'99 Cadillac Seville SLS

Cadillac
Awatar użytkownika

Topic author
71Corvette454
Posty: 1423
Rejestracja: 10 paź 2010, 19:43
Samochód: Obecnie Volvo 850 :D
Skąd: Kanie

Re: '99 Cadillac Seville SLS

Post autor: 71Corvette454 »

Dzięki Radek :)
Wiem już co to jest ten switch i gdzie on jest (ale przetłumaczyć na polski nadal nie umiem :P). Niestety od góry totalnie nie można się do niego dostać, bo on jest przy samym filtrze oleju, więc będę musiał się udać do kogoś z kanałem i od spodu go obejrzeć.

Z tą skrzynią to na pewno to, jak będę miał ciut więcej czasu, to zerknę tam.

A dzisiaj znów musiałem trochę zdjęć zrobić, żeby avatara stworzyć - nie jest jakiś mega narazie, ale przy okazji sprawdziłem jak tam odpalanie. Wczoraj bolid cały czas stał, dzisiaj dopiero teraz go odpaliłem i wszystko w idealnym porządku - no to super :cool:

Tu filmik króciuteńki:

Tu schemat z FSM (którego swoją drogą chyba sobie kupię) na temat switcha:
Oil Pressure Switch.gif
A tu zdjęcia:
DSC00002.JPG
DSC00003.JPG
DSC00004.JPG
DSC00005.JPG
DSC00006.JPG
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Sprzedane:
'99 Cadillac Seville SLS (L37 swap)
'98 Oldsmobile Aurora Autobahn
'93 Pontiac Trans Sport SE 3.8

Awatar użytkownika

RadAg!
Sheriff
Posty: 12244
Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
Skąd:
Kontakt:

Re: '99 Cadillac Seville SLS

Post autor: RadAg! »

Ales w plener daleko pojechal :D
Fajne te zegary, zawsze tak robia po odpaleniu?
Kanal nie potrzebny, wczolgaj sie pod auto z latarka i tyle ;)
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<

Awatar użytkownika

Topic author
71Corvette454
Posty: 1423
Rejestracja: 10 paź 2010, 19:43
Samochód: Obecnie Volvo 850 :D
Skąd: Kanie

Re: '99 Cadillac Seville SLS

Post autor: 71Corvette454 »

No chciałem, żeby było takie samo zdjęcie jak z Aurorą, a tamto zrobiłem 9.07.2008, czyli ponad rok przed zrobieniem prawka, więc pole do popisu miałem wtedy niewielkie :D Dla porównania daję zdjęcie Aurory, które zresztą ciągle mam we wszystkich avatarach oprócz tutaj:
DSC01542.JPG
Zegary zawsze, też mi się to spodobało :)
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Sprzedane:
'99 Cadillac Seville SLS (L37 swap)
'98 Oldsmobile Aurora Autobahn
'93 Pontiac Trans Sport SE 3.8

Awatar użytkownika

RadAg!
Sheriff
Posty: 12244
Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
Skąd:
Kontakt:

Re: '99 Cadillac Seville SLS

Post autor: RadAg! »

Czyli mozna powiedziec ze po kazdym odpaleniu "zamykasz licznik" :D
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<


Sibi
Posty: 203
Rejestracja: 08 maja 2011, 22:03
Skąd:

Re: '99 Cadillac Seville SLS

Post autor: Sibi »

Nie wiem czy zachowanie tych zegarów jest normalne w niektórych autach to oznacza reset, co związane jest ze słabym napięciem lub słabym przejściem np. masa


MichaŁ
Posty: 3056
Rejestracja: 28 lip 2010, 19:04
Samochód: brak amcara
Skąd: Bierutów, dolnośląskie/opolskie

Re: '99 Cadillac Seville SLS

Post autor: MichaŁ »

Ale w wielu autach to po prostu tzw. check po przekręceniu zapłonu czy odpaleniu.
I w Cadziaku to moim zdaniem normalne, a na poparcie tej tezy:
(od 0:50)

(od 1:15)
Były:
2015 Chrysler Town&Country 3.6 V6
1991 Chevrolet Caprice Classic 5.0 V8
2007 Chevrolet Express CargoVan 4.8 V8
1993 Cadillac Fleetwood 5.7 V8
2005 Chrysler Town&Country Limited 3.8 V6
1997 Chrysler Voyager LE 3.3 V6
1990 Chrysler Voyager LE 3.0V6
2000 Chevy Tahoe LT 5.3 V8 Vortec
1986 Mercury Grand Marquis 5.0 V8
1993 Chrysler Le Baron Cabrio 3.0 V6
1996 Chrysler Voyager LE 3.3 V6
1990 GMC Vandura 5.7 V8 Explorer
2000 Chevrolet Impala 3.4 V6
1998 Chevrolet Blazer LT 4.3 V6
1989 Plymouth Grand Voyager SE 3.0 V6
2000 Chrysler 300M 3.5 V6
1999 Chrysler Town&Country Limited 3.8 V6
1999 Chrysler Grand Voyager LX 3.3 V6


Sibi
Posty: 203
Rejestracja: 08 maja 2011, 22:03
Skąd:

Re: '99 Cadillac Seville SLS

Post autor: Sibi »

MichaŁ pisze:Ale w wielu autach to po prostu tzw. check po przekręceniu zapłonu czy odpaleniu.
I w Cadziaku to moim zdaniem normalne, a na poparcie tej tezy:
(od 0:50)

(od 1:15)
No to rozwiałeś moje wątpliwości :cool:

Awatar użytkownika

Topic author
71Corvette454
Posty: 1423
Rejestracja: 10 paź 2010, 19:43
Samochód: Obecnie Volvo 850 :D
Skąd: Kanie

Re: '99 Cadillac Seville SLS

Post autor: 71Corvette454 »

W TG też kiedyś pokazywali jakiś mocny bolid, co tak miał, nie pamiętam tylko co to było. Jakiś Spyker czy coś. Dlatego to mi się tak spodobało, bo pamiętałem, że gdzieś to już widziałem :)
Sprzedane:
'99 Cadillac Seville SLS (L37 swap)
'98 Oldsmobile Aurora Autobahn
'93 Pontiac Trans Sport SE 3.8

Awatar użytkownika

ARON
Posty: 129
Rejestracja: 22 sty 2012, 12:49
Samochód: I've got a HEMI
Skąd:

Re: '99 Cadillac Seville SLS

Post autor: ARON »

"Czym jeździsz? Cadillakiem..." - czy to nie brzmi dumnie? :D
Zawsze podobał mi się ten STS (albo odmiana Eldorado) - za swoje ponadczasowe linie oraz V8 i nawet chciałem takiego kiedyś nabyć (koniecznie czarny miał być, najlepiej z ciemnym wnętrzem), ale "odstraszył" mnie FWD. Ponadto 4 prawdziwe rury wydechu w serii - kto to jeszcze dziś daje w takich autach? :) Polecam w związku z tym film "Dorwać Cartera" (1992) - tam jest ten model przez Stallone nadużywany...
Sibi pisze:Nie wiem czy zachowanie tych zegarów jest normalne w niektórych autach to oznacza reset, co związane jest ze słabym napięciem lub słabym przejściem np. masa
Normalka - szczególnie w wielu mocno sportowych. Z napięciem/masą to by raczej lekko drgnęły np. podczas otwierania, czy zamykania drzwi itp.
Poszukuję właścicieli aut amerykańskich z Zielonej Góry (lubuskie) oraz bliższych lub dalszych okolic - us.cars.zgora@gmail.com

Wyłącz światła - włącz myślenie www.DADRL.pl
Born to Ride, Ride to Live

Awatar użytkownika

Topic author
71Corvette454
Posty: 1423
Rejestracja: 10 paź 2010, 19:43
Samochód: Obecnie Volvo 850 :D
Skąd: Kanie

Re: '99 Cadillac Seville SLS

Post autor: 71Corvette454 »

ARON pisze:"Czym jeździsz? Cadillakiem..." - czy to nie brzmi dumnie? :D
A jakże :) Jest jeszcze drugi sposób:
"Czym jeździsz? SLSem" ;D Wtedy wszyscy odpalają to:
ObrazekA z filmów, to pamiętam, że był jeszcze w "Tunelu". Nawet trochę wydechu dali :)
O "Dorwać Cartera" wcześniej nie słyszałem, ale z tego, co znalazłem, to chyba z 2000 jest. Tam w każdym razie jakiś megamocny zawodnik driftował STSem :cool:
Sprzedane:
'99 Cadillac Seville SLS (L37 swap)
'98 Oldsmobile Aurora Autobahn
'93 Pontiac Trans Sport SE 3.8

Awatar użytkownika

hodik
Posty: 666
Rejestracja: 16 cze 2010, 18:38
Samochód: Oldsmobile Cutlass 79'
Skąd: WrocLove ( Tel: 661-219-855 )

Re: '99 Cadillac Seville SLS

Post autor: hodik »

