Wiśnia
-
- Posty: 949
- Rejestracja: 16 sie 2013, 22:28
- Samochód: 1992 Mercury Grand Marquis
- Skąd: Ostrowiec Św.
Re: Wiśnia
Mulder, jak patrzę na take głupoty które wypisujesz to aż mi się chce zwymiotować Powiem Ci tak, tak kończy passaciarz, który nie umie kupić porządnego wozu, potem szlaja się z nim po wszelkich możliwych mechanikach wierząc w to, że są ''dobrzy'', potem płacze, że nikt nie umie tego naprawić a sam nie robi przy aucie nic...
Nie tak to wszystko powinno wyglądać. Jako niejedna osoba na tym forum mam już któregoś amcara z rzędu, używam go do jazdy na codzień i nigdy w życiu nic mi się nie popsuło... Mój ojciec, który zawsze był negatywnie nastawiony do tematu amcarów sam teraz mówi jak wracamy z jakiejś długiej trasy ''no i po raz kolejny niezawodna amerykańska myśl techniczna dowiozła nas do celu''. Twój Buick stał na sprzedaż dość długo, może nie bez przyczyny? Może tak jak mówi Michał, błyszczący lakier i pachnące wnętrze były swojego rodzaju zmyłką
Może sam też robisz z igły widły, GM'y lubią takie figle odstawiać... falowanie obrotów, gaśnięcie itp... To w większości wina kompa, który był żywcem wyjęty jeszcze z lat 80'tych i nie była to idealna konstrukcja... Mój kolega walczy już rok z falowaniem i gaśnięciem u siebie w Berettcie, gaśnięcie ogarnął, falowanie trochę też ale nadal nie jest tak jak być powinno a wymienił wszystko co się dało, począwszy na czujnikach typu TPS, kończąć na cewkach... Problem falowania prawdopodobnie tkwi w komputerze.
Miałeś Granda, jeśli nie chce Ci się samemu robić to od tego auta w kraju mamy na prawdę wielu ogarniętych ludzi, którzy bez problemu poradziliby sobie z usunięciem usterki... Parka też jeśli zaprowadziłbyś do przykładowo ASU to jestem przekonany, że zostałby naprawiony. Masz problem z podejściem do tematu, nie siedź i nie płacz jakie to amerykańskie złomy są straszne a Toyoty cudowne (bo każdy jeden samochód może się popsuć, Toyota też a ceny części do naprawy takiego wozu znacznie przewyższają części do tych strasznych amcarów) tylko weź się do roboty, jeśli nie czujesz się na siłach, poradź się o dobry warsztat od amcarów a nie u jakichś rutyniarzy z 30 letnim doświadczeniem co maluchy i duże fiaty młotkiem naprawiali i wtedy może ktoś Ci pomoże... innego wyjścia nie widzę.
Co do twoich problemów to przede wszystkim sprawdź jakie błędy pokazuje (Park to chyba jeszcze OBD I więc musisz zewrzeć piny w skrzynce bezpieczników) , wtedy będziesz wiedział w którym kierunku iść żeby rozwiązać temat... albo tak jak mówię, oddaj go do ludzi, którzy znają się na rzeczy .
Nie tak to wszystko powinno wyglądać. Jako niejedna osoba na tym forum mam już któregoś amcara z rzędu, używam go do jazdy na codzień i nigdy w życiu nic mi się nie popsuło... Mój ojciec, który zawsze był negatywnie nastawiony do tematu amcarów sam teraz mówi jak wracamy z jakiejś długiej trasy ''no i po raz kolejny niezawodna amerykańska myśl techniczna dowiozła nas do celu''. Twój Buick stał na sprzedaż dość długo, może nie bez przyczyny? Może tak jak mówi Michał, błyszczący lakier i pachnące wnętrze były swojego rodzaju zmyłką
Może sam też robisz z igły widły, GM'y lubią takie figle odstawiać... falowanie obrotów, gaśnięcie itp... To w większości wina kompa, który był żywcem wyjęty jeszcze z lat 80'tych i nie była to idealna konstrukcja... Mój kolega walczy już rok z falowaniem i gaśnięciem u siebie w Berettcie, gaśnięcie ogarnął, falowanie trochę też ale nadal nie jest tak jak być powinno a wymienił wszystko co się dało, począwszy na czujnikach typu TPS, kończąć na cewkach... Problem falowania prawdopodobnie tkwi w komputerze.
