2002 Chevrolet Tahoe 5.3 4x4 LT Autoride
-
Topic author - Posty: 207
- Rejestracja: 27 maja 2015, 17:05
- Samochód: 2002 Chevy Tahoe
- Skąd: Poznań
Re: 2002 Chevrolet Tahoe 5.3 4x4 LT Autoride
Jeździłem sobie dzisiaj trochę w terenie i koła mam niesamowicie brudne. Jak go umyję to zrobię zdjęcie od boku i podeślę. Niemniej sprawa jest prosta - opony o jeden rozmiar większe niż oryginał (265/75 R16 zamiasy 265/70 R16), do tego oryginalne felgi (takie jak Twoje) i dystanse 45 mm zrobione na zamówienie przez firmę Dystom.
Takie zdjęcie z dzisiaj, z nowiutkimi pomarańczowymi żarówkami w światłach dziennych:
Takie zdjęcie z dzisiaj, z nowiutkimi pomarańczowymi żarówkami w światłach dziennych:
-
- Posty: 255
- Rejestracja: 28 cze 2013, 22:48
- Samochód: Chevrolet Tahoe 2001 (5,3 V8)
- Skąd: Radzyń Podlaski
-
- Sheriff
- Posty: 12244
- Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
- Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
- Skąd:
- Kontakt:
Re: 2002 Chevrolet Tahoe 5.3 4x4 LT Autoride
Vortec już wiem co znaczy a Autoride?
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
-
Topic author - Posty: 207
- Rejestracja: 27 maja 2015, 17:05
- Samochód: 2002 Chevy Tahoe
- Skąd: Poznań
Re: 2002 Chevrolet Tahoe 5.3 4x4 LT Autoride
Samopoziomujące zawieszenie, z amortyzatorami pompowanymi powietrzem. Jak podepniesz ciężką przyczepę to tył powinien się podnieść. Co ciekawe, pomimo tego systemu auto nadal ma zwykłe sprężyny na tyle.RadAg! pisze:Vortec już wiem co znaczy a Autoride?
-
- Sheriff
- Posty: 12244
- Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
- Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
- Skąd:
- Kontakt:
Re: 2002 Chevrolet Tahoe 5.3 4x4 LT Autoride
A to faktycznie ciekawe rozwiązanie
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
-
Topic author - Posty: 207
- Rejestracja: 27 maja 2015, 17:05
- Samochód: 2002 Chevy Tahoe
- Skąd: Poznań
Re: 2002 Chevrolet Tahoe 5.3 4x4 LT Autoride
Ciekawe, ale niestety do usunięcia. Po zabawie w błocie czujniki łatwo ulegają zabrudzeniu i wyskakuje błąd, plus uniemożliwia to uniesienie zawieszenia, a ja chciałbym mieć przód nieco wyżej.RadAg! pisze:A to faktycznie ciekawe rozwiązanie
-
Topic author - Posty: 207
- Rejestracja: 27 maja 2015, 17:05
- Samochód: 2002 Chevy Tahoe
- Skąd: Poznań
Re: 2002 Chevrolet Tahoe 5.3 4x4 LT Autoride
W czwartek postanowiłem się zmobilizować i ogarnąć kwestię "wypoziomowania" auta na drążkach skrętnych. Wyszukałem jak to zrobić, a następnie udałem się do lokalnego warsztatu robiącego zbieżność także w autach dostawczych.
Po trzy obroty dwiema śrubami, następnie ustawienie zbieżności i gotowe - przód poszedł o nieco ponad 2 cm w górę, równając się z tyłem. Teraz i z przodu, i z tyłu między krawędzią błotnika a ziemią mam około 93 cm. Gdybyście więc myśleli o delikatnym uniesieniu przodu w Tahoe i mieli pytania "co gdzie i jak" to walcie ;-)
Patrząc na efekt coraz bardziej chodzi mi po głowie usunięcie pneumatyki i podniesienie całego auta o jakieś 2 cale. Muszę tylko wymierzyć, czy mi przez bramę do garażu jakoś przejedzie.
