Strona 1 z 1
Żarówki Caprice
: 12 lut 2017, 19:50
autor: KATZ
Nie mam dość transferu by szukać po forum... Może ktoś podrzuci gotowca
Potrzebuję nazw/symboli żarówek do Caprice'a '94 do kompletnego oświetlenia przodu (jedna strona) Dzik potłukł lampę
Blacharz naprawia, a ja mam zdalnie zamówić żarówki...
Re: Żarówki Caprice
: 12 lut 2017, 20:03
autor: jadaniel
czy to nie jest HG4 ?
ale musze jeszcze sprawdzic ,
Re: Żarówki Caprice
: 12 lut 2017, 20:08
autor: KATZ
jadaniel pisze:czy to nie jest HG4 ?
ale musze jeszcze sprawdzic ,
Nie wiem
Auto jest w warsztacie, ja w pracy poza PL... Mam zadanie zamówić żarówki, tak, by warsztat mógł oddać auto skończone "pod kluczyk" ale żarówek jest pewnie ze trzy? dwie części reflektora i kierunek... albo więcej...
Re: Żarówki Caprice
: 12 lut 2017, 20:15
autor: jadaniel
sprawdze Ci później w servisuwce jak chcesz ,
Re: Żarówki Caprice
: 12 lut 2017, 20:17
autor: KATZ
jadaniel pisze:sprawdze Ci później w servisuwce jak chcesz ,
Jasne
jeśli to nie kłopot
Re: Żarówki Caprice
: 12 lut 2017, 20:22
autor: JEDI_V
Nie HG a HB5
Z Tatooine
Re: Żarówki Caprice
: 12 lut 2017, 20:24
autor: JEDI_V
Mierunki mozesz miec pomaranczowy P21W lub 3156NA lub jej wersja dwuwloknowa jesli u Ciebie migacze pala sie caly czas
Z Tatooine
Re: Żarówki Caprice
: 12 lut 2017, 20:37
autor: KATZ
JEDI_V pisze:Mierunki mozesz miec pomaranczowy P21W lub 3156NA lub jej wersja dwuwloknowa jesli u Ciebie migacze pala sie caly czas
Widzę, że muszę wysłać mojego człowieka do warsztatu w celu zbadania co i jak
Wiem, że kierunki się palą cały czas i wewnętrzne (te bliżej grilla) pozycje (lub na zamianę z kierunkiem gdy jest włączony) a krótkie i długie w zewnętrznych lampach, więc żarówki w:
-kierunkach
-długie/krótkie
-wewnętrzne pozycje (zamiennie z kierunkiem)
Więc trzy lub cztery żarówki na stronę...
Jeśli coś wyniknie z informacji od Was (z góry dziękuję za pomoc) i oględziny to potwierdzą, to zamawiam i za dwa tygodnie zaczyna się cieszyć autem
P.S. był ruszany temat X-pipe i H-pipe dla wydechów w V8? Myślę o Magnaflow (na razie na podstawie YT), ale dodatkowo pojawił się wątek różnego prowadzenia rur... a nie ogarniam tematu. Jakieś podpowiedzi mile widziane
Re: Żarówki Caprice
: 12 lut 2017, 20:55
autor: JEDI_V
Wiec kierunki masz dwuwloknowe tj. Zarowka o oznaczeniu 3057NA, dlugie/krotkie to HB5(65/55W), pozostaja obrysowe a tam 5W zarowka wsuwana dostepna w kazdym motoryzacyjnym
Z Tatooine
Re: Żarówki Caprice
: 12 lut 2017, 21:03
autor: KATZ
JEDI_V pisze:Wiec kierunki masz dwuwloknowe tj. Zarowka o oznaczeniu 3057NA, dlugie/krotkie to HB5(65/55W), pozostaja obrysowe a tam 5W zarowka wsuwana dostepna w kazdym motoryzacyjnym
Dzięki
Re: Żarówki Caprice
: 12 lut 2017, 21:26
autor: BartekV8
Fabrycznie powinieneś mieć dual czyli podwójny układ wydechowy od kolektorów do końca. Tłumik + na końcach rezonatory. Najprościej wywalić rezonatory zastępując je fajnymi końcówkami i tłumiki zastąpić jakimś Magnaflow czy Flowmaster, jest sporo filmików na youtubie co jak brzmi z LT1.
PS.
Co do pomarańczowych żarówek do postojówek wewnętrznych/kierunków w zależności jak masz podpięte to najlepiej wsadzić nowe obie z obu stron tego samego producenta bo pomimo tego samego oznaczenia różnią się odcieniem pomarańczowego- ostatnio przerabiałem temat.
Re: Żarówki Caprice
: 13 lut 2017, 00:48
autor: KATZ
BartekV8 pisze:Fabrycznie powinieneś mieć dual czyli podwójny układ wydechowy od kolektorów do końca. Tłumik + na końcach rezonatory. Najprościej wywalić rezonatory zastępując je fajnymi końcówkami i tłumiki zastąpić jakimś Magnaflow czy Flowmaster, jest sporo filmików na youtubie co jak brzmi z LT1.
Co do żarówek, mam już jakiś pogląd, a jutro ktoś mi to ma sprawdzić w realu. Co do kominów, mam duala bez rezonatorów... całość kończy się zaraz za tylnym mostem. Filmiki widziałem i te które widziałem sugerują mi Magnaflow
Najpiękniej bulgocze basowym pomrukiem bez blaszanego pogłosu od samego dołu aż po pełny gaz. Tego chcę dla mojego Kaprysa
Niewiadomą dla mnie jest na ten moment różnica między dualem a X-pipem czy H-pipem... Podobno X i P poprawiają przepływ spalin, na osiągi wpływają podobnie i niezauważalnie więc pozostaje mi ustalić jakiego brzmienia potrzebuję z wymarzonym Magnaflow? X pipe czy H pipe? i tego na razie nie wiem