a to nie jest uzależnione od prędkości z jaką jedziesz?71Corvette454 pisze:Dokładnie - jak wjeżdżam na dziury to się podgłaśnia, jak jest równo i cicho - to się ścisza.
'99 Cadillac Seville SLS
-
- Posty: 831
- Rejestracja: 20 kwie 2011, 21:50
- Samochód: pacifica 4.0 AWD
- Skąd: Warszawa
Re: '99 Cadillac Seville SLS
Pozdrawiam :-)
-
- Posty: 1426
- Rejestracja: 25 wrz 2012, 23:06
- Samochód: Azul grande, El Bandito
- Skąd: Łódź
Re: '99 Cadillac Seville SLS
u mnie zależne jest też od prędkościm4ni3k pisze:a to nie jest uzależnione od prędkości z jaką jedziesz?71Corvette454 pisze:Dokładnie - jak wjeżdżam na dziury to się podgłaśnia, jak jest równo i cicho - to się ścisza.
może caddy jako mega wypasiak GM dostał bardziej zaawansowany system?
-
Topic author - Posty: 1423
- Rejestracja: 10 paź 2010, 19:43
- Samochód: Obecnie Volvo 850 :D
- Skąd: Kanie
Re: '99 Cadillac Seville SLS
Cały fenomen w tym, że nie od prędkości, ale właśnie od hałasu - jak jadę po wsi 30 to jest głośniej niż na normalnej drodze przy powiedzmy 90.
Sprzedane:
'99 Cadillac Seville SLS (L37 swap)
'98 Oldsmobile Aurora Autobahn
'93 Pontiac Trans Sport SE 3.8
'99 Cadillac Seville SLS (L37 swap)
'98 Oldsmobile Aurora Autobahn
'93 Pontiac Trans Sport SE 3.8
Re: '99 Cadillac Seville SLS
brak fenomenu
były takie rozwiązania ktore reg. siłe glosnosci radia od predkości, obrotów lub szumów i są teraz
pomysły młodych z przed lat /zad.63/ http://www.elportal.pl/pdf/k02/69_033.pdf
i do kupienia obecnie np ,,pierwsze lepsze z brzegu,, http://bafomet.pl/index.php?p=productsM ... 58-mp3-usb
były takie rozwiązania ktore reg. siłe glosnosci radia od predkości, obrotów lub szumów i są teraz
pomysły młodych z przed lat /zad.63/ http://www.elportal.pl/pdf/k02/69_033.pdf
i do kupienia obecnie np ,,pierwsze lepsze z brzegu,, http://bafomet.pl/index.php?p=productsM ... 58-mp3-usb
Znakomitą jakością dźwięku możesz się także cieszyć niezależnie od poziomu prędkości. Dzięki systemowi Gala, który dopasuje poziom głośności kompensując szum jazdy
-
Topic author - Posty: 1423
- Rejestracja: 10 paź 2010, 19:43
- Samochód: Obecnie Volvo 850 :D
- Skąd: Kanie
Re: '99 Cadillac Seville SLS
Dla mnie jak czytam te opisy i oglądam schematy to tym bardziej fenomen Od samego patrzenia dostaję oczopląsu, nie mówiąc już w ogóle o tym, żebym cokolwiek rozumiał z nich Nie no, że tylko od prędkości to "nawet" w Jaguarach było już w latach 90. - mam broszurę Jaguara z 1994 i tam już o tym piszą, ale od hałasu to pierwszy raz się spotkałem. Wg mnie jak na lata 90. (czy nawet ich koniec) to naprawdę niespotykane.
