Chevrolet Caprice Classic
-
Topic author - Posty: 31
- Rejestracja: 27 gru 2012, 18:01
- Skąd:
Re: Chevrolet Caprice Classic
Wagona jeśli już to III generacja.
Sedan Caprice IV z silnikiem 5,7 l i mocy 264 KM był oferowany od 91 do 96 - cały okres produkcji.
A co się zmieniło we wnętrzu po 93 roku?
Przykładowo znalazłem egzemplarz za 5 tys $ na aukcji w USA, ile mnie będzie kosztował transport do Polski kontenerem, akcyza, podatek i rejestracja (wszystkie opłaty)?
Sedan Caprice IV z silnikiem 5,7 l i mocy 264 KM był oferowany od 91 do 96 - cały okres produkcji.
A co się zmieniło we wnętrzu po 93 roku?
Przykładowo znalazłem egzemplarz za 5 tys $ na aukcji w USA, ile mnie będzie kosztował transport do Polski kontenerem, akcyza, podatek i rejestracja (wszystkie opłaty)?
-
Topic author - Posty: 31
- Rejestracja: 27 gru 2012, 18:01
- Skąd:
Re: Chevrolet Caprice Classic
Faktycznie zmiana jest dość duża po 93r.
Np. 91r.
i 94r.
Czyli mi chodziło o wnętrze po 93r.
W Caprice z 94r. w linku wyżej przede wszystkim mi sie podobają te skórzane fotele (wyglądają na bardzo wygodne, nawet lepsze od innych z koncernu GMC czy Forda/Lincolna) oraz cała deska rozdzielacza. Cyfrowy prędkościomierz też mi się podoba. Natomiast może być wersja przed liftingowa... ta długa listwa drewniana też jest ciekawa.
Moje zdanie jest takie, wnętrze Caprice IV jest idealne niezależnie od wersji...kwintesencja amerykańskiego wzornictwa w nowym wydaniu (stare wydanie to wielka kierownica czyli lata 80 czy 70)...jedyne co bym zmienił na miejscu GMC gdybym był w 91 roku odpowiedzialny za ten projekt to wstawiłbym 4 ramienną kierownicę z Cadillaca,
czyli: http://img02-otomoto.sogastatic.pl/C26514813_8.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
uważam, że nie ma ładniejszej kierownicy nawet we współczesnych autach...
Np. 91r.
i 94r.
Czyli mi chodziło o wnętrze po 93r.
W Caprice z 94r. w linku wyżej przede wszystkim mi sie podobają te skórzane fotele (wyglądają na bardzo wygodne, nawet lepsze od innych z koncernu GMC czy Forda/Lincolna) oraz cała deska rozdzielacza. Cyfrowy prędkościomierz też mi się podoba. Natomiast może być wersja przed liftingowa... ta długa listwa drewniana też jest ciekawa.
Moje zdanie jest takie, wnętrze Caprice IV jest idealne niezależnie od wersji...kwintesencja amerykańskiego wzornictwa w nowym wydaniu (stare wydanie to wielka kierownica czyli lata 80 czy 70)...jedyne co bym zmienił na miejscu GMC gdybym był w 91 roku odpowiedzialny za ten projekt to wstawiłbym 4 ramienną kierownicę z Cadillaca,
czyli: http://img02-otomoto.sogastatic.pl/C26514813_8.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
uważam, że nie ma ładniejszej kierownicy nawet we współczesnych autach...
Ostatnio zmieniony 07 lut 2013, 21:40 przez RadAg!, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: brak tagów dla linku do filmu (tagujemy [video]link[/video])
Powód: brak tagów dla linku do filmu (tagujemy [video]link[/video])
-
- Posty: 3056
- Rejestracja: 28 lip 2010, 19:04
- Samochód: brak amcara
- Skąd: Bierutów, dolnośląskie/opolskie
Re: Chevrolet Caprice Classic
Zacytuje świeżą wypowiedź chłopaka z Vanklubu, który pare miechów temu przytargał G20:Continental pisze: Przykładowo znalazłem egzemplarz za 5 tys $ na aukcji w USA, ile mnie będzie kosztował transport do Polski kontenerem, akcyza, podatek i rejestracja (wszystkie opłaty)?