Miałeś Granda, jeśli nie chce Ci się samemu robić to od tego auta w kraju mamy na prawdę wielu ogarniętych ludzi, którzy bez problemu poradziliby sobie z usunięciem usterki... Parka też jeśli zaprowadziłbyś do przykładowo ASU to jestem przekonany, że zostałby naprawiony. Masz problem z podejściem do tematu, nie siedź i nie płacz jakie to amerykańskie złomy są straszne a Toyoty cudowne (bo każdy jeden samochód może się popsuć, Toyota też a ceny części do naprawy takiego wozu znacznie przewyższają części do tych strasznych amcarów) tylko weź się do roboty, jeśli nie czujesz się na siłach, poradź się o dobry warsztat od amcarów a nie u jakichś rutyniarzy z 30 letnim doświadczeniem co maluchy i duże fiaty młotkiem naprawiali i wtedy może ktoś Ci pomoże... innego wyjścia nie widzę.
Co do twoich problemów to przede wszystkim sprawdź jakie błędy pokazuje (Park to chyba jeszcze OBD I więc musisz zewrzeć piny w skrzynce bezpieczników) , wtedy będziesz wiedział w którym kierunku iść żeby rozwiązać temat... albo tak jak mówię, oddaj go do ludzi, którzy znają się na rzeczy .
1998 Jeep Grand Cherokee 5.2 Limited-EX
2000 Jeep Grand Cherokee 4.7 Limited-EX
2004 Ford Explorer Sport Trac 4.0 XLS-EX
2001 Dodge Durango 5.9 SLT PLus-EX
1995 Jeep Grand Cherokee 4.0 Limited-EX
2003 Chevrolet Avalanche 5.3 4x4-EX
2003 Chrysler 300M 3.5 H.O.-EX
2000 Jeep Grand Cherokee 4.0 Laredo-EX
1992 Buick Park Avenue 3.8-EX
1992 Jeep Cherokee 4.0 Limited-EX
1992 Mercury Grand Marquis
2000 Jeep Grand Cherokee 4.7 Limited-EX
2004 Ford Explorer Sport Trac 4.0 XLS-EX
2001 Dodge Durango 5.9 SLT PLus-EX
1995 Jeep Grand Cherokee 4.0 Limited-EX
2003 Chevrolet Avalanche 5.3 4x4-EX
2003 Chrysler 300M 3.5 H.O.-EX
2000 Jeep Grand Cherokee 4.0 Laredo-EX
1992 Buick Park Avenue 3.8-EX
1992 Jeep Cherokee 4.0 Limited-EX
1992 Mercury Grand Marquis
-
- Posty: 357
- Rejestracja: 27 lip 2015, 21:32
- Skąd:
Re: Wiśnia
Lucas możesz napisać coś więcej o tym ASU?
-
- Posty: 3056
- Rejestracja: 28 lip 2010, 19:04
- Samochód: brak amcara
- Skąd: Bierutów, dolnośląskie/opolskie
Re: Wiśnia
Jeśli mogę wyręczyć Łukasza to Ci odpiszę.
ASU to serwis amcarowy we Wrocławiu, na ul. Buczackiej.
Firma z dużym doświadczeniem.
We Wrocku jest też Winnicki Oldtimer Garage bodajże na ul. Obornickiej - ma bardzo dobre opinie, wykonuje bardzo grube naprawy oraz tematy eksploatacyjne.
Wysłane z Tapatalk
ASU to serwis amcarowy we Wrocławiu, na ul. Buczackiej.
Firma z dużym doświadczeniem.
We Wrocku jest też Winnicki Oldtimer Garage bodajże na ul. Obornickiej - ma bardzo dobre opinie, wykonuje bardzo grube naprawy oraz tematy eksploatacyjne.
