Cadillac Sedan deVille 1959

Cadillac
ODPOWIEDZ

Topic author
kecaj73

Re: Cadillac Sedan deVille 1959

Post autor: kecaj73 »

RadAg! pisze:Musze przyznac, bardzo fachowo przyklejone przewody na tasme maskujaca :D
A tak powaznie, gdzie Jacku kupiles taki fajny filc i ile to kosztuje?
ta, poczekaj...taśmy zdejmuję i posłużą do malowania pokoju ;D
filc koszt ok 24zł 1x2m :) plus wysyłka
widziałem też na allegro
klej tapic. 0,7 16zł
też producent innych mat wygłuszających, wyciszających /dobre ceny i mater.-polecam/http://matoplast.pl/

Awatar użytkownika

RadAg!
Sheriff
Posty: 12244
Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
Skąd:
Kontakt:

Re: Cadillac Sedan deVille 1959

Post autor: RadAg! »

W sumie niedrogo :) A po co klej? Kleiles to bezposrednio na blache?
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<


Topic author
kecaj73

Re: Cadillac Sedan deVille 1959

Post autor: kecaj73 »

RadAg! pisze:W sumie niedrogo :) A po co klej? Kleiles to bezposrednio na blache?
samoprzylepne taśmy i klej miejscami do tych mat na blasze, nie zejdzie łatwo

Awatar użytkownika

RadAg!
Sheriff
Posty: 12244
Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
Skąd:
Kontakt:

Re: Cadillac Sedan deVille 1959

Post autor: RadAg! »

A to trzeba lepic? Wyobrazalem to sobie raczej jako taki latwo usuwalny element aby mozna bylo dojsc do golej blachy latwo i szybko. U mnie w aucie wiekszosc tych filcy po prostu lezy bezposrednio na stali ale nie sa klejone...
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<


Topic author
kecaj73

Re: Cadillac Sedan deVille 1959

Post autor: kecaj73 »

RadAg! pisze:A to trzeba lepic? Wyobrazalem to sobie raczej jako taki latwo usuwalny element aby mozna bylo dojsc do golej blachy latwo i szybko. U mnie w aucie wiekszosc tych filcy po prostu lezy bezposrednio na stali ale nie sa klejone...
Tego będzie się trzymała wykładzina więc ma nie latać ;)


Topic author
kecaj73

Re: Cadillac Sedan deVille 1959

Post autor: kecaj73 »

OK, dalszy dzień zmagań
W miejscach oznaczonych X wygłuszenie będzie dodatkowo ,,obute,, gumą i będzie to el wyjmowany niezależnie od pozostałej tapicerki dywanowej.
,,Wojna,, też z dachem - maty bitumiczne/nakleiłem w zeszłym roku/. Dziś sprawdzałem i wszystko sie ładnie trzyma :) Dodatkowo pójdzie na cały dach guma z butylu. Drzwi zostawiam jak są, ew. pójdzie tam pod tapicerkę guma butyl ale taki do max gr 2-3 mm.
Na ostatniej fotce materiał wierzchni tapicerki podłogi. Było jasno beżowo a będzie ciemno brąz :)
Mniam, kolor b.fajnie się prezentuje czego nie oddaje zdjęcie ;)
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek


BOB
Posty: 630
Rejestracja: 11 gru 2010, 10:42
Skąd:

Re: Cadillac Sedan deVille 1959

Post autor: BOB »

Dobrze wygląda to wygłuszenie! Zrób zblizenie dywanu, tak aby było widać fakturę. To dywan typowo samochodowy czy jakaś zwykła wykładzina? Też będę potrzebował ciemnobrązowy, ale jeszcze nie szukałem. Kupiony w PL?
MOPAR - My Old Plymouth Always Runs

Awatar użytkownika

RadAg!
Sheriff
Posty: 12244
Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
Skąd:
Kontakt:

Re: Cadillac Sedan deVille 1959

Post autor: RadAg! »

Swietna robota Jacek. Zazdroszcze :)
Bedziesz Caddim na zlocie?
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<


Topic author
kecaj73

Re: Cadillac Sedan deVille 1959

Post autor: kecaj73 »

Dzięki za miłe słowo,
Jutro zrobię zdjęcie z bliska tej wykładziny.
Kupione wczoraj w Bydgoszczy ,,przez telefon,, a dziś już u mnie :) Bardzo rzeczowi i słowni ludzie.
Jest to włóknina filcowa stosowana min na podłogi w samochodach / np mam taką samą w Bravo :D / i stosowana np na tylne półki, itp. Sprawdzałem, jest wytrzymała i elastyczna :) . Są też dostępne na podbudowie gumowej.
Na te wygłuszenie nanoszę pistoletem odpowiedni klej i naciągam. Można pomagać sobie w kształtowaniu za pomocą pary. Dziś kawałek pojechałem /nie samochód/ dla rozeznania jak robić i powiem jest spoko. Elastyczna i fajnie się układa a co istotne pozostaje wszystko OK/klej nie przesiąka i nie robi skorupy/.
Kupiłem 15 m2, 2x klej 0,7l. Koszt 250,- Wyciszenie /filc i guma butylowa/ 400,- Maty bitumiczne nie pamiętam już ile było zł...
Gotowa wykładzina w stanach ok 300 dol a i tak nie jest ,,wymiarowa,, i trzeba się bawić.


Topic author
kecaj73

Re: Cadillac Sedan deVille 1959

Post autor: kecaj73 »

BOB pisze: Zrób zblizenie dywanu, tak aby było widać fakturę.
ok, obiecane fotki
po obu str taka sama faktura
na 2uch ostatnich po rozciągnięciu
Obrazek
Obrazek
Obrazek


BOB
Posty: 630
Rejestracja: 11 gru 2010, 10:42
Skąd:

Re: Cadillac Sedan deVille 1959

Post autor: BOB »

Dzieki za foto, ale chyba czegoś innego będę szukal
MOPAR - My Old Plymouth Always Runs


Topic author
kecaj73

Re: Cadillac Sedan deVille 1959

Post autor: kecaj73 »

cd prac
bite 3 gdz i zrobiony tylko pp
układam z jednego kawałka
do prac posłużyło narzędzie pracy małżonki, tzn żelazko
pierwsza fot pokazuje poprzednią wykładzinę
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek


BOB
Posty: 630
Rejestracja: 11 gru 2010, 10:42
Skąd:

Re: Cadillac Sedan deVille 1959

Post autor: BOB »

Bardzo ładnie się uklada, zastanawiam się tylko, czy położenie na wierzchu wykładziny wygluszenia pod nogami jest dobrym pomysłem
MOPAR - My Old Plymouth Always Runs

Awatar użytkownika

RadAg!
Sheriff
Posty: 12244
Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
Skąd:
Kontakt:

Re: Cadillac Sedan deVille 1959

Post autor: RadAg! »

Wyglada bardzo obiecujaco ale BOB moze miec racje z tym filcem. To dosc miekki material, bedzie sie ubijal od nog i pojawia sie szybko jakies nierownosci, no i uczucie troche dziwne moze byc, jakby trzymanie nog na gabce? No i ta wilgoc. Czy ta wykladzina jest przepuszczalna dla wody?
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<


BOB
Posty: 630
Rejestracja: 11 gru 2010, 10:42
Skąd:

Re: Cadillac Sedan deVille 1959

Post autor: BOB »

Ja akurat miałem na mysli te dodatkowe kawałki pod nogami. Problem wilgoci zależy w znacznym stopniu od sposobu uzytkowania auta. Parkowanie w suchym garazu, nie używanie wozu zimą, kiedy dostaje się najwięcej wilgoci do wnętrza, powinno zapobiegac zawilgoceniu. Jednak mimo wszystko filc (jeśli to filc) jest bardzo higroskopijny.

Jacek, z kim kontaktowałeś się w Normcarze? Wysłałem maila kilka dni temu i nie mam odpowiedzi
MOPAR - My Old Plymouth Always Runs

ODPOWIEDZ