Chevrolet Suburban K1500 5.7 V8 '95

Chevrolet
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika

lincoln1998
Posty: 2057
Rejestracja: 18 maja 2010, 15:29
Samochód: 1996 Lincoln Town Car 4.6 V8 spełnione marzenie :)
Skąd: Kalisz

Re: Chevrolet Suburban K1500 5.7 V8 '95

Post autor: lincoln1998 »

Ja niestety nie pomogę bo jestem zielony w temacie.Pytaj również na grupie USA CARS - Właściciele i użytkownicy.
Obecnie:

2005 Cadillac SRX 3.6 V6
2003 Lincoln Town Car "L" 4.6 V8
2007 Chrysler 300C 5.7 V8 HEMI
1996 Lincoln Town Car 4.6 V8
1976 Lincoln Continental Mark IV 7.5 V8

Ex:

1991 Lincoln Town Car 5.0 V8
1993 Chevrolet G20 5.7 V8
1999 Chrysler Town & Country 3.8 V6
2000 Chrysler Sebring Conv. 2.5 V6
1997 Jeep Grand Cherokee 5.2 V8
1998 Chrysler Concorde 3.2 V6
1995 Chevrolet C1500 Pickup 4.3 V6
1998 Chrysler LHS 3.5 V6
1991 Chevrolet Caprice Classic 5.0 V8
1998 Lincoln Town Car 4.6 V8
2005 Chrysler Town&Country 3.8 V6
2005 Chrysler Sebring Conv. 2.4 R4
1999 Chrysler LHS 3.5 V6
2005 Chrysler Town&Country 3.8 V6
1992 Mercury Grand Marquis 4.6 V8
2001 Lincoln Town Car 4.6 V8
2002 Chevrolet Avalanche Z71 5.3 V8
2005 Chrysler 300C 3.5 V6
2001 Chrysler Town&Country 3.8 V6
2001 Chrysler LHS 3.5 V6
2002 Chrysler Grand Voyager 3.3 V6
2005 Cadillac SRX 3.6 V6
1999 Lincoln Town Car 4.6 V8
2003 Lincoln Town Car 4.6 V8
2005 Ford Crown Victoria 4.6 V8 - P71

Awatar użytkownika

Topic author
Heisenberg
Posty: 53
Rejestracja: 27 paź 2016, 08:30
Samochód: '95 Chevy K1500
Skąd:

Re: Chevrolet Suburban K1500 5.7 V8 '95

Post autor: Heisenberg »

Trochę dla odmiany o oleju posmędze. Pisałem już kiedyś, że znalazłem w schowku rachunek niemca na olej 15W40 (minerał)...

Ja po kupnie (miesiąc temu) zalałem go 10W40 Castrol Magnatec (semi syntetic). Ciśnienie oleju na wskaźniku w normie, ale kilka dni temu zaczęły pojawiać się kropki na asfalcie po dłuższym postoju i po zgłębieniu tematu mechanik stwierdził, że poszedł przedni uszczelniacz na wale.

Simering już zamówiłem (58 zł) razem z pompą wody, która też się poci (330 zł) - ale przy okazji postanowiłem jeszcze raz zmienić olej już na taki jaki przewiduje fabryka - 5W30 Valvoline Max Life (full synteyk ponoć do samochodów, które dużo już w życiu widziały)

Trochę się cykam, ale zobaczymy co będzie. Kurde, człowiek dba bardziej niż o żonę o ten samochód, a przyjdzie taki niemiec i minerała zapoda :( Szajse :shoot:

1995 Chevrolet Suburban LT 4X4 5.7 V8 TBI
2000 Chevrolet Impala 3.8 V6
1996 Dodge Grand Caravan 3.8 V6 (ex)

Awatar użytkownika

RadAg!
Sheriff
Posty: 12235
Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
Skąd:
Kontakt:

Re: Chevrolet Suburban K1500 5.7 V8 '95

Post autor: RadAg! »

Max Life to jest olej blendowany a nie full syntetyk tak apropo. Olej swoją drogą bardzo dobry.
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<


JEDI_V

Re: Chevrolet Suburban K1500 5.7 V8 '95

Post autor: JEDI_V »

A od Castrola trzymaj sie z daleka, to szajs z najlepszym marketingiem.

