'99 Cadillac Seville SLS
-
- Posty: 949
- Rejestracja: 16 sie 2013, 22:28
- Samochód: 1992 Mercury Grand Marquis
- Skąd: Ostrowiec Św.
Re: '99 Cadillac Seville SLS
Szkoda ach ta kasa... ja dokładnie z takiego samego powodu myślę nad sprzedażą P.S. na twoim miejscu rozglądałbym się właśnie za jakąś Berettą, może Neonem, zawsze to lepsze wyjście niż fiesta czy corsa
1998 Jeep Grand Cherokee 5.2 Limited-EX
2000 Jeep Grand Cherokee 4.7 Limited-EX
2004 Ford Explorer Sport Trac 4.0 XLS-EX
2001 Dodge Durango 5.9 SLT PLus-EX
1995 Jeep Grand Cherokee 4.0 Limited-EX
2003 Chevrolet Avalanche 5.3 4x4-EX
2003 Chrysler 300M 3.5 H.O.-EX
2000 Jeep Grand Cherokee 4.0 Laredo-EX
1992 Buick Park Avenue 3.8-EX
1992 Jeep Cherokee 4.0 Limited-EX
1992 Mercury Grand Marquis
2000 Jeep Grand Cherokee 4.7 Limited-EX
2004 Ford Explorer Sport Trac 4.0 XLS-EX
2001 Dodge Durango 5.9 SLT PLus-EX
1995 Jeep Grand Cherokee 4.0 Limited-EX
2003 Chevrolet Avalanche 5.3 4x4-EX
2003 Chrysler 300M 3.5 H.O.-EX
2000 Jeep Grand Cherokee 4.0 Laredo-EX
1992 Buick Park Avenue 3.8-EX
1992 Jeep Cherokee 4.0 Limited-EX
1992 Mercury Grand Marquis
-
- Posty: 41
- Rejestracja: 09 wrz 2012, 15:51
- Samochód: Cadillac Fleetwood 1993
- Skąd: Racibórz/Vienna
Re: '99 Cadillac Seville SLS
Corsa nie taka zła, tylko maleństwo. Części prawie darmo, pali niewiele. Tylko miejsca brak.
I poważnie, policz to jeszcze kilka razy, masz naprawdę piękne auto, ogarnięte technicznie, szkoda pozbywać się pewniaka
I poważnie, policz to jeszcze kilka razy, masz naprawdę piękne auto, ogarnięte technicznie, szkoda pozbywać się pewniaka
-
Topic author - Posty: 1423
- Rejestracja: 10 paź 2010, 19:43
- Samochód: Obecnie Volvo 850 :D
- Skąd: Kanie
Re: '99 Cadillac Seville SLS
Radku skutrem pieca nie przewiozę Kabel co najwyżej.
Nie no Neon to raczej odpada - musiałbym go trzymać gdzieś daleko, bo by się jeszcze Tacie Toyota rdzą zaraziła. A Beretta jedna jak na złość akurat jest za 1900 no...
Właśnie tego ogarnięcia mi chyba najbardziej szkoda - bo tu wsiadam i wiem, że odpali, wiem, że dojedzie i się nie przejmuję, a wiadomo, że przy kolejnym nabytku coś zawsze wyskoczy. Ale dlatego chcę kupić tanio, żeby mieć jeszcze za co właśnie doprowadzić do stanu używalności.
No będę jeszcze liczył
Nie no Neon to raczej odpada - musiałbym go trzymać gdzieś daleko, bo by się jeszcze Tacie Toyota rdzą zaraziła. A Beretta jedna jak na złość akurat jest za 1900 no...
Właśnie tego ogarnięcia mi chyba najbardziej szkoda - bo tu wsiadam i wiem, że odpali, wiem, że dojedzie i się nie przejmuję, a wiadomo, że przy kolejnym nabytku coś zawsze wyskoczy. Ale dlatego chcę kupić tanio, żeby mieć jeszcze za co właśnie doprowadzić do stanu używalności.
No będę jeszcze liczył
Sprzedane:
'99 Cadillac Seville SLS (L37 swap)
'98 Oldsmobile Aurora Autobahn
'93 Pontiac Trans Sport SE 3.8
'99 Cadillac Seville SLS (L37 swap)
'98 Oldsmobile Aurora Autobahn
'93 Pontiac Trans Sport SE 3.8
-
- Posty: 204
- Rejestracja: 05 lis 2013, 19:07
- Samochód: Aurora 4.0 V8 '95 Jeep GC 5.7 HEMI '05
- Skąd: Legionowo
- Kontakt:
Re: '99 Cadillac Seville SLS
To może jak masz coś wozić większego, to jakiegoś PTS z gazem
Zachorowałam na amcary, ale dobrze mi z tym
Aurora 4.0 V8 '95
Jeep GC 5.7 HEMI '05
Aurora 4.0 V8 '95
Jeep GC 5.7 HEMI '05
Re: '99 Cadillac Seville SLS
Łukasz, kurcze no bez jaj, będziesz jeździł euromydelniczką? To już se lepiej weź continentala, jest jeden za 13 tys. Wrzucisz lpg, te auta są bezobsługowe. Ja zrobiłem tylko zimmering, nic poza tym. Po prostu tankujesz i jeździsz...33 zł na 100km
-
Topic author - Posty: 1423
- Rejestracja: 10 paź 2010, 19:43
- Samochód: Obecnie Volvo 850 :D
- Skąd: Kanie
Re: '99 Cadillac Seville SLS
Cadillac wystawiony na sprzedaż, jeden człowiek napisał z prośbą o pokazanie paru rzeczy, no to poszedłem z aparatem, wyjeżdżam, a tu jak na złość widzę, że coś mi wycieka
Okazało się, że to płyn ze skrzyni - rozwalił się przewód gumowy między skrzynią a chłodnicą. Ciekło jak widać dość mocno, ale tylko jak się ruszało dźwignią, więc bez większych stresów pojechałem do p. Mirka i już jest ogarnięte. Wszedłem sobie natomiast przy okazji pod spód, żeby zobaczyć co tam słychać u mojego nowego silnika (na przeglądzie jakiś czas temu był suchy) - no i widzę, że już suchy nie jest...
Trudno powiedzieć skąd ten olej się sączy - jest tam jedna podejrzanie wyglądająca śruba, ale póki co się tym nie przejmuję. Jak ktoś go kupi, to mu oczywiście powiem, że doskonale nie jest, ale niech on już sobie ten wyciek znajdzie.Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Sprzedane:
'99 Cadillac Seville SLS (L37 swap)
'98 Oldsmobile Aurora Autobahn
'93 Pontiac Trans Sport SE 3.8
'99 Cadillac Seville SLS (L37 swap)
'98 Oldsmobile Aurora Autobahn
'93 Pontiac Trans Sport SE 3.8
-
Topic author - Posty: 1423
- Rejestracja: 10 paź 2010, 19:43
- Samochód: Obecnie Volvo 850 :D
- Skąd: Kanie
Re: '99 Cadillac Seville SLS
Hejho Cadillac żyje i ma się nieźle, aczkolwiek... no trochę rzeczy się nagromadziło Odnośnie powyższego wycieku oleju, to wygląda no to, że go chyba jednak nie ma - olej prawdopodobnie jest gdzieś spalany... Znaczy dziwne trochę jest to, że on wcale nie dymi (no na zimnym tylko przez chwilę po odpaleniu). Natomiast wstawiłem go teraz do serwisu (wreszie miałem chwilę, żeby podjechać) i wygląda na to, że może wreszcie (po trzech latach ) znalazłem przyczynę nierównej pracy, chociaż trochę mnie zdziwiła - otóż ciśnienie w cylindrach różni się nawet o 1,5 bara... Wczoraj rozmawiałem z mechanikiem (zaufanym) i z tego co powiedział, na cylindrach 1, 2, 4, 6 jest koło 10, a na 3, 5, 7 i 8 jest tylko 8,5-9. No i tutaj się pojawia moje zdziwienie - bo to by mogło świadczyć o wydmuchanej uszczelce pod głowicą (szczególnie tej z nieparzystymi cylindrami), albo (i to myślę bardziej prawdopodobne) - zużyte pierścienie. Bardziej pierścienie dlatego, że się nie przegrzewa i płynu chłodniczego nie ubywa, a chyba powinno - no i dlatego, że na ósmym cylindrze jest właśnie 8,5, czyli z drugiej strony. Tylko że: to jest nowy silnik ze starym osprzętem, obstawiałbym, że silnik będzie raczej ok... No więc opcje mam w sumie dwie:
1. Wymienić znowu silnik, co jest raczej bez sensu.
2. Rozebrać górę (wyjmując uprzednio silnik), spróbować sprawdzić uszczelki pod głowicami i pierścienie i ew. je wymienić. Wycenił mi to na ok 3000 zł, przy czym ja się jednak trochę boję zdejmować te głowice, no ale w sumie on jest ogarnięty, powinien dać radę...
Jak myślicie? Oleju teraz dolewam ze 2 litry na 1000 km, więc chcę to w końcu zrobić.
