Nowa miłość :) - '92 Buick Park Avenue

Buick
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika

RadAg!
Sheriff
Posty: 12237
Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
Skąd:
Kontakt:

Re: Nowa miłość :) - '92 Buick Park Avenue

Post autor: RadAg! »

Ale się ruch zrobił w tych fullsize'ach ostatnio :D
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<

Awatar użytkownika

Lucas
Posty: 949
Rejestracja: 16 sie 2013, 22:28
Samochód: 1992 Mercury Grand Marquis
Skąd: Ostrowiec Św.

Re: Nowa miłość :) - '92 Buick Park Avenue

Post autor: Lucas »

Kurde... czy kiedyś przyjdzie kolej na mnie? :P Chciałem odkupić go już na samym początku od Kornika, teraz zmienia właścicieli dość często, jednak cały czas zostaje na forum a ja mam na niego cały czas taką samą ochotę... Obecnemu właścicielowi zaznaczam, że jeśli będzie sprzedawał to niech się zgłosi do mnie :)
1998 Jeep Grand Cherokee 5.2 Limited-EX
2000 Jeep Grand Cherokee 4.7 Limited-EX
2004 Ford Explorer Sport Trac 4.0 XLS-EX
2001 Dodge Durango 5.9 SLT PLus-EX
1995 Jeep Grand Cherokee 4.0 Limited-EX
2003 Chevrolet Avalanche 5.3 4x4-EX
2003 Chrysler 300M 3.5 H.O.-EX
2000 Jeep Grand Cherokee 4.0 Laredo-EX
1992 Buick Park Avenue 3.8-EX
1992 Jeep Cherokee 4.0 Limited-EX
1992 Mercury Grand Marquis


marcys
Posty: 67
Rejestracja: 17 wrz 2016, 00:20
Samochód: Buick PA 92`+ Honda ST1100
Skąd:

Re: Nowa miłość :) - '92 Buick Park Avenue

Post autor: marcys »

no na razie nie planuje sprzedawac :-) powoli doprowadzam go do sprawności takiej by mogl bez problemu pyknąć trase 5-8kkm za jednym strzalem :-) czasu zbytnio nie mam ale jakos to idzie :-) na pierwszy ogień uszczelniłem tylne zawieszenie, przy okazji wyszlo ze recznego nie ma bo linka do prawego kola zapieczona, nieszczelny jest cylinderek w lewym + szczeki do wymiany bo ze starości okładziny popekaly ;/ no i tylna lewa piasta jest na wykończeniu. kompletuje części i w przyszłym tyg być może będzie pospolite ruszenie z "tylem" :-)
oprócz tego uzdrowiłem elektrykę (silnik) tylnej lewej szyby i centralny zamek tylnych prawych drzwi :-)
Wysuszylem tez bagażnik i znalazłem powod jego "moczenia" - tym zajme się dziś może jutro, przy okazji zrobie konserwacje bagażnika bo w kilku miejscach wdarla się ruda :-)
powoli tez szykuje się do wymiany skraplacza klimy i regeneracji chłodnicy ASB - wygladaja paskudnie, a nie uśmiecha mi się by ktores się rozsypalo gdzies w gorach rumuni lub innej albani :-) ale jak mnie buick już zeźli na amen to nie omieszkam się do Ciebie odezwac w sprawie Jego sprzedaży :-)

Awatar użytkownika

BartekV8
Posty: 271
Rejestracja: 15 lis 2009, 20:31
Samochód: Dodge Aries LE 89, Jeep ZJ LX 98r.
Skąd: Mińsk Mazowiecki

Re: Nowa miłość :) - '92 Buick Park Avenue

Post autor: BartekV8 »

Ładnie idziesz do przodu! Jeszcze tempomat tam nie działał nie wiem czemu a na dłuższą trasę też by się przydał :) No i ja bym zainwestował jeszcze w audio lepsze, tzn coś z CD.
Regeneracja chłodnicy czyli co masz na myśli? Nie lepiej wymiana na nową, są dostępne uniwersalne powinieneś dobrać wymiarowo.