Wysłane z Tapatalk
Były:
2015 Chrysler Town&Country 3.6 V6
1991 Chevrolet Caprice Classic 5.0 V8
2007 Chevrolet Express CargoVan 4.8 V8
1993 Cadillac Fleetwood 5.7 V8
2005 Chrysler Town&Country Limited 3.8 V6
1997 Chrysler Voyager LE 3.3 V6
1990 Chrysler Voyager LE 3.0V6
2000 Chevy Tahoe LT 5.3 V8 Vortec
1986 Mercury Grand Marquis 5.0 V8
1993 Chrysler Le Baron Cabrio 3.0 V6
1996 Chrysler Voyager LE 3.3 V6
1990 GMC Vandura 5.7 V8 Explorer
2000 Chevrolet Impala 3.4 V6
1998 Chevrolet Blazer LT 4.3 V6
1989 Plymouth Grand Voyager SE 3.0 V6
2000 Chrysler 300M 3.5 V6
1999 Chrysler Town&Country Limited 3.8 V6
1999 Chrysler Grand Voyager LX 3.3 V6
2015 Chrysler Town&Country 3.6 V6
1991 Chevrolet Caprice Classic 5.0 V8
2007 Chevrolet Express CargoVan 4.8 V8
1993 Cadillac Fleetwood 5.7 V8
2005 Chrysler Town&Country Limited 3.8 V6
1997 Chrysler Voyager LE 3.3 V6
1990 Chrysler Voyager LE 3.0V6
2000 Chevy Tahoe LT 5.3 V8 Vortec
1986 Mercury Grand Marquis 5.0 V8
1993 Chrysler Le Baron Cabrio 3.0 V6
1996 Chrysler Voyager LE 3.3 V6
1990 GMC Vandura 5.7 V8 Explorer
2000 Chevrolet Impala 3.4 V6
1998 Chevrolet Blazer LT 4.3 V6
1989 Plymouth Grand Voyager SE 3.0 V6
2000 Chrysler 300M 3.5 V6
1999 Chrysler Town&Country Limited 3.8 V6
1999 Chrysler Grand Voyager LX 3.3 V6
-
- Posty: 357
- Rejestracja: 27 lip 2015, 21:32
- Skąd:
Re: Wiśnia
Dzięki, jak dla mnie za daleko. Na szczęście teraz nie mam potrzeby korzystać, ale warto znać namiary na jakiś dobry warsztat, chociaż ten z racji odległości odpada.
-
- Posty: 949
- Rejestracja: 16 sie 2013, 22:28
- Samochód: 1992 Mercury Grand Marquis
- Skąd: Ostrowiec Św.
Re: Wiśnia
Charon, są też inne sprawdzone warsztaty, pod linkiem masz aktualizowaną na bieżąco bazę warsztatów godnych zaufania
https://www.facebook.com/USACARSPOLSKAUSLUGI/?fref=ts
https://www.facebook.com/USACARSPOLSKAUSLUGI/?fref=ts
1998 Jeep Grand Cherokee 5.2 Limited-EX
2000 Jeep Grand Cherokee 4.7 Limited-EX
2004 Ford Explorer Sport Trac 4.0 XLS-EX
2001 Dodge Durango 5.9 SLT PLus-EX
1995 Jeep Grand Cherokee 4.0 Limited-EX
2003 Chevrolet Avalanche 5.3 4x4-EX
2003 Chrysler 300M 3.5 H.O.-EX
2000 Jeep Grand Cherokee 4.0 Laredo-EX
1992 Buick Park Avenue 3.8-EX
1992 Jeep Cherokee 4.0 Limited-EX
1992 Mercury Grand Marquis
2000 Jeep Grand Cherokee 4.7 Limited-EX
2004 Ford Explorer Sport Trac 4.0 XLS-EX
2001 Dodge Durango 5.9 SLT PLus-EX
1995 Jeep Grand Cherokee 4.0 Limited-EX
2003 Chevrolet Avalanche 5.3 4x4-EX
2003 Chrysler 300M 3.5 H.O.-EX
2000 Jeep Grand Cherokee 4.0 Laredo-EX
1992 Buick Park Avenue 3.8-EX
1992 Jeep Cherokee 4.0 Limited-EX
1992 Mercury Grand Marquis
-
Topic author
Re: Wiśnia
Oj Lucas Lucas. Przegiąłeś. Napisałem esej cały w odpowiedzi na Twój pożałowania godny komentarz i osobiste wycieczki - nie tylko pod moim adresem. Skasowałem. Nie mam zamiaru wszczynać tu jakiś awantur. Pozdrawiam Cię za to serdecznie i po chrześcijańsku jakoś się nie czuję obrażony czy jak, ani nie uważam że jesteś w stanie obrazić mnie, lub moich znajomych mechaników...