"- 4500 $ sam van
- 1500 $ shipping
- około 1500 PLN koszt transportu z portu do domu
- należności celne w moim przypadku wyszły około 2300 PLN z tym, że van nie wyglądał tak idealnie (...) więc nie ma się co łudzić, że będzie mniej!
Czyli 6000 $ x 3.15 = 18900 + 1500 + 2300 = 22700 PLN w najlepszym wypadku
Nie liczę kosztów rejestracji i ubezpieczenia, które wyniosą blisko kolejne 1500 PLN.
Krótko mówiąc, życie to nie je bajka "
Były:
2015 Chrysler Town&Country 3.6 V6
1991 Chevrolet Caprice Classic 5.0 V8
2007 Chevrolet Express CargoVan 4.8 V8
1993 Cadillac Fleetwood 5.7 V8
2005 Chrysler Town&Country Limited 3.8 V6
1997 Chrysler Voyager LE 3.3 V6
1990 Chrysler Voyager LE 3.0V6
2000 Chevy Tahoe LT 5.3 V8 Vortec
1986 Mercury Grand Marquis 5.0 V8
1993 Chrysler Le Baron Cabrio 3.0 V6
1996 Chrysler Voyager LE 3.3 V6
1990 GMC Vandura 5.7 V8 Explorer
2000 Chevrolet Impala 3.4 V6
1998 Chevrolet Blazer LT 4.3 V6
1989 Plymouth Grand Voyager SE 3.0 V6
2000 Chrysler 300M 3.5 V6
1999 Chrysler Town&Country Limited 3.8 V6
1999 Chrysler Grand Voyager LX 3.3 V6
2015 Chrysler Town&Country 3.6 V6
1991 Chevrolet Caprice Classic 5.0 V8
2007 Chevrolet Express CargoVan 4.8 V8
1993 Cadillac Fleetwood 5.7 V8
2005 Chrysler Town&Country Limited 3.8 V6
1997 Chrysler Voyager LE 3.3 V6
1990 Chrysler Voyager LE 3.0V6
2000 Chevy Tahoe LT 5.3 V8 Vortec
1986 Mercury Grand Marquis 5.0 V8
1993 Chrysler Le Baron Cabrio 3.0 V6
1996 Chrysler Voyager LE 3.3 V6
1990 GMC Vandura 5.7 V8 Explorer
2000 Chevrolet Impala 3.4 V6
1998 Chevrolet Blazer LT 4.3 V6
1989 Plymouth Grand Voyager SE 3.0 V6
2000 Chrysler 300M 3.5 V6
1999 Chrysler Town&Country Limited 3.8 V6
1999 Chrysler Grand Voyager LX 3.3 V6
-
- Posty: 3658
- Rejestracja: 29 sty 2010, 12:07
- Skąd: Górny Śląsk
Re: Chevrolet Caprice Classic
tak jak piszesz, 20 tysi po opłatach to na dzień dobry za obtłuka. Teraz jak chcesz nim bezstresowo jeździć, czyli ogarnąć węże, chłodnice, wszelkie uszczelki, zimeringi, hamulce, wydechy, oponki, amory, generalnie zawiecha, to trzeba dołożyć kolejną dyszkę a to tylko sama eksploatacja. Teraz chcesz mieć odnowioną tapicerkę, blacha, dach z materiału, kolejna dycha.
ale wracając do pytania Continetala ile kosztuje transport to od 1000 do 1500 zielonych trzeba pamiętać, że do opłat celnych wliczają koszty transportu.
ale wracając do pytania Continetala ile kosztuje transport to od 1000 do 1500 zielonych trzeba pamiętać, że do opłat celnych wliczają koszty transportu.
Re: Chevrolet Caprice Classic
dokładnie jak pisze Krol
odległość do portu w stanach też się liczy
uzbieraj dodatkowo w portfelu na opłaty portowe i rozładunek
odległość do portu w stanach też się liczy
uzbieraj dodatkowo w portfelu na opłaty portowe i rozładunek
-
Topic author - Posty: 31
- Rejestracja: 27 gru 2012, 18:01
- Skąd:
Re: Chevrolet Caprice Classic
Kolorowo nie jest ale tak strasznie też nie
Od biedy może się zdecyduje na silnik 5 l jeśli znajdę taki egzemplarz gdzieś w Polsce.
