1990 Buick Skylark Custom 3.3 V6
-
Topic author - Posty: 560
- Rejestracja: 24 wrz 2012, 20:44
- Samochód: '94 ZJ 5.2; '90 Skylark 3.3; '89 Ford Taurus
- Skąd:
1990 Buick Skylark Custom 3.3 V6
Świeżo po powrocie z trasy. Na zachętę daję delikatną próbkę możliwości dedykowanego wydechu.
Kiedy znajdę chwilę szerzej opiszę auto.
Kiedy znajdę chwilę szerzej opiszę auto.
Knight Rider. A shadowy flight into the dangerous world of a man who does not exist. Michael Knight, a young loner on a crusade to champion the cause of the innocent, the helpless, the powerless, in a world of criminals who operate above the law.
-
- Posty: 840
- Rejestracja: 23 cze 2011, 20:55
- Samochód: Grand Prix '88, Camaro '94 i 125p
- Skąd: Ostrowiec Św.
Re: 1990 Buick Skylark Custom 3.3 V6
Domyślam się, że to taki sam skowron co mój. Dawaj dużo zdjęć bom ciekaw
W ogłoszeniu było napisane "dużo części zamiennych". Nie masz może kołpaka 13stki do Buicka?
W ogłoszeniu było napisane "dużo części zamiennych". Nie masz może kołpaka 13stki do Buicka?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Posty: 1423
- Rejestracja: 10 paź 2010, 19:43
- Samochód: Obecnie Volvo 850 :D
- Skąd: Kanie
Re: 1990 Buick Skylark Custom 3.3 V6
Oj ładnie na wolnych obrotach brzmi! No i ten pas z tyłu Zdjęcia koniecznie. W ogóle to przed sobotą będzie trzeba chyba zatankować Cadillaca, bo do Legionowa jadę, to może wreszcie jakiegoś spota byśmy potem ogarnęli
Sprzedane:
'99 Cadillac Seville SLS (L37 swap)
'98 Oldsmobile Aurora Autobahn
'93 Pontiac Trans Sport SE 3.8
'99 Cadillac Seville SLS (L37 swap)
'98 Oldsmobile Aurora Autobahn
'93 Pontiac Trans Sport SE 3.8
-
Topic author - Posty: 560
- Rejestracja: 24 wrz 2012, 20:44
- Samochód: '94 ZJ 5.2; '90 Skylark 3.3; '89 Ford Taurus
- Skąd:
Re: 1990 Buick Skylark Custom 3.3 V6
krzemien323 niestety nie posiadam takowych kołpaków.
No ale do rzeczy, z braku czasu auto będę przedstawiać Wam etapami
Part I
Przedstawienie czas zacząć.
Wszystko zaczęło się jakiś miesiąc temu, kiedy wspólnie z tatą rozważaliśmy oddanie Taurusa do blacharza. Taurus de facto był naszą wspólną własnością, więc uzgodniliśmy, że poszukam auta, które na czas remontu Rysika będzie wspólne, a po jego odnowieniu już tylko moje. Na całe szczęście szanowna reszta mojej rodziny nie zrealizowała planu zakupu dla mnie BMW 3 Compact z gazem na 18. urodziny...uff...Przeglądałem otomoto w markach amerykańskich z kryteriami cena do 2000 zł, co najmniej 3.0 i do 1990 roku. Ups, nic nie było, jak widać wszystkie Taurusy się sprzedały Podwyższyłem limit do 4000 i jest! Wśród kilku aut Buick urzekł mnie najbardziej. Od razu wykonałem telefon do właściciela, uzgodniliśmy pewne rzeczy. Kiedy usłyszał, że mam 18 lat, nie chciał go oddać, ale w końcu dał się przekonać. Po wpłaceniu 1500 zł zaliczki nastąpił długi okres oczekiwania...
A teraz poczekajcie na drugą część. Na zachętę zdjęcie z aukcji
Ponadto w opisie była wzmianka o dużej ilości części zamiennych...ale o tym później ;]
No ale do rzeczy, z braku czasu auto będę przedstawiać Wam etapami
Part I
Przedstawienie czas zacząć.
