Na początek możesz potraktować abs bardzo łagodnie, a mianowicie zdjąć koło, wziąć małą drucianą szczotkę i oczyścić koronkę na piaście. Oczyść też sam czujnik. Do koronki możesz używać młotka, śrubokręta itp - byle z wyczuciem. Do czujnika nie polecam tej metody, chociaż jest odporny. Dobrze by bylo wydmuchać cały syf sprężonym powietrzem. Czynność powtórzyć 4 razy
Bywa, że coś się przyczepi i abs dostaje kota. Obejrzyj też koronkę czy ma wszystkie zęby, jakby nie miała jakiegoś to poluj na używaną piastę na złomie, bo samej koronki raczej nie kupisz. Wymiana koronki jest upierdliwa, ale realna, wiem co mówię, wymieniłem dwie
Chyba, że nie masz abs na koronce, to niestety nie wiem jak się dostać do nowych wynalazków. Jeśli ta operacja nie pomoże to możesz mieć walnięty czujnik, a raczej sam kabel. Procedura: kup jeden kabel (jeśli na przód i tył masz różne długości to kup dłuższy) i próbuj szczęścia, chociaż obstawiam lewy przód, wiesz, w wolnych chwilach robię za wróżkę