Poniżej widać, że auto stoi równo i ma odpowiedni prześwit z przodu:
I jeszcze taki portercik sprzed "poziomowania":
Po trzy obroty dwiema śrubami, następnie ustawienie zbieżności i gotowe - przód poszedł o nieco ponad 2 cm w górę, równając się z tyłem. Teraz i z przodu, i z tyłu między krawędzią błotnika a ziemią mam około 93 cm. Gdybyście więc myśleli o delikatnym uniesieniu przodu w Tahoe i mieli pytania "co gdzie i jak" to walcie ;-)
Patrząc na efekt coraz bardziej chodzi mi po głowie usunięcie pneumatyki i podniesienie całego auta o jakieś 2 cale. Muszę tylko wymierzyć, czy mi przez bramę do garażu jakoś przejedzie.
Poniżej widać, że auto stoi równo i ma odpowiedni prześwit z przodu:
I jeszcze taki portercik sprzed "poziomowania":
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Posty: 255
- Rejestracja: 28 cze 2013, 22:48
- Samochód: Chevrolet Tahoe 2001 (5,3 V8)
- Skąd: Radzyń Podlaski
Re: 2002 Chevrolet Tahoe 5.3 4x4 LT Autoride
Ten twój samochód coraz bardziej mi się podoba. :-)
-
- Posty: 103
- Rejestracja: 09 sie 2015, 17:47
- Samochód: Chevrolet Tahoe Z71
- Skąd: Katowice
Re: 2002 Chevrolet Tahoe 5.3 4x4 LT Autoride
Też chciałbym tak zrobić tylko jest jedno ale...
Tak wygląda na pusto:
[img]//uploads.tapatalk-cdn.com/201702 ... 5ad59c.jpg[/img]
A tak gdy jest mocno załadowany:
[img]//uploads.tapatalk-cdn.com/201702 ... 7edb1c.jpg[/img]
Gdy jest obciążony,nadwozie jest w poziomie więc gdyby przód był podniesiony byłby wyraźnie wyżej niż tył co poza wyglądem stwarza problem świateł które oświetlały by korony drzew:D
A z takimi ładunkami jeżdżę często więc chyba musi zostać tak jak jest:)
Tak wygląda na pusto:
[img]//uploads.tapatalk-cdn.com/201702 ... 5ad59c.jpg[/img]
A tak gdy jest mocno załadowany:
[img]//uploads.tapatalk-cdn.com/201702 ... 7edb1c.jpg[/img]
Gdy jest obciążony,nadwozie jest w poziomie więc gdyby przód był podniesiony byłby wyraźnie wyżej niż tył co poza wyglądem stwarza problem świateł które oświetlały by korony drzew:D
A z takimi ładunkami jeżdżę często więc chyba musi zostać tak jak jest:)
-
Topic author - Posty: 207
- Rejestracja: 27 maja 2015, 17:05
- Samochód: 2002 Chevy Tahoe
- Skąd: Poznań
Re: 2002 Chevrolet Tahoe 5.3 4x4 LT Autoride
Masz rację, to jest problem. Bo Ty masz Z71, więc pewnie bez elektrycznej regulacji świateł?
-
Topic author - Posty: 207
- Rejestracja: 27 maja 2015, 17:05
- Samochód: 2002 Chevy Tahoe
- Skąd: Poznań
Re: 2002 Chevrolet Tahoe 5.3 4x4 LT Autoride
I najważniejszy tuning gotowy Teraz Tahoe przyciąga wzrok nawet i z kilometra. A że na dystansach przekracza 2 metry szerokości, to lampki z Silverado są też prawnie uzasadnione. Oczywiście według prawa amerykańskiego
Po zamontowaniu lampek spojrzałem na Tahoe i stwierdziłem, że właściwie osiągnąłem pod względem wyglądu wszystko, co chciałem. Jak to jednak w takich uzależniających historiach bywa, w drodze już kolejny element układanki - hak do przyczepy w amerykańskiej wersji. Dzięki temu w końcu pozbędę się tej paskudnej, wiszącej pod zderzakiem belki z europejskiej wersji, pasującej może do Lublina, ale nie do Tahoe.
Po zamontowaniu lampek spojrzałem na Tahoe i stwierdziłem, że właściwie osiągnąłem pod względem wyglądu wszystko, co chciałem. Jak to jednak w takich uzależniających historiach bywa, w drodze już kolejny element układanki - hak do przyczepy w amerykańskiej wersji. Dzięki temu w końcu pozbędę się tej paskudnej, wiszącej pod zderzakiem belki z europejskiej wersji, pasującej może do Lublina, ale nie do Tahoe.
