Tahoe/Suburban/Yukon/Avalanche/Silverado/Sierra - pytania, odpowiedzi, tricki, lifehacki itp.
-
Topic author - Posty: 3056
- Rejestracja: 28 lip 2010, 19:04
- Samochód: brak amcara
- Skąd: Bierutów, dolnośląskie/opolskie
Re: Tahoe/Suburban/Yukon/Avalanche/Silverado/Sierra - pytania, odpowiedzi, tricki, lifehacki itp.
Podobno pełny syntetyk. Ja takowy zalałem.
Darek Lemański twierdził, że m.in. olej GM 5w30 syntetyczny spełnia wszystkie normy pod 5.3 vortec
Wysłane przez Tapatalka
Darek Lemański twierdził, że m.in. olej GM 5w30 syntetyczny spełnia wszystkie normy pod 5.3 vortec
Wysłane przez Tapatalka
Były:
2015 Chrysler Town&Country 3.6 V6
1991 Chevrolet Caprice Classic 5.0 V8
2007 Chevrolet Express CargoVan 4.8 V8
1993 Cadillac Fleetwood 5.7 V8
2005 Chrysler Town&Country Limited 3.8 V6
1997 Chrysler Voyager LE 3.3 V6
1990 Chrysler Voyager LE 3.0V6
2000 Chevy Tahoe LT 5.3 V8 Vortec
1986 Mercury Grand Marquis 5.0 V8
1993 Chrysler Le Baron Cabrio 3.0 V6
1996 Chrysler Voyager LE 3.3 V6
1990 GMC Vandura 5.7 V8 Explorer
2000 Chevrolet Impala 3.4 V6
1998 Chevrolet Blazer LT 4.3 V6
1989 Plymouth Grand Voyager SE 3.0 V6
2000 Chrysler 300M 3.5 V6
1999 Chrysler Town&Country Limited 3.8 V6
1999 Chrysler Grand Voyager LX 3.3 V6
2015 Chrysler Town&Country 3.6 V6
1991 Chevrolet Caprice Classic 5.0 V8
2007 Chevrolet Express CargoVan 4.8 V8
1993 Cadillac Fleetwood 5.7 V8
2005 Chrysler Town&Country Limited 3.8 V6
1997 Chrysler Voyager LE 3.3 V6
1990 Chrysler Voyager LE 3.0V6
2000 Chevy Tahoe LT 5.3 V8 Vortec
1986 Mercury Grand Marquis 5.0 V8
1993 Chrysler Le Baron Cabrio 3.0 V6
1996 Chrysler Voyager LE 3.3 V6
1990 GMC Vandura 5.7 V8 Explorer
2000 Chevrolet Impala 3.4 V6
1998 Chevrolet Blazer LT 4.3 V6
1989 Plymouth Grand Voyager SE 3.0 V6
2000 Chrysler 300M 3.5 V6
1999 Chrysler Town&Country Limited 3.8 V6
1999 Chrysler Grand Voyager LX 3.3 V6
-
- Posty: 103
- Rejestracja: 09 sie 2015, 17:47
- Samochód: Chevrolet Tahoe Z71
- Skąd: Katowice
Re: Tahoe/Suburban/Yukon/Avalanche/Silverado/Sierra - pytania, odpowiedzi, tricki, lifehacki itp.
U mnie jest Texaco 5W30 full synthetic w normie API SL (obowiązywała do 2004, ja mam 2002 więc taki zalewam)
Wymieniam co 8 tyś km,silnik ładnie pracuje,nic nie ubywa czyli generalnie OK:)
Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
Wymieniam co 8 tyś km,silnik ładnie pracuje,nic nie ubywa czyli generalnie OK:)
Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
-
- Posty: 77
- Rejestracja: 20 lut 2017, 20:33
- Samochód: Chevy Tahoe 2001
- Skąd: Polska
Re: Tahoe/Suburban/Yukon/Avalanche/Silverado/Sierra - pytania, odpowiedzi, tricki, lifehacki itp.
Panowie, przewijało sie pare razy, ale obecnie nie moge znalezc. Na co zwracac szczegolna uwage przed zakupem Tahoe. Wiem o skrzyni - czy wchodza wszystkie biegi, czy plynnie. Gdzie zagladac pod katem rdzy? Jakies miejsca newralgiczne?
