Chevrolet Suburban K1500 5.7 V8 '95

Chevrolet
ODPOWIEDZ

Charon
Posty: 357
Rejestracja: 27 lip 2015, 21:32
Skąd:

Re: Chevrolet Suburban K1500 5.7 V8 '95

Post autor: Charon »

Zacząłem pisać o tych pasach ale wywaliło mi błąd 500 i dałem sobie spokój.

Awatar użytkownika

RadAg!
Sheriff
Posty: 12244
Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
Skąd:
Kontakt:

Re: Chevrolet Suburban K1500 5.7 V8 '95

Post autor: RadAg! »

Charon pisze:Zacząłem pisać o tych pasach ale wywaliło mi błąd 500 i dałem sobie spokój.
Mi też w kółko dziś wywala, dramat jakiś.
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<

Awatar użytkownika

Topic author
Heisenberg
Posty: 53
Rejestracja: 27 paź 2016, 08:30
Samochód: '95 Chevy K1500
Skąd:

Re: Chevrolet Suburban K1500 5.7 V8 '95

Post autor: Heisenberg »

Ale jesteście hamburgery tłuczone. Ja tam wam pokazałem jak się drukarki naprawia :P Znaczy dobrze, że pasów na eBayu nie kupiłem (tylko jeszcze nie wiem dlaczego)


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

1995 Chevrolet Suburban LT 4X4 5.7 V8 TBI
2000 Chevrolet Impala 3.8 V6
1996 Dodge Grand Caravan 3.8 V6 (ex)


Charon
Posty: 357
Rejestracja: 27 lip 2015, 21:32
Skąd:

Re: Chevrolet Suburban K1500 5.7 V8 '95

Post autor: Charon »

Trzymaj się wersji, że pasy działają. W samochodach amerykańskich blokowanie odbywa się w inny sposób, szarpiąc nie sprawdzisz tego.

Awatar użytkownika

RadAg!
Sheriff
Posty: 12244
Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
Skąd:
Kontakt:

Re: Chevrolet Suburban K1500 5.7 V8 '95

Post autor: RadAg! »

Najlepiej wjechać na próg zwalniający i na nim zachamować, wtedy napinacze się załączą. Widzisz Heisenberg, Amerykanie to mądry naród, oni nie widzą, tak jak Europejczycy i skośnoocy, potrzeby aby pasy się blokowały na postoju, szczególnie wtedy, kiedy kulturalnie próbujesz je zapiąć ;)
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<


piotrekzet

Re: Chevrolet Suburban K1500 5.7 V8 '95

Post autor: piotrekzet »

Ale pasy o działaniu homeopatycznym mnie rozwaliły :D Szkoda, że nie znałem tego określenia podczas dyskusji na temat hamowania ;) "Hamulce homeopatyczne" brzmią znacznie lepiej niż spowalniacze ;)

Awatar użytkownika

GAZDA
Posty: 2419
Rejestracja: 16 paź 2006, 13:05
Samochód: FORD kurwa!
Skąd:

Re: Chevrolet Suburban K1500 5.7 V8 '95

Post autor: GAZDA »

pasy amerykańskie nei są wyposażone w mechanizm które blokują przy szybkim pociągnięciu znaczy brak tych zębatek co przy zbyt szybkich obrotach sie zazębiają, mają ino taką grawitacyjną blokade, reaguje na przyspieszenie całego pojazdu czy inne przeciążenia w dowolną stronę, możesz spróbować ruszać pasami jadąc normalnie przy jakimś ostrzejszym zakręcie wtedy to już zaczyna działać

Awatar użytkownika

Topic author
Heisenberg
Posty: 53
Rejestracja: 27 paź 2016, 08:30
Samochód: '95 Chevy K1500
Skąd:

Re: Chevrolet Suburban K1500 5.7 V8 '95

Post autor: Heisenberg »

Czyli pasy już odhaczam, że naprawione :D

Powalczę teraz z tym nieszczęsnym napędem... Aha, te kapciuszki Matador MT (235/85/16) są na sprzedaż (nie mam jeszcze pojęcia za ile), bo chcę założyć jakieś kapcie szosowe lub najwyżej AT w oryginalnym rozmiarze (245/75/16) - tak jak mówiłem, nie zamierzam go zabierać w teren, a obecne są za wąskie wizualnie i za bardzo trzęsą dupe (człowiek na starość potrzebuje trochę komfortu)
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

1995 Chevrolet Suburban LT 4X4 5.7 V8 TBI
2000 Chevrolet Impala 3.8 V6
1996 Dodge Grand Caravan 3.8 V6 (ex)


MichaŁ
Posty: 3056
Rejestracja: 28 lip 2010, 19:04
Samochód: brak amcara
Skąd: Bierutów, dolnośląskie/opolskie

Re: Chevrolet Suburban K1500 5.7 V8 '95

Post autor: MichaŁ »

Kup AT'ki, na zwykłych szosówkach może głupio wyglądać :)

Te Matadorki są już chyba starawe, bo model nie produkowanych od ładnych paru lat. Dobrze widzę, że rok produkcji 2003 ?
Były:
2015 Chrysler Town&Country 3.6 V6
1991 Chevrolet Caprice Classic 5.0 V8
2007 Chevrolet Express CargoVan 4.8 V8
1993 Cadillac Fleetwood 5.7 V8
2005 Chrysler Town&Country Limited 3.8 V6
1997 Chrysler Voyager LE 3.3 V6
1990 Chrysler Voyager LE 3.0V6
2000 Chevy Tahoe LT 5.3 V8 Vortec
1986 Mercury Grand Marquis 5.0 V8
1993 Chrysler Le Baron Cabrio 3.0 V6
1996 Chrysler Voyager LE 3.3 V6
1990 GMC Vandura 5.7 V8 Explorer
2000 Chevrolet Impala 3.4 V6
1998 Chevrolet Blazer LT 4.3 V6
1989 Plymouth Grand Voyager SE 3.0 V6
2000 Chrysler 300M 3.5 V6
1999 Chrysler Town&Country Limited 3.8 V6
1999 Chrysler Grand Voyager LX 3.3 V6

Awatar użytkownika

Topic author
Heisenberg
Posty: 53
Rejestracja: 27 paź 2016, 08:30
Samochód: '95 Chevy K1500
Skąd:

Re: Chevrolet Suburban K1500 5.7 V8 '95

Post autor: Heisenberg »

MichaŁ pisze:Dobrze widzę, że rok produkcji 2003 ?
12 tydzień 2008 roku ... no młode to one nie są :/

1995 Chevrolet Suburban LT 4X4 5.7 V8 TBI
2000 Chevrolet Impala 3.8 V6
1996 Dodge Grand Caravan 3.8 V6 (ex)

Awatar użytkownika

Topic author
Heisenberg
Posty: 53
Rejestracja: 27 paź 2016, 08:30
Samochód: '95 Chevy K1500
Skąd:

Re: Chevrolet Suburban K1500 5.7 V8 '95

Post autor: Heisenberg »

OK, co do opon - zakupiłem już Cooper Discoverer A/T 3 w fabrycznym rozmiarze 245/75/16. Nie wiedzieć czemu u nas notowana jako opona letnia, podczas gdy w zagramanicznych sklepach jest to wielosezonowa i tak też wynika z opinii na internetach. W stosunku do Matadorów Chevy obniży się o 1,6 cm, ale przynajmniej szerokość opon będzie normalna i przestanie trząść jak na traktorze.

A Matadory trafiły na OLX:https://www.olx.pl/oferty/?search%5Buse ... alleryWide

Dla forumowiczów jesienna promocja: kupując więcej niż jeden produkt płacisz tylko za ten najdroższy, pozostałe gratis :cool: (ale ze mnie mistrz marketingu)

No to teraz naprawdę został mi tylko ten napęd do ogarnięcia... :?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

1995 Chevrolet Suburban LT 4X4 5.7 V8 TBI
2000 Chevrolet Impala 3.8 V6
1996 Dodge Grand Caravan 3.8 V6 (ex)

Awatar użytkownika

Topic author
Heisenberg
Posty: 53
Rejestracja: 27 paź 2016, 08:30
Samochód: '95 Chevy K1500
Skąd:

Re: Chevrolet Suburban K1500 5.7 V8 '95

Post autor: Heisenberg »

A nie - jeszcze mi się coś przypomniało - gniazda 12V.

Fajnie, że są aż 3 z przodu, ale dlaczego jest w nich cały czas napięcie? To też jakaś amerykańska przypadłość?

Jak bym chciał, żeby było tylko przy zapłonie albo w trybie akcesoriów to co mam mu zrobić?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

1995 Chevrolet Suburban LT 4X4 5.7 V8 TBI
2000 Chevrolet Impala 3.8 V6
1996 Dodge Grand Caravan 3.8 V6 (ex)

Awatar użytkownika

iwanbezdomny
Posty: 207
Rejestracja: 27 maja 2015, 17:05
Samochód: 2002 Chevy Tahoe
Skąd: Poznań

Re: Chevrolet Suburban K1500 5.7 V8 '95

Post autor: iwanbezdomny »

Jak chcesz mieć oponę względnie przystosowaną do szosy, a jednocześnie pasującą wyglądem do Trucka, to może Bridgestone Dueler AT? :) Ja ostatnio kupiłem i jestem bardzo zadowolony.
Obrazek

Awatar użytkownika

KARLone
Posty: 3658
Rejestracja: 29 sty 2010, 12:07
Skąd: Górny Śląsk

Re: Chevrolet Suburban K1500 5.7 V8 '95

Post autor: KARLone »

trzeba dołożyć przekaźnik z napięciem ze stacyjki.


JEDI_V

Re: Chevrolet Suburban K1500 5.7 V8 '95

Post autor: JEDI_V »

RadAg! pisze:
Heisenberg pisze:No dobra, pooglądali, pośmiali się - to teraz poważne tematy :razz:

1) Napinacze w pasach bezpieczeństwa, a raczej w zasadzie ich brak. Znaczy nie blokuje przy szybkim pociągnięciu. Nie rozbierałem tego, tam się coś regeneruje czy naprawia? Czy trzeba całe pasy kupować? Bo w tej chwili moje przednie pasy mają działanie wybitnie homeopatyczne.
Uwielbiam to pytanie i za każdym razem jak je widzę uświadamiam sobie jaki ogromny postęp zrobiłem od kiedy kupiłem pierwszego amcara i jaką mam ogromną wiedzę na ich temat :D

Zaczynasz temat od: "No dobra, pooglądali, pośmiali się - to teraz poważne tematy" a potem pytasz o niedzałające pasy... ;D

Wiem, że się pastwię nad tobą trochę, wybacz. Otóż pasy bezpieczeństwa w twoim amcarze są jak najbardziej sprawne. Może ktoś inny będzie na tyle miły i wytłumaczy ci dlaczego :D
Pasy w amerykancach sa przeciazeniowe, a nie bezwladnosciowe jak w EU, ciegniecie nic nie da, ale wystarczy, ze autko dostanie lekki przechyl i pasy sa zblokowane.

ODPOWIEDZ