1993 Cadillac Fleetwood 5.7 V8

Cadillac
Awatar użytkownika

dżordż
Posty: 252
Rejestracja: 29 mar 2010, 18:33
Samochód: Mondeo 2.5, 1998 Crown Victoria
Skąd: opolskie
Kontaktowanie:

Re: 1993 Cadillac Fleetwood 5.7 V8

Post autor: dżordż » 22 cze 2019, 17:33

Też mam ten wosk. Fajny połysk i dość długo trzyma.


MichaŁ
Posty: 2768
Rejestracja: 28 lip 2010, 19:04
Samochód: '93 Fleetwood
Skąd: Oleśnica

Re: 1993 Cadillac Fleetwood 5.7 V8

Post autor: MichaŁ » 22 cze 2019, 18:56

Za ten hajs, mam nadzieję, że jest dobry. Polegałem na opiniach w necie.
Auto stoi pod blokiem, po tygodniu jest dość mocno zakurzone, zależy mi na łatwości mycia.

Wysłane z mojego ANE-LX1 przy użyciu Tapatalka

Były:
2005 Chrysler Town&Country Limited 3.8 V6
1997 Chrysler Voyager LE 3.3 V6
1990 Chrysler Voyager LE 3.0V6
2000 Chevy Tahoe LT 5.3 V8 Vortec
1986 Mercury Grand Marquis 5.0 V8
1993 Chrysler Le Baron Cabrio 3.0 V6
1996 Chrysler Voyager LE 3.3 V6
1990 GMC Vandura 5.7 V8 Explorer
2000 Chevrolet Impala 3.4 V6
1998 Chevrolet Blazer LT 4.3 V6
1989 Plymouth Grand Voyager SE 3.0 V6
2000 Chrysler 300M 3.5 V6
1999 Chrysler Town&Country Limited 3.8 V6
1999 Chrysler Grand Voyager LX 3.3 V6

Awatar użytkownika

RadAg!
Sheriff
Posty: 11624
Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
Skąd:
Kontaktowanie:

Re: 1993 Cadillac Fleetwood 5.7 V8

Post autor: RadAg! » 22 cze 2019, 19:52

Jest dobry ale wg mnie trudny w aplikacji i wymagający dużego nakładu pracy (szczególnie przy tak dużym aucie). To jest wosk nastawiony na trwałość a nie na efekt. Jeżeli auto ma być stosowane codziennie o dobry wybór, jeśli od święta to zupełnie szkoda na niego czasu. Przed aplikacją fusso coat konieczne jest porządne przygotowanie lakieru najlepiej z glinkowaniem.
Jest:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
Były:
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<


MichaŁ
Posty: 2768
Rejestracja: 28 lip 2010, 19:04
Samochód: '93 Fleetwood
Skąd: Oleśnica

Re: 1993 Cadillac Fleetwood 5.7 V8

Post autor: MichaŁ » 22 cze 2019, 20:37

To patrz Pan jak kłamią o tej aplikacji.

Odkąd mieszkam w bloku, mam słabe warunki na jakiekolwiek dłubanie. Dlatego zależy mi na trwałości - zrobię raz i spokój :)

Porobie jakieś zdjęcia 50/50 przy nakładaniu to zobaczymy co to potrafi.

Zastanawiam się jeszcze, ale chyba nałożę ten wosk, dopiero po lakierowaniu maski.

Wysłane z mojego ANE-LX1 przy użyciu Tapatalka

Były:
2005 Chrysler Town&Country Limited 3.8 V6
1997 Chrysler Voyager LE 3.3 V6
1990 Chrysler Voyager LE 3.0V6
2000 Chevy Tahoe LT 5.3 V8 Vortec
1986 Mercury Grand Marquis 5.0 V8
1993 Chrysler Le Baron Cabrio 3.0 V6
1996 Chrysler Voyager LE 3.3 V6
1990 GMC Vandura 5.7 V8 Explorer
2000 Chevrolet Impala 3.4 V6
1998 Chevrolet Blazer LT 4.3 V6
1989 Plymouth Grand Voyager SE 3.0 V6
2000 Chrysler 300M 3.5 V6
1999 Chrysler Town&Country Limited 3.8 V6
1999 Chrysler Grand Voyager LX 3.3 V6

Awatar użytkownika

RadAg!
Sheriff
Posty: 11624
Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
Skąd:
Kontaktowanie:

