SKYLARK Convertible '71
: 19 lut 2012, 00:14
Witam wszystkich!
Buick Skylark Convertible Custom '71 silnik 350 z gaznikiem dwugardzielowym
Szukałem czegos z konca lat 60, poczatku 70 - dwudrzwiowego koniecznie z V8
Autko sciągnołem na wlłąsną ręke z Florydy w marcu 2010roku - niestety na podstawie zdjec - bardzo ładnych zdjec
ale w sumie patrzac teraz z perspektywy czasu to wcale duzo nie przepłaciłem
autko jest kompletne, numbers maching! i to jest dla mnie w sumie najwazniejsze w nim
w sumie autko jezdziło całe zycie w Michigan.... w title jest tylko jeden własciciel plus koles który mi sprzedał
dostałem window sticker oryginalny do niego!
pozostawiam go technicznie mozliwie jak najbardziej w oryginale - silnik bez wzmocnień, bębny z przodu ...
malowanie bedzie ala buick GS - biały z czarnymi pasami bo uwazam ze amerykańskie auto bez pasów to jak muscle car bez V8
silnik był bez remontu i w sumie odpalał bez najmniejszego problemu
w pierwszej fazie nawet nie miałem go remontowac ale przedłuzajacy sie remont budy spowodował ze silnik tez został całkowicie oddbudowany,
buda niestety była w stanie agonalnym - ale udało sie ja odratowac
tapicerka jest nowa skórzana - wszystkie przeszycia jak fabryczne,
całe zawieszenie, amorki sprezyny, wszystkie łozyska i uszczenienia nowe...
skrzynia równiez po remoncie TH 350
Buick Skylark Convertible Custom '71 silnik 350 z gaznikiem dwugardzielowym
Szukałem czegos z konca lat 60, poczatku 70 - dwudrzwiowego koniecznie z V8
Autko sciągnołem na wlłąsną ręke z Florydy w marcu 2010roku - niestety na podstawie zdjec - bardzo ładnych zdjec
ale w sumie patrzac teraz z perspektywy czasu to wcale duzo nie przepłaciłem
autko jest kompletne, numbers maching! i to jest dla mnie w sumie najwazniejsze w nim
w sumie autko jezdziło całe zycie w Michigan.... w title jest tylko jeden własciciel plus koles który mi sprzedał
dostałem window sticker oryginalny do niego!
pozostawiam go technicznie mozliwie jak najbardziej w oryginale - silnik bez wzmocnień, bębny z przodu ...
malowanie bedzie ala buick GS - biały z czarnymi pasami bo uwazam ze amerykańskie auto bez pasów to jak muscle car bez V8
silnik był bez remontu i w sumie odpalał bez najmniejszego problemu
w pierwszej fazie nawet nie miałem go remontowac ale przedłuzajacy sie remont budy spowodował ze silnik tez został całkowicie oddbudowany,
buda niestety była w stanie agonalnym - ale udało sie ja odratowac
tapicerka jest nowa skórzana - wszystkie przeszycia jak fabryczne,
całe zawieszenie, amorki sprezyny, wszystkie łozyska i uszczenienia nowe...
skrzynia równiez po remoncie TH 350