Sprzedane:
'99 Cadillac Seville SLS (L37 swap)
'98 Oldsmobile Aurora Autobahn
'93 Pontiac Trans Sport SE 3.8
'99 Cadillac Seville SLS (L37 swap)
'98 Oldsmobile Aurora Autobahn
'93 Pontiac Trans Sport SE 3.8
-
Topic author - Posty: 1423
- Rejestracja: 10 paź 2010, 19:43
- Samochód: Obecnie Volvo 850 :D
- Skąd: Kanie
Re: '99 Cadillac Seville SLS
Ja cię kręcę, naprawdę głowa boli od samego patrzenia, nie mówiąc o czytaniu! Chciałbym coś z tego kumać, bo wygląda to strasznie zmyślnie, ale niestety po 6 latach fizyki w gimnazjum/liceum, potem 2 semestrach wykładów z niej i 2 semestrach wykładów i laboratorium z elektroniki i elektrotechniki nadal jest to dla mnie totalnie niepojęte
Sprzedane:
'99 Cadillac Seville SLS (L37 swap)
'98 Oldsmobile Aurora Autobahn
'93 Pontiac Trans Sport SE 3.8
'99 Cadillac Seville SLS (L37 swap)
'98 Oldsmobile Aurora Autobahn
'93 Pontiac Trans Sport SE 3.8
-
- Sheriff
- Posty: 12244
- Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
- Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
- Skąd:
- Kontakt:
Re: '99 Cadillac Seville SLS
Typowy przykład na beznadziejność polskiego szkolnictwa wyższego71Corvette454 pisze:Ja cię kręcę, naprawdę głowa boli od samego patrzenia, nie mówiąc o czytaniu! Chciałbym coś z tego kumać, bo wygląda to strasznie zmyślnie, ale niestety po 6 latach fizyki w gimnazjum/liceum, potem 2 semestrach wykładów z niej i 2 semestrach wykładów i laboratorium z elektroniki i elektrotechniki nadal jest to dla mnie totalnie niepojęte
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
-
Topic author - Posty: 1423
- Rejestracja: 10 paź 2010, 19:43
- Samochód: Obecnie Volvo 850 :D
- Skąd: Kanie
Re: '99 Cadillac Seville SLS
Otóż to! Z drugiej strony mam na uczelni paru kolegów, którzy to ogarniają, jednak znam więcej osób, dla których to było łatwe po gimnazjum, więc PW im w tym nie pomogło... No i w zasadzie to mój wydział jest mechaniczny, nie elektryczny, więc nic dziwnego, że nikt się za bardzo nie przejmuje tym, że nic z prądu nie umiemy...
Sprzedane:
'99 Cadillac Seville SLS (L37 swap)
'98 Oldsmobile Aurora Autobahn
'93 Pontiac Trans Sport SE 3.8
'99 Cadillac Seville SLS (L37 swap)
'98 Oldsmobile Aurora Autobahn
'93 Pontiac Trans Sport SE 3.8
-
- Posty: 560
- Rejestracja: 24 wrz 2012, 20:44
- Samochód: '94 ZJ 5.2; '90 Skylark 3.3; '89 Ford Taurus
- Skąd:
Re: '99 Cadillac Seville SLS
A ja się bałem przyznać, że nic nie rozumiem
Knight Rider. A shadowy flight into the dangerous world of a man who does not exist. Michael Knight, a young loner on a crusade to champion the cause of the innocent, the helpless, the powerless, in a world of criminals who operate above the law.
-
- Posty: 831
- Rejestracja: 20 kwie 2011, 21:50
- Samochód: pacifica 4.0 AWD
- Skąd: Warszawa
Re: '99 Cadillac Seville SLS
mi wystarczyło jakieś 3 sekundy, żeby te schematy przejrzeć
i wiem ile powinienem ... czyli nic
i wiem ile powinienem ... czyli nic
Pozdrawiam :-)
-
Topic author - Posty: 1423
- Rejestracja: 10 paź 2010, 19:43
- Samochód: Obecnie Volvo 850 :D
- Skąd: Kanie
Re: '99 Cadillac Seville SLS
Dzisiaj zajrzałem do tych świateł moich. Aha, bo wy to w ogóle nie wszyscy wiecie, że jest tak, że lewe światło świeci znacznie słabiej od prawego. Czyli w zasadzie to prawie wcale nie świeci No więc wyjąłem żarówki z obu oprawek naraz i odpaliłem światła (żarówki są nowe) - no i świeciły tak samo! To się ucieszyłem w zasadzie, bo to znaczy, że coś z lampą, a nie z jakimiś przewodami pełnymi śmigającego prądu, którego wcale nie kumam Przy okazji upewniłem się, że w prawej lampie też jest taka śmieszna płytka powodująca asymetryczność strumienia światła, czyli to nie ona powoduje te ciemności. Natomiast zauważyłem też, że lewe lustro zamiast być takie piękne świecące jak prawe, to jest pokryte jakimś brązowym osadem (jakby zardzewiało ) - dobyłem więc mega ściereczki i żeśmy z Tatą to przetarli nieco. Na zdjęciu nie widać tego aż tak jak na żywo, ale było tam serio brudno:
Ja oczywiście spryskiwaczy nie mam, zresztą jeden ksenon drugi halogen to by dziwnie wyglądało, więc na razie wszystko zostaje jak jest, a w odległej przyszłości wybiorę się po prostu do pana Mirka i nabędę normalną lampę
Niestety okazało się, że nic to w ogóle nie dało, albo mega mało w każdym razie. Nie bardzo mieliśmy więcej pomysłów, poza rozebraniem całej lampy i zobaczeniem co jest w środku, ale na szczęście przy tych wszystkich poprzednich operacjach pobrudziliśmy lampy z zewnątrz, więc musiałem je przetrzeć - no i dokładnie wtedy zauważyłem, że o ile na prawej jest elegancki napis "HB4", to na lewej ktoś napisał "D1S"!
