Strona 1 z 5

1990 Buick Skylark Custom 3.3 V6

: 21 paź 2012, 22:57
autor: kitt94
Świeżo po powrocie z trasy. Na zachętę daję delikatną próbkę możliwości dedykowanego wydechu. :)
Kiedy znajdę chwilę szerzej opiszę auto. :D


Re: 1990 Buick Skylark Custom 3.3 V6

: 22 paź 2012, 18:01
autor: krzemien323
Domyślam się, że to taki sam skowron co mój. Dawaj dużo zdjęć bom ciekaw ;)

W ogłoszeniu było napisane "dużo części zamiennych". Nie masz może kołpaka 13stki do Buicka?

Re: 1990 Buick Skylark Custom 3.3 V6

: 23 paź 2012, 17:59
autor: 71Corvette454
Oj ładnie na wolnych obrotach brzmi! No i ten pas z tyłu :cool: Zdjęcia koniecznie. W ogóle to przed sobotą będzie trzeba chyba zatankować Cadillaca, bo do Legionowa jadę, to może wreszcie jakiegoś spota byśmy potem ogarnęli ;)

Re: 1990 Buick Skylark Custom 3.3 V6

: 26 paź 2012, 22:51
autor: kitt94
krzemien323 niestety nie posiadam takowych kołpaków.

No ale do rzeczy, z braku czasu auto będę przedstawiać Wam etapami ;)

Part I

Przedstawienie czas zacząć.

Wszystko zaczęło się jakiś miesiąc temu, kiedy wspólnie z tatą rozważaliśmy oddanie Taurusa do blacharza. Taurus de facto był naszą wspólną własnością, więc uzgodniliśmy, że poszukam auta, które na czas remontu Rysika będzie wspólne, a po jego odnowieniu już tylko moje. Na całe szczęście szanowna reszta mojej rodziny nie zrealizowała planu zakupu dla mnie BMW 3 Compact z gazem na 18. urodziny...uff...Przeglądałem otomoto w markach amerykańskich z kryteriami cena do 2000 zł, co najmniej 3.0 i do 1990 roku. Ups, nic nie było, jak widać wszystkie Taurusy się sprzedały :P Podwyższyłem limit do 4000 i jest! Wśród kilku aut Buick urzekł mnie najbardziej. Od razu wykonałem telefon do właściciela, uzgodniliśmy pewne rzeczy. Kiedy usłyszał, że mam 18 lat, nie chciał go oddać, ale w końcu dał się przekonać. Po wpłaceniu 1500 zł zaliczki nastąpił długi okres oczekiwania...

A teraz poczekajcie na drugą część. Na zachętę zdjęcie z aukcji :)

Obrazek

Ponadto w opisie była wzmianka o dużej ilości części zamiennych...ale o tym później ;]

Re: 1990 Buick Skylark Custom 3.3 V6

: 27 paź 2012, 10:08
autor: RadAg!
Ha bardzo ładny :) Więcej fot chcemy :)
Moja mama sprzedawała Sable'a 95 poniżej 2 tys. latem ale poszedł do znajomego z forum - MarDana :)

Re: 1990 Buick Skylark Custom 3.3 V6

: 27 paź 2012, 16:50
autor: 71Corvette454
Radek, miał być do 1990, nie od ;)

Re: 1990 Buick Skylark Custom 3.3 V6

: 27 paź 2012, 19:03
autor: RadAg!
71Corvette454 pisze:Radek, miał być do 1990, nie od ;)
No tak ale w przypadku takiego Sable'a to chyba by kitt zrobił wyjątek ;)

Re: 1990 Buick Skylark Custom 3.3 V6

: 27 paź 2012, 19:47
autor: kitt94
Pewnie bym się zastanowił, wszak amerykany są dla mnie "tru" do 1995 roku mniej więcej :P Ale Sable jakoś mnie nigdy nie kusiły, IMO są brzydsze od Taurusów, a elektroniczne konsole mnie odrzucają.

Jak si uda, dziś kolejna część opowieści o tym jak stałem się posiadaczem Buick'a ;)

Re: 1990 Buick Skylark Custom 3.3 V6

: 28 paź 2012, 14:04
autor: kitt94
Tak na szybko trochę więcej informacji, kopiowane z innego forum więc część raczej nie będzie zaskoczeniem ;)

No dobra, prawidłowo:

Marka: Buick
Model: Skylark
Seria: 6
Wersja wyposażenia: Custom
Rok produkcji: 1990
Wersja nadwozia: 4-drzwiowy sedan
Długość: 4572 mm
Szerokość: 1694 mm
Rozstaw osi: 2626 mm
Rozstaw kół przód/tył: 1412 mm/1402
Masa własna: 1231 kg

Oznaczenie silnika: L G7
Rodzaj Paliwa: bezołowiowa 95
Typ silnika: 4-suwowy, wtrysk wielopunktowy
Ilość cylindrów / układ: 6/widlasty
Ilość zaworów: 12
Ułożenie silnika: poprzecznie z przodu
Pojemność silnika: 3340 cm3
Moc silnika: ponoć 186 KM
Maksymalny moment obrotowy: 250 Nm
Stosunek mocy do masy: 0,15 KM/kg

