2001 Chevy Tahoe LT 5.3 Vortec

Chevrolet
Awatar użytkownika

iwanbezdomny
Posty: 207
Rejestracja: 27 maja 2015, 17:05
Samochód: 2002 Chevy Tahoe
Skąd: Poznań

Re: 2001 Chevy Tahoe LT 5.3 Vortec

Post autor: iwanbezdomny »

Mi znajomy mechanik powiedział, że tej ramy nie ma sensu klasycznie konserwować, bo to nic nie da. Trzeba by zrobić jakimś olejem, czymś takim. Sam się teraz zastanawiam co zrobić...
Obrazek


MichaŁ
Posty: 3056
Rejestracja: 28 lip 2010, 19:04
Samochód: brak amcara
Skąd: Bierutów, dolnośląskie/opolskie

Re: 2001 Chevy Tahoe LT 5.3 Vortec

Post autor: MichaŁ »

A czemu nie ma sensu ?

Wysłane z Tapatalk
Były:
2015 Chrysler Town&Country 3.6 V6
1991 Chevrolet Caprice Classic 5.0 V8
2007 Chevrolet Express CargoVan 4.8 V8
1993 Cadillac Fleetwood 5.7 V8
2005 Chrysler Town&Country Limited 3.8 V6
1997 Chrysler Voyager LE 3.3 V6
1990 Chrysler Voyager LE 3.0V6
2000 Chevy Tahoe LT 5.3 V8 Vortec
1986 Mercury Grand Marquis 5.0 V8
1993 Chrysler Le Baron Cabrio 3.0 V6
1996 Chrysler Voyager LE 3.3 V6
1990 GMC Vandura 5.7 V8 Explorer
2000 Chevrolet Impala 3.4 V6
1998 Chevrolet Blazer LT 4.3 V6
1989 Plymouth Grand Voyager SE 3.0 V6
2000 Chrysler 300M 3.5 V6
1999 Chrysler Town&Country Limited 3.8 V6
1999 Chrysler Grand Voyager LX 3.3 V6

Awatar użytkownika

Adriano357
Posty: 103
Rejestracja: 09 sie 2015, 17:47
Samochód: Chevrolet Tahoe Z71
Skąd: Katowice

Re: 2001 Chevy Tahoe LT 5.3 Vortec

Post autor: Adriano357 »

Tylna klapa jest z alu albo z jakiegoś stopu,magnes nie chyta. Kiedyś widziałem na aukcji takiego ze spalonym wnętrzem to klapa się rozpłyneła :D
Ramę jak robić to kompleksowo,inaczej chyba szkoda kasy
http://patrykstal.pl/kapitalny-remont-c ... anche-4x4/


piotrekzet

Re: 2001 Chevy Tahoe LT 5.3 Vortec

Post autor: piotrekzet »

Magnez by tak nie pordzewiał, aluminium prędzej (no dobra, nie pordzewialo tylko utlenilo), też mam purchle na masce od chryslera. Lepiej to zrobić, zanim się utleni na wylot i przy mocniejszym kichnięciu objawi dziurę...

Awatar użytkownika

iwanbezdomny
Posty: 207
Rejestracja: 27 maja 2015, 17:05
Samochód: 2002 Chevy Tahoe
Skąd: Poznań

Re: 2001 Chevy Tahoe LT 5.3 Vortec

Post autor: iwanbezdomny »

MichaŁ pisze:A czemu nie ma sensu ?