Łukasz a jak w SLS'ie jest z mocną i przyśpieszeniem ? - Bo niby FWD ale trochę mocy ma :D - Jedzie to trochę ?:>
Oldsmobile Cutlass Calais 5.0 V8 79'

Awatar użytkownika

Topic author
71Corvette454
Posty: 1423
Rejestracja: 10 paź 2010, 19:43
Samochód: Obecnie Volvo 850 :D
Skąd: Kanie

Re: '99 Cadillac Seville SLS

Post autor: 71Corvette454 »

Jedzie jak dziki hehe :D Jeszcze wyjaśnię, bo nie wiem czy to pisałem, że SLS to jest ta słabsza wersja (275 KM zamiast 305 w STSie, ale 407 Nm zamiast 400 :P). Jak gadałem z poprzednim właścicielem, to mówił, że "jeszcze przy 60 pali gumę". No to myślałem tak jasne, przy 60... :roll: No ale raz mnie podkusiło i akurat skręcałem w prawo jak w miarę blisko ktoś jechał z lewej, no to przycisnąłem jeszcze zanim porządnie wyprostowałem kierownicę i autentycznie najpierw nieco zapiszczał, a potem chyba ciągle delikatnie musiał jeszcze buksować, bo dokładnie przy 60 znów porządniej zerwał przyczepność. Dalej nie jechałem, bo korek był z przodu.
Ale to dzięki tym skręconym kołom, bo potem zrobiłem podobną akcję na wprost tylko ze startu nieco lotnego (ok 20 km/h), ale po mokrym i się trzymał.

A w ogóle, to jak go za pierwszym razem z Tatą oglądaliśmy to on prowadził i stwierdził, że coś on nie idzie i że Aurora była szybsza. Potem już po kupnie jechałem sobie tak z 70-80 za jakimś Mercedesem, było dużo miejsca, to myślę wyprzedzę. No to jadę i też jakoś mi się wydało, że on nie przyspiesza jak trzeba, ale wtedy spojrzałem na prędkościomierz i zobaczyłem, że to już 150... Nie no ogólnie śmiga super i w ogóle w nim nie czuć prędkości - jeszcze mniej niż w Aurorze, bo one (podobno nie tylko nasza, tylko ogólnie Aurory) mają taką przypadłość, że przy 120 drży im kierownica (powyżej już nie), więc jak przekraczasz te 120, to wiesz, że to zrobiłeś, a tutaj nie bardzo.

Nie będę mówił ile najszybciej nim jechałem, bo to chyba nie było za mądre, mimo że prowadził się pewnie i że to było na autostradzie (bo właśnie koło mnie otworzyli kawałek :viva: ). Jak rozmawiałem z panem Mirkiem, czyli jeszcze poprzednim właścicielem, to mówił, że jechał nim 300 - no nie wiem, w to, to chyba jednak nadal nie wierzę, ale nie planuję sprawdzać, bo to nie do tego samochód, a przede wszystkim, to właśnie się zreflektowałem na tej autostradzie - jakby coś wtedy siadło, albo jakby mi ktoś wyjechał albo nie wiem, to nie mam pojęcia czy przy tej prędkości bym np z poślizgu nim wyszedł i prawdę mówiąc nie sądzę, bo dotychczas najgroźniejszy poślizg jaki opanowałem był przy ok 60 i to na śniegu. Jeśli kiedyś się wybiorę na jakiś tor (nie Caddym oczywiście :P ) i nauczę driftować powyżej 100 km/h, to może zobaczę ile pociągnie, ale na razie nie planuję ;)

We wtorek wziąłem się trochę za czyszczenie go - zdaje się, że jakiś czas stał do jakimś drzewem, bo sporo było igieł pod maską, przy wlotach powietrza, zawiasach przednich drzwi:
DSC00011.JPG
Powymiatałem to - w sensie głównie pensetą, bo to było w tak niedostępnych miejscach, że nie mam pojęcia jak to się tam dostało :) - poodkurzałem wnętrze i wziąłem się za czyszczenie skóry. I trochę się zdziwiłem! Jak to możliwe, żeby skóra była tak brudna?! Nie wyglądała tak źle :shock: Używałem tego:
DSC00020.JPG
i muszę powiedzieć, że działa naprawdę spoko, tylko trzeba słuszne ilości tego nakładać, porządnie rozprowadzić i cierpliwie wcierać. Tutaj jeszcze przed czyszczeniem:
DSC00012.JPG
DSC00013.JPG
DSC00014.JPG
DSC00016.JPG
Na zdjęciach nie bardzo widać różnicę, ale na żywo jest spora. Lewe podparcie fotela pasażera na dole wyczyszczone, na górze brudne:
DSC00019.JPG
I całe po:
DSC00022.JPG
Przy okazji zauważyłem, że skóra na dole nie jest gładka, tylko ma taką śmieszną fakturę:
DSC00025.JPG
Tego nie doczyściłem, więc chyba tak ma być :)