1. Wymienić znowu silnik, co jest raczej bez sensu.
2. Rozebrać górę (wyjmując uprzednio silnik), spróbować sprawdzić uszczelki pod głowicami i pierścienie i ew. je wymienić. Wycenił mi to na ok 3000 zł, przy czym ja się jednak trochę boję zdejmować te głowice, no ale w sumie on jest ogarnięty, powinien dać radę...
Jak myślicie? Oleju teraz dolewam ze 2 litry na 1000 km, więc chcę to w końcu zrobić.
Sprzedane:
'99 Cadillac Seville SLS (L37 swap)
'98 Oldsmobile Aurora Autobahn
'93 Pontiac Trans Sport SE 3.8
'99 Cadillac Seville SLS (L37 swap)
'98 Oldsmobile Aurora Autobahn
'93 Pontiac Trans Sport SE 3.8
-
- Sheriff
- Posty: 12244
- Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
- Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
- Skąd:
- Kontakt:
Re: '99 Cadillac Seville SLS
Sprzedaj to i kup porządne auto
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
-
Topic author - Posty: 1423
- Rejestracja: 10 paź 2010, 19:43
- Samochód: Obecnie Volvo 850 :D
- Skąd: Kanie
Re: '99 Cadillac Seville SLS
Sprzedane:
'99 Cadillac Seville SLS (L37 swap)
'98 Oldsmobile Aurora Autobahn
'93 Pontiac Trans Sport SE 3.8
'99 Cadillac Seville SLS (L37 swap)
'98 Oldsmobile Aurora Autobahn
'93 Pontiac Trans Sport SE 3.8
-
- Sheriff
- Posty: 12244
- Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
- Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
- Skąd:
- Kontakt:
Re: '99 Cadillac Seville SLS
Nie gniewaj się ale spójrz na to pragmatycznie. Jesteś młodym studentem, jeśli zarabiasz to niewiele, utrzymują cię rodzicie. Nie stać cię na auto, które już 2 raz od kiedy je masz (4 lata?) wymaga wymiany/naprawy silnika. Kup coś z platformy Panther (akurat to polecam bo wiem, że są niezawodne i dość tanie ale są inne ciekawe opcje) a będziesz się cieszył tanią i bezawaryjną eksploatacją no i będziesz miał prawdziwego amcara z napędem na tył i na ramie
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
-
- Posty: 142
- Rejestracja: 24 lut 2013, 16:40
- Samochód: Ogór 91, GMC Vandura 87, GMC Vandura 1974
- Skąd: Witowice
- Kontakt:
Re: '99 Cadillac Seville SLS
mądrego to i miło posłuchać
Buick REW 1995
Chevrolet Caprice 1991
GMC Vandura 1987
Chevrolet Transsport 2000
Chevrolet Caprice 1991
GMC Vandura 1987
Chevrolet Transsport 2000
-
- Posty: 3289
- Rejestracja: 19 lut 2008, 15:03
- Samochód: 2008 Jeep Compass Sport 2,4L
- Skąd: Opole
- Kontakt:
Re: '99 Cadillac Seville SLS
Łukasz, pisałeś wcześniej o sprzedaży, wskakujesz po roku czasu i teraz okazuje się, że masz go dalej i znowu naprawiasz
Ja się przyłączę do propozycji Radka - sprzedaj go
Wiem, też pakowałem kasę w mojego byłego Taurusa, bo niesamowicie go lubiłem, ale wszystko ma swoje granice.
Powiedz jeszcze, czym jeździłeś przez ten rok i czy dalej potrzebujesz i będziesz szukał jakiejś euromydelniczki? A może już masz?
Ja się przyłączę do propozycji Radka - sprzedaj go
Wiem, też pakowałem kasę w mojego byłego Taurusa, bo niesamowicie go lubiłem, ale wszystko ma swoje granice.
Powiedz jeszcze, czym jeździłeś przez ten rok i czy dalej potrzebujesz i będziesz szukał jakiejś euromydelniczki? A może już masz?
Jest:
2008 Dodge Nitro 4.0 V6 R/T 4WD 256 KM
Były:
1996 Ford Taurus GL 3.0 V6
1995 Dodge Stratus SE 2.0 R4
2000 Chrysler PT Cruiser Touring Edition 2.0 R4
1995 Mercury Grand Marquis LS 4.6 V8
2006 Jeep Grand Cherokee Limited WK Series 4.7 V8
2004 Ford Taurus SES 3.0 V6
2008 Jeep Compass Sport 2,4L
2008 Dodge Nitro 4.0 V6 R/T 4WD 256 KM
Były:
1996 Ford Taurus GL 3.0 V6
1995 Dodge Stratus SE 2.0 R4
2000 Chrysler PT Cruiser Touring Edition 2.0 R4
1995 Mercury Grand Marquis LS 4.6 V8
2006 Jeep Grand Cherokee Limited WK Series 4.7 V8
2004 Ford Taurus SES 3.0 V6
2008 Jeep Compass Sport 2,4L
-
- Posty: 949
- Rejestracja: 16 sie 2013, 22:28
- Samochód: 1992 Mercury Grand Marquis
- Skąd: Ostrowiec Św.