-
Topic author - Posty: 3056
- Rejestracja: 28 lip 2010, 19:04
- Samochód: brak amcara
- Skąd: Bierutów, dolnośląskie/opolskie
Re: Tahoe/Suburban/Yukon/Avalanche/Silverado/Sierra - pytania, odpowiedzi, tricki, lifehacki itp.
Ja już wiem, Wy jeszcze nie
... że mamy na forum kolejne Tahoe
Przebiliśmy już Panthery
Wysłane przez Tapatalka
... że mamy na forum kolejne Tahoe
Przebiliśmy już Panthery
Wysłane przez Tapatalka
Były:
2015 Chrysler Town&Country 3.6 V6
1991 Chevrolet Caprice Classic 5.0 V8
2007 Chevrolet Express CargoVan 4.8 V8
1993 Cadillac Fleetwood 5.7 V8
2005 Chrysler Town&Country Limited 3.8 V6
1997 Chrysler Voyager LE 3.3 V6
1990 Chrysler Voyager LE 3.0V6
2000 Chevy Tahoe LT 5.3 V8 Vortec
1986 Mercury Grand Marquis 5.0 V8
1993 Chrysler Le Baron Cabrio 3.0 V6
1996 Chrysler Voyager LE 3.3 V6
1990 GMC Vandura 5.7 V8 Explorer
2000 Chevrolet Impala 3.4 V6
1998 Chevrolet Blazer LT 4.3 V6
1989 Plymouth Grand Voyager SE 3.0 V6
2000 Chrysler 300M 3.5 V6
1999 Chrysler Town&Country Limited 3.8 V6
1999 Chrysler Grand Voyager LX 3.3 V6
2015 Chrysler Town&Country 3.6 V6
1991 Chevrolet Caprice Classic 5.0 V8
2007 Chevrolet Express CargoVan 4.8 V8
1993 Cadillac Fleetwood 5.7 V8
2005 Chrysler Town&Country Limited 3.8 V6
1997 Chrysler Voyager LE 3.3 V6
1990 Chrysler Voyager LE 3.0V6
2000 Chevy Tahoe LT 5.3 V8 Vortec
1986 Mercury Grand Marquis 5.0 V8
1993 Chrysler Le Baron Cabrio 3.0 V6
1996 Chrysler Voyager LE 3.3 V6
1990 GMC Vandura 5.7 V8 Explorer
2000 Chevrolet Impala 3.4 V6
1998 Chevrolet Blazer LT 4.3 V6
1989 Plymouth Grand Voyager SE 3.0 V6
2000 Chrysler 300M 3.5 V6
1999 Chrysler Town&Country Limited 3.8 V6
1999 Chrysler Grand Voyager LX 3.3 V6
-
- Posty: 841
- Rejestracja: 09 lis 2014, 17:41
- Samochód: Ford Crown Victoria V8
- Skąd: Opole
Re: Tahoe/Suburban/Yukon/Avalanche/Silverado/Sierra - pytania, odpowiedzi, tricki, lifehacki itp.
Ja wiedziałem pierwsiejszy
1998 Ford Crown Victoria LX 4.6 V8
Był: 1995 Mercury Grand Marquis LS 4.6 V8
Był: 1995 Mercury Grand Marquis LS 4.6 V8
-
- Posty: 77
- Rejestracja: 20 lut 2017, 20:33
- Samochód: Chevy Tahoe 2001
- Skąd: Polska
Re: Tahoe/Suburban/Yukon/Avalanche/Silverado/Sierra - pytania, odpowiedzi, tricki, lifehacki itp.
Czy w każdym Tahoe/Suburban otwierana jeest szyba klapy bagażnika? Nie mogę tego otworzyć w ogóle.
-
- Posty: 1426
- Rejestracja: 25 wrz 2012, 23:06
- Samochód: Azul grande, El Bandito
- Skąd: Łódź
-
- Posty: 33
- Rejestracja: 13 maja 2017, 14:14
- Samochód: Chevrolet Tahoe 5.3 V8 '01
- Skąd: Trójmiasto
Re: Tahoe/Suburban/Yukon/Avalanche/Silverado/Sierra - pytania, odpowiedzi, tricki, lifehacki itp.