Mnie zeźlił ten samochód na amen jak walczyłem z nawiewami... znana bolączka na stałe zwarty najwyższy bieg wentylatora...
1989 Dodge Aries 2,2
1996 Chevrolet Caprice 5,7 LT1
1998 Jeep Grand Cherokee 5,9


marcys
Posty: 67
Rejestracja: 17 wrz 2016, 00:20
Samochód: Buick PA 92`+ Honda ST1100
Skąd:

Re: Nowa miłość :) - '92 Buick Park Avenue

Post autor: marcys »

mowiac o chlodnicach wlasnie mialem na mysli dobrac cos uniwersalnego :-) a jaki miales problem z nawiiewami?? cos padlo? putam bo w moim poprzednim amerykancu doktorat zrobilem z klimatronicaa a problemem okazaly sie zimne luty na gniezdzie panelu :-) dziad tracilll jakis sygnal, wtedy wiatraki zalaczaly sie na maxa, wylaczala sie klima i zalaczalo sie grzanie na maxa..po chwili wszstko wracalo do normy ale czlowiek sie juz zdazyl ugotowac :-) walczylem z miesiac ale w koncu dalem rade :-)

no i jeszcze wllasnie mi ten tempomat zostal do lookniecia...podcisnienia juz sprawdzilem i sa OK, podejrzenia mam co do automatu stopu - ona ma z tego co pamietam 2 pary stykow - jedna odpowiada za swiatlo stop i skrzynie, druga wlasnie za sterowanie tempo - ale zywcem nie mam sie kiedyy za to zabrac :-) ddzie przerejestrowalem padline na Myslowickie blachy :-) z przodu mam sexi Kwadratowa tablice :-)

Awatar użytkownika

cezar62
Posty: 3273
Rejestracja: 19 lut 2008, 15:03
Samochód: 2008 Jeep Compass Sport 2,4L
Skąd: Opole
Kontakt:

Re: Nowa miłość :) - '92 Buick Park Avenue

Post autor: cezar62 »

BartekV8 pisze:znana bolączka na stałe zwarty najwyższy bieg wentylatora...
marcys pisze:a jaki miales problem z nawiiewami?? cos padlo?
Że się wtrącę :) - jest to znany problem w każdym starym aucie - rezystor/opornik dmuchawy (Blower Motor Speed Resistor), który jest elementem uczestniczącym w regulacji prędkości obrotowej wentylatora ulega uszkodzeniu i po prostu należy go wymienić :)
Jest:
2008 Jeep Compass Sport 2,4L

Były:
1996 Ford Taurus GL 3.0 V6
1995 Dodge Stratus SE 2.0 R4
2000 Chrysler PT Cruiser Touring Edition 2.0 R4
1995 Mercury Grand Marquis LS 4.6 V8
2006 Jeep Grand Cherokee Limited WK Series 4.7 V8
2004 Ford Taurus SES 3.0 V6


marcys
Posty: 67
Rejestracja: 17 wrz 2016, 00:20
Samochód: Buick PA 92`+ Honda ST1100
Skąd:

Re: Nowa miłość :) - '92 Buick Park Avenue

Post autor: marcys »

Cezar ale rezystor to bardziej w manualnej klimie (zreszta w 99% przypadkow jest to rozbieralny dinks w którym przewaznie pada bezpiecznik termiczny - dostepny zreszta w elektronicznym za ~2zl). W furach z klimatronickiem nawiewami steruje sterowni/komputer i tam sprawa moze nie byc juz taka błaha ;/

Awatar użytkownika

cezar62
Posty: 3273
Rejestracja: 19 lut 2008, 15:03
Samochód: 2008 Jeep Compass Sport 2,4L
Skąd: Opole
Kontakt:

Re: Nowa miłość :) - '92 Buick Park Avenue

Post autor: cezar62 »

Dokładnie nie wiem, nie oglądałem osobiście, ale chyba mam w komplecie rezystor i sterownik, jako dwa osobne elementy. Jeden z poprzednich właścicieli wymienił tranzystor w sterowniku - i guzik - jest dmuchanie na full lub na minimum ;) Klima automat z możliwością przełączenia na ręczne sterowanie.
Jest:
2008 Jeep Compass Sport 2,4L

Były:
1996 Ford Taurus GL 3.0 V6
1995 Dodge Stratus SE 2.0 R4
2000 Chrysler PT Cruiser Touring Edition 2.0 R4
1995 Mercury Grand Marquis LS 4.6 V8
2006 Jeep Grand Cherokee Limited WK Series 4.7 V8
2004 Ford Taurus SES 3.0 V6


piotrekzet

Re: Nowa miłość :) - '92 Buick Park Avenue

Post autor: piotrekzet »

Nie bardzo ogarniam temat, ale jeśli chodzi o sterowanie rezystorem to być może jest taki sam patent jak w DIMMER - rezystor w postaci sprężynki. Miałem identyczny problem w taurusie, świecił na full, albo wcale. Okazało się, że sprężynka puściła na łączeniu, wystarczyło ją przylutować. Nie było widać uszkodzenia, ujawniło się dopiero po mocniejszym rozgrzebaniu przełącznika.

Awatar użytkownika

cezar62
Posty: 3273
Rejestracja: 19 lut 2008, 15:03
Samochód: 2008 Jeep Compass Sport 2,4L
Skąd: Opole
Kontakt:

Re: Nowa miłość :) - '92 Buick Park Avenue

Post autor: cezar62 »

Teoretycznie tak to wygląda:
s-l500 (1).jpg
s-l500.jpg
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Jest:
2008 Jeep Compass Sport 2,4L

Były:
1996 Ford Taurus GL 3.0 V6
1995 Dodge Stratus SE 2.0 R4
2000 Chrysler PT Cruiser Touring Edition 2.0 R4
1995 Mercury Grand Marquis LS 4.6 V8
2006 Jeep Grand Cherokee Limited WK Series 4.7 V8
2004 Ford Taurus SES 3.0 V6


zybel
Posty: 142
Rejestracja: 24 lut 2013, 16:40
Samochód: Ogór 91, GMC Vandura 87, GMC Vandura 1974
Skąd: Witowice
Kontakt:

Re: Nowa miłość :) - '92 Buick Park Avenue

Post autor: zybel »

http://www.rockauto.com/en/catalog/buic ... istor,6557

w roadmasterze był inny, który występował miedzy innymi w jeepie, kupiłem na allegro, a dodatkowo drugi z chin za 10 dolarów z transportem
proponuje wykręcić i spisać numery i na google
Buick REW 1995
Chevrolet Caprice 1991
GMC Vandura 1987
Chevrolet Transsport 2000

Awatar użytkownika

cezar62
Posty: 3273
Rejestracja: 19 lut 2008, 15:03
Samochód: 2008 Jeep Compass Sport 2,4L
Skąd: Opole
Kontakt:

Re: Nowa miłość :) - '92 Buick Park Avenue

Post autor: cezar62 »

No jest tego sporo w katalogach, fakt. Na razie nie mam czasu i za zimno już na grzebanie w komorze silnika na ulicy (nie mam garażu).
Jest:
2008 Jeep Compass Sport 2,4L

Były:
1996 Ford Taurus GL 3.0 V6
1995 Dodge Stratus SE 2.0 R4
2000 Chrysler PT Cruiser Touring Edition 2.0 R4
1995 Mercury Grand Marquis LS 4.6 V8
2006 Jeep Grand Cherokee Limited WK Series 4.7 V8
2004 Ford Taurus SES 3.0 V6

Awatar użytkownika

BartekV8
Posty: 271
Rejestracja: 15 lis 2009, 20:31
Samochód: Dodge Aries LE 89, Jeep ZJ LX 98r.
Skąd: Mińsk Mazowiecki

Re: Nowa miłość :) - '92 Buick Park Avenue

Post autor: BartekV8 »

W Parku z klimatronikiem jest taki:
http://www.rockauto.com/en/moreinfo.php ... 775&jsn=15

Problem jest taki że nawet po wyjęciu kluczyka ze stacyjki nawiew dmucha na najwyższym biegu, dopiero odpięcie rezystora wyłącza dmuchanie ;) Rezystor jedyne 100 doców+przesyłka. Ale jest wsadzony ACDelco więc powinien posłużyć.
1989 Dodge Aries 2,2
1996 Chevrolet Caprice 5,7 LT1
1998 Jeep Grand Cherokee 5,9


zybel
Posty: 142
Rejestracja: 24 lut 2013, 16:40
Samochód: Ogór 91, GMC Vandura 87, GMC Vandura 1974
Skąd: Witowice
Kontakt:

Re: Nowa miłość :) - '92 Buick Park Avenue

Post autor: zybel »

dlatego poszukać samej kości i przelutować
Buick REW 1995
Chevrolet Caprice 1991
GMC Vandura 1987
Chevrolet Transsport 2000


piotrekzet

Re: Nowa miłość :) - '92 Buick Park Avenue

Post autor: piotrekzet »

zybel pisze:dlatego poszukać samej kości i przelutować
Amen.
Na moje oko to są tam rezystory wysokoprądowe z drutu oporowego, dioda i tranzystor. Przypuszczam, że za równowartość 100 USD kupisz w PL wiadro tego towaru.

ODPOWIEDZ