Wszystko zaczęło się jakiś miesiąc temu, kiedy wspólnie z tatą rozważaliśmy oddanie Taurusa do blacharza. Taurus de facto był naszą wspólną własnością, więc uzgodniliśmy, że poszukam auta, które na czas remontu Rysika będzie wspólne, a po jego odnowieniu już tylko moje. Na całe szczęście szanowna reszta mojej rodziny nie zrealizowała planu zakupu dla mnie BMW 3 Compact z gazem na 18. urodziny...uff...Przeglądałem otomoto w markach amerykańskich z kryteriami cena do 2000 zł, co najmniej 3.0 i do 1990 roku. Ups, nic nie było, jak widać wszystkie Taurusy się sprzedały Podwyższyłem limit do 4000 i jest! Wśród kilku aut Buick urzekł mnie najbardziej. Od razu wykonałem telefon do właściciela, uzgodniliśmy pewne rzeczy. Kiedy usłyszał, że mam 18 lat, nie chciał go oddać, ale w końcu dał się przekonać. Po wpłaceniu 1500 zł zaliczki nastąpił długi okres oczekiwania...
A teraz poczekajcie na drugą część. Na zachętę zdjęcie z aukcji
Ponadto w opisie była wzmianka o dużej ilości części zamiennych...ale o tym później ;]
Knight Rider. A shadowy flight into the dangerous world of a man who does not exist. Michael Knight, a young loner on a crusade to champion the cause of the innocent, the helpless, the powerless, in a world of criminals who operate above the law.
-
- Sheriff
- Posty: 12238
- Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
- Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
- Skąd:
- Kontakt:
Re: 1990 Buick Skylark Custom 3.3 V6
Ha bardzo ładny Więcej fot chcemy
Moja mama sprzedawała Sable'a 95 poniżej 2 tys. latem ale poszedł do znajomego z forum - MarDana
Moja mama sprzedawała Sable'a 95 poniżej 2 tys. latem ale poszedł do znajomego z forum - MarDana
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
-
- Posty: 1423
- Rejestracja: 10 paź 2010, 19:43
- Samochód: Obecnie Volvo 850 :D
- Skąd: Kanie
Re: 1990 Buick Skylark Custom 3.3 V6
Radek, miał być do 1990, nie od
Sprzedane:
'99 Cadillac Seville SLS (L37 swap)
'98 Oldsmobile Aurora Autobahn
'93 Pontiac Trans Sport SE 3.8
'99 Cadillac Seville SLS (L37 swap)
'98 Oldsmobile Aurora Autobahn
'93 Pontiac Trans Sport SE 3.8
-
- Sheriff
- Posty: 12238
- Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
- Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
- Skąd:
- Kontakt:
Re: 1990 Buick Skylark Custom 3.3 V6
No tak ale w przypadku takiego Sable'a to chyba by kitt zrobił wyjątek71Corvette454 pisze:Radek, miał być do 1990, nie od
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
-
Topic author - Posty: 560
- Rejestracja: 24 wrz 2012, 20:44
- Samochód: '94 ZJ 5.2; '90 Skylark 3.3; '89 Ford Taurus
- Skąd:
Re: 1990 Buick Skylark Custom 3.3 V6
Pewnie bym się zastanowił, wszak amerykany są dla mnie "tru" do 1995 roku mniej więcej Ale Sable jakoś mnie nigdy nie kusiły, IMO są brzydsze od Taurusów, a elektroniczne konsole mnie odrzucają.
Jak si uda, dziś kolejna część opowieści o tym jak stałem się posiadaczem Buick'a
Jak si uda, dziś kolejna część opowieści o tym jak stałem się posiadaczem Buick'a
Knight Rider. A shadowy flight into the dangerous world of a man who does not exist. Michael Knight, a young loner on a crusade to champion the cause of the innocent, the helpless, the powerless, in a world of criminals who operate above the law.