Czyli tam jest zła żarówka, bo powinna być ksenonowa, a one świecą milion razy mocniej! Zastanawiałem się za to skąd ktoś wziął taką lampę - pomyślałem, że może z nowszego modelu (w 2000 zmienili silnik, w 2001 wnętrze, to może i lampy też...) Tylko, że bolidy z ksenonami muszą mieć przecież spryskiwacze, a patrzę na nowsze Seville'e i nie mają... Ale na szczęście na Wiki napisali, że te wymogi to tylko w Europie. No to wchodzę na otomoto i akurat jest jeden 2003 na sprzedaż, co prawda trochę rozbity, ale spryskiwacze ma Czyli pewnie jak był stuknięty, to wymienili całą lampę na nowszą i o.Ja oczywiście spryskiwaczy nie mam, zresztą jeden ksenon drugi halogen to by dziwnie wyglądało, więc na razie wszystko zostaje jak jest, a w odległej przyszłości wybiorę się po prostu do pana Mirka i nabędę normalną lampę
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Sprzedane:
'99 Cadillac Seville SLS (L37 swap)
'98 Oldsmobile Aurora Autobahn
'93 Pontiac Trans Sport SE 3.8
'99 Cadillac Seville SLS (L37 swap)
'98 Oldsmobile Aurora Autobahn
'93 Pontiac Trans Sport SE 3.8
-
- Sheriff
- Posty: 12244
- Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
- Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
- Skąd:
- Kontakt:
Re: '99 Cadillac Seville SLS
Czyli będziesz miał obie halogenowe?
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
-
- Posty: 37
- Rejestracja: 24 gru 2012, 09:44
- Samochód: czarny, niebieski i szary
- Skąd:
Re: '99 Cadillac Seville SLS
Założyć spryskiwacze to nie problem: http://allegro.pl/spryskiwacze-reflekto ... 52092.html" onclick="window.open(this.href);return false; . Gorzej z samopoziomowaniem które też jest wymagane przy ksenonach.
-
Topic author - Posty: 1423
- Rejestracja: 10 paź 2010, 19:43
- Samochód: Obecnie Volvo 850 :D
- Skąd: Kanie
Re: '99 Cadillac Seville SLS
Samopoziomowaniem to się akurat nie przejmuję, bo mam Tak, obie halogenowe - w zasadzie to czy ja w ogóle dobrze myślę, że reflektor do ksenonów jest w środku inny niż do halogenów i to przez to nie świeci jak należy?
Spryskiwaczy raczej nie będę zakładał, bo to jednak szpeci przód moim zdaniem.
Spryskiwaczy raczej nie będę zakładał, bo to jednak szpeci przód moim zdaniem.
Sprzedane:
'99 Cadillac Seville SLS (L37 swap)
'98 Oldsmobile Aurora Autobahn
'93 Pontiac Trans Sport SE 3.8
'99 Cadillac Seville SLS (L37 swap)
'98 Oldsmobile Aurora Autobahn
'93 Pontiac Trans Sport SE 3.8