Cadillac Sedan deVille 1959
-
Topic author
Re: Cadillac Sedan deVille 1959
dwa samochody forumowiczów w tym samym wydaniu
-
- Posty: 81
- Rejestracja: 28 sie 2012, 20:09
- Samochód: Mercedes W 124 E, Chrysler Voyager 3.3 LE
- Skąd: Legionowo
Re: Cadillac Sedan deVille 1959
No to lecę do kiosku, kurcze jak te tygodnie od wydania do wydania się dłużą...
-
Topic author
Re: Cadillac Sedan deVille 1959
też zanabyłem i też przesłał Driver
ale tam naściemniałem oczywiście cała prawda
kurde, dałem tam adres e-mail, ktoś się odezwał i dzieki temu poznałem super ludzi pozdrawiam ich
ale tam naściemniałem oczywiście cała prawda
kurde, dałem tam adres e-mail, ktoś się odezwał i dzieki temu poznałem super ludzi pozdrawiam ich
-
Topic author
Re: Cadillac Sedan deVille 1959
ok,
pewnie część widziała na zlocie, część siłą rzeczy nie,
nowe tablice i mamy upragniony daszek
wykonany z jednego ,,kawałka,, blachy, zawinięte na rogach i wewnątrz dany drut dla większej sztywności
przykręcany do dorobionych mocowań z nierdzewki, po środku do szyby na stopkę i przyssawka
całość wytrawiona, dodatkowo zabezpieczone masą uszczelniającą i lakier zgodny z nr jak dach
zaszły też zmiany pod maską, kiedyś napiszę i dam foty
mimo że były nowe amory tył zastąpiono innymi nowymi, super się prowadzi, tył ni cholery już nie pływa
pewnie część widziała na zlocie, część siłą rzeczy nie,
nowe tablice i mamy upragniony daszek
wykonany z jednego ,,kawałka,, blachy, zawinięte na rogach i wewnątrz dany drut dla większej sztywności
przykręcany do dorobionych mocowań z nierdzewki, po środku do szyby na stopkę i przyssawka
całość wytrawiona, dodatkowo zabezpieczone masą uszczelniającą i lakier zgodny z nr jak dach
zaszły też zmiany pod maską, kiedyś napiszę i dam foty
mimo że były nowe amory tył zastąpiono innymi nowymi, super się prowadzi, tył ni cholery już nie pływa
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Sheriff
- Posty: 12244
- Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
- Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
- Skąd:
- Kontakt:
Re: Cadillac Sedan deVille 1959
Daszek wygląda kozacko, dodaje mu (Cadiemu) jeszcze więcej uroku
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
-
Topic author
Re: Cadillac Sedan deVille 1959
skoro tak twierdzisz
od zawsze taki łaził po głowie
od zawsze taki łaził po głowie
-
- Posty: 1423
- Rejestracja: 10 paź 2010, 19:43
- Samochód: Obecnie Volvo 850 :D
- Skąd: Kanie
Re: Cadillac Sedan deVille 1959
No fajny naprawdę - i pasuje do daszka nad lewym dolnym lusterkiem
Sprzedane:
'99 Cadillac Seville SLS (L37 swap)
'98 Oldsmobile Aurora Autobahn
'93 Pontiac Trans Sport SE 3.8
'99 Cadillac Seville SLS (L37 swap)
'98 Oldsmobile Aurora Autobahn
'93 Pontiac Trans Sport SE 3.8
-
- Posty: 2057
- Rejestracja: 18 maja 2010, 15:29
- Samochód: 1996 Lincoln Town Car 4.6 V8 spełnione marzenie :)
- Skąd: Kalisz
Re: Cadillac Sedan deVille 1959
Wygląda kozacko. Bardzo dobry pomysł miałeś z tym daszkiem.
