Strona 1 z 6

SKYLARK Convertible '71

: 19 lut 2012, 00:14
autor: kubek127
Witam wszystkich!
Buick Skylark Convertible Custom '71 silnik 350 z gaznikiem dwugardzielowym
Szukałem czegos z konca lat 60, poczatku 70 - dwudrzwiowego koniecznie z V8

Autko sciągnołem na wlłąsną ręke z Florydy w marcu 2010roku - niestety na podstawie zdjec - bardzo ładnych zdjec :)
ale w sumie patrzac teraz z perspektywy czasu to wcale duzo nie przepłaciłem ;)
autko jest kompletne, numbers maching! i to jest dla mnie w sumie najwazniejsze w nim
w sumie autko jezdziło całe zycie w Michigan.... w title jest tylko jeden własciciel plus koles który mi sprzedał
dostałem window sticker oryginalny do niego!
pozostawiam go technicznie mozliwie jak najbardziej w oryginale - silnik bez wzmocnień, bębny z przodu ...
malowanie bedzie ala buick GS - biały z czarnymi pasami bo uwazam ze amerykańskie auto bez pasów to jak muscle car bez V8

silnik był bez remontu i w sumie odpalał bez najmniejszego problemu
w pierwszej fazie nawet nie miałem go remontowac ale przedłuzajacy sie remont budy spowodował ze silnik tez został całkowicie oddbudowany,
buda niestety była w stanie agonalnym - ale udało sie ja odratowac :)
tapicerka jest nowa skórzana - wszystkie przeszycia jak fabryczne,
całe zawieszenie, amorki sprezyny, wszystkie łozyska i uszczenienia nowe...
skrzynia równiez po remoncie TH 350

Re: SKYLARK Convertible '71

: 19 lut 2012, 01:14
autor: Z/28
Super maszyna. A te paski ktore mial to nie sa od GSX.
Nie ma to jak GM A-body, kocham je. PROPER MUSCLE CARS

Re: SKYLARK Convertible '71

: 19 lut 2012, 15:17
autor: Natas
Wypas jakich mało mam nadzieję że gaźnik założyłeś odpowiedni co najmniej 600 CMF i 4 gardziele piękny jest i składam ukłony co do włożonej pracy i wysiłku w odbudowę tego klasyka

Pozdrawiam

Re: SKYLARK Convertible '71

: 19 lut 2012, 16:01
autor: Z/28
Gaznik jest fabryczny, dwugardzielowy (przynajmniej na zdjeciu)...

Re: SKYLARK Convertible '71

: 19 lut 2012, 21:18
autor: kubek127
gaznik dwugardzieowy bo tak było oryginalnie zresztą jest w opisie :)
nie dokonuje zmian w silniku ani w zawieszeniu
modyfikacje od oryginału to: tumik podwójny, kolory tapicerki, pasy ale buick gsX ;)

Re: SKYLARK Convertible '71

: 19 lut 2012, 22:39
autor: stenn
szukam dobrego tapicera, kto Ci robi tapicerkę do auta ?

Re: SKYLARK Convertible '71

: 20 lut 2012, 01:11
autor: kubek127
co do tapicerów to gorąco moge polecic chłopaków http://www.mgmaxstyling.net/
niedaleko wieliczki, tyle ze maja sporo pracy ale dobrzy fachowcy tak juz mają...
polecam!

zawiozem im w takim stanie

Re: SKYLARK Convertible '71

: 20 lut 2012, 20:31
autor: jadaniel
przepięknie wyszlo ; fajne połączenie kolorystyczne;

Re: SKYLARK Convertible '71

: 20 lut 2012, 21:02
autor: kubek127
pasy bedą tez pod kolor czarne z czerwoną obwódką,
kolor tapicerki dobierałem tak zeby pasował ewentuanie do zółtego auta bo nie mogłem sie zdecydowac czy biał czy żółty

to jeszcze nie mój ale tak ma byc jak tu:

Re: SKYLARK Convertible '71

: 20 lut 2012, 21:24
autor: Shakin_Bacon
No, żółty też kuszący. I czarne pasy też pasują, wyjdzie coś ala Camaro Bumblebee :D. Ale masz dylemat chłopie, nie zazdroszczę Ci :P

Re: SKYLARK Convertible '71

: 20 lut 2012, 22:17
autor: kubek127
pusciłem sobie w wygaszaczu zółte i białe fotki gs'a...
po trzech tygodniach zółty mi sie znudził :)
poza tym mam juz zółte z czarnymi pasami tylko trache mniejsze ;)

Re: SKYLARK Convertible '71

: 21 lut 2012, 17:01
autor: Shakin_Bacon
Oj to nie maluj na żółto :D

Re: SKYLARK Convertible '71

: 24 lut 2012, 10:58
autor: kubek127
własnie dostałem pare fotek od lakiernika
GOTOWE!!!
ja na zywo dopiero w poniedziałek je zobacze

Re: SKYLARK Convertible '71

: 24 lut 2012, 16:02
autor: kecaj73
bardzo fajny sprzęt :P
w białym plus pasy wygląda ślicznie
jedno mi nie daje spokoju..., na widocznym zdjęciu http://forum.roadrunners.pl/download/file.php?id=4245 tylny błotnik/nadkole wyspano/odtworzono z kawałków blaszek odwzorowujących rant nadkola?

Re: SKYLARK Convertible '71

: 24 lut 2012, 17:37
autor: kubek127
no niestety jest troche dłubaniny - po pierwszym blacharzu było poprawiana dopiero wszystko....
najpierw robiony był dół potem całość na ramę i dopiero reszta, miedzy innymi poprawiony ten rant ale nie jest z jednej całości ...