Wysłane z Tapatalk
Jak stwierdził mechanik, i tak nie uda się dotrzeć do wszystkich zakamarków i pozbyć się wszystkich ognisk rdzy. Zdziwiła mnie ta opinia, kompletnie się tego nie spodziewałem, ale teraz zastanawiam się co zrobić.
Obrazek


MichaŁ
Posty: 3056
Rejestracja: 28 lip 2010, 19:04
Samochód: brak amcara
Skąd: Bierutów, dolnośląskie/opolskie

Re: 2001 Chevy Tahoe LT 5.3 Vortec

Post autor: MichaŁ »

Woda pod ciśnieniem i porządne mycie. To co mozna oczyścić to oczyścić, tam gdzie nie można dojść wtrysnąłbym Cortanin.
24 godziny na porządne wyschnięcie i później tradycyjna konserwacja na tyle na ile to możliwe. A w niedostępne miejsca preparat do profili zamkniętych w sprayu z wężem. Najdokładniej zrobisz to sam :)

Wysłane z Tapatalk
Były:
2015 Chrysler Town&Country 3.6 V6
1991 Chevrolet Caprice Classic 5.0 V8
2007 Chevrolet Express CargoVan 4.8 V8
1993 Cadillac Fleetwood 5.7 V8
2005 Chrysler Town&Country Limited 3.8 V6
1997 Chrysler Voyager LE 3.3 V6
1990 Chrysler Voyager LE 3.0V6
2000 Chevy Tahoe LT 5.3 V8 Vortec
1986 Mercury Grand Marquis 5.0 V8
1993 Chrysler Le Baron Cabrio 3.0 V6
1996 Chrysler Voyager LE 3.3 V6
1990 GMC Vandura 5.7 V8 Explorer
2000 Chevrolet Impala 3.4 V6
1998 Chevrolet Blazer LT 4.3 V6
1989 Plymouth Grand Voyager SE 3.0 V6
2000 Chrysler 300M 3.5 V6
1999 Chrysler Town&Country Limited 3.8 V6
1999 Chrysler Grand Voyager LX 3.3 V6


piotrekzet

Re: 2001 Chevy Tahoe LT 5.3 Vortec

Post autor: piotrekzet »

MichaŁ pisze:Woda pod ciśnieniem i porządne mycie. To co mozna oczyścić to oczyścić, tam gdzie nie można dojść wtrysnąłbym Cortanin.
24 godziny na porządne wyschnięcie i później tradycyjna konserwacja na tyle na ile to możliwe. A w niedostępne miejsca preparat do profili zamkniętych w sprayu z wężem. Najdokładniej zrobisz to sam :)

Wysłane z Tapatalk
Trochę się powtórzę, ale powiem: amen :)

Awatar użytkownika

iwanbezdomny
Posty: 207
Rejestracja: 27 maja 2015, 17:05
Samochód: 2002 Chevy Tahoe
Skąd: Poznań

Re: 2001 Chevy Tahoe LT 5.3 Vortec

Post autor: iwanbezdomny »

Wiesz może jak wygląda Twoje zawieszenie po rezygnacji z AutoRide? Masz najzwyklejsze amortyzatory?
Obrazek

Awatar użytkownika

RadAg!
Sheriff
Posty: 12244
Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
Skąd:
Kontakt:

Re: 2001 Chevy Tahoe LT 5.3 Vortec

Post autor: RadAg! »

Adriano357 pisze: Ramę jak robić to kompleksowo,inaczej chyba szkoda kasy
http://patrykstal.pl/kapitalny-remont-c ... anche-4x4/
Zastanawiam się jak ci fachowcy to potem do kupy złożą żeby była fabryka?
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<


piotrekzet

Re: 2001 Chevy Tahoe LT 5.3 Vortec

Post autor: piotrekzet »

Przepraszam za defetyzm, ale jak czytam o czyszczeniu śrub (!) mechanicznie, a potem chemia, cuda wianki to włącza mi się wkurwiacz. Śruby to nie jest rocket science, kupuje się nowe zamiast historyjek o ich czyszczeniu. Po pierwsze dlatego, że nie wiadomo w jakich warunkach pracowały, mogły się dramatycznie utwardzić i pękną przy pierwszej okazji, po drugie jest to jeden z tańszych elementów, a po trzecie bujanie się z ich czyszczeniem to znak, że panowie nie mają absolutnie nic innego do roboty. Naprawdę jest mi przykro, ale zwracam uwagę na takie drobiazgi.

ODPOWIEDZ