'72 Chevelle jest w domu!!!

Chevrolet

kecaj73

Re: '72 Chevelle jest w domu!!!

Post autor: kecaj73 »

b182 pisze:
Z/28 pisze:Co do twojego pytania b182 to zucie paliwa jest okropne. Nawet nie chce kalkulować żeby się nie dołować ale dla przykładu powiem że przez ostatnie dwa dni wydałem 110 funtów na paliwo (około 80 litrów) a zrobiłem tylo kilka rundek po mieście, maksimum 50-70 mil (80-110km), ale zabawy przy tym miałem co nie miara :D

PS
Jeszcze gaźnik jest dobrze nie wyregulowany więc może normalnie powinien zużyć troszkę mniej.
Toż to wychodzi 70-100l /100km
Przeciez to jest kur.a nie mozliwe. Tyle pali WRC albo NASCAR z 800KM pod maska. :razz:
dla chcącego nic trudnego,
styl jazdy, stan i reg. gaźnika
te tematy o spalaniu już trochę takie oklepane i niezdrowe ale niech tam, moje camaro np przy spokojnej jeździe paliło 15-20l a na wariata i 40l., a w ostatnią sobotę jednym v8 5.0 /europejczyk/ trasę o dł ok 150km pokonałem na 30l jazda normalna bez bicia rek. oszczędności, a wiem że na spokojnie tą trasę pali też i 12l/100km.


Topic author
Z/28
Posty: 439
Rejestracja: 18 sty 2011, 20:35
Samochód: 1991 Chevy Camaro Z/28, 1972 Chevy Chevelle
Skąd:

Re: '72 Chevelle jest w domu!!!

Post autor: Z/28 »

Pojechałem dzisiaj na wypad do innego miasta więc postanowiłem sprawdzić zużycie paliwa. Zatankowałem paliwa za 40 funtów (30 litrów), i pojechałem do miesjcowości oddalonej od mojego domu o 37 mil (60 km). Tak więc pojechałem Tam i z powrotem i zużyłem całe paliwo jakie miałem. Więc mówiąc ogólnie przejechałem około 120km na 30 litrach co ładnie wychodzi że zużyłem około 25l/100km. Dodam tylko jechałem spokojnie i nawet na autostradzie nie przekraczałem 60mph (100km/h), więszość czasu jechałem między 45-50mph. W ciągu całej podróży przycisnąłem go może tylko ze dwa razy podczas wyprzedzania, poza tym pełny spokój.
Więc jeżeli w czasie spokojnej jazdy na trasie zużywam około 25l/100km to nie dziwiło by mnie że przy ostrej jeździe w mieście dochodzi to do 40-45l/100km.

PS
Skrzynie biegów mam tylko 3 biegową więc nawet jadąc 60mph silnik był na raczej wysokich obrotach (2700 rpm). Dla porównania dodam że w Camaro (4 biegi + overdrive) obroty przy 70mph utrzymują sie w granicach 1800rpm.
1972 Chevrolet Chevelle 350
1991 Chevrolet Camaro Z/28 305 TPI
2002 Fiat Punto Sporting 1.2
;)

Awatar użytkownika

jadaniel
Posty: 1728
Rejestracja: 05 maja 2010, 19:22
Samochód: Merc ML W164 3.5 V6 2008
Skąd: Barwice - PL ; Peterborough - UK

Re: '72 Chevelle jest w domu!!!

Post autor: jadaniel »

Z/28 pisze:.... obroty przy 70mph utrzymują sie w granicach 1800rpm.
tak samo mam w Caprice , ale spalania jeszcze nie zmierzyłem ;)
Daniel
ex Chevy Tahoe 5.3 V8 '02
ex Chevy Camaro Z28 LS1 5.7 V8 '99
ex Chevy Caprice 5.0 V8 '91

Awatar użytkownika

RadAg!
Sheriff
Posty: 12244
Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
Skąd:
Kontakt:

Re: '72 Chevelle jest w domu!!!

Post autor: RadAg! »

Ja sobie na motostats prowadze statystyke od kiedy mam auto:

http://www.motostat.pl/vehicle-stats/16118

Na paliwo juz poszlo od poczatku 4 tys funtow :razz:
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<

Awatar użytkownika

jadaniel
Posty: 1728
Rejestracja: 05 maja 2010, 19:22
Samochód: Merc ML W164 3.5 V6 2008
Skąd: Barwice - PL ; Peterborough - UK

Re: '72 Chevelle jest w domu!!!

Post autor: jadaniel »

RadAg! pisze:Ja sobie na motostats prowadze statystyke od kiedy mam auto:

http://www.motostat.pl/vehicle-stats/16118

Na paliwo juz poszlo od poczatku 4 tys funtow :razz:
niezłe nawet o takiej stronce nie wiedziałem :) ale jawna swiadomość ile mamony poszlo na wache może zlościć ;) :D
Daniel
ex Chevy Tahoe 5.3 V8 '02
ex Chevy Camaro Z28 LS1 5.7 V8 '99
ex Chevy Caprice 5.0 V8 '91


Topic author
Z/28
Posty: 439
Rejestracja: 18 sty 2011, 20:35
Samochód: 1991 Chevy Camaro Z/28, 1972 Chevy Chevelle
Skąd:

Re: '72 Chevelle jest w domu!!!

Post autor: Z/28 »

Z przykrością zawiadamiam wszystkim kolegów (i koleżanki) że Chevelle zostało oficjalnie dzisiaj wystawione na sprzedaz... Aż się łezka w oku kręci...
Strasznie mi to trudno robić ale musze... Na razie zostanie mi przynajmniej Camaro do zabawy, a za jakiś czas znowu coś starszego sobie sprowadzę (już sobie to obiecałem) ale już nie Chevelle. Teraz najbardziej bym chciał 70-72 Nova (big block), 55 Chevy (najlepiej taki już lekko pod drag racing przystosowany) albo ostatecznie '32 Ford 5 window hot rod...


Jeżeli ktoś zainteresowany losem Chevelle to tu jest link do ebaya

http://www.ebay.co.uk/itm/150886311204? ... 225wt_1344
1972 Chevrolet Chevelle 350
1991 Chevrolet Camaro Z/28 305 TPI
2002 Fiat Punto Sporting 1.2
;)

Awatar użytkownika

RadAg!
Sheriff
Posty: 12244
Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
Skąd:
Kontakt:

Re: '72 Chevelle jest w domu!!!

Post autor: RadAg! »

Stako ale czemu sprzedajesz bo to że sprzedajesz to mi się już obiło o uszy dzięki genialnemu fejsbookowi ale powody jakieś masz zapewne też?
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<

Awatar użytkownika

Bart
Posty: 60
Rejestracja: 18 mar 2012, 13:09
Samochód: 94 trans am 5.7
Skąd: Olsztyn

Re: '72 Chevelle jest w domu!!!

Post autor: Bart »

Hej. A ile $ kosztowaloby ściągnięcie go do Pl? Jakie clo i podatki? Ile może kosztować laweta?
Pozdr.
Obrazek
94' Trans am Lt1+t56 - "Ptaszysko"
05' Chevy Avalanche z71 - "Truck"

Awatar użytkownika

RadAg!
Sheriff
Posty: 12244
Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
Skąd:
Kontakt:

Re: '72 Chevelle jest w domu!!!

Post autor: RadAg! »

Gdyby Michal go zarejestrowal w PL na siebie jako mienie przesiedlencze I potem sprzedal to mozna uniknac podatkow.
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<


Topic author
Z/28
Posty: 439
Rejestracja: 18 sty 2011, 20:35
Samochód: 1991 Chevy Camaro Z/28, 1972 Chevy Chevelle
Skąd:

Re: '72 Chevelle jest w domu!!!

Post autor: Z/28 »

Jako że nie znalazłem kupca na Chevella (przynajmniej nie takiego co by nie chciał go za pół-darmo złapać), tak więc decyzja zapadła że na razie Chevelle zostaje u mnie. Dzisiaj rozpocząłem jego rozbiórkę i mam nadzieje że przez zimę bedzie odmalowany (albo przemalowany) i dokupię do niego trochę gratów. Tak więc bede zaglądał na forum dużo częściej bo znowu będę czynnym użytkownikiem mojego Amcara :)
1972 Chevrolet Chevelle 350
1991 Chevrolet Camaro Z/28 305 TPI
2002 Fiat Punto Sporting 1.2
;)

Awatar użytkownika

71Corvette454
Posty: 1423
Rejestracja: 10 paź 2010, 19:43
Samochód: Obecnie Volvo 850 :D
Skąd: Kanie

Re: '72 Chevelle jest w domu!!!

Post autor: 71Corvette454 »

Hurra :) Ciągle nie byłem w stanie pojąć dlaczego sprzedawałeś Chevelle, a nie Camaro. Jak coś się będzie ruszać to pisz koniecznie co i jak. Gdybyś przemalowywał to na jaki kolorek? Czerwony typu ten z avatara byłby ekstra moim zdaniem ;)
Sprzedane:
'99 Cadillac Seville SLS (L37 swap)
'98 Oldsmobile Aurora Autobahn
'93 Pontiac Trans Sport SE 3.8


kecaj73

Re: '72 Chevelle jest w domu!!!

Post autor: kecaj73 »

71Corvette454 pisze:Hurra :) Ciągle nie byłem w stanie pojąć dlaczego sprzedawałeś Chevelle, a nie Camaro.
kup podbne camaro to zrozumiesz ;) ja rozumiem

Awatar użytkownika

71Corvette454
Posty: 1423
Rejestracja: 10 paź 2010, 19:43
Samochód: Obecnie Volvo 850 :D
Skąd: Kanie

Re: '72 Chevelle jest w domu!!!

Post autor: 71Corvette454 »

Heh, wątpię prawdę mówiąc, 3 geny miotą, ale jak coś jest z '72 roku i jeszcze w dodatku jest Chevroletem, to prawdopodobieństwo, że jest mniej fajne dąży do zera ;) Ale rzeczywiście nie wiem, bo nie miałem ani Camaro ani Chevella. No ale Michał, z tego co wiem i tak trzyma Camaro w Polsce, więc go nie używa.
Sprzedane:
'99 Cadillac Seville SLS (L37 swap)
'98 Oldsmobile Aurora Autobahn
'93 Pontiac Trans Sport SE 3.8


Topic author
Z/28
Posty: 439
Rejestracja: 18 sty 2011, 20:35
Samochód: 1991 Chevy Camaro Z/28, 1972 Chevy Chevelle
Skąd:

Re: '72 Chevelle jest w domu!!!

Post autor: Z/28 »

Jako że Chevelle zostaj u mnie (przynajmniej na razie), wziąłem się do roboty. Przygotowuję go do malowania samemu żeby zaoszczędzić kasy u lakiernika. Dach zostanie tak jak jest bo dopiero co był założony rok temu więc szkoda by mi było go zrywać teraz. Poza tym staram się rozłożyć auto na części żeby był gotowy do malowania ale jednocześnie chce nim pojechać do lakiernika więc zdejmuje tylko te żeczy które nie są niezbędne do jazdy, jak np zderzak, grill przedni, wszystkie gumowe uszczelki, klamki, znaczki itp. Po tym wziąłęm się za zrywanie starego lakieru. Znajomy który bedzie auto malował powiedział mi żebym tylko zmatowił to co jest bo ogólnie farba i podkład sa dobre. Ale po jakimś czasie mnie trochę poniosło i w niektórych miejscach doszedłem do gołego metalu :) Zrobiłem dopiero połowę pokrywy bagaznika ale ręce mi już odpadają, strasznie ciężka to jest robota... Nie dziwię się że lakiernicy takie wielkie pieniądze sobie za to życzą :) Mam nadzieje że uda mi się złożyć zamówienie na nowe części i uszczelki w Summit Racing przed końcem roku i może około lutego/marca zacznę go składać z powrotem do kupy :)


Przód bez zderzaka, grilla, ramek przy światłach itp
20121118_141345.jpg

Widok pod maską z usuniętymi wewnętrznymi nadkolami (może już go tak zostawię ;) )
20121123_140612.jpg

No i moje "matowienie" farby :)
20121123_140547.jpg
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
1972 Chevrolet Chevelle 350
1991 Chevrolet Camaro Z/28 305 TPI
2002 Fiat Punto Sporting 1.2
;)

Awatar użytkownika

RadAg!
Sheriff
Posty: 12244
Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
Skąd:
Kontakt:

Re: '72 Chevelle jest w domu!!!

Post autor: RadAg! »

Robisz ręcznie czy szlifierką? Ja odnawiałem rok temu pokrywę bagażnika u siebie łącznie z malowaniem. Zajęło mi to ze dwa tygodnie, fakt głównie przez problemy z antykorozyjnym podkładem (bo też doszedłem do gołej blachy więc wolałem takiego użyć). kupa roboty. Ja się na tym nie znam ale jak doszedłeś do gołej blachy to też wypadałoby chyba użyć antykorozyjnego podkładu z cynkiem.
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<

ODPOWIEDZ