rozładowany akumulator

Dział poświęcony Taurusowi/Sable z lat 1996-1999
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika

Topic author
Jacekn8
Posty: 176
Rejestracja: 12 paź 2006, 14:50
Skąd: Brzostek

rozładowany akumulator

Post autor: Jacekn8 »

Odkąd kupiłem samochód (miesiąc temu) mam problem. Auto postoi 2 dni i nie chce zapalić. Rozładowany akumulator. Padnięty nie jest, bo odpiąłem go na 3 dni, potem podłączyłem i autko pali jak po naładowaniu. Myśle że akumulatora nie rozładuje mi zegarek na radiu lub immobilser.
1998 Ford Taurus Wagon SE 3.0 Vulcan
2009 Ford Mondeo 2.0 Klekot


brolcio
Posty: 695
Rejestracja: 13 paź 2006, 18:55
Samochód: Astro, Camaro, Firebird, Sable
Skąd: Lublin

Post autor: brolcio »

Zdarzało mi się zostawić auto na dwa tygodnie i z odpalaniem nie było problemów. Zegar i immobilser nie powinny pobierać tyle prądu. Sprawdz w jakim wieku jest ten akumulator - możliwe jednak, że to właśnie zbiliża się jego koniec - robi się coraz zimniej co nie poprawi sytuacji.

Awatar użytkownika

RadAg!
Sheriff
Posty: 12237
Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
Skąd:
Kontakt:

Post autor: RadAg! »

U mojej mamy w Sable'u był ten problem, hmmm... albo u mnie w Taurusie. Tak u mnie. Stacyjka się uszkodziła powodując zwarcie także co drugie rano akumulator był rozładowany, auto nie zapalało. Po odpaleniu z innego auta wszystko cacy. Auto jeździ, parkujemy, gasimy silnik, rano znowu nie odpala. Nowy akumulator ale problem ten sam. W końcu jakiś bystry mechanik wpadł na to że może byż stacyjka. Wymienił i jest wsio git.
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<


cofi7
Posty: 219
Rejestracja: 11 paź 2006, 21:28
Skąd: Zamość

Post autor: cofi7 »

panowie przyczyn rozladowywania akumulatora moze byc bardzo duzo, ja sam kiedys mialem polaczone ze soba dwa kabelki z radia, te co wychodza na tylne glosniki, no i rano pomagaly tylko kable i druga fura, a i swoja droga musialem jeszcze dolac wody destylowanej do akumulatora bo wyparowała.
Ford Taurus 3.0V6 1988
Chrysler Intrepid 3.3V6 1994

Awatar użytkownika

Topic author
Jacekn8
Posty: 176
Rejestracja: 12 paź 2006, 14:50
Skąd: Brzostek

Post autor: Jacekn8 »

możecie napisać jak tą stacyjke sprawdzić??
1998 Ford Taurus Wagon SE 3.0 Vulcan
2009 Ford Mondeo 2.0 Klekot


cofi7
Posty: 219
Rejestracja: 11 paź 2006, 21:28
Skąd: Zamość

Post autor: cofi7 »

ja bym zdjał plastiki osłaniajace kolumne kierownicy, pozagladal i podotykal kabelkow co do niej wchodza, a jak bym nic nie zauwazyl to pewnie bym ja wyjał,
Ford Taurus 3.0V6 1988
Chrysler Intrepid 3.3V6 1994

Awatar użytkownika

RadAg!
Sheriff
Posty: 12237
Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
Skąd:
Kontakt:

Post autor: RadAg! »

Nie wiem. Ja jestem zielony w te klocki. Zawsze jade,nawet z taką pierdołą do mechanika...
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<


cofi7
Posty: 219
Rejestracja: 11 paź 2006, 21:28
Skąd: Zamość

Post autor: cofi7 »

daj spokój z kazda pierdolą do mechanika walisz od razu :?: :shock: ja wszystkiego sie czepiam samemu jak cos sie zepsuje, dopiero kiedy uswiadomie sobie ze nie moge, nie potrafie to wtedy dopiero z bólem serca jade do kogos, ale na szczescie zadko mi sie to zdarza, a no i kasy oszczedzam na swojej robociznie.
Ford Taurus 3.0V6 1988
Chrysler Intrepid 3.3V6 1994

Awatar użytkownika

GAZDA
Posty: 2419
Rejestracja: 16 paź 2006, 13:05
Samochód: FORD kurwa!
Skąd:

Post autor: GAZDA »

ja pracowałem kiedyś w warsztacie jako mechanik... a teraz też jade do warsztatu nawet żarówke zmienić...
po prostu mi sie nie chce dłubać, a jak coś nawali, to mam chociaż na kogo wine zwalić ;-)


cofi7
Posty: 219
Rejestracja: 11 paź 2006, 21:28
Skąd: Zamość

Post autor: cofi7 »

no racja jest wtedy na kogo zwalic wine :lol:
Ford Taurus 3.0V6 1988
Chrysler Intrepid 3.3V6 1994

Awatar użytkownika

taurus
Posty: 267
Rejestracja: 21 paź 2006, 14:41
Skąd: Bielsko - Biala
Kontakt:

byk

Post autor: taurus »

Witajcie moi drodzy.
Ja ugryzlbym to troche inaczej: odjal minusowa kleme od akumulatora, wziol miernik i czerwonym koncem diody miernika dotknal czerwonej klemy ktora jest ciagle zalozona na akumulatorze. Druga ( czarna) koncowka diody miernika dotknal bym samej klemy minusowej, ktora jest odlaczona od akumulatora. Jezeli miernik pokazuje mi wiecej niz 0,25 to jest gdzies przebicie. Gdzie? Ano przymocuj tak te diody miernika, zebys mial rece wolne, i po koleji wyciagaj bezpieczniki np. pod maska zacznij. Przy ktorym bezpieczniku wartosc spadnie na mierniku do minimum 0,25, tam tez jest problem. Dowiedz sie co to jest za uklad instalacyjny( jeden bezpiecznik odpowiada zapewne kilku ukladom instalacji), i rozgrzebuj te kalble, az niezanajdziesz przebicia w postaci przypalonej izolacji przewodu, jej braku lub stopienia czy nawet deformacji.
1996 Ford Taurus LX V6 3.0L 24V Duratec
Instalacja gazowa - nie uzywana 5 lat.

http://www.wynajmetobie.pl

Awatar użytkownika

taurus
Posty: 267
Rejestracja: 21 paź 2006, 14:41
Skąd: Bielsko - Biala
Kontakt:

byk

Post autor: taurus »

Aha, z tego co pamietam, przewody od stacyjki sa pod kierownica, ale nie musisz zdejmowac oslony. Odjedz fotelem jak najdalej do tylu i poloz sie na podlodze pod kierownica. To jest dosyc duza biala i chyba podluzna kosc na 2 rzedy do ktorej wchodza dosyc grube kalble koloru m.in: czerwone, zielone i zolte.
1996 Ford Taurus LX V6 3.0L 24V Duratec
Instalacja gazowa - nie uzywana 5 lat.

http://www.wynajmetobie.pl

ODPOWIEDZ