-
- Posty: 77
- Rejestracja: 20 lut 2017, 20:33
- Samochód: Chevy Tahoe 2001
- Skąd: Polska
Re: 2002 Chevrolet Tahoe 5.3 4x4 LT Autoride
iwanbezdomny - ile masz obecnie na liczniku? Mój znajomy ma generacje I i mowi ze spokojnie te silniki wytrzymuja do 1 miliona km. Tylko czy z gazem tez sie tego nie obawiac?
-
- Posty: 3056
- Rejestracja: 28 lip 2010, 19:04
- Samochód: brak amcara
- Skąd: Bierutów, dolnośląskie/opolskie
Re: 2002 Chevrolet Tahoe 5.3 4x4 LT Autoride
Za dużo kombinujesz Bartek. Serio.
Niemal wszystkie silniki amerykańskie robione wg starej szkoły, niewyżyłowane, robią przebiegi które się europejskiemu 1.6 nie śniły.
Z gazem różnie bywa, w każdym silniku.
Z reguly jeśli ktoś Ci go ciulowato założy, potem wyskoczy Ci CHECK z powodu zbyt ubogiej mieszanki, a Ty to będziesz olewał w nieskończoność to nawet w pancernym motorze gniazda Ci wypali. Przy odpowiedniej eksploatacji będziesz jeździł tanio i bezawaryjnie.
Wysłane przez Tapatalka
Niemal wszystkie silniki amerykańskie robione wg starej szkoły, niewyżyłowane, robią przebiegi które się europejskiemu 1.6 nie śniły.
Z gazem różnie bywa, w każdym silniku.
Z reguly jeśli ktoś Ci go ciulowato założy, potem wyskoczy Ci CHECK z powodu zbyt ubogiej mieszanki, a Ty to będziesz olewał w nieskończoność to nawet w pancernym motorze gniazda Ci wypali. Przy odpowiedniej eksploatacji będziesz jeździł tanio i bezawaryjnie.
Wysłane przez Tapatalka
Były:
2015 Chrysler Town&Country 3.6 V6
1991 Chevrolet Caprice Classic 5.0 V8
2007 Chevrolet Express CargoVan 4.8 V8
1993 Cadillac Fleetwood 5.7 V8
2005 Chrysler Town&Country Limited 3.8 V6
1997 Chrysler Voyager LE 3.3 V6
1990 Chrysler Voyager LE 3.0V6
2000 Chevy Tahoe LT 5.3 V8 Vortec
1986 Mercury Grand Marquis 5.0 V8
1993 Chrysler Le Baron Cabrio 3.0 V6
1996 Chrysler Voyager LE 3.3 V6
1990 GMC Vandura 5.7 V8 Explorer
2000 Chevrolet Impala 3.4 V6
1998 Chevrolet Blazer LT 4.3 V6
1989 Plymouth Grand Voyager SE 3.0 V6
2000 Chrysler 300M 3.5 V6
1999 Chrysler Town&Country Limited 3.8 V6
1999 Chrysler Grand Voyager LX 3.3 V6
2015 Chrysler Town&Country 3.6 V6
1991 Chevrolet Caprice Classic 5.0 V8
2007 Chevrolet Express CargoVan 4.8 V8
1993 Cadillac Fleetwood 5.7 V8
2005 Chrysler Town&Country Limited 3.8 V6
1997 Chrysler Voyager LE 3.3 V6
1990 Chrysler Voyager LE 3.0V6
2000 Chevy Tahoe LT 5.3 V8 Vortec
1986 Mercury Grand Marquis 5.0 V8
1993 Chrysler Le Baron Cabrio 3.0 V6
1996 Chrysler Voyager LE 3.3 V6
1990 GMC Vandura 5.7 V8 Explorer
2000 Chevrolet Impala 3.4 V6
1998 Chevrolet Blazer LT 4.3 V6
1989 Plymouth Grand Voyager SE 3.0 V6
2000 Chrysler 300M 3.5 V6
1999 Chrysler Town&Country Limited 3.8 V6
1999 Chrysler Grand Voyager LX 3.3 V6
-
- Posty: 77
- Rejestracja: 20 lut 2017, 20:33
- Samochód: Chevy Tahoe 2001
- Skąd: Polska
Re: 2002 Chevrolet Tahoe 5.3 4x4 LT Autoride
Zgadzam się, ale o LPG już różne opinie słyszałem.