Re: 1993 Cadillac Fleetwood 5.7 V8

Post autor: RadAg! » 22 cze 2019, 23:24

Nie mieszkasz już w Boguszowicach?
Ja przerobiłem kilka wosków od soft99 i najlepiej sprawdził mi się mirror shine. Wystarcza na 2-3 m-ce, czyli 2-3 razy krócej od fusso coat ale aplikacja jest mega wygodna bo nie trzeba go w ogóle docierać no i daje lepszy efekt wizualny.
Na fusso możesz po myciu zawsze aplikować jakoś polimerowy quick detailer, przedłuży żywotność wosku.
Jest:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
Były:
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<


MichaŁ
Posty: 2768
Rejestracja: 28 lip 2010, 19:04
Samochód: '93 Fleetwood
Skąd: Oleśnica

Re: 1993 Cadillac Fleetwood 5.7 V8

Post autor: MichaŁ » 23 cze 2019, 11:45

Bogusławicach :) w sierpniu minie dwa lata :)

Różne syfy już na auta nakładałem, więc może i z tym sobie poradzę.
QD staram się nakładać po każdym myciu.

Jak się nic nie spieprzy to może w ciagu 1-2 tyg uda się pomalować maskę i będę się bawił w zabezpieczanie efektu :)

Wysłane z mojego ANE-LX1 przy użyciu Tapatalka

Były:
2005 Chrysler Town&Country Limited 3.8 V6
1997 Chrysler Voyager LE 3.3 V6
1990 Chrysler Voyager LE 3.0V6
2000 Chevy Tahoe LT 5.3 V8 Vortec
1986 Mercury Grand Marquis 5.0 V8
1993 Chrysler Le Baron Cabrio 3.0 V6
1996 Chrysler Voyager LE 3.3 V6
1990 GMC Vandura 5.7 V8 Explorer
2000 Chevrolet Impala 3.4 V6
1998 Chevrolet Blazer LT 4.3 V6
1989 Plymouth Grand Voyager SE 3.0 V6
2000 Chrysler 300M 3.5 V6
1999 Chrysler Town&Country Limited 3.8 V6
1999 Chrysler Grand Voyager LX 3.3 V6


MichaŁ
Posty: 2768
Rejestracja: 28 lip 2010, 19:04
Samochód: '93 Fleetwood
Skąd: Oleśnica

Re: 1993 Cadillac Fleetwood 5.7 V8

Post autor: MichaŁ » 01 lip 2019, 13:24

Mikołaj w lipcu :)
IMG_20190701_131902.jpg
Wysłane z mojego ANE-LX1 przy użyciu Tapatalka

Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Były:
2005 Chrysler Town&Country Limited 3.8 V6
1997 Chrysler Voyager LE 3.3 V6
1990 Chrysler Voyager LE 3.0V6
2000 Chevy Tahoe LT 5.3 V8 Vortec
1986 Mercury Grand Marquis 5.0 V8
1993 Chrysler Le Baron Cabrio 3.0 V6
1996 Chrysler Voyager LE 3.3 V6
1990 GMC Vandura 5.7 V8 Explorer
2000 Chevrolet Impala 3.4 V6
1998 Chevrolet Blazer LT 4.3 V6
1989 Plymouth Grand Voyager SE 3.0 V6
2000 Chrysler 300M 3.5 V6
1999 Chrysler Town&Country Limited 3.8 V6
1999 Chrysler Grand Voyager LX 3.3 V6

Awatar użytkownika

Pan Arek
Posty: 938
Rejestracja: 09 lut 2015, 14:07
Samochód: Chevrolet Caprice 1990 5.0
Skąd: Kiełczów k. Oleśnicy

Re: 1993 Cadillac Fleetwood 5.7 V8

Post autor: Pan Arek » 01 lip 2019, 13:25

Coś się czepiali na celnym?

Wysłane z mojego motorola one przy użyciu Tapatalka

jest Chevrolet Caprice 1990 r. 5.0 V8
był Lincoln Mark VIII 1993 r. 4.6 V8
był Buick Park Avenue 1992 3.8 V6


MichaŁ
Posty: 2768
Rejestracja: 28 lip 2010, 19:04
Samochód: '93 Fleetwood
Skąd: Oleśnica

Re: 1993 Cadillac Fleetwood 5.7 V8

Post autor: MichaŁ » 01 lip 2019, 13:27

Cholera wie. Nikt się ze mną nie kontaktowal.