Jako, że poszukuję także Tahoe to pozwolę sobie ponowić wątek rozpoczęty przez kolegę - jakie są wrażliwe miejsca Tahoe jeżeli chodzi o rdzę?
O ramie to już wiem, podzwoniłem po Polsce trochę, poczytałem na forach amerykańskich. Na ramie ona jest i będzie, rocznik ma małe znaczenie. Nie stanowi zagrożenia, usunąć utlenioną warstwę i zabezpieczyć.
Ale jak jest nadwoziem? Czytałem na forach amerykańskich, że wrażliwe są dolne ranty drzwi oraz progi. Czy macie jakieś doświadczenia z nalotami rdzawymi w tych miejscach?
Pray okazji, czy ktoś wie jak grubą warstwę lakieru posiadają amerykańce z typoszeregu GMT800? 100 - 120 mikronów?
-
Topic author - Posty: 3056
- Rejestracja: 28 lip 2010, 19:04
- Samochód: brak amcara
- Skąd: Bierutów, dolnośląskie/opolskie
Re: Tahoe/Suburban/Yukon/Avalanche/Silverado/Sierra - pytania, odpowiedzi, tricki, lifehacki itp.
Rdza na tylnej klapie to raczej standard.
Progi i doły drzwi to chyba rzadkość (może to zależy od miejsca gdzie auto jeździło). U mnie w każdym razie drzwi i progi są okej.
Wysłane przez Tapatalk
Progi i doły drzwi to chyba rzadkość (może to zależy od miejsca gdzie auto jeździło). U mnie w każdym razie drzwi i progi są okej.
Wysłane przez Tapatalk
Były:
2015 Chrysler Town&Country 3.6 V6
1991 Chevrolet Caprice Classic 5.0 V8
2007 Chevrolet Express CargoVan 4.8 V8
1993 Cadillac Fleetwood 5.7 V8
2005 Chrysler Town&Country Limited 3.8 V6
1997 Chrysler Voyager LE 3.3 V6
1990 Chrysler Voyager LE 3.0V6
2000 Chevy Tahoe LT 5.3 V8 Vortec
1986 Mercury Grand Marquis 5.0 V8
1993 Chrysler Le Baron Cabrio 3.0 V6
1996 Chrysler Voyager LE 3.3 V6
1990 GMC Vandura 5.7 V8 Explorer
2000 Chevrolet Impala 3.4 V6
1998 Chevrolet Blazer LT 4.3 V6
1989 Plymouth Grand Voyager SE 3.0 V6
2000 Chrysler 300M 3.5 V6
1999 Chrysler Town&Country Limited 3.8 V6
1999 Chrysler Grand Voyager LX 3.3 V6
2015 Chrysler Town&Country 3.6 V6
1991 Chevrolet Caprice Classic 5.0 V8
2007 Chevrolet Express CargoVan 4.8 V8
1993 Cadillac Fleetwood 5.7 V8
2005 Chrysler Town&Country Limited 3.8 V6
1997 Chrysler Voyager LE 3.3 V6
1990 Chrysler Voyager LE 3.0V6
2000 Chevy Tahoe LT 5.3 V8 Vortec
1986 Mercury Grand Marquis 5.0 V8
1993 Chrysler Le Baron Cabrio 3.0 V6
1996 Chrysler Voyager LE 3.3 V6
1990 GMC Vandura 5.7 V8 Explorer
2000 Chevrolet Impala 3.4 V6
1998 Chevrolet Blazer LT 4.3 V6
1989 Plymouth Grand Voyager SE 3.0 V6
2000 Chrysler 300M 3.5 V6
1999 Chrysler Town&Country Limited 3.8 V6
1999 Chrysler Grand Voyager LX 3.3 V6
-
- Posty: 207
- Rejestracja: 27 maja 2015, 17:05
- Samochód: 2002 Chevy Tahoe
- Skąd: Poznań
Re: Tahoe/Suburban/Yukon/Avalanche/Silverado/Sierra - pytania, odpowiedzi, tricki, lifehacki itp.
Na klapie to norma, też mam trochę wykwitów przy wycieraczce. Drzwi i progi raczej nie lecą, a na pewno duużo rzadziej niż na przykład w Moparach.