Obecnie:
2005 Cadillac SRX 3.6 V6
2003 Lincoln Town Car "L" 4.6 V8
2007 Chrysler 300C 5.7 V8 HEMI
1996 Lincoln Town Car 4.6 V8
1976 Lincoln Continental Mark IV 7.5 V8
Ex:
1991 Lincoln Town Car 5.0 V8
1993 Chevrolet G20 5.7 V8
1999 Chrysler Town & Country 3.8 V6
2000 Chrysler Sebring Conv. 2.5 V6
1997 Jeep Grand Cherokee 5.2 V8
1998 Chrysler Concorde 3.2 V6
1995 Chevrolet C1500 Pickup 4.3 V6
1998 Chrysler LHS 3.5 V6
1991 Chevrolet Caprice Classic 5.0 V8
1998 Lincoln Town Car 4.6 V8
2005 Chrysler Town&Country 3.8 V6
2005 Chrysler Sebring Conv. 2.4 R4
1999 Chrysler LHS 3.5 V6
2005 Chrysler Town&Country 3.8 V6
1992 Mercury Grand Marquis 4.6 V8
2001 Lincoln Town Car 4.6 V8
2002 Chevrolet Avalanche Z71 5.3 V8
2005 Chrysler 300C 3.5 V6
2001 Chrysler Town&Country 3.8 V6
2001 Chrysler LHS 3.5 V6
2002 Chrysler Grand Voyager 3.3 V6
2005 Cadillac SRX 3.6 V6
1999 Lincoln Town Car 4.6 V8
2003 Lincoln Town Car 4.6 V8
2005 Ford Crown Victoria 4.6 V8 - P71
2005 Cadillac SRX 3.6 V6
2003 Lincoln Town Car "L" 4.6 V8
2007 Chrysler 300C 5.7 V8 HEMI
1996 Lincoln Town Car 4.6 V8
1976 Lincoln Continental Mark IV 7.5 V8
Ex:
1991 Lincoln Town Car 5.0 V8
1993 Chevrolet G20 5.7 V8
1999 Chrysler Town & Country 3.8 V6
2000 Chrysler Sebring Conv. 2.5 V6
1997 Jeep Grand Cherokee 5.2 V8
1998 Chrysler Concorde 3.2 V6
1995 Chevrolet C1500 Pickup 4.3 V6
1998 Chrysler LHS 3.5 V6
1991 Chevrolet Caprice Classic 5.0 V8
1998 Lincoln Town Car 4.6 V8
2005 Chrysler Town&Country 3.8 V6
2005 Chrysler Sebring Conv. 2.4 R4
1999 Chrysler LHS 3.5 V6
2005 Chrysler Town&Country 3.8 V6
1992 Mercury Grand Marquis 4.6 V8
2001 Lincoln Town Car 4.6 V8
2002 Chevrolet Avalanche Z71 5.3 V8
2005 Chrysler 300C 3.5 V6
2001 Chrysler Town&Country 3.8 V6
2001 Chrysler LHS 3.5 V6
2002 Chrysler Grand Voyager 3.3 V6
2005 Cadillac SRX 3.6 V6
1999 Lincoln Town Car 4.6 V8
2003 Lincoln Town Car 4.6 V8
2005 Ford Crown Victoria 4.6 V8 - P71
-
- Sheriff
- Posty: 12244
- Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
- Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
- Skąd:
- Kontakt:
Re: Cadillac Sedan deVille 1959
Apropo, jechałem Jacka Caddim na ostatnim zlocie. W sumie nie jest taki nawet wielki, idzie go ogarnąć. Wspomaganie i dużą filigranową kierownicę ma genialne, manewry to pestka, Siedzi się super, silnik pięknie mruczy. Jedynym mankamentem są te malutkie okrągłe lusterka, po prostu prawie nic w nich nie widać
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
-
- Posty: 3289
- Rejestracja: 19 lut 2008, 15:03
- Samochód: 2008 Jeep Compass Sport 2,4L
- Skąd: Opole
- Kontakt:
Re: Cadillac Sedan deVille 1959
to jaka ta kierownica w końcu jest?...RadAg! pisze:Wspomaganie i dużą filigranową kierownicę ma genialne
Jest:
2008 Dodge Nitro 4.0 V6 R/T 4WD
Były:
1996 Ford Taurus GL 3.0 V6
1995 Dodge Stratus SE 2.0 R4
2000 Chrysler PT Cruiser Touring Edition 2.0 R4
1995 Mercury Grand Marquis LS 4.6 V8
2006 Jeep Grand Cherokee Limited WK Series 4.7 V8
2004 Ford Taurus SES 3.0 V6
2008 Jeep Compass Sport 2,4L
2008 Dodge Nitro 4.0 V6 R/T 4WD
Były:
1996 Ford Taurus GL 3.0 V6
1995 Dodge Stratus SE 2.0 R4
2000 Chrysler PT Cruiser Touring Edition 2.0 R4
1995 Mercury Grand Marquis LS 4.6 V8
2006 Jeep Grand Cherokee Limited WK Series 4.7 V8
2004 Ford Taurus SES 3.0 V6
2008 Jeep Compass Sport 2,4L
-
- Sheriff
- Posty: 12244
- Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
- Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
- Skąd:
- Kontakt:
Re: Cadillac Sedan deVille 1959
Filigranową w sensie "delikatną" i lekką konstrukcję
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
-
Topic author
Re: Cadillac Sedan deVille 1959
fakt, w tych lusterkach kiepsko widać, ale dla mnie ważne by je było widać
mi tam Radek po drogach Tomaszowa twoim się lepiej jeździło
mi tam Radek po drogach Tomaszowa twoim się lepiej jeździło
-
Topic author
Re: Cadillac Sedan deVille 1959
pompa paliwa, przeróbka z mechanicznej na elektryczną, nie wiem czy to złudzenie ale na trasie lepiej sobie poczyna, dziś objechałem na odcinku 30 km wszystkie tiry i aż 3 osobówki w tym jedna z przyczepką
nie obyło się bez problemów, tzn zalania gaźnika ale trochę zdławiona do 0,2 i jeździ, gaźnik trzyma, nie brakuje, nie przelewa
chmmmm, w sumie zrobiłem 30 km, działa, jedno to jakby na ostrym przechyle/rondo/ lekko się zadławił
przetestuję go w niedzielę
z rozmowy z innymi posiadaczami klasyków z gaźnikiem wynika że większość z nich ma zastąpioną mechaniczną na elektr. i śmigają bez problemów
moja mechaniczna działa ale w niedalekiej przyszłości była by do wymiany, kupie by mieć na półce jak elektr. by się w cadi nie sprawdziła
nie obyło się bez problemów, tzn zalania gaźnika ale trochę zdławiona do 0,2 i jeździ, gaźnik trzyma, nie brakuje, nie przelewa
chmmmm, w sumie zrobiłem 30 km, działa, jedno to jakby na ostrym przechyle/rondo/ lekko się zadławił
przetestuję go w niedzielę
z rozmowy z innymi posiadaczami klasyków z gaźnikiem wynika że większość z nich ma zastąpioną mechaniczną na elektr. i śmigają bez problemów
moja mechaniczna działa ale w niedalekiej przyszłości była by do wymiany, kupie by mieć na półce jak elektr. by się w cadi nie sprawdziła
-
Topic author
Re: Cadillac Sedan deVille 1959
Ten daszek niby nic wielkiego, ale wygląda bombowo!
O żesz czlowieku, ale masz furę....
O żesz czlowieku, ale masz furę....
-
Topic author
Re: Cadillac Sedan deVille 1959
no wiem, ale wydatków i zabawy z nią też mam
Ok, z pompa lektr. zdecydowanie lepiej i żwawiej przyspiesza. Nie wiem czy dobrze robię ale mnie poniosło i wg nawigacji gnałem miejscami 130 km/h, jedzie jak po sznurku na swoje 54 lata. Musiałem docisnąć z ciekawości. Nie ile pójdzie bo czułem ze jeszcze mógł ale z ciekawości jak zachowuje się przy większych prędkościach. Przy tej on normalnie, ja na wstrzymanym wdechu. Zdecydowanie lepiej oboje czujemy się przy prędkości przelotowej 70-90 km/h, wtedy mogę oddychać bezstresowo
Ok, z pompa lektr. zdecydowanie lepiej i żwawiej przyspiesza. Nie wiem czy dobrze robię ale mnie poniosło i wg nawigacji gnałem miejscami 130 km/h, jedzie jak po sznurku na swoje 54 lata. Musiałem docisnąć z ciekawości. Nie ile pójdzie bo czułem ze jeszcze mógł ale z ciekawości jak zachowuje się przy większych prędkościach. Przy tej on normalnie, ja na wstrzymanym wdechu. Zdecydowanie lepiej oboje czujemy się przy prędkości przelotowej 70-90 km/h, wtedy mogę oddychać bezstresowo