Witam.
Mam następujący problem (opiszę od samego początku).
Pojechałem do gazownika aby zobaczył dlaczego nie chce chodzić na gazie. Okazało się że winien jest czujnik temperatury. Wymiana i po problemie. Już prawie wyjeżdżając z warsztatu poprosiłem majstra o wykasowanie błędu silnika(sonda lambda). Chłopina wykasował i auto przestało odpalać. Nadmienię że świeciła się kontrolka od immobilizera(sprzedający wytłumaczył że coś mu się działo i ktoś to poprzerabiał i chodziło. Wlutował jakąś zworkę czy coś takiego). Samochód stoi już prawie miesiąc mechanicy rozkładają ręce a JA się WK*****M bo nie mam auta. Może ktoś z Was miał podobny problem? Za wszelkie informacje z góry dziękuje.
Problem Tahoe
-
Topic author - Posty: 4
- Rejestracja: 17 lut 2017, 06:31
- Samochód: Chevrolet Tahoe
- Skąd: Jarocin
-
- Posty: 3658
- Rejestracja: 29 sty 2010, 12:07
- Skąd: Górny Śląsk
Re: Problem Tahoe
cześć, pewnie lut puścił, trzeba przejrzeć komputer pod względem przeróbek i ewentualnie poprawić. Nie wiązałbym tego faktu ze skasowaniem błędu. Wtyczkę od OBD też bym przejrzał, może jak wkładał wtyczkę ze skanera to może coś puściło. A co blokuje? Iskrę, paliwo czy ogólnie wszystko?
-
Topic author - Posty: 4
- Rejestracja: 17 lut 2017, 06:31
- Samochód: Chevrolet Tahoe
- Skąd: Jarocin
Re: Problem Tahoe
Auto załapuje na 1s i się wyłącza. Dodam jeszcze że od stacyjki była wyciągnieta wtyczka od imo. Były właściciel kazał mi włożyć tą wtyczkę z powrotem, potem kręcić rozrusznikiem nawet 50 razy i wtedy odpali. Jak odpali kazał z powrotem wyjąć tą wtyczkę. Ja dziś byłem i kręciłem chyba z 300 razy i nic się nie dzieje(mało logiczne rozwiązanie ale próbuje wszystkiego).
-
- Posty: 841
- Rejestracja: 09 lis 2014, 17:41
- Samochód: Ford Crown Victoria V8
- Skąd: Opole
Re: Problem Tahoe
Wiesz co, teraz to on moze miec problem z odpaleniem, gdyz jest kompletnie zalany przy tej ilosci krecenia bez zaplonu. Z tego co czytam, to ogolnie problem moze lezec w immobilizerze wlasnie, kumpel mial kiedys podobny problem w audi ale tam wina byla po stronie kluczyka. Skupilbym sie na immo na twoim miejscu, tym bardziej, ze tam bylo cos dlubane.
1998 Ford Crown Victoria LX 4.6 V8
Był: 1995 Mercury Grand Marquis LS 4.6 V8
Był: 1995 Mercury Grand Marquis LS 4.6 V8
-
- Posty: 207
- Rejestracja: 27 maja 2015, 17:05
- Samochód: 2002 Chevy Tahoe
- Skąd: Poznań
Re: Problem Tahoe
Też mi to wygląda na winę immo.
-
Topic author - Posty: 4
- Rejestracja: 17 lut 2017, 06:31
- Samochód: Chevrolet Tahoe
- Skąd: Jarocin
Re: Problem Tahoe
Szukam jakiegoś dobrego fachowca od elektroniki w okolicach Poznania lub Jarocina. Znacie kogoś ?
-
- Posty: 207
- Rejestracja: 27 maja 2015, 17:05
- Samochód: 2002 Chevy Tahoe
- Skąd: Poznań
Re: Problem Tahoe
Jak w Poznaniu, to z całego serca polecam ten warsztat:
Guźniczak Paweł. Elektromechanika Pojazdowa
UL. OBORNICKA 92
62-002 Suchy Las
Wielkopolskie
Ogarnął mi tempomat w Tahoe.
Guźniczak Paweł. Elektromechanika Pojazdowa
UL. OBORNICKA 92
62-002 Suchy Las
Wielkopolskie
Ogarnął mi tempomat w Tahoe.