Obiecanki cacankipietia30 pisze:jutro w nocy napiszę konkretną relację z odbudowy Bydlaczka
CHEVROLET CAMARO 1979 5.7 V8
-
- Sheriff
- Posty: 12244
- Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
- Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
- Skąd:
- Kontakt:
Re: CHEVROLET CAMARO 1979 5.0 V8
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
Re: CHEVROLET CAMARO 1979 5.0 V8
pietia30 pisze:jutro w nocy napiszę konkretną relację z odbudowy Bydlaczka
Piotrek, jak córa z żoną pójdą już lulu napisz nam i daj foty z postępu prac nad camaro
-
Topic author - Posty: 412
- Rejestracja: 18 wrz 2011, 17:56
- Samochód: Chrysler Newport 1972, Pontiac Firebird 1991
- Skąd:
Re: CHEVROLET CAMARO 1979 5.0 V8
witam po długiej przerwie...
auto ponad 4 miesiące przestało u kolesia który miał mi ogarnąć blacharkę ale nie można na "paprokoach" polegać. wziął mi auto i obiecywał bardzo dużo a jak się okazało wypchnął auto za warsztat, przykrył folią, zarzucił na dach opony i tak w wilgoci stało zbywał mnie za każdym razem gdy chciałem efekty pracy obejrzeć. W końcu po akcji postraszenia policją odebrałem auto
po długich rozmowach namówiłem kolegę który już takie auta robił aby zajął się moim Camaro i się zgodził
zresztą bardzo go polecam
JACEK GARAGE Skierniewice – numer tel prześlę zainteresowanym
obecnie jeszcze robi 3 gen T/A, Corvette C4 , el camino zaczyna na jesień
auto zostało rozebrane i blacharka doprowadzona do porządku. A że nie było tak źle to nie było potrzebne piaskowanie całej budy. Tylko błotniki, pas przedni i rama
po wyciągnięciu silnika i sprawdzeniu nr okazało się że pod maską drzemie 5.7 a nie jak myślałem 5.0 jak dla mnie bomba. ciśnienie na cylindrach idealne, lepiej być nie mogło...
auto ponad 4 miesiące przestało u kolesia który miał mi ogarnąć blacharkę ale nie można na "paprokoach" polegać. wziął mi auto i obiecywał bardzo dużo a jak się okazało wypchnął auto za warsztat, przykrył folią, zarzucił na dach opony i tak w wilgoci stało zbywał mnie za każdym razem gdy chciałem efekty pracy obejrzeć. W końcu po akcji postraszenia policją odebrałem auto
po długich rozmowach namówiłem kolegę który już takie auta robił aby zajął się moim Camaro i się zgodził
zresztą bardzo go polecam
JACEK GARAGE Skierniewice – numer tel prześlę zainteresowanym
obecnie jeszcze robi 3 gen T/A, Corvette C4 , el camino zaczyna na jesień
auto zostało rozebrane i blacharka doprowadzona do porządku. A że nie było tak źle to nie było potrzebne piaskowanie całej budy. Tylko błotniki, pas przedni i rama
po wyciągnięciu silnika i sprawdzeniu nr okazało się że pod maską drzemie 5.7 a nie jak myślałem 5.0 jak dla mnie bomba. ciśnienie na cylindrach idealne, lepiej być nie mogło...
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
Topic author - Posty: 412
- Rejestracja: 18 wrz 2011, 17:56
- Samochód: Chrysler Newport 1972, Pontiac Firebird 1991
- Skąd:
Re: CHEVROLET CAMARO 1979 5.0 V8
tak jak wspomniałem piachu na całe auto nie dawałem. zapewne niektórzy mnie zbanują ale stwierdziłem że jak blacha ok., to po co ją osłabiać piachem. cóż czas pokaże czy to była dobra decyzja
w między czasie zamówiłem trochę żeczy na summit racing-obecnie tam wszystko kupuje i jestem zadowolony
-uszczelki silnik
-uszczelniacze zaworowe
- palec
-kopułka
-filtr oleju
-filtr paliwa
- filtr skrzyni
-swiece
-przewody WN , takie podstawowe rzeczy na początek
w między czasie zamówiłem trochę żeczy na summit racing-obecnie tam wszystko kupuje i jestem zadowolony
-uszczelki silnik
-uszczelniacze zaworowe
- palec
-kopułka
-filtr oleju
-filtr paliwa
- filtr skrzyni
-swiece
-przewody WN , takie podstawowe rzeczy na początek
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
Topic author - Posty: 412
- Rejestracja: 18 wrz 2011, 17:56
- Samochód: Chrysler Newport 1972, Pontiac Firebird 1991
- Skąd:
Re: CHEVROLET CAMARO 1979 5.0 V8
auto już rozebrane na podnośniku oględziny stanu blacharki
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
Topic author - Posty: 412
- Rejestracja: 18 wrz 2011, 17:56
- Samochód: Chrysler Newport 1972, Pontiac Firebird 1991
- Skąd:
Re: CHEVROLET CAMARO 1979 5.0 V8
z tego co się dowiedziałem od sprzedającego to auto ponoć stało kilkanaście lat nie jeżdżone, więc zawieszenie wymagało konkretnych oględzin a w późniejszym etapie prac wymiany
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony 16 gru 2012, 08:32 przez pietia30, łącznie zmieniany 2 razy.