Re: '99 Cadillac Seville SLS
Łukasz, szczerze to może jednak czas się pozbyć tego auta? Już sporo nim przejeździłeś a jeszcze więcej w niego włożyłeś... bez efektu jak widać. Nie tak powinna wyglądać eksploatacja auta. Pakowanie grubych tysięcy w auto byle by tylko utrzymać je w kondycji zdatnej do jazdy nie jest normalne Na takie atrakcje to można sobie pozwolić w przypadku jakiegoś leciwego klasyka a nie dupowozu z 99 roku.
Po włożeniu kilku tysięcy w auto bez takich bolączek jak Northstar pod maską, jeździłbyś nim bez żadnych problemów przez cały okres użytkowania, aż byś go sprzedał bo by ci się znudził
Po włożeniu kilku tysięcy w auto bez takich bolączek jak Northstar pod maską, jeździłbyś nim bez żadnych problemów przez cały okres użytkowania, aż byś go sprzedał bo by ci się znudził
1998 Jeep Grand Cherokee 5.2 Limited-EX
2000 Jeep Grand Cherokee 4.7 Limited-EX
2004 Ford Explorer Sport Trac 4.0 XLS-EX
2001 Dodge Durango 5.9 SLT PLus-EX
1995 Jeep Grand Cherokee 4.0 Limited-EX
2003 Chevrolet Avalanche 5.3 4x4-EX
2003 Chrysler 300M 3.5 H.O.-EX
2000 Jeep Grand Cherokee 4.0 Laredo-EX
1992 Buick Park Avenue 3.8-EX
1992 Jeep Cherokee 4.0 Limited-EX
1992 Mercury Grand Marquis
2000 Jeep Grand Cherokee 4.7 Limited-EX
2004 Ford Explorer Sport Trac 4.0 XLS-EX
2001 Dodge Durango 5.9 SLT PLus-EX
1995 Jeep Grand Cherokee 4.0 Limited-EX
2003 Chevrolet Avalanche 5.3 4x4-EX
2003 Chrysler 300M 3.5 H.O.-EX
2000 Jeep Grand Cherokee 4.0 Laredo-EX
1992 Buick Park Avenue 3.8-EX
1992 Jeep Cherokee 4.0 Limited-EX
1992 Mercury Grand Marquis
-
- Posty: 1426
- Rejestracja: 25 wrz 2012, 23:06
- Samochód: Azul grande, El Bandito
- Skąd: Łódź
Re: '99 Cadillac Seville SLS
Z waszego pierdzielenia wnoszę, że nie wiecie co to miłość czy przywiązanie do samochodu...
-
- Posty: 204
- Rejestracja: 05 lis 2013, 19:07
- Samochód: Aurora 4.0 V8 '95 Jeep GC 5.7 HEMI '05
- Skąd: Legionowo
- Kontakt:
Re: '99 Cadillac Seville SLS
Łukasz, jak ja wiem co mówisz
Oczywiscie kwestia kasy to główny powód aby zastanowić sie co dalej.
Jak wiesz sam w Aurorę włożyłem troche kasy, ale jestem coraz bliżej uzyskania zadowalającego efektu, inny by powiedział za tyle kasy mozna znalezc co viekawszego i mniej problemowego... mozna tylko że zarówno 1.5 roku temu jak i teraz Aurora mnie kręci, moze jestem inny ale ja to nazywam spełnieniem swoich małych marzeń.
Musisz sam ocenić ile dla Ciebie warty SLS i podjąć decyzję.
Oczywiscie kwestia kasy to główny powód aby zastanowić sie co dalej.
Jak wiesz sam w Aurorę włożyłem troche kasy, ale jestem coraz bliżej uzyskania zadowalającego efektu, inny by powiedział za tyle kasy mozna znalezc co viekawszego i mniej problemowego... mozna tylko że zarówno 1.5 roku temu jak i teraz Aurora mnie kręci, moze jestem inny ale ja to nazywam spełnieniem swoich małych marzeń.
Musisz sam ocenić ile dla Ciebie warty SLS i podjąć decyzję.
Zachorowałam na amcary, ale dobrze mi z tym
Aurora 4.0 V8 '95
Jeep GC 5.7 HEMI '05
Aurora 4.0 V8 '95
Jeep GC 5.7 HEMI '05