Teraz się wstrzymam i będę odkładał kasę ale nie zrezygnuje z tego modelu...będę musiał dłużej czekać
Od biedy może się zdecyduje na silnik 5 l jeśli znajdę taki egzemplarz gdzieś w Polsce.
Teraz się wstrzymam i będę odkładał kasę ale nie zrezygnuje z tego modelu...będę musiał dłużej czekać
-
- Sheriff
- Posty: 12244
- Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
- Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
- Skąd:
- Kontakt:
Re: Chevrolet Caprice Classic
Osobiście uważam, że rynek aut amerykańskich w Europie jest mimo wszystko dość duży i ciekawy poza tym kryzys dyktuje atrakcyjne ceny. Jak się poczeka to się coś trafi. Lepiej zamiast bulić ogromne kwoty za cła i transport spróbować złowić jakieś auto w EU. Anglia, Holandia, Niemcy, podróż niedroga, a przy odrobinie szczęścia może nawet ktoś ze znajomych emigrantów obejrzy
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
-
- Posty: 3056
- Rejestracja: 28 lip 2010, 19:04
- Samochód: brak amcara
- Skąd: Bierutów, dolnośląskie/opolskie
Re: Chevrolet Caprice Classic
Ja myślę, że np. tego Roadmastera będzie można za pare tygodni za 20 wyrwać.
Oprócz takich jełopów jak my, nikt nie chce takich aut kupować
A przytarganie czegoś takiego z USA pewnie się w 20 klockach nie zamknie (włącznie z rejestracją i ubezpieczeniem)
Dużo zależy też od podejścia sprzedającego - jeśli chce definitywnie rozstać się z samochodem to z biegiem czasu cena będzie spadać, albo będzie otwarty na co raz większe negocjacje.
Jeśli natomiast to jest taki jednorazowy kaprys, to przez miesiąc nie pójdzie za wystawioną cenę i auto zniknie z ogłoszeń.
Oprócz takich jełopów jak my, nikt nie chce takich aut kupować
A przytarganie czegoś takiego z USA pewnie się w 20 klockach nie zamknie (włącznie z rejestracją i ubezpieczeniem)
Dużo zależy też od podejścia sprzedającego - jeśli chce definitywnie rozstać się z samochodem to z biegiem czasu cena będzie spadać, albo będzie otwarty na co raz większe negocjacje.
Jeśli natomiast to jest taki jednorazowy kaprys, to przez miesiąc nie pójdzie za wystawioną cenę i auto zniknie z ogłoszeń.
Były:
2015 Chrysler Town&Country 3.6 V6
1991 Chevrolet Caprice Classic 5.0 V8
2007 Chevrolet Express CargoVan 4.8 V8
1993 Cadillac Fleetwood 5.7 V8
2005 Chrysler Town&Country Limited 3.8 V6
1997 Chrysler Voyager LE 3.3 V6
1990 Chrysler Voyager LE 3.0V6
2000 Chevy Tahoe LT 5.3 V8 Vortec
1986 Mercury Grand Marquis 5.0 V8
1993 Chrysler Le Baron Cabrio 3.0 V6
1996 Chrysler Voyager LE 3.3 V6
1990 GMC Vandura 5.7 V8 Explorer
2000 Chevrolet Impala 3.4 V6
1998 Chevrolet Blazer LT 4.3 V6
1989 Plymouth Grand Voyager SE 3.0 V6
2000 Chrysler 300M 3.5 V6
1999 Chrysler Town&Country Limited 3.8 V6
1999 Chrysler Grand Voyager LX 3.3 V6
2015 Chrysler Town&Country 3.6 V6
1991 Chevrolet Caprice Classic 5.0 V8
2007 Chevrolet Express CargoVan 4.8 V8
1993 Cadillac Fleetwood 5.7 V8
2005 Chrysler Town&Country Limited 3.8 V6
1997 Chrysler Voyager LE 3.3 V6
1990 Chrysler Voyager LE 3.0V6
2000 Chevy Tahoe LT 5.3 V8 Vortec
1986 Mercury Grand Marquis 5.0 V8
1993 Chrysler Le Baron Cabrio 3.0 V6
1996 Chrysler Voyager LE 3.3 V6
1990 GMC Vandura 5.7 V8 Explorer
2000 Chevrolet Impala 3.4 V6
1998 Chevrolet Blazer LT 4.3 V6
1989 Plymouth Grand Voyager SE 3.0 V6
2000 Chrysler 300M 3.5 V6
1999 Chrysler Town&Country Limited 3.8 V6
1999 Chrysler Grand Voyager LX 3.3 V6
-
- Posty: 86
- Rejestracja: 14 sty 2013, 20:36
- Samochód: Chevy Impala SS '94
- Skąd: Warszawa
- Kontakt:
Re: Chevrolet Caprice Classic
hmm jeśli chcesz ciągnąc auto ze stanów to szukaj już Impali 94-96 rok, lepsze zawieszenie i prowadzenie już w serii...Continental pisze:
Sedan Caprice IV z silnikiem 5,7 l i mocy 264 KM był oferowany od 91 do 96 - cały okres produkcji.