A co do Buicka i do zainteresowanych - ten "jakiś rutyniarz" prawdopodobnie poradził sobie z problemem. Czekam na wieści
A co do Buicka i do zainteresowanych - ten "jakiś rutyniarz" prawdopodobnie poradził sobie z problemem. Czekam na wieści
-
- Posty: 1079
- Rejestracja: 09 lut 2015, 14:07
- Samochód: nope
- Skąd: Kiełczów k. Oleśnicy
Re: Wiśnia
Jeśli mogę moim skromnym doświadczeniem doradzić co do części pierdołowatych np. silniczki okien itp. - ostro atakuj allegro, jest zazwyczaj przynajmniej jeden na części i może coś trafisz.
Ja od początku poszukują niebieskiej rączki i k!@#$ jakoś wszystkie PA są we wszystkich kolorach, tylko ja mam niebieskie wnętrze którego nigdzie w częściach nie ma
A na szyby uważaj- lubią działać jak chcą- przynajmniej u mnie tak jest. Ostatnio po super współpracy odmówiła chęci do opuszczenia prawa przednia, poczekam jeszcze chwilę aż sama się naprawi, chociaż irytuje mnie to mega. Raz miała przestój tygodniowy i problem sam się rozwiązał
Mulder- siedzisz w Niemczech zgodnie z opisem, czy to nieaktualne i jesteś w Polsce ? Może przypadkiem mamy do siebie blisko ? Pooglądałbym innego Parka na żywo
Ja od początku poszukują niebieskiej rączki i k!@#$ jakoś wszystkie PA są we wszystkich kolorach, tylko ja mam niebieskie wnętrze którego nigdzie w częściach nie ma
A na szyby uważaj- lubią działać jak chcą- przynajmniej u mnie tak jest. Ostatnio po super współpracy odmówiła chęci do opuszczenia prawa przednia, poczekam jeszcze chwilę aż sama się naprawi, chociaż irytuje mnie to mega. Raz miała przestój tygodniowy i problem sam się rozwiązał
Mulder- siedzisz w Niemczech zgodnie z opisem, czy to nieaktualne i jesteś w Polsce ? Może przypadkiem mamy do siebie blisko ? Pooglądałbym innego Parka na żywo
był Chevrolet Caprice 1990 r. 5.0 V8
był Lincoln Mark VIII 1993 r. 4.6 V8
był Buick Park Avenue 1992 3.8 V6
był Lincoln Mark VIII 1993 r. 4.6 V8
był Buick Park Avenue 1992 3.8 V6
-
Topic author
Re: Wiśnia
Ale lepiej w tę stronę, niż odwrotnie! Mnie w jeepie opuściła się kiedyś do połowy, ale w górę już jej za ciężko było, iść już nie chciała, usiadła i stwierdziła że skoro ma kanapki, to sobie tak posiedzi A serio - po dwóch dniach samo się naprawiło,a le też do czasu.Pan Arek pisze: Ostatnio po super współpracy odmówiła chęci do opuszczenia prawa przednia
Ja szukałem modułu opuszczania szyb, który jest w drzwiach kierowcy i siłownika zamka centralnego. Problem w tym, ze ten moduł musi mieć konkretny numer, bo inaczej oznaczony współpracować z samochodem nie będzie. Do regeneracji będzie klima, bo chyba nawet kompresor nie załącza. Zdaje się, że koszt od 600-1000zł. No ale trudno. Maciek z Mark auto chwali się, że gaśnięcie naprawione - podobno było niełatwo, w co po lekturze amerykańskich forum jestem w stanie uwierzyć. Wiele osób dosłownie płacze tam nad Parkami, Regalami i le Sabrami - z bezsilności, zmęczenia i frustracji.