-
- Posty: 103
- Rejestracja: 09 sie 2015, 17:47
- Samochód: Chevrolet Tahoe Z71
- Skąd: Katowice
Re: Tahoe/Suburban/Yukon/Avalanche/Silverado/Sierra - pytania, odpowiedzi, tricki, lifehacki itp.
Ja niestety muszę potwierdzić(na własnym przykładzie) że spody drzwi i progi to miejsca podatne na korozję,ponadto warto dobrze sprawdzić wewnątrz tylne nadkola(przednią część na łączeniu blach)Tylna klapa to typowe zjawisko z tym że to nie rdza,a utlenianie się aluminium.Na ramę też lepiej zwrócić większą uwagę,to kawał żelastwa ale też potrafi nieźle skorodować(zobacz przypadki na amerykańskich forach,szczególnie w silverado)Podsumowując Tahoe to dla mnie wóz prawie idealny ale na korozję lepiej zwróć uwagę,może europejskie wersje są bardziej odporne,tego nie wiem
-
- Posty: 207
- Rejestracja: 27 maja 2015, 17:05
- Samochód: 2002 Chevy Tahoe
- Skąd: Poznań
Re: Tahoe/Suburban/Yukon/Avalanche/Silverado/Sierra - pytania, odpowiedzi, tricki, lifehacki itp.
Odnośnie rdzy jeszcze dodam, że sprawdzałem ostatnio ceny porządnego konserwacji podwozia w Tahoe, w warsztatach robiących samochody na ramie, głównie terenówki. Ceny w Poznaniu to od 3 do 6,5 tys. złotych, czas wykonania to co najmniej tydzień, a najbliższe terminy są na połowę lata.
-
- Posty: 77
- Rejestracja: 20 lut 2017, 20:33
- Samochód: Chevy Tahoe 2001
- Skąd: Polska
Re: Tahoe/Suburban/Yukon/Avalanche/Silverado/Sierra - pytania, odpowiedzi, tricki, lifehacki itp.
Niezly rozrzut. Ciekawe czy w wyzszej cenie ma to swoja roznice w usludze.iwanbezdomny pisze: ↑15 maja 2017, 08:10 Ceny w Poznaniu to od 3 do 6,5 tys. złotych, czas wykonania to co najmniej tydzień, a najbliższe terminy są na połowę lata.
-
- Posty: 207
- Rejestracja: 27 maja 2015, 17:05
- Samochód: 2002 Chevy Tahoe
- Skąd: Poznań
Re: Tahoe/Suburban/Yukon/Avalanche/Silverado/Sierra - pytania, odpowiedzi, tricki, lifehacki itp.
W jednym z warsztatów za te 6 koła proponowali już nawet zdjęcie budy z ramy i działanie na gołej konstrukcji. W innym chcieli aż 6,5 tys. złotych za konserwację bez zdejmowania nadwozia. Do tego były też oczywiście propozycje za 1,5-2 tys. złotych, lecz byłaby to konserwacja niczym ze zwykłego samochodu osobowego, która nawet przy sporadycznej jeździe przez błoto nie miałaby żadnego sensu.
Osobiście zdecydowałem się na opcję za 3,5 tys. złotych u mechanika, u którego zazwyczaj robię Chevroleta, a wcześniej robiłem Jeepa. W tej cenie są środki konserwujące typowe dla samochodów terenowych, zdejmowanie takich elementów jak m.in. bak paliwa, ale buda zostanie przy tym na ramie. Podobno do mojego stanu blacharskiego jest to optymalna wersja.
Osobiście zdecydowałem się na opcję za 3,5 tys. złotych u mechanika, u którego zazwyczaj robię Chevroleta, a wcześniej robiłem Jeepa. W tej cenie są środki konserwujące typowe dla samochodów terenowych, zdejmowanie takich elementów jak m.in. bak paliwa, ale buda zostanie przy tym na ramie. Podobno do mojego stanu blacharskiego jest to optymalna wersja.
-
- Sheriff
- Posty: 12244
- Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
- Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
- Skąd:
- Kontakt:
Re: Tahoe/Suburban/Yukon/Avalanche/Silverado/Sierra - pytania, odpowiedzi, tricki, lifehacki itp.
Konserwacja za takie pieniądze bez odpinania nadwozia od ramy to marnowanie pieniędzy.
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<