A co się zmieniło we wnętrzu po 93 roku?
?
-
- Posty: 41
- Rejestracja: 09 wrz 2012, 15:51
- Samochód: Cadillac Fleetwood 1993
- Skąd: Racibórz/Vienna
Re: Chevrolet Caprice Classic
Jak chcesz wielkiego wygodnego sedana to Cadillac Fleetwood model 93-96. Mechanicznie to praktycznie to samo co Caprice IV, tylko dłuższy i inaczej opakowany
-
Topic author - Posty: 31
- Rejestracja: 27 gru 2012, 18:01
- Skąd:
Re: Chevrolet Caprice Classic
Dobry pomysł Jesteśmy w UE więc cła nie płacimy.RadAg! pisze: Lepiej zamiast bulić ogromne kwoty za cła i transport spróbować złowić jakieś auto w EU
Taaa...normalni ludzie kupują pudełka po butach typu Chevrolet AveoMichaŁ pisze: Oprócz takich jełopów jak my, nikt nie chce takich aut kupować
Pierwotnie chciałem Impalę ale obawiam sie że może nie być tak wygodna... chciałbym bezkompromisowy komfort w takim krążowniku.hmm jeśli chcesz ciągnąc auto ze stanów to szukaj już Impali 94-96 rok, lepsze zawieszenie i prowadzenie już w serii...
W sumie ciekawe auto ale czegoś mi brakuje w Cadillacach Jakoś stylistyka zewnętrzna nie robi na mnie wrażenia. Recz gustu ale bardziej do mnie przemawia stylistka Lincolna.szajboos pisze:Jak chcesz wielkiego wygodnego sedana to Cadillac Fleetwood model 93-96. Mechanicznie to praktycznie to samo co Caprice IV, tylko dłuższy i inaczej opakowany
Tak czy siak zdecydowałem sie na Caprice IV...no chyba że ta Impala jeśli bardzo wygodna mimo twardszego zawieszenia.
-
- Posty: 690
- Rejestracja: 25 paź 2010, 21:52
- Skąd: Sulejówek k/Wawy
Re: Chevrolet Caprice Classic
Ładny złoty Caprice jest na alledrogo, drugi niebieski był i pewnie można jeszcze w archiwm go znaleźć. Po co ciągnąć auto z niewiadomo skąd, bez gwarancji ze jest ok. Na miejscu tez mozna ładne auto znaleźć.
http://www.grusgarage.pl
detroitiron.pl/forum
detroitiron.pl/forum
-
- Posty: 86
- Rejestracja: 14 sty 2013, 20:36
- Samochód: Chevy Impala SS '94
- Skąd: Warszawa
- Kontakt:
Re: Chevrolet Caprice Classic
Dobrze mówiszgrusiak pisze:Ładny złoty Caprice jest na alledrogo, drugi niebieski był i pewnie można jeszcze w archiwm go znaleźć. Po co ciągnąć auto z niewiadomo skąd, bez gwarancji ze jest ok. Na miejscu tez mozna ładne auto znaleźć.
-
- Sheriff
- Posty: 12244
- Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
- Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
- Skąd:
- Kontakt:
Re: Chevrolet Caprice Classic
Dyskusja "nie na temat" przeniesiona tu: http://forum.roadrunners.pl/post38254.html#p38254" onclick="window.open(this.href);return false;
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
-
- Posty: 34
- Rejestracja: 06 lis 2012, 23:19
- Samochód: 9c1 Chevrolet Caprice '90
- Skąd:
Re: Chevrolet Caprice Classic
albo to : http://oldsamericancars.otomoto.pl/chev ... 24648.html" onclick="window.open(this.href);return false;