Arek, mieszkam całkiem blisko Ciebie, zapraszam razem z Buickiem! Na prv wyślę namiary. Mam w domu prawdziwego wilka - jeśli się nie boisz dzikich zwierząt:P
-
- Posty: 3289
- Rejestracja: 19 lut 2008, 15:03
- Samochód: 2008 Jeep Compass Sport 2,4L
- Skąd: Opole
- Kontakt:
Re: Wiśnia
Ale powinno być: HirschbergMulder pisze: Arek, mieszkam całkiem blisko Ciebie
Jest:
2008 Dodge Nitro 4.0 V6 R/T 4WD
Były:
1996 Ford Taurus GL 3.0 V6
1995 Dodge Stratus SE 2.0 R4
2000 Chrysler PT Cruiser Touring Edition 2.0 R4
1995 Mercury Grand Marquis LS 4.6 V8
2006 Jeep Grand Cherokee Limited WK Series 4.7 V8
2004 Ford Taurus SES 3.0 V6
2008 Jeep Compass Sport 2,4L
2008 Dodge Nitro 4.0 V6 R/T 4WD
Były:
1996 Ford Taurus GL 3.0 V6
1995 Dodge Stratus SE 2.0 R4
2000 Chrysler PT Cruiser Touring Edition 2.0 R4
1995 Mercury Grand Marquis LS 4.6 V8
2006 Jeep Grand Cherokee Limited WK Series 4.7 V8
2004 Ford Taurus SES 3.0 V6
2008 Jeep Compass Sport 2,4L
-
- Posty: 46
- Rejestracja: 15 sie 2015, 20:35
- Samochód: Chevrolet Silverado 2500HD
- Skąd: Łódź
- Kontakt:
Re: Wiśnia
A było brać Lincolna, nie sprawia problemów
Chevrolet Silverado 2500 HD - 2004
Mercedes-Benz S500 - 1998
Mercedes-Benz 500SL - 1992
Toyota Supra MK III 3,0t, hardtop 1987
Toyota Supra MK III 3,0t, targa 1991
Ducati Multistrada 1200S - 2017
VW Multivan 2,0 BiTDI, 2015
Mercedes-Benz S500 - 1998
Mercedes-Benz 500SL - 1992
Toyota Supra MK III 3,0t, hardtop 1987
Toyota Supra MK III 3,0t, targa 1991
Ducati Multistrada 1200S - 2017
VW Multivan 2,0 BiTDI, 2015
-
Topic author
Re: Wiśnia
No sam nie chciałeś:P
Choć problemy zaczęłyby się zimą. RWD plus pagórki...plus brak ESP..
Choć problemy zaczęłyby się zimą. RWD plus pagórki...plus brak ESP..
-
- Posty: 46
- Rejestracja: 15 sie 2015, 20:35
- Samochód: Chevrolet Silverado 2500HD
- Skąd: Łódź
- Kontakt:
Re: Wiśnia
Chciałem tylko Ty nie chciałeś zapłacićMulder pisze:No sam nie chciałeś:P
Choć problemy zaczęłyby się zimą. RWD plus pagórki...plus brak ESP..
Zimą RWD jeździ się bardzo dobrze tylko trzeba umieć
ESP to system dla ułomnych
Chevrolet Silverado 2500 HD - 2004
Mercedes-Benz S500 - 1998
Mercedes-Benz 500SL - 1992
Toyota Supra MK III 3,0t, hardtop 1987
Toyota Supra MK III 3,0t, targa 1991
Ducati Multistrada 1200S - 2017
VW Multivan 2,0 BiTDI, 2015
Mercedes-Benz S500 - 1998
Mercedes-Benz 500SL - 1992
Toyota Supra MK III 3,0t, hardtop 1987
Toyota Supra MK III 3,0t, targa 1991
Ducati Multistrada 1200S - 2017
VW Multivan 2,0 BiTDI, 2015