1991 Chevrolet Caprice Classic 5.0 V8

Chevrolet

JEDI_V

Re: 1991 Chevrolet Caprice Classic 5.0 V8

Post autor: JEDI_V » 27 mar 2017, 23:09

Wiesz dokladnie na czym polegalo przystosowanie, wymiana wezy, oringow itp?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Awatar użytkownika

Topic author
lincoln1998
Posty: 1918
Rejestracja: 18 maja 2010, 15:29
Samochód: 1998 Lincoln Town Car Signature Series 4.6 V8
Skąd: Kalisz

Re: 1991 Chevrolet Caprice Classic 5.0 V8

Post autor: lincoln1998 » 29 mar 2017, 11:30

Niestety nie mam pojęcia,ale postaram się dowiedzieć .
Obecnie:

2002 Chevrolet Avalanche Z71 5.3 V8
2001 Chrysler LHS 3.5 V6

Ex:

1991 Lincoln Town Car 5.0L V8
1993 Chevrolet G20 5.7L V8
1999 Chrysler Town & Country LXi 3.8 V6
2000 Chrysler Sebring Conv. JXi 2.5 V6
1997 Jeep Grand Cherokee Limited 5.2 V8
1998 Chrysler Concorde LXi 3.2 V6
1995 Chevrolet C1500 Pickup 4.3 V6
1998 Chrysler LHS 3.5 V6
1991 Chevrolet Caprice Classic 5.0 V8


MichaŁ
Posty: 2520
Rejestracja: 28 lip 2010, 19:04
Samochód: -
Skąd: Oleśnica

Re: 1991 Chevrolet Caprice Classic 5.0 V8

Post autor: MichaŁ » 29 mar 2017, 11:53

Z reguły wymienia się tylko olej w układzie na ten do R134.
Węży z tego co wiem nie trzeba wymieniać, ale jest ryzyko że czynnik ulotni się w ciągu roku czy dwóch.

Wysłane z Tapatalk

Były:
2000 Chevy Tahoe LT 5.3 V8 Vortec
1986 Mercury Grand Marquis 5.0 V8
1993 Chrysler Le Baron Cabrio 3.0 V6
1996 Chrysler Voyager LE 3.3 V6
1990 GMC Vandura 5.7 V8 Explorer
2000 Chevrolet Impala 3.4 V6
1998 Chevrolet Blazer LT 4.3 V6
1989 Plymouth Grand Voyager SE 3.0 V6
2000 Chrysler 300M 3.5 V6
1999 Chrysler Town&Country Limited 3.8 V6
1999 Chrysler Grand Voyager LX 3.3 V6

Awatar użytkownika

KARLone
Posty: 3308
Rejestracja: 29 sty 2010, 12:07
Skąd: Górny Śląsk

Re: 1991 Chevrolet Caprice Classic 5.0 V8

Post autor: KARLone » 29 mar 2017, 15:54

lincoln1998 pisze:
27 mar 2017, 22:33
Tak,zgadza się .

Wejście ma R12 i z początku myślałem,że jest jeszcze czynnik starego typu . Aczkolwiek poprzedni właściciel powiadomił,ze przystosował pod r134a . Weszło łącznie 1400 g czynnika .
jak masz wejście na R12, to niby jak podlączył węża? 1,4 kg czynnika to dużo. Do Forda wchodzi coś koło 1,1 i już płaczą że dużo i muszę podwójnie płacić za czynnik. W Pontiacu przymierzam się do zmiany czynnika R12. Słyszałem, że trzeba zmienic uszczelki i wypłukać olej ze sprężarki. Tyle, że uszczelki wg katalogu pasują do obu czynników. Pewnie jak zrobi próbę azotem to będzie jasne czy gaz nie spieprza. Zmienie tylko osuszacz klimy, bo mam w zapasie taki z wejściem na R134a. Na chwilę obecną temat porzuciłem, bo w każdą wolną chwilę walczę przy Fordzie.


JEDI_V

Re: 1991 Chevrolet Caprice Classic 5.0 V8

Post autor: JEDI_V » 29 mar 2017, 18:12

Po dzisiejszym rozeznaniu tematu nalezy plukac caly uklad z czynnika R12, a wiec weze, sprezarke, skraplacz, chlodnice, wymienic nalezy osuszacz.Koszt takiej operacji dzieki specjalnej maszynie to ok.600zl+15$ osuszacz+nowy czynnik i robi sie grubo ponad 1k zl.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Awatar użytkownika

Topic author
lincoln1998
Posty: 1918
Rejestracja: 18 maja 2010, 15:29
Samochód: 1998 Lincoln Town Car Signature Series 4.6 V8
Skąd: Kalisz

Re: 1991 Chevrolet Caprice Classic 5.0 V8

Post autor: lincoln1998 » 29 mar 2017, 19:52

KARLone pisze:
29 mar 2017, 15:54
lincoln1998 pisze:
27 mar 2017, 22:33
Tak,zgadza się .

Wejście ma R12 i z początku myślałem,że jest jeszcze czynnik starego typu . Aczkolwiek poprzedni właściciel powiadomił,ze przystosował pod r134a . Weszło łącznie 1400 g czynnika .
jak masz wejście na R12, to niby jak podlączył węża? 1,4 kg czynnika to dużo. Do Forda wchodzi coś koło 1,1 i już płaczą że dużo i muszę podwójnie płacić za czynnik. W Pontiacu przymierzam się do zmiany czynnika R12. Słyszałem, że trzeba zmienic uszczelki i wypłukać olej ze sprężarki. Tyle, że uszczelki wg katalogu pasują do obu czynników. Pewnie jak zrobi próbę azotem to będzie jasne czy gaz nie spieprza. Zmienie tylko osuszacz klimy, bo mam w zapasie taki z wejściem na R134a. Na chwilę obecną temat porzuciłem, bo w każdą wolną chwilę walczę przy Fordzie.

Karol,wąż udało się podłączyć dzięki odpowiedniej przejściówce :) . Czynnika jest w sam raz,
Obecnie:

2002 Chevrolet Avalanche Z71 5.3 V8
2001 Chrysler LHS 3.5 V6

Ex:

1991 Lincoln Town Car 5.0L V8
1993 Chevrolet G20 5.7L V8
1999 Chrysler Town & Country LXi 3.8 V6
2000 Chrysler Sebring Conv. JXi 2.5 V6
1997 Jeep Grand Cherokee Limited 5.2 V8
1998 Chrysler Concorde LXi 3.2 V6
1995 Chevrolet C1500 Pickup 4.3 V6
1998 Chrysler LHS 3.5 V6
1991 Chevrolet Caprice Classic 5.0 V8

Awatar użytkownika

KARLone
Posty: 3308
Rejestracja: 29 sty 2010, 12:07
Skąd: Górny Śląsk

Re: 1991 Chevrolet Caprice Classic 5.0 V8

Post autor: KARLone » 29 mar 2017, 22:16

człowiek uczy się całe życie - dzięki za wyjaśnienia :)


MichaŁ
Posty: 2520
Rejestracja: 28 lip 2010, 19:04
Samochód: -
Skąd: Oleśnica

Re: 1991 Chevrolet Caprice Classic 5.0 V8

Post autor: MichaŁ » 17 kwie 2017, 19:51

Muszę powiedzieć, że odkąd przejechałem się tym Kapciuchem, doświadczyłem jego zawieszeniowego ogarnięcia, hamulców typu kosa (co w amcarach się przecież nie zdarza), delikatnego bulgotu i miękkiej kanapy to mimo pewnej ospałości 305'tki zakochałem się w tym wozie.
Do tego stopnia, że od 1 kwietnia (kiedy to miałem możliwość przejechania się nim) co parę dni wraca do mnie myśl o nim. Sytuacja jest poważna do tego stopnia, że zaczynam rozważać sprzedaż Tahoe tylko po to żeby ze spokojem i kasą w ręce zaczaić się na jakiegoś ciekawego Ogóra :D

Ogór zawsze był na mojej liście "must have" podobnie zresztą jak Vette C4, Tahoe, Salonka i jeszcze parę innych, ale nie podejrzewałem, że aż tak mnie dotknie, tym bardziej że styczność z modelem już wcześniej miałem.

Jeszcze raz wielkie gratulacje, bo to bardzo fajny egzemplarz!
Były:
2000 Chevy Tahoe LT 5.3 V8 Vortec
1986 Mercury Grand Marquis 5.0 V8
1993 Chrysler Le Baron Cabrio 3.0 V6
1996 Chrysler Voyager LE 3.3 V6
1990 GMC Vandura 5.7 V8 Explorer
2000 Chevrolet Impala 3.4 V6
1998 Chevrolet Blazer LT 4.3 V6
1989 Plymouth Grand Voyager SE 3.0 V6
2000 Chrysler 300M 3.5 V6
1999 Chrysler Town&Country Limited 3.8 V6
1999 Chrysler Grand Voyager LX 3.3 V6


Adam_m
Posty: 65
Rejestracja: 15 lis 2016, 08:23
Samochód: Ford Thunderbird '95 V8
Skąd: Nowy Sącz

Re: 1991 Chevrolet Caprice Classic 5.0 V8

Post autor: Adam_m » 17 kwie 2017, 22:48

Jest lepiej jak w tahoe?


JEDI_V

Re: 1991 Chevrolet Caprice Classic 5.0 V8

Post autor: JEDI_V » 18 kwie 2017, 01:46

O niebo lepiej


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk


MichaŁ
Posty: 2520
Rejestracja: 28 lip 2010, 19:04
Samochód: -
Skąd: Oleśnica

Re: RE: Re: 1991 Chevrolet Caprice Classic 5.0 V8

Post autor: MichaŁ » 18 kwie 2017, 07:10

Adam_m pisze:Jest lepiej jak w tahoe?
Pytanie nie ma sensu, bo to dwa różne segmenty, które dodatkowo dzieli dekada, więc nie ma za bardzo czego porównać ze sobą tak jeden do jednego :) bazuje tylko na absolutnie subiektywnych odczuciach i zauroczeniu tym konkretnym egzemplarzem :)

Wysłane przez Tapatalka


Były:
2000 Chevy Tahoe LT 5.3 V8 Vortec
1986 Mercury Grand Marquis 5.0 V8
1993 Chrysler Le Baron Cabrio 3.0 V6
1996 Chrysler Voyager LE 3.3 V6
1990 GMC Vandura 5.7 V8 Explorer
2000 Chevrolet Impala 3.4 V6
1998 Chevrolet Blazer LT 4.3 V6
1989 Plymouth Grand Voyager SE 3.0 V6
2000 Chrysler 300M 3.5 V6
1999 Chrysler Town&Country Limited 3.8 V6
1999 Chrysler Grand Voyager LX 3.3 V6


zybel
Posty: 142
Rejestracja: 24 lut 2013, 16:40
Samochód: Ogór 91, GMC Vandura 87, GMC Vandura 1974
Skąd: Witowice
Kontaktowanie:

Re: 1991 Chevrolet Caprice Classic 5.0 V8

Post autor: zybel » 18 kwie 2017, 07:30

mam takiego do sprzedania 15kzł
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Buick REW 1995
Chevrolet Caprice 1991
GMC Vandura 1987
Chevrolet Transsport 2000


MichaŁ
Posty: 2520
Rejestracja: 28 lip 2010, 19:04
Samochód: -
Skąd: Oleśnica

Re: 1991 Chevrolet Caprice Classic 5.0 V8

Post autor: MichaŁ » 18 kwie 2017, 08:27

Gaziwo ma ?

Wysłane przez Tapatalka

Były:
2000 Chevy Tahoe LT 5.3 V8 Vortec
1986 Mercury Grand Marquis 5.0 V8
1993 Chrysler Le Baron Cabrio 3.0 V6
1996 Chrysler Voyager LE 3.3 V6
1990 GMC Vandura 5.7 V8 Explorer
2000 Chevrolet Impala 3.4 V6
1998 Chevrolet Blazer LT 4.3 V6
1989 Plymouth Grand Voyager SE 3.0 V6
2000 Chrysler 300M 3.5 V6
1999 Chrysler Town&Country Limited 3.8 V6
1999 Chrysler Grand Voyager LX 3.3 V6


JEDI_V

Re: 1991 Chevrolet Caprice Classic 5.0 V8

Post autor: JEDI_V » 18 kwie 2017, 10:59

A dzien dobry te chujowe lusterka do wymiany


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk


Adam_m
Posty: 65
Rejestracja: 15 lis 2016, 08:23
Samochód: Ford Thunderbird '95 V8
Skąd: Nowy Sącz

Re: RE: Re: 1991 Chevrolet Caprice Classic 5.0 V8

Post autor: Adam_m » 18 kwie 2017, 12:02

MichaŁ pisze:
18 kwie 2017, 07:10
Adam_m pisze:Jest lepiej jak w tahoe?
Pytanie nie ma sensu, bo to dwa różne segmenty, które dodatkowo dzieli dekada, więc nie ma za bardzo czego porównać ze sobą tak jeden do jednego :) bazuje tylko na absolutnie subiektywnych odczuciach i zauroczeniu tym konkretnym egzemplarzem :)

Wysłane przez Tapatalka
Co z tego, że inny segment? Jest lepiej albo nie jest :) Nie widzę tu nic bezsensownego. Mimo wszystko spodziewałem się, że tahoe będzie bardziej wygodny i komfortowy, ale może dlatego, że nigdy nim nie jechałem i moje oczekiwania są zbyt wygórowane ;)

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika