'99 Cadillac Seville SLS

Cadillac
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika

m4ni3k
Posty: 831
Rejestracja: 20 kwie 2011, 21:50
Samochód: pacifica 4.0 AWD
Skąd: Warszawa

Re: '99 Cadillac Seville SLS

Post autor: m4ni3k »

71Corvette454 pisze:Dokładnie - jak wjeżdżam na dziury to się podgłaśnia, jak jest równo i cicho - to się ścisza.
a to nie jest uzależnione od prędkości z jaką jedziesz?
Pozdrawiam :-)

Awatar użytkownika

pecha
Posty: 1426
Rejestracja: 25 wrz 2012, 23:06
Samochód: Azul grande, El Bandito
Skąd: Łódź

Re: '99 Cadillac Seville SLS

Post autor: pecha »

m4ni3k pisze:
71Corvette454 pisze:Dokładnie - jak wjeżdżam na dziury to się podgłaśnia, jak jest równo i cicho - to się ścisza.
a to nie jest uzależnione od prędkości z jaką jedziesz?
u mnie zależne jest też od prędkości
może caddy jako mega wypasiak GM dostał bardziej zaawansowany system?

Awatar użytkownika

Topic author
71Corvette454
Posty: 1423
Rejestracja: 10 paź 2010, 19:43
Samochód: Obecnie Volvo 850 :D
Skąd: Kanie

Re: '99 Cadillac Seville SLS

Post autor: 71Corvette454 »

Cały fenomen w tym, że nie od prędkości, ale właśnie od hałasu - jak jadę po wsi 30 to jest głośniej niż na normalnej drodze przy powiedzmy 90.
Sprzedane:
'99 Cadillac Seville SLS (L37 swap)
'98 Oldsmobile Aurora Autobahn
'93 Pontiac Trans Sport SE 3.8


kecaj73

Re: '99 Cadillac Seville SLS

Post autor: kecaj73 »

brak fenomenu
były takie rozwiązania ktore reg. siłe glosnosci radia od predkości, obrotów lub szumów i są teraz
pomysły młodych z przed lat /zad.63/ http://www.elportal.pl/pdf/k02/69_033.pdf
i do kupienia obecnie np ,,pierwsze lepsze z brzegu,, http://bafomet.pl/index.php?p=productsM ... 58-mp3-usb
Znakomitą jakością dźwięku możesz się także cieszyć niezależnie od poziomu prędkości. Dzięki systemowi Gala, który dopasuje poziom głośności kompensując szum jazdy

Awatar użytkownika

Topic author
71Corvette454
Posty: 1423
Rejestracja: 10 paź 2010, 19:43
Samochód: Obecnie Volvo 850 :D
Skąd: Kanie

Re: '99 Cadillac Seville SLS

Post autor: 71Corvette454 »

Dla mnie jak czytam te opisy i oglądam schematy to tym bardziej fenomen :D Od samego patrzenia dostaję oczopląsu, nie mówiąc już w ogóle o tym, żebym cokolwiek rozumiał z nich :D Nie no, że tylko od prędkości to "nawet" w Jaguarach było już w latach 90. - mam broszurę Jaguara z 1994 i tam już o tym piszą, ale od hałasu to pierwszy raz się spotkałem. Wg mnie jak na lata 90. (czy nawet ich koniec) to naprawdę niespotykane.
Sprzedane:
'99 Cadillac Seville SLS (L37 swap)
'98 Oldsmobile Aurora Autobahn
'93 Pontiac Trans Sport SE 3.8


Awatar użytkownika

Topic author
71Corvette454
Posty: 1423
Rejestracja: 10 paź 2010, 19:43
Samochód: Obecnie Volvo 850 :D
Skąd: Kanie

Re: '99 Cadillac Seville SLS

Post autor: 71Corvette454 »

Ja cię kręcę, naprawdę głowa boli od samego patrzenia, nie mówiąc o czytaniu! Chciałbym coś z tego kumać, bo wygląda to strasznie zmyślnie, ale niestety po 6 latach fizyki w gimnazjum/liceum, potem 2 semestrach wykładów z niej i 2 semestrach wykładów i laboratorium z elektroniki i elektrotechniki nadal jest to dla mnie totalnie niepojęte :(
Sprzedane:
'99 Cadillac Seville SLS (L37 swap)
'98 Oldsmobile Aurora Autobahn
'93 Pontiac Trans Sport SE 3.8

Awatar użytkownika

RadAg!
Sheriff
Posty: 12244
Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
Skąd:
Kontakt:

Re: '99 Cadillac Seville SLS

Post autor: RadAg! »

71Corvette454 pisze:Ja cię kręcę, naprawdę głowa boli od samego patrzenia, nie mówiąc o czytaniu! Chciałbym coś z tego kumać, bo wygląda to strasznie zmyślnie, ale niestety po 6 latach fizyki w gimnazjum/liceum, potem 2 semestrach wykładów z niej i 2 semestrach wykładów i laboratorium z elektroniki i elektrotechniki nadal jest to dla mnie totalnie niepojęte :(
Typowy przykład na beznadziejność polskiego szkolnictwa wyższego :D
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<

Awatar użytkownika

Topic author
71Corvette454
Posty: 1423
Rejestracja: 10 paź 2010, 19:43
Samochód: Obecnie Volvo 850 :D
Skąd: Kanie

Re: '99 Cadillac Seville SLS

Post autor: 71Corvette454 »

Otóż to! Z drugiej strony mam na uczelni paru kolegów, którzy to ogarniają, jednak znam więcej osób, dla których to było łatwe po gimnazjum, więc PW im w tym nie pomogło... No i w zasadzie to mój wydział jest mechaniczny, nie elektryczny, więc nic dziwnego, że nikt się za bardzo nie przejmuje tym, że nic z prądu nie umiemy...
Sprzedane:
'99 Cadillac Seville SLS (L37 swap)
'98 Oldsmobile Aurora Autobahn
'93 Pontiac Trans Sport SE 3.8

Awatar użytkownika

kitt94
Posty: 560
Rejestracja: 24 wrz 2012, 20:44
Samochód: '94 ZJ 5.2; '90 Skylark 3.3; '89 Ford Taurus
Skąd:

Re: '99 Cadillac Seville SLS

Post autor: kitt94 »

A ja się bałem przyznać, że nic nie rozumiem :P
Knight Rider. A shadowy flight into the dangerous world of a man who does not exist. Michael Knight, a young loner on a crusade to champion the cause of the innocent, the helpless, the powerless, in a world of criminals who operate above the law.

Awatar użytkownika

m4ni3k
Posty: 831
Rejestracja: 20 kwie 2011, 21:50
Samochód: pacifica 4.0 AWD
Skąd: Warszawa

Re: '99 Cadillac Seville SLS

Post autor: m4ni3k »

mi wystarczyło jakieś 3 sekundy, żeby te schematy przejrzeć
i wiem ile powinienem ... czyli nic :D
Pozdrawiam :-)

Awatar użytkownika

Topic author
71Corvette454
Posty: 1423
Rejestracja: 10 paź 2010, 19:43
Samochód: Obecnie Volvo 850 :D
Skąd: Kanie

Re: '99 Cadillac Seville SLS

Post autor: 71Corvette454 »