Jestem kompletnym laikiem od strony technicznej. Stąd takie pytania, które dla niektórych mogą być przekombinowaniem. Nie chcę zaśmiecac forum i czyjegos dziennika, staram się czytać to co już jest.
Jestem kompletnym laikiem od strony technicznej. Stąd takie pytania, które dla niektórych mogą być przekombinowaniem. Nie chcę zaśmiecac forum i czyjegos dziennika, staram się czytać to co już jest.
-
- Posty: 3056
- Rejestracja: 28 lip 2010, 19:04
- Samochód: brak amcara
- Skąd: Bierutów, dolnośląskie/opolskie
Re: 2002 Chevrolet Tahoe 5.3 4x4 LT Autoride
Opinie o LPG były, są i będą różne. Wiele osób montuje instalacje byle gdzie, byle blisko domu. Gazownik często montuje gotowe zestawy, niekoniecznie nadające się do danego pojazdu, bo na indywidualne dobranie do konkretnego egzemplarza nie wystarcza mu wiedzy albo jest po prostu leniwy.
Dodatkowo negatywne opinie generują z reguły osoby, które styczność z instalacją gazową miały na poziomie I czy II generacji, z jednym lub dwoma połączonymi reduktorami dobranymi pod Poloneza. Zdarzały się wystrzały, brak mocy, dramatycznie źle ustawiona mieszanka co odbijało się na kondycji silnika.
Od lat jest w Polsce sporo firm, które wiedzą co robią w temacie LPG. Same instalacje też poszły bardzo do przodu.
A reszta to już, jak dbasz tak masz
Wysłane przez Tapatalka
Dodatkowo negatywne opinie generują z reguły osoby, które styczność z instalacją gazową miały na poziomie I czy II generacji, z jednym lub dwoma połączonymi reduktorami dobranymi pod Poloneza. Zdarzały się wystrzały, brak mocy, dramatycznie źle ustawiona mieszanka co odbijało się na kondycji silnika.
Od lat jest w Polsce sporo firm, które wiedzą co robią w temacie LPG. Same instalacje też poszły bardzo do przodu.
A reszta to już, jak dbasz tak masz
Wysłane przez Tapatalka
Były:
2015 Chrysler Town&Country 3.6 V6
1991 Chevrolet Caprice Classic 5.0 V8
2007 Chevrolet Express CargoVan 4.8 V8
1993 Cadillac Fleetwood 5.7 V8
2005 Chrysler Town&Country Limited 3.8 V6
1997 Chrysler Voyager LE 3.3 V6
1990 Chrysler Voyager LE 3.0V6
2000 Chevy Tahoe LT 5.3 V8 Vortec
1986 Mercury Grand Marquis 5.0 V8
1993 Chrysler Le Baron Cabrio 3.0 V6
1996 Chrysler Voyager LE 3.3 V6
1990 GMC Vandura 5.7 V8 Explorer
2000 Chevrolet Impala 3.4 V6
1998 Chevrolet Blazer LT 4.3 V6
1989 Plymouth Grand Voyager SE 3.0 V6
2000 Chrysler 300M 3.5 V6
1999 Chrysler Town&Country Limited 3.8 V6
1999 Chrysler Grand Voyager LX 3.3 V6
2015 Chrysler Town&Country 3.6 V6
1991 Chevrolet Caprice Classic 5.0 V8
2007 Chevrolet Express CargoVan 4.8 V8
1993 Cadillac Fleetwood 5.7 V8
2005 Chrysler Town&Country Limited 3.8 V6
1997 Chrysler Voyager LE 3.3 V6
1990 Chrysler Voyager LE 3.0V6
2000 Chevy Tahoe LT 5.3 V8 Vortec
1986 Mercury Grand Marquis 5.0 V8
1993 Chrysler Le Baron Cabrio 3.0 V6
1996 Chrysler Voyager LE 3.3 V6
1990 GMC Vandura 5.7 V8 Explorer
2000 Chevrolet Impala 3.4 V6
1998 Chevrolet Blazer LT 4.3 V6
1989 Plymouth Grand Voyager SE 3.0 V6
2000 Chrysler 300M 3.5 V6
1999 Chrysler Town&Country Limited 3.8 V6
1999 Chrysler Grand Voyager LX 3.3 V6