Wysłane z mojego ANE-LX1 przy użyciu Tapatalka

Były:
2005 Chrysler Town&Country Limited 3.8 V6
1997 Chrysler Voyager LE 3.3 V6
1990 Chrysler Voyager LE 3.0V6
2000 Chevy Tahoe LT 5.3 V8 Vortec
1986 Mercury Grand Marquis 5.0 V8
1993 Chrysler Le Baron Cabrio 3.0 V6
1996 Chrysler Voyager LE 3.3 V6
1990 GMC Vandura 5.7 V8 Explorer
2000 Chevrolet Impala 3.4 V6
1998 Chevrolet Blazer LT 4.3 V6
1989 Plymouth Grand Voyager SE 3.0 V6
2000 Chrysler 300M 3.5 V6
1999 Chrysler Town&Country Limited 3.8 V6
1999 Chrysler Grand Voyager LX 3.3 V6


MichaŁ
Posty: 2768
Rejestracja: 28 lip 2010, 19:04
Samochód: '93 Fleetwood
Skąd: Oleśnica

Re: 1993 Cadillac Fleetwood 5.7 V8

Post autor: MichaŁ » 03 lip 2019, 23:05

Amorki tylne, klocki przód i łączniki stabilizatora wymienione.

Wjechały zwykłe amorki ACDelco. Niepompowane, nie heavy duty - zwykłe.

Auto w końcu normalnie jeździ, dupsko nie buja się w poziomie ani pionie. Jest świetnie.

Wysłane z mojego ANE-LX1 przy użyciu Tapatalka


Były:
2005 Chrysler Town&Country Limited 3.8 V6
1997 Chrysler Voyager LE 3.3 V6
1990 Chrysler Voyager LE 3.0V6
2000 Chevy Tahoe LT 5.3 V8 Vortec
1986 Mercury Grand Marquis 5.0 V8
1993 Chrysler Le Baron Cabrio 3.0 V6
1996 Chrysler Voyager LE 3.3 V6
1990 GMC Vandura 5.7 V8 Explorer
2000 Chevrolet Impala 3.4 V6
1998 Chevrolet Blazer LT 4.3 V6
1989 Plymouth Grand Voyager SE 3.0 V6
2000 Chrysler 300M 3.5 V6
1999 Chrysler Town&Country Limited 3.8 V6
1999 Chrysler Grand Voyager LX 3.3 V6


MichaŁ
Posty: 2768
Rejestracja: 28 lip 2010, 19:04
Samochód: '93 Fleetwood
Skąd: Oleśnica

Re: 1993 Cadillac Fleetwood 5.7 V8

Post autor: MichaŁ » 22 lip 2019, 17:46

Ostatnio miała miejsce pierwsza poważniejsza awaria, która unieruchomiła auto.

Po kilku dniach postoju, wyjechałem autem w krótką trasę i chwile po starcie, z tylnej osi zaczął dochodzić dźwięk "tarcia" i dało się odczuć, że coś hamuje auto.

Na szczęście sytuacja wydarzyła się blisko mojego mechanika, więc udało się dojechać z zawrotną prędkością 10 km/h.

Wstępna diagnoza to oczywiście tylny hamulec.
Po zdjęciu koła okazało się, że rozsypało się prawdopodobnie łożysko.

Zamówiłem łożysko i uszczelniacz.
Auto odczekało tydzień w kolejce, wjechało na podnośnik i tu się zaczęło...

Łożysko rozsypało się doszczętnie, półoś i koło miały luz do tego stopnia, że bieżnia łożyska na półosi, została mocno wytarta - taka była pierwsza ocena.

Jednak po wyjaśnieniu, że przejechałem w ten sposób jedynie kilkaset metrów i obejrzeniu wszystkiego dokładnie okazało się, że to prawdopodobnie niepierwsza usterka w tym miejscu. Widać, to również po uszczelniaczu i dużej ilości silikonu.

Uszkodzenia:
- półoś
- łożysko
- uszczelniacz
- czujnik ABS

Półoś i czujnik - tematy ciężkie do zdobycia :(
IMG_20190719_125141.jpg
IMG_20190719_125100.jpg
Wysłane z mojego ANE-LX1 przy użyciu Tapatalka



Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Były:
2005 Chrysler Town&Country Limited 3.8 V6
1997 Chrysler Voyager LE 3.3 V6
1990 Chrysler Voyager LE 3.0V6
2000 Chevy Tahoe LT 5.3 V8 Vortec
1986 Mercury Grand Marquis 5.0 V8
1993 Chrysler Le Baron Cabrio 3.0 V6
1996 Chrysler Voyager LE 3.3 V6
1990 GMC Vandura 5.7 V8 Explorer
2000 Chevrolet Impala 3.4 V6
1998 Chevrolet Blazer LT 4.3 V6
1989 Plymouth Grand Voyager SE 3.0 V6
2000 Chrysler 300M 3.5 V6
1999 Chrysler Town&Country Limited 3.8 V6
1999 Chrysler Grand Voyager LX 3.3 V6

Awatar użytkownika

RadAg!
Sheriff
Posty: 11624
Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
Skąd:
Kontaktowanie:

Re: 1993 Cadillac Fleetwood 5.7 V8

Post autor: RadAg! » 22 lip 2019, 18:13

No to nie wesoło. Nie ma nic na rynku? To jest ten sam most co w Caprice/Roadmaster..?
Jest:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
Były:
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<


MichaŁ
Posty: 2768
Rejestracja: 28 lip 2010, 19:04
Samochód: '93 Fleetwood
Skąd: Oleśnica

Re: 1993 Cadillac Fleetwood 5.7 V8

Post autor: MichaŁ » 22 lip 2019, 18:35

Sam Caprice miał podobno kilka.
Generalnie nikt nie potrafi jednoznacznie odpowiedzieć.
Kilka GMów miało te same mosty, ale w każdym z modeli występowały odstępstwa, więc pozostaje szukanie po wymiarach, ilosci zębów itp.


Na razie mam półoś od Caprice Kacpra. Już widać, że różni się długością i nie ma "koronki" od ABS (chociaż Caprice też miał ABS). Ale może chociaż bieżnia łożyska w tej półosi posłuży do zwymiarowania mojej półosi w trakcie jej regeneracji (bo taka opcja się dzisiaj pojawiła - rozmowy trwają).

Wysłane z mojego ANE-LX1 przy użyciu Tapatalka


Były:
2005 Chrysler Town&Country Limited 3.8 V6
1997 Chrysler Voyager LE 3.3 V6
1990 Chrysler Voyager LE 3.0V6
2000 Chevy Tahoe LT 5.3 V8 Vortec
1986 Mercury Grand Marquis 5.0 V8
1993 Chrysler Le Baron Cabrio 3.0 V6
1996 Chrysler Voyager LE 3.3 V6
1990 GMC Vandura 5.7 V8 Explorer
2000 Chevrolet Impala 3.4 V6
1998 Chevrolet Blazer LT 4.3 V6
1989 Plymouth Grand Voyager SE 3.0 V6
2000 Chrysler 300M 3.5 V6
1999 Chrysler Town&Country Limited 3.8 V6
1999 Chrysler Grand Voyager LX 3.3 V6

Awatar użytkownika

BartekV8
Posty: 270
Rejestracja: 15 lis 2009, 20:31
Samochód: Dodge Aries LE 89, Jeep ZJ LX 98r.
Skąd: Mińsk Mazowiecki

Re: 1993 Cadillac Fleetwood 5.7 V8

Post autor: BartekV8 » 22 lip 2019, 21:11

W środę będę odstawiał swoje auto na regenerację przegubów do najbardziej renomowanej firmy w okolicach Warszawy to mogę zapytać o taki temat jeśli chcesz. Pewnie musiałbym mieć więcej info typu lepsze foty i orientacyjne wymiary, zakres roboty.
1989 Dodge Aries 2,2
1996 Chevrolet Caprice 5,7 LT1
1998 Jeep Grand Cherokee 5,9

Awatar użytkownika

saint benji
Posty: 635
Rejestracja: 10 lut 2015, 12:39
Samochód: Ford Crown Victoria
Skąd: Warszawa

Re: 1993 Cadillac Fleetwood 5.7 V8

Post autor: saint benji » 23 lip 2019, 09:12

O kurcze, ale lipa.

Nie jest może najtaniej, ale wszystkie te elementy są do zdobycia na rockauto (o ile nie będzie jak z moją przekładnią, że po zamówieniu okazało się, że nie ma, potem się pojawiła, a po anulowaniu kupna z summitracing i ponownym zamówieniu z rockauto okazało się, że nadal jednak nie ma).

https://www.rockauto.com/en/parts/acdel ... shaft,2308

U mnie w town carze przy ponad 500 tys. bieżnia nie była w ogóle wytarta, kupiłem zestaw naprawczy, a okazało się, że wystarczy nowe łożysko. Nikt mi nie powie, że GM jest lepszy i wytrzymalszy od FoMoCo. :D

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika