Strona 1 z 4

2003 Chevy Suburban 5.3 V8 RWD

: 15 maja 2018, 21:21
autor: Seweryn 1977
Suburban powoli zaczyna wyglądać "po mojemu". Dostał fabryczne koła oraz grill. Kolejka na montaż Staga 300 zarezerwowana.

Re: 2001 Chevrolet Trailblazer LTZ 4.2

: 24 maja 2018, 17:54
autor: KARLone
a poprzednio jakie koła były? jakieś meksykańskie patelnie?

Re: 2001 Chevrolet Trailblazer LTZ 4.2

: 24 maja 2018, 18:02
autor: Seweryn 1977
Taka zmiana. Wolę "balony" na ori feldze.

Re: 2001 Chevrolet Trailblazer LTZ 4.2

: 24 maja 2018, 20:29
autor: Charon
Zmiany zdecydowanie na lepsze.

Re: 2001 Chevrolet Trailblazer LTZ 4.2

: 03 cze 2018, 20:44
autor: pecha
Seweryn 1977 pisze: 24 maja 2018, 18:02 Taka zmiana. Wolę "balony" na ori feldze.
ze wzgledow wizualnych czy wlasciwosci jezdnych?

Re: 2001 Chevrolet Trailblazer LTZ 4.2

: 03 cze 2018, 20:49
autor: Seweryn 1977
Właściwości jezdnych - na tych 20tkach samochód był twardy, a w koleinach jechał jak po torach. Teraz jest o wiele lepiej, jednak uczciwie przyznam, że dodatkowo zmieniłem amory z przodu na nowe. Jak go kupiłem pojechałem na stację diagnostyczną i były juz słabe. Kupiłem za radą Filipa zwykłe, nie airride, tył tez zmienię na zwykłe.

Re: 2003 Chevy Suburban 5.3 V8 RWD

: 07 cze 2018, 14:06
autor: xKornik
Felga była fajna.
Ja w Tahoe mam 20" i uważam że jedzie lepiej niż na oryginalnych (oryginalne zostawiłem na zimówki)

Re: 2003 Chevy Suburban 5.3 V8 RWD

: 10 cze 2018, 08:07
autor: Seweryn 1977
Kwestia indywidualna, dla mnie lepsze balony ;)

Re: 2003 Chevy Suburban 5.3 V8 RWD

: 10 cze 2018, 10:01
autor: KARLone
Seweryn, tak jak mówisz - wszystko zależy od tego po jakich drogach się poruszasz i jaki styl jazdy preferujesz. Ja osobiście wolę balony. W moim T&C mam 15 cali ale dzięki temu większy balon. Krawężniki i dziury mniej straszne. Można też upuścić powietrza i masz lepszą trakcję na luźnej nawierzchni, zmniejsza się tez ryzyko przebicia opony.

Re: 2003 Chevy Suburban 5.3 V8 RWD

: 10 cze 2018, 11:30
autor: tomito
Ja także preferuję balony, amerykańskie full-size-SUV na obręczach 19" > to kojarzą mi się z tuningiem tychże pojazdów rodem z South Central LA :cool: Proszę jednak nie brać tego do siebie. Mnie osobiście marzą się takie: Obrazek

@Seweryn 1977 Masz wersję 2003 RWD Sub'a, ponieważ nie masz napędu 4x4 to czy Traction Assist System (TAS) masz w standardzie? Przycisk powinien znajdować się w miejscu przełączników opcji 4x4. Tak z czystej ciekawości, jak wychodzi ci spalanie benzyny w Sub'ie? Daje się odczuć te dodatkowe kg masy?

Re: 2003 Chevy Suburban 5.3 V8 RWD

: 10 cze 2018, 15:52
autor: Seweryn 1977
To chyba bullet czy jakoś tak te koła się nazywają.

TAS nie mam, przynajmniej o tym nie wiem :) Przód torsion bar, całość airride. Przód już mam zwykłe amory, tył też zmienię. Spalanie benzyny na dystansie 1200km wyszło 16.2L, głównie po miejscu dystanse do 5-20km.
Od 2 tygodni mam Staga 300-8, najechałem podobną ilość. Trasa Ustroń-Kraków-Ustroń 17L, po miejscu koło 19L.

Re: 2003 Chevy Suburban 5.3 V8 RWD

: 27 lip 2018, 21:40
autor: Seweryn 1977
Pierwsze 5 tysiecy km zrobione.
Suburban od zakupu dostał trochę nowych częsci, komplet ball jointsów z przodu, jakieś humy stabilizatorów itd. Płyny eksploatacyjne zmienione, na pokładzie Sttag 300-8.

Kilka zdjęć z naszych pierwszych wakacji z Suburbanem ;) Lekko ponad 2400km po wybrzeżu, głównie nasz ukochany Półwysep Helski.

Kultowy parking widokowy w Pucku z tym roku w remoncie ;)

Re: 2003 Chevy Suburban 5.3 V8 RWD

: 29 lip 2018, 09:00
autor: jadaniel
Extra , ja aktualnie na urlopie z Tahoe w PL po powrocie bedzie mala relacja.

Re: 2003 Chevy Suburban 5.3 V8 RWD

: 29 lip 2018, 09:33
autor: Seweryn 1977
Widzę na FB :)

Re: 2003 Chevy Suburban 5.3 V8 RWD

: 08 sie 2018, 21:52
autor: Seweryn 1977
Taka zagadka ;) przed urlopem zleciłem wymianę oleju z skrzyni. Fachaman (polecany w rejonie) miał mi nalać Dextrona III Petrocanady, nalał Revline ATFIII Dextron. Po 2500km skoczył się 3 i 4 bieg. Pytanie czy wymiana oleju mogła mieć na to wpływ? Usterka wystapiła po godzinie stania w korku w temp +30, potejm ruszyłem i po 5km biegi się skończyły. Chujowy olej i temperatura zakończyła skrzynię? Wczesniej przed wymianą na bagnecie był jakby piasek.

Inna sprawa, że usługa 450 to mogli kurła wlać mi te petrokanadę....

Miałem kilka automatów, pierwszy raz "jebło" ;) zaznaczam, że jeżdżę po emerycku. Wcześniej chodziła pięknie.

Kończą mi remont tej skrzyni, powymieniali tarczki jakieś inne tajle, teraz leją Dextrona VI i dają gwarancję. Zobaczymy....