: 1729
- Rejestracja: 05 maja 2010, 19:22
- Samochód: Merc ML W164 3.5 V6 2008
- Skąd: Barwice - PL ; Peterborough - UK
Re: Z28
w camaro sa silniki 3.4 V6 , a w drógiej połowie lat '90 zastąpiono go silnikiem 3.8 rownież V6
no i oczywiście że wszystkie V6 są tansze w cakupie od V8 na które nie wszystkich stać ??
no i oczywiście że wszystkie V6 są tansze w cakupie od V8 na które nie wszystkich stać ??
Daniel
ex Chevy Tahoe 5.3 V8 '02
ex Chevy Camaro Z28 LS1 5.7 V8 '99
ex Chevy Caprice 5.0 V8 '91
ex Chevy Tahoe 5.3 V8 '02
ex Chevy Camaro Z28 LS1 5.7 V8 '99
ex Chevy Caprice 5.0 V8 '91
-
Topic author
Re: Z28
Janek pisze:Kto mi wyjasni,dalczego najwiecej jest Z28 z silnikiem 3,4 litra?
Na kilkanasie samochodow tylko JEDEN mial 5,7.
O co to chodzi?
Nie trzeba byc Einsteinem,zeby po 5 minutach obliczen dojsc do wniosku,ze 5,7 jest duzo bardziej wydajny niz 3,4.
Wiec - dlaczego jest wiecej mniejszych?
Nie kapuje tego.
Pewnie sie nie znam na handlu
Widzisz, oprócz popytu chodzi o podaż. Może ktoś, kto ma 5,7 wcale nie ma zamiaru go sprzedać? Mogę zadać podobne pytanie - dlaczego na całe mnóstwo taurusów tylko pojedyncze to II gen, a pierwszej prawie nie ma? A I czy II w wagonie bez podtlenku LPG jest praktycznie nieosiągalna?
Oczywiście, można podejrzewać, że wszystkie się rozsypały. Ale ja uważam, że ktoś, kto ma taurusa wagona I lub II gen bez gazu po prostu nie zamierza go sprzedawać. Bo jak ja w końcu kupie to dokładnie tak zrobię. Będzie miał dożywocie u mnie