-
Topic author - Posty: 560
- Rejestracja: 24 wrz 2012, 20:44
- Samochód: '94 ZJ 5.2; '90 Skylark 3.3; '89 Ford Taurus
- Skąd:
Re: 1990 Buick Skylark Custom 3.3 V6
Tak na szybko trochę więcej informacji, kopiowane z innego forum więc część raczej nie będzie zaskoczeniem
No dobra, prawidłowo:
Marka: Buick
Model: Skylark
Seria: 6
Wersja wyposażenia: Custom
Rok produkcji: 1990
Wersja nadwozia: 4-drzwiowy sedan
Długość: 4572 mm
Szerokość: 1694 mm
Rozstaw osi: 2626 mm
Rozstaw kół przód/tył: 1412 mm/1402
Masa własna: 1231 kg
Oznaczenie silnika: L G7
Rodzaj Paliwa: bezołowiowa 95
Typ silnika: 4-suwowy, wtrysk wielopunktowy
Ilość cylindrów / układ: 6/widlasty
Ilość zaworów: 12
Ułożenie silnika: poprzecznie z przodu
Pojemność silnika: 3340 cm3
Moc silnika: ponoć 186 KM
Maksymalny moment obrotowy: 250 Nm
Stosunek mocy do masy: 0,15 KM/kg
Zalety: piękny dźwięk, ponadczasowa linia nadwozia i stylistyka, jazda to sama frajda i komfort, ludzie się za nim oglądają
Wady: mniejszy niż Taurus, trochę pali
Modyfikacje: autoalarm, audio Clarion (głośniki, wyjmowany panel ARX 9170R, wzmacniacz i zmieniarka na 5 płyt), wszystkie światła oprócz reflektorów i przednich pozycyjnych wykonane w technice LED, podwójny wydech firmy Ulter, felgi BBS na lato
Plany na przyszłość: poprawki blacharskie, przelotówka
No dobra, prawidłowo:
Marka: Buick
Model: Skylark
Seria: 6
Wersja wyposażenia: Custom
Rok produkcji: 1990
Wersja nadwozia: 4-drzwiowy sedan
Długość: 4572 mm
Szerokość: 1694 mm
Rozstaw osi: 2626 mm
Rozstaw kół przód/tył: 1412 mm/1402
Masa własna: 1231 kg
Oznaczenie silnika: L G7
Rodzaj Paliwa: bezołowiowa 95
Typ silnika: 4-suwowy, wtrysk wielopunktowy
Ilość cylindrów / układ: 6/widlasty
Ilość zaworów: 12
Ułożenie silnika: poprzecznie z przodu
Pojemność silnika: 3340 cm3
Moc silnika: ponoć 186 KM
Maksymalny moment obrotowy: 250 Nm
Stosunek mocy do masy: 0,15 KM/kg
Zalety: piękny dźwięk, ponadczasowa linia nadwozia i stylistyka, jazda to sama frajda i komfort, ludzie się za nim oglądają
Wady: mniejszy niż Taurus, trochę pali
Modyfikacje: autoalarm, audio Clarion (głośniki, wyjmowany panel ARX 9170R, wzmacniacz i zmieniarka na 5 płyt), wszystkie światła oprócz reflektorów i przednich pozycyjnych wykonane w technice LED, podwójny wydech firmy Ulter, felgi BBS na lato
Plany na przyszłość: poprawki blacharskie, przelotówka
Knight Rider. A shadowy flight into the dangerous world of a man who does not exist. Michael Knight, a young loner on a crusade to champion the cause of the innocent, the helpless, the powerless, in a world of criminals who operate above the law.
-
- Posty: 840
- Rejestracja: 23 cze 2011, 20:55
- Samochód: Grand Prix '88, Camaro '94 i 125p
- Skąd: Ostrowiec Św.
Re: 1990 Buick Skylark Custom 3.3 V6
3.3 ma 160KM
-
Topic author - Posty: 560
- Rejestracja: 24 wrz 2012, 20:44
- Samochód: '94 ZJ 5.2; '90 Skylark 3.3; '89 Ford Taurus
- Skąd:
Re: 1990 Buick Skylark Custom 3.3 V6
Owszem, ale coś było przy nim dłubane.
Knight Rider. A shadowy flight into the dangerous world of a man who does not exist. Michael Knight, a young loner on a crusade to champion the cause of the innocent, the helpless, the powerless, in a world of criminals who operate above the law.
-
- Posty: 3048
- Rejestracja: 28 lip 2010, 19:04
- Samochód: brak amcara
- Skąd: Bierutów, dolnośląskie/opolskie
Re: 1990 Buick Skylark Custom 3.3 V6
Dopóki nie masz jakiegoś potwierdzenia, co było dłubane, ew. potwierdzenie wykresem z hamowni - to z całym szacunkiem nie ma co szastać wartościami - bo ich po prostu nie znasz.
A Skylark bardzo ładny - podoba mi się tak samo mocno jak Krzemieniowy
A Skylark bardzo ładny - podoba mi się tak samo mocno jak Krzemieniowy
Były:
1991 Chevrolet Caprice Classic 5.0 V8
2007 Chevrolet Express CargoVan 4.8 V8
1993 Cadillac Fleetwood 5.7 V8
2005 Chrysler Town&Country Limited 3.8 V6
1997 Chrysler Voyager LE 3.3 V6
1990 Chrysler Voyager LE 3.0V6
2000 Chevy Tahoe LT 5.3 V8 Vortec
1986 Mercury Grand Marquis 5.0 V8
1993 Chrysler Le Baron Cabrio 3.0 V6
1996 Chrysler Voyager LE 3.3 V6
1990 GMC Vandura 5.7 V8 Explorer
2000 Chevrolet Impala 3.4 V6
1998 Chevrolet Blazer LT 4.3 V6
1989 Plymouth Grand Voyager SE 3.0 V6
2000 Chrysler 300M 3.5 V6
1999 Chrysler Town&Country Limited 3.8 V6
1999 Chrysler Grand Voyager LX 3.3 V6
1991 Chevrolet Caprice Classic 5.0 V8
2007 Chevrolet Express CargoVan 4.8 V8
1993 Cadillac Fleetwood 5.7 V8
2005 Chrysler Town&Country Limited 3.8 V6
1997 Chrysler Voyager LE 3.3 V6
1990 Chrysler Voyager LE 3.0V6
2000 Chevy Tahoe LT 5.3 V8 Vortec
1986 Mercury Grand Marquis 5.0 V8
1993 Chrysler Le Baron Cabrio 3.0 V6
1996 Chrysler Voyager LE 3.3 V6
1990 GMC Vandura 5.7 V8 Explorer
2000 Chevrolet Impala 3.4 V6
1998 Chevrolet Blazer LT 4.3 V6
1989 Plymouth Grand Voyager SE 3.0 V6
2000 Chrysler 300M 3.5 V6
1999 Chrysler Town&Country Limited 3.8 V6
1999 Chrysler Grand Voyager LX 3.3 V6
-
Topic author - Posty: 560
- Rejestracja: 24 wrz 2012, 20:44
- Samochód: '94 ZJ 5.2; '90 Skylark 3.3; '89 Ford Taurus
- Skąd:
Re: 1990 Buick Skylark Custom 3.3 V6
Tak było napisane na aukcji. Ale zajrzałem w dowód i wychodzi 160
Jakoś mnie to w sumie nie interesowało, stety czy niestety, przecież to nie auto sportowe, tylko "limuzyna". A kopa i tak ma, tyle że portfel chudnie szybciej
Jeszcze go dobrze nie zaprezentowałem a już mam pytania. Czasem, gdy jest zimny, po przekręceniu stacyjki w pozycję rozruch, zamiast dźwięku rozrusznika słyszę dziwne bzyczenie. Ponadto przyuważyłem zapalającą się wtedy kontrolkę hamulca (zawsze odpalam z wciśniętym). Kiedy spróbowałem odpalić bez hamulca, zaskrzeczał jak należy. Ale zawsze palił normalnie z wciśniętym hamulcem. Czy to ma coś wspólnego czy to tylko moje widzimisię? Jaka może być przyczyna tego zjawiska?
Ponadto kiedy otwieram drzwi kierowcy nie zapala się światło w samochodzie, w przypadku pozostałych drzwi wszystko działa jak należy. Jakieś pomysły czym to może być spowodowane?
I jeszcze jedno. Bawiłem się potencjometrem od przyciemniania kokpitu i zapalania wszystkich świateł wewnętrznych. Kiedy przesunąłem go w tę ostatnią pozycję, światło zapaliło się, przygasło, rozjaśniało, przygasło aż w końcu padło i nie działa TYLKO gdy używam potencjometru. Bezpiecznik?
Jakoś mnie to w sumie nie interesowało, stety czy niestety, przecież to nie auto sportowe, tylko "limuzyna". A kopa i tak ma, tyle że portfel chudnie szybciej
Jeszcze go dobrze nie zaprezentowałem a już mam pytania. Czasem, gdy jest zimny, po przekręceniu stacyjki w pozycję rozruch, zamiast dźwięku rozrusznika słyszę dziwne bzyczenie. Ponadto przyuważyłem zapalającą się wtedy kontrolkę hamulca (zawsze odpalam z wciśniętym). Kiedy spróbowałem odpalić bez hamulca, zaskrzeczał jak należy. Ale zawsze palił normalnie z wciśniętym hamulcem. Czy to ma coś wspólnego czy to tylko moje widzimisię? Jaka może być przyczyna tego zjawiska?
Ponadto kiedy otwieram drzwi kierowcy nie zapala się światło w samochodzie, w przypadku pozostałych drzwi wszystko działa jak należy. Jakieś pomysły czym to może być spowodowane?
I jeszcze jedno. Bawiłem się potencjometrem od przyciemniania kokpitu i zapalania wszystkich świateł wewnętrznych. Kiedy przesunąłem go w tę ostatnią pozycję, światło zapaliło się, przygasło, rozjaśniało, przygasło aż w końcu padło i nie działa TYLKO gdy używam potencjometru. Bezpiecznik?
Knight Rider. A shadowy flight into the dangerous world of a man who does not exist. Michael Knight, a young loner on a crusade to champion the cause of the innocent, the helpless, the powerless, in a world of criminals who operate above the law.
-
- Posty: 209
- Rejestracja: 31 sty 2011, 10:45
- Samochód: F-Body
- Skąd: Kęty/Bielsko-Biała
- Kontakt:
Re: 1990 Buick Skylark Custom 3.3 V6
To ja powiem ci tak :
Po 1. Fajny dźwięk to ma V8
Po 2. Ten silnik nie ma kopa jest mułowaty jak jasna cholera
Po 3. To nie działające różne różności są na porządku dziennym zwłaszcza elektronika i to będzie się nagminnie psuło wymienisz kabelki wtyczki bezpieczniki a i tak działać nie będzie ale nie ma się tym co przejmować fajny autko
Po 1. Fajny dźwięk to ma V8
Po 2. Ten silnik nie ma kopa jest mułowaty jak jasna cholera
Po 3. To nie działające różne różności są na porządku dziennym zwłaszcza elektronika i to będzie się nagminnie psuło wymienisz kabelki wtyczki bezpieczniki a i tak działać nie będzie ale nie ma się tym co przejmować fajny autko
Pontiac Firebird 91r 5.7 V8 LT1
Buick Skylark 86r 3.0 V6 •SOLD•
Fuck ecology V8 under the hood
"W golfie wygodnie w golfie jest modnie dresowa bluza dresowe spodnie"
Buick Skylark 86r 3.0 V6 •SOLD•
Fuck ecology V8 under the hood
"W golfie wygodnie w golfie jest modnie dresowa bluza dresowe spodnie"
-
Topic author - Posty: 560
- Rejestracja: 24 wrz 2012, 20:44
- Samochód: '94 ZJ 5.2; '90 Skylark 3.3; '89 Ford Taurus
- Skąd:
Re: 1990 Buick Skylark Custom 3.3 V6
Na ósemkę mnie jeszcze nie stać sam dźwięk silnika jest nijaki, ale robotę robi wydech - parę osób już mnie pytało czy to nie V8 niestety wszelka próba nagrania strasznie paskudzi to co się z wydechu wydobywa - mam tylko miernej jakości telefon z kamerą w przyszłości chcę się przesiąść na V8, ale z tego jestem zadowolony. I dla mnie BRZMI FAJNIENatas pisze:To ja powiem ci tak :
Po 1. Fajny dźwięk to ma V8
Nie zgodzę się. Kiedy jadę sam bardzo fajnie się zbiera, może to kwesta przesiadki z Taurusa Wiadomo, że opon nie zmieli, przecież to nie F-bodyPo 2. Ten silnik nie ma kopa jest mułowaty jak jasna cholera
[/quote]Po 3. To nie działające różne różności są na porządku dziennym zwłaszcza elektronika i to będzie się nagminnie psuło wymienisz kabelki wtyczki bezpieczniki a i tak działać nie będzie
Co nie zmienia faktu, że będę starać się doprowadzić to do porządku
Ale ogółem cieszę się, że autko się podoba. Mi jazda i obcowanie z nim sprawiają niesamowitą frajdę. Każdy ma taką zabawkę na jaką zasługuję i na jaką go stać.
Knight Rider. A shadowy flight into the dangerous world of a man who does not exist. Michael Knight, a young loner on a crusade to champion the cause of the innocent, the helpless, the powerless, in a world of criminals who operate above the law.