Awatar użytkownika

KARLone
Posty: 3657
Rejestracja: 29 sty 2010, 12:07
Skąd: Górny Śląsk

Re: Chevrolet Suburban K1500 5.7 V8 '95

Post autor: KARLone »

miał być rzadki jak woda 5W30, a ktoś zalał gęstego jak miód minerała (15W40)? Jestem w szoku. Raczej nie polecałbym w tym momencie powrotu do do 5W30. Już zaczął cieknąć przy zmianie na rzadszy(10W40), a jak zmienisz na całkiem rzadki (5W30) to w ogóle jakieś jaja się będą robić... Moim zdaniem jak zmienisz zimering i będzie ok, to trzymaj się 10W40. Przechodzenie z gęstego oleju na rzadki prawie zawsze kończy się dodatkowymi kosztami.


JEDI_V

Re: Chevrolet Suburban K1500 5.7 V8 '95

Post autor: JEDI_V »

Ludzie amerykanskie liftery nie jezdza na xW40

Awatar użytkownika

Topic author
Heisenberg
Posty: 53
Rejestracja: 27 paź 2016, 08:30
Samochód: '95 Chevy K1500
Skąd:

Re: Chevrolet Suburban K1500 5.7 V8 '95

Post autor: Heisenberg »

Raz kozie śmierć. "Przepłukałem" tego szwabskiego minerała półsyntetykiem, a teraz po wymianie zimeringu wlewam to co fabryka zaleca, czyli 5W30. Silnik ma 178.000 mil, więc strasznej tragedii nie ma. Na pewno opowiem o wrażeniach.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

1995 Chevrolet Suburban LT 4X4 5.7 V8 TBI
2000 Chevrolet Impala 3.8 V6
1996 Dodge Grand Caravan 3.8 V6 (ex)

Awatar użytkownika

Seweryn 1977
Posty: 444
Rejestracja: 22 kwie 2016, 22:40
Samochód: 2008 Chevy Tahoe LTZ RWD + 2004 Tahoe 5.3 LT 4x4
Skąd: Ustroń

Re: Chevrolet Suburban K1500 5.7 V8 '95

Post autor: Seweryn 1977 »

kupiłem T&C i mechanior od razu zalał mi 10W40 mimo tego że kazałem 10W30. Efekt był taki że wymieniałem wszystkie uszczelniacze, uszczelkę miski itd. Rozciekło się. Od 3 lat latam na 10W30 i jest OK.
1983 VW Rabbit SOLD
1992 Jeep XJ 4.0 SOLD
1989 Jeep XJ 2,1TD SOLD 1995 Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 SOLD 2002 Jeep WJ SOLD
1999 CHRYSLER TOWN&COUNTRY 3,8 SOLD
2003 Chrysler Town & Country LXi 3,8 SOLD
2003 Chrysler Grand Voyager 3,3 AWD SOLD
2001 Chevrolet Trailblazer 4,2 LTZ SOLD
2005 Chevrolet TRAILBLAZER 4.2 LT SOLD
2003 Chevrolet Suburban 5,3 LT SOLD
2004 Chevrolet Suburban 5,3 Z71 SOLD
2001 Chevrolet Tahoe 5.3 LT 4x4 SOLD
Aktualnie:
2004 Chevrolet Tahoe 5.3 LT 4x4
2008 Chevrolet Tahoe 5.3 LTZ

Awatar użytkownika

RadAg!
Sheriff
Posty: 12235
Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
Skąd:
Kontakt:

Re: Chevrolet Suburban K1500 5.7 V8 '95

Post autor: RadAg! »

KARLone pisze:Przechodzenie z gęstego oleju na rzadki prawie zawsze kończy się dodatkowymi kosztami.
Bzdury. Wiele razy przechodziłem na rzadsze oleje w swoich amcarach bo były zalewane przez właścicieli jakimś gęstym gównem. W Vic z 5W30 na 5W20, w Luminie z 10W40 na 5W30. W motocyklach też mi się zdarzało "cofać" z 20W50 na 10W40 i NIGDY nie było problemów.
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<

Awatar użytkownika

Topic author
Heisenberg
Posty: 53
Rejestracja: 27 paź 2016, 08:30
Samochód: '95 Chevy K1500
Skąd:

Re: Chevrolet Suburban K1500 5.7 V8 '95

Post autor: Heisenberg »

Ja tam się nie znam, ja prosty informatyk jestem. Wiem, że pokutuje takie przekonanie, że ogólnie rzecz biorąc schemat jest taki: syntetyk -> półsyntetyk -> minerał -> złom. A próba pójścia w drugą stronę tylko przyśpieszy dostanie się do mechanicznej krainy wiecznych łowów.

Ale po mojemu to silnik powinien być uszczelniony uszczelkami, a nie nagarem i jeżeli przecieka to trzeba go uszczelnić, a nie wlewać gęstszy olej.

A dokąd zaprowadzi mnie ta teoria dowiemy się w następnym odcinku już za tydzień :) Stay tuned!


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

1995 Chevrolet Suburban LT 4X4 5.7 V8 TBI
2000 Chevrolet Impala 3.8 V6
1996 Dodge Grand Caravan 3.8 V6 (ex)

Awatar użytkownika

GAZDA
Posty: 2419
Rejestracja: 16 paź 2006, 13:05
Samochód: FORD kurwa!
Skąd:

Re: Chevrolet Suburban K1500 5.7 V8 '95

Post autor: GAZDA »

co jest właściwie takiego fajnego w syntetyku? bo dla mnie to sie zawsze lepkość raczej liczyła... no i cena :)
dlatego swoje auta zawsze mineralnym zalewałem


zybel
Posty: 142
Rejestracja: 24 lut 2013, 16:40
Samochód: Ogór 91, GMC Vandura 87, GMC Vandura 1974
Skąd: Witowice
Kontakt:

Re: Chevrolet Suburban K1500 5.7 V8 '95

Post autor: zybel »

kupiłem beczkę 206 litrów petrocanady 5W30 i leję jak leci do wszystkiego co mam
Buick REW 1995
Chevrolet Caprice 1991
GMC Vandura 1987
Chevrolet Transsport 2000

Awatar użytkownika

jadaniel
Posty: 1727
Rejestracja: 05 maja 2010, 19:22
Samochód: Merc ML W164 3.5 V6 2008
Skąd: Barwice - PL ; Peterborough - UK

Re: Chevrolet Suburban K1500 5.7 V8 '95

Post autor: jadaniel »

Tez taki lałem do mojego Caprice.
Daniel
ex Chevy Tahoe 5.3 V8 '02
ex Chevy Camaro Z28 LS1 5.7 V8 '99
ex Chevy Caprice 5.0 V8 '91

Awatar użytkownika

RadAg!
Sheriff
Posty: 12235
Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
Skąd:
Kontakt:

Re: Chevrolet Suburban K1500 5.7 V8 '95

Post autor: RadAg! »

GAZDA pisze:co jest właściwie takiego fajnego w syntetyku? bo dla mnie to sie zawsze lepkość raczej liczyła... no i cena :)
dlatego swoje auta zawsze mineralnym zalewałem
Nie starzeje się. Dłużej utrzymuje swoje właściwości.
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<

Awatar użytkownika

GAZDA
Posty: 2419
Rejestracja: 16 paź 2006, 13:05
Samochód: FORD kurwa!
Skąd:

Re: Chevrolet Suburban K1500 5.7 V8 '95

Post autor: GAZDA »

ja i tak zmieniałem co 2-3 miesiące olej, więc nie miało sie kiedy zestarzeć :)

ODPOWIEDZ