Strona 1 z 1

Żarówki Caprice

: 12 lut 2017, 19:50
autor: KATZ
Nie mam dość transferu by szukać po forum... Może ktoś podrzuci gotowca ;) Potrzebuję nazw/symboli żarówek do Caprice'a '94 do kompletnego oświetlenia przodu (jedna strona) Dzik potłukł lampę ;) Blacharz naprawia, a ja mam zdalnie zamówić żarówki... :/

Re: Żarówki Caprice

: 12 lut 2017, 20:03
autor: jadaniel
czy to nie jest HG4 ?
ale musze jeszcze sprawdzic ,

Re: Żarówki Caprice

: 12 lut 2017, 20:08
autor: KATZ
jadaniel pisze:czy to nie jest HG4 ?
ale musze jeszcze sprawdzic ,
Nie wiem :/ Auto jest w warsztacie, ja w pracy poza PL... Mam zadanie zamówić żarówki, tak, by warsztat mógł oddać auto skończone "pod kluczyk" ale żarówek jest pewnie ze trzy? dwie części reflektora i kierunek... albo więcej... :?

Re: Żarówki Caprice

: 12 lut 2017, 20:15
autor: jadaniel
sprawdze Ci później w servisuwce jak chcesz ,

Re: Żarówki Caprice

: 12 lut 2017, 20:17
autor: KATZ
jadaniel pisze:sprawdze Ci później w servisuwce jak chcesz ,
Jasne :) jeśli to nie kłopot :)

Re: Żarówki Caprice

: 12 lut 2017, 20:22
autor: JEDI_V
Nie HG a HB5


Z Tatooine

Re: Żarówki Caprice

: 12 lut 2017, 20:24
autor: JEDI_V
Mierunki mozesz miec pomaranczowy P21W lub 3156NA lub jej wersja dwuwloknowa jesli u Ciebie migacze pala sie caly czas


Z Tatooine

Re: Żarówki Caprice

: 12 lut 2017, 20:37
autor: KATZ
JEDI_V pisze:Mierunki mozesz miec pomaranczowy P21W lub 3156NA lub jej wersja dwuwloknowa jesli u Ciebie migacze pala sie caly czas
Widzę, że muszę wysłać mojego człowieka do warsztatu w celu zbadania co i jak :) Wiem, że kierunki się palą cały czas i wewnętrzne (te bliżej grilla) pozycje (lub na zamianę z kierunkiem gdy jest włączony) a krótkie i długie w zewnętrznych lampach, więc żarówki w:
-kierunkach
-długie/krótkie
-wewnętrzne pozycje (zamiennie z kierunkiem)
Więc trzy lub cztery żarówki na stronę... :/
Jeśli coś wyniknie z informacji od Was (z góry dziękuję za pomoc) i oględziny to potwierdzą, to zamawiam i za dwa tygodnie zaczyna się cieszyć autem :) P.S. był ruszany temat X-pipe i H-pipe dla wydechów w V8? Myślę o Magnaflow (na razie na podstawie YT), ale dodatkowo pojawił się wątek różnego prowadzenia rur... a nie ogarniam tematu. Jakieś podpowiedzi mile widziane ;)

Re: Żarówki Caprice

: 12 lut 2017, 20:55
autor: JEDI_V
Wiec kierunki masz dwuwloknowe tj. Zarowka o oznaczeniu 3057NA, dlugie/krotkie to HB5(65/55W), pozostaja obrysowe a tam 5W zarowka wsuwana dostepna w kazdym motoryzacyjnym


Z Tatooine

Re: Żarówki Caprice

: 12 lut 2017, 21:03
autor: KATZ
JEDI_V pisze:Wiec kierunki masz dwuwloknowe tj. Zarowka o oznaczeniu 3057NA, dlugie/krotkie to HB5(65/55W), pozostaja obrysowe a tam 5W zarowka wsuwana dostepna w kazdym motoryzacyjnym
:) Dzięki :)

Re: Żarówki Caprice

: 12 lut 2017, 21:26
autor: BartekV8
Fabrycznie powinieneś mieć dual czyli podwójny układ wydechowy od kolektorów do końca. Tłumik + na końcach rezonatory. Najprościej wywalić rezonatory zastępując je fajnymi końcówkami i tłumiki zastąpić jakimś Magnaflow czy Flowmaster, jest sporo filmików na youtubie co jak brzmi z LT1.
PS.
Co do pomarańczowych żarówek do postojówek wewnętrznych/kierunków w zależności jak masz podpięte to najlepiej wsadzić nowe obie z obu stron tego samego producenta bo pomimo tego samego oznaczenia różnią się odcieniem pomarańczowego- ostatnio przerabiałem temat.

Re: Żarówki Caprice

: 13 lut 2017, 00:48
autor: KATZ
BartekV8 pisze:Fabrycznie powinieneś mieć dual czyli podwójny układ wydechowy od kolektorów do końca. Tłumik + na końcach rezonatory. Najprościej wywalić rezonatory zastępując je fajnymi końcówkami i tłumiki zastąpić jakimś Magnaflow czy Flowmaster, jest sporo filmików na youtubie co jak brzmi z LT1.
Co do żarówek, mam już jakiś pogląd, a jutro ktoś mi to ma sprawdzić w realu. Co do kominów, mam duala bez rezonatorów... całość kończy się zaraz za tylnym mostem. Filmiki widziałem i te które widziałem sugerują mi Magnaflow :) Najpiękniej bulgocze basowym pomrukiem bez blaszanego pogłosu od samego dołu aż po pełny gaz. Tego chcę dla mojego Kaprysa ;) Niewiadomą dla mnie jest na ten moment różnica między dualem a X-pipem czy H-pipem... Podobno X i P poprawiają przepływ spalin, na osiągi wpływają podobnie i niezauważalnie więc pozostaje mi ustalić jakiego brzmienia potrzebuję z wymarzonym Magnaflow? X pipe czy H pipe? i tego na razie nie wiem :/