EDIT: Nie wiem jak u was, ale mnie się wyświetla zła kolejność zdjęć. Dziwne, powinno być tak, jak tu: http://speedy.sh/YcWMG/Edytuj-post-o-Fo ... webarchive
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Sprzedane:
'99 Cadillac Seville SLS (L37 swap)
'98 Oldsmobile Aurora Autobahn
'93 Pontiac Trans Sport SE 3.8

Awatar użytkownika

Topic author
71Corvette454
Posty: 1423
Rejestracja: 10 paź 2010, 19:43
Samochód: Obecnie Volvo 850 :D
Skąd: Kanie

Re: '99 Cadillac Seville SLS

Post autor: 71Corvette454 »

Czyszczenia cd:
mówiłem, że się zdziwiłem jak brudna była ta skóra, a wyglądała na czystą - tu zdjęcia z kolei prawego podparcia tego samego fotela przed czyszczeniem i szmatki przed czyszczeniem:
DSC00026.jpg
DSC00027.jpg
I po czyszczeniu tylko tego kawałka - właśnie to mnie zdziwiło:
DSC00028.JPG
DSC00029.jpg
Jeszcze jedno przed i po:
DSC00032.JPG
DSC00033.JPG
I na koniec szmatka po wyczyszczeniu tylko jednego fotela:
DSC00034.jpg
DSC00035.JPG
Masakra :D

EDIT: znów kolejność nie ta... Tylko ja tak mam? Tekst surowy:

Kod: Zaznacz cały

Czyszczenia cd:
mówiłem, że się zdziwiłem jak brudna była ta skóra, a wyglądała na czystą - tu zdjęcia z kolei prawego podparcia tego samego fotela przed czyszczeniem i szmatki przed czyszczeniem:[attachment=3]DSC00026.jpg[/attachment][attachment=7]DSC00027.jpg[/attachment]I po czyszczeniu tylko tego kawałka - właśnie to mnie zdziwiło:[attachment=6]DSC00028.JPG[/attachment][attachment=2]DSC00029.jpg[/attachment]Jeszcze jedno przed i po:[attachment=5]DSC00032.JPG[/attachment][attachment=4]DSC00033.JPG[/attachment]I na koniec szmatka po wyczyszczeniu [u]tylko jednego[/u] fotela:[attachment=1]DSC00034.jpg[/attachment][attachment=0]DSC00035.JPG[/attachment]Masakra :D
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Sprzedane:
'99 Cadillac Seville SLS (L37 swap)
'98 Oldsmobile Aurora Autobahn
'93 Pontiac Trans Sport SE 3.8

Awatar użytkownika

RadAg!
Sheriff
Posty: 12244
Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
Skąd:
Kontakt:

Re: '99 Cadillac Seville SLS

Post autor: RadAg! »

Nie no 300km/h to nie wierze.

Co do zjec to nie wiem co jest na rzeczy, sprawdzilem ustawienia i wszystko jest ok... moze nastepnym razem dodawaj opis do zdsjecia przy uploadowaniu, to wtedy zawsze prawidlowy opis pozostanie przy wlasciwym zdjeciu. Tak czy siak na jesien sie szukje stawianie nowego forum bo to juz jest mocno zabalaganione.

A wracajac do auta to mi sie wydaje ze przy 200km/h i wiecej jak sie pwadnie w poslizg to sie z niego nie wychodzi... ;)
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<

Awatar użytkownika

Topic author
71Corvette454
Posty: 1423
Rejestracja: 10 paź 2010, 19:43
Samochód: Obecnie Volvo 850 :D
Skąd: Kanie

Re: '99 Cadillac Seville SLS

Post autor: 71Corvette454 »

No właśnie też tak mnie się zdaje :)
Z tymi opisami mocny pomysł - następnym razem tak zrobię. Tych poprzednich już nie wyedytuję, bo już za późno.
Sprzedane:
'99 Cadillac Seville SLS (L37 swap)
'98 Oldsmobile Aurora Autobahn
'93 Pontiac Trans Sport SE 3.8

ODPOWIEDZ