Dzisiaj zajrzałem do tych świateł moich. Aha, bo wy to w ogóle nie wszyscy wiecie, że jest tak, że lewe światło świeci znacznie słabiej od prawego. Czyli w zasadzie to prawie wcale nie świeci :P No więc wyjąłem żarówki z obu oprawek naraz i odpaliłem światła (żarówki są nowe) - no i świeciły tak samo! To się ucieszyłem w zasadzie, bo to znaczy, że coś z lampą, a nie z jakimiś przewodami pełnymi śmigającego prądu, którego wcale nie kumam :D Przy okazji upewniłem się, że w prawej lampie też jest taka śmieszna płytka powodująca asymetryczność strumienia światła, czyli to nie ona powoduje te ciemności. Natomiast zauważyłem też, że lewe lustro zamiast być takie piękne świecące jak prawe, to jest pokryte jakimś brązowym osadem (jakby zardzewiało :P) - dobyłem więc mega ściereczki i żeśmy z Tatą to przetarli nieco. Na zdjęciu nie widać tego aż tak jak na żywo, ale było tam serio brudno:
DSC00005.jpg
Niestety okazało się, że nic to w ogóle nie dało, albo mega mało w każdym razie. Nie bardzo mieliśmy więcej pomysłów, poza rozebraniem całej lampy i zobaczeniem co jest w środku, ale na szczęście przy tych wszystkich poprzednich operacjach pobrudziliśmy lampy z zewnątrz, więc musiałem je przetrzeć - no i dokładnie wtedy zauważyłem, że o ile na prawej jest elegancki napis "HB4", to na lewej ktoś napisał "D1S"!
DSC00007.jpg
DSC00006.jpg
Czyli tam jest zła żarówka, bo powinna być ksenonowa, a one świecą milion razy mocniej! Zastanawiałem się za to skąd ktoś wziął taką lampę - pomyślałem, że może z nowszego modelu (w 2000 zmienili silnik, w 2001 wnętrze, to może i lampy też...) Tylko, że bolidy z ksenonami muszą mieć przecież spryskiwacze, a patrzę na nowsze Seville'e i nie mają... Ale na szczęście na Wiki napisali, że te wymogi to tylko w Europie. No to wchodzę na otomoto i akurat jest jeden 2003 na sprzedaż, co prawda trochę rozbity, ale spryskiwacze ma :viva: Czyli pewnie jak był stuknięty, to wymienili całą lampę na nowszą i o.

Ja oczywiście spryskiwaczy nie mam, zresztą jeden ksenon drugi halogen to by dziwnie wyglądało, więc na razie wszystko zostaje jak jest, a w odległej przyszłości wybiorę się po prostu do pana Mirka i nabędę normalną lampę :)
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Sprzedane:
'99 Cadillac Seville SLS (L37 swap)
'98 Oldsmobile Aurora Autobahn
'93 Pontiac Trans Sport SE 3.8

Awatar użytkownika

RadAg!
Sheriff
Posty: 12244
Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
Skąd:
Kontakt:

Re: '99 Cadillac Seville SLS

Post autor: RadAg! »

Czyli będziesz miał obie halogenowe?
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<


hemi
Posty: 37
Rejestracja: 24 gru 2012, 09:44
Samochód: czarny, niebieski i szary
Skąd:

Re: '99 Cadillac Seville SLS

Post autor: hemi »

Założyć spryskiwacze to nie problem: http://allegro.pl/spryskiwacze-reflekto ... 52092.html" onclick="window.open(this.href);return false; . Gorzej z samopoziomowaniem które też jest wymagane przy ksenonach.

Awatar użytkownika

Topic author
71Corvette454
Posty: 1423
Rejestracja: 10 paź 2010, 19:43
Samochód: Obecnie Volvo 850 :D
Skąd: Kanie

Re: '99 Cadillac Seville SLS

Post autor: 71Corvette454 »

Samopoziomowaniem to się akurat nie przejmuję, bo mam :) Tak, obie halogenowe - w zasadzie to czy ja w ogóle dobrze myślę, że reflektor do ksenonów jest w środku inny niż do halogenów i to przez to nie świeci jak należy?

Spryskiwaczy raczej nie będę zakładał, bo to jednak szpeci przód moim zdaniem.
Sprzedane:
'99 Cadillac Seville SLS (L37 swap)
'98 Oldsmobile Aurora Autobahn
'93 Pontiac Trans Sport SE 3.8

ODPOWIEDZ