Zalety: piękny dźwięk, ponadczasowa linia nadwozia i stylistyka, jazda to sama frajda i komfort, ludzie się za nim oglądają

Wady: mniejszy niż Taurus, trochę pali

Modyfikacje: autoalarm, audio Clarion (głośniki, wyjmowany panel ARX 9170R, wzmacniacz i zmieniarka na 5 płyt), wszystkie światła oprócz reflektorów i przednich pozycyjnych wykonane w technice LED, podwójny wydech firmy Ulter, felgi BBS na lato

Plany na przyszłość: poprawki blacharskie, przelotówka

Re: 1990 Buick Skylark Custom 3.3 V6

: 28 paź 2012, 18:38
autor: krzemien323
3.3 ma 160KM ;)

Re: 1990 Buick Skylark Custom 3.3 V6

: 28 paź 2012, 21:35
autor: kitt94
Owszem, ale coś było przy nim dłubane.

Re: 1990 Buick Skylark Custom 3.3 V6

: 29 paź 2012, 08:21
autor: MichaŁ
Dopóki nie masz jakiegoś potwierdzenia, co było dłubane, ew. potwierdzenie wykresem z hamowni - to z całym szacunkiem nie ma co szastać wartościami - bo ich po prostu nie znasz.

A Skylark bardzo ładny - podoba mi się tak samo mocno jak Krzemieniowy :)

Re: 1990 Buick Skylark Custom 3.3 V6

: 29 paź 2012, 18:24
autor: kitt94
Tak było napisane na aukcji. Ale zajrzałem w dowód i wychodzi 160 ;)

Jakoś mnie to w sumie nie interesowało, stety czy niestety, przecież to nie auto sportowe, tylko "limuzyna". A kopa i tak ma, tyle że portfel chudnie szybciej :)

Jeszcze go dobrze nie zaprezentowałem a już mam pytania. Czasem, gdy jest zimny, po przekręceniu stacyjki w pozycję rozruch, zamiast dźwięku rozrusznika słyszę dziwne bzyczenie. Ponadto przyuważyłem zapalającą się wtedy kontrolkę hamulca (zawsze odpalam z wciśniętym). Kiedy spróbowałem odpalić bez hamulca, zaskrzeczał jak należy. Ale zawsze palił normalnie z wciśniętym hamulcem. Czy to ma coś wspólnego czy to tylko moje widzimisię? Jaka może być przyczyna tego zjawiska?

Ponadto kiedy otwieram drzwi kierowcy nie zapala się światło w samochodzie, w przypadku pozostałych drzwi wszystko działa jak należy. Jakieś pomysły czym to może być spowodowane?

I jeszcze jedno. Bawiłem się potencjometrem od przyciemniania kokpitu i zapalania wszystkich świateł wewnętrznych. Kiedy przesunąłem go w tę ostatnią pozycję, światło zapaliło się, przygasło, rozjaśniało, przygasło aż w końcu padło i nie działa TYLKO gdy używam potencjometru. Bezpiecznik?

Re: 1990 Buick Skylark Custom 3.3 V6

: 29 paź 2012, 18:45
autor: Natas
To ja powiem ci tak :
Po 1. Fajny dźwięk to ma V8 :)
Po 2. Ten silnik nie ma kopa jest mułowaty jak jasna cholera :)
Po 3. To nie działające różne różności są na porządku dziennym zwłaszcza elektronika i to będzie się nagminnie psuło wymienisz kabelki wtyczki bezpieczniki a i tak działać nie będzie :) ale nie ma się tym co przejmować fajny autko :)

Re: 1990 Buick Skylark Custom 3.3 V6

: 29 paź 2012, 19:13
autor: kitt94
Natas pisze:To ja powiem ci tak :
Po 1. Fajny dźwięk to ma V8 :)
Na ósemkę mnie jeszcze nie stać ;) sam dźwięk silnika jest nijaki, ale robotę robi wydech - parę osób już mnie pytało czy to nie V8 :P niestety wszelka próba nagrania strasznie paskudzi to co się z wydechu wydobywa - mam tylko miernej jakości telefon z kamerą :P w przyszłości chcę się przesiąść na V8, ale z tego jestem zadowolony. I dla mnie BRZMI FAJNIE :P
Po 2. Ten silnik nie ma kopa jest mułowaty jak jasna cholera
Nie zgodzę się. Kiedy jadę sam bardzo fajnie się zbiera, może to kwesta przesiadki z Taurusa ;) Wiadomo, że opon nie zmieli, przecież to nie F-body ;)
Po 3. To nie działające różne różności są na porządku dziennym zwłaszcza elektronika i to będzie się nagminnie psuło wymienisz kabelki wtyczki bezpieczniki a i tak działać nie będzie
[/quote]

Co nie zmienia faktu, że będę starać się doprowadzić to do porządku ;)

Ale ogółem cieszę się, że autko się podoba. Mi jazda i obcowanie z nim sprawiają niesamowitą frajdę. Każdy ma taką zabawkę na jaką zasługuję i na jaką go stać. :)