-
Topic author - Posty: 412
- Rejestracja: 18 wrz 2011, 17:56
- Samochód: Chrysler Newport 1972, Pontiac Firebird 1991
- Skąd:
Re: CHEVROLET CAMARO 1979 5.0 V8
łącznik stabilizatora, prawie jak nowy
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
Topic author - Posty: 412
- Rejestracja: 18 wrz 2011, 17:56
- Samochód: Chrysler Newport 1972, Pontiac Firebird 1991
- Skąd:
Re: CHEVROLET CAMARO 1979 5.0 V8
gumy na resorach też w opłakanym stanie!
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
Topic author - Posty: 412
- Rejestracja: 18 wrz 2011, 17:56
- Samochód: Chrysler Newport 1972, Pontiac Firebird 1991
- Skąd:
Re: CHEVROLET CAMARO 1979 5.0 V8
nie zastanawiając się dłużej zamówiłem na summit racing zestaw polibuszy na całe auto firmy Energy Suspension
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
Topic author - Posty: 412
- Rejestracja: 18 wrz 2011, 17:56
- Samochód: Chrysler Newport 1972, Pontiac Firebird 1991
- Skąd:
Re: CHEVROLET CAMARO 1979 5.0 V8
kiedy czekaliśmy na części rama + elementy zawieszenia zostały wypiaskowane i pomalowane na czarno
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
Topic author - Posty: 412
- Rejestracja: 18 wrz 2011, 17:56
- Samochód: Chrysler Newport 1972, Pontiac Firebird 1991
- Skąd:
Re: CHEVROLET CAMARO 1979 5.0 V8
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
Topic author - Posty: 412
- Rejestracja: 18 wrz 2011, 17:56
- Samochód: Chrysler Newport 1972, Pontiac Firebird 1991
- Skąd:
Re: CHEVROLET CAMARO 1979 5.0 V8
kilkukrotnie na całość auta poszedł podkład epoxydowy
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Posty: 3289
- Rejestracja: 19 lut 2008, 15:03
- Samochód: 2008 Jeep Compass Sport 2,4L
- Skąd: Opole
- Kontakt:
Re: CHEVROLET CAMARO 1979 5.0 V8
Pięknie brawo za ciekawy opis i zdjęcia
Jest:
2008 Dodge Nitro 4.0 V6 R/T 4WD 256 KM
Były:
1996 Ford Taurus GL 3.0 V6
1995 Dodge Stratus SE 2.0 R4
2000 Chrysler PT Cruiser Touring Edition 2.0 R4
1995 Mercury Grand Marquis LS 4.6 V8
2006 Jeep Grand Cherokee Limited WK Series 4.7 V8
2004 Ford Taurus SES 3.0 V6
2008 Jeep Compass Sport 2,4L
2008 Dodge Nitro 4.0 V6 R/T 4WD 256 KM
Były:
1996 Ford Taurus GL 3.0 V6
1995 Dodge Stratus SE 2.0 R4
2000 Chrysler PT Cruiser Touring Edition 2.0 R4
1995 Mercury Grand Marquis LS 4.6 V8
2006 Jeep Grand Cherokee Limited WK Series 4.7 V8
2004 Ford Taurus SES 3.0 V6
2008 Jeep Compass Sport 2,4L
-
- Posty: 1426
- Rejestracja: 25 wrz 2012, 23:06
- Samochód: Azul grande, El Bandito
- Skąd: Łódź
Re: CHEVROLET CAMARO 1979 5.0 V8
pietia30 pisze:nie zastanawiając się dłużej zamówiłem na summit racing zestaw polibuszy na całe auto firmy Energy Suspension
-
Topic author - Posty: 412
- Rejestracja: 18 wrz 2011, 17:56
- Samochód: Chrysler Newport 1972, Pontiac Firebird 1991
- Skąd:
Re: CHEVROLET CAMARO 1979 5.7 V8
kiedy buda już była zabezpieczona można było przystąpić do przeglądu silnika. jak wcześniej wspomniałem moja 350" okazała się być w super kondycji. Głowica poszła do frezu, koła pasowe,kolektor na piach i malowanie proszkowe. Zamówiłem nową pompę wody, akurat z nią miałem farta bo kupiłem na allegro od Szymona z "GARAŻU SZYMONA" kupiłem nową pompkę paliwową...