Przewody hamulcowe

Dział poświęcony Taurusowi/Sable z lat 1996-1999
Awatar użytkownika

RadAg!
Sheriff
Posty: 12237
Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
Skąd:
Kontakt:

Post autor: RadAg! »

Wiesz, uszczelka pod glowica to jest duza robota, w Polsce za wymiane uszczelki z planowaniem glowicy srednio sie placi 1500zl a w porywach ponad 2 tysiace. Ja wiem ze serwis aut w UK i Irlandii jest sporo drozszy niz w Polsce ale nadal uwazam ze wymiana przewodu hamulcowego za 350 euro to rozboj w bialy dzien i napewno ktos to robi taniej. Z koncowwkami uwazaj bo one sa aluminiowe i prawdopodobnie usuwajac stary przewod je zniszczysz, ukrecisz, polamiesz...Najlepiej mimo wszystkouciac przewod zaraz przy koncowce i polaczyc stary z nowym, ale jak juz mowilem nie wiem jak jest ze zlaczkami w tym rozmiarze, mozesz zapytac o connex connector o wymiarze 4,5 mm, morze cos takiego robia , connex ma ta zalete ze mozesz polaczyc rurki ktore roznia sie minimalnie srednica, potrzebujesz jeszcze tasme P.T.F.E i paste. Do tego dwa klucze 4,5mm. Wygodniej by bylo zapytac o zlaczki typu pushfit jak tectite lub osmagold ale nie wiem czy robia w tym rozmiarze poza tym moze cieknac bo jak wezmiesz zlaczke 4,5mm o ile wogle takie sa tobedzie prawdopodobnie luz na rurce 4,3mm. Z pushfit connectors nie potrzebujesz zadnych narzedzi i past...
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<

Awatar użytkownika

Topic author
taurus
Posty: 267
Rejestracja: 21 paź 2006, 14:41
Skąd: Bielsko - Biala
Kontakt:

Post autor: taurus »

No, hamulce zrobione. Kupilem 3/16 cala, co jest 4,75mm srednicy, rurka miedziana. Koncowki dalem te same. Byly dobre, tylko poczyscilem z rdzy. Dziekuje za wszystkie sugestie. Mam inny klopot, ale to napisze w nowym temacie.
Pozdrawiam
1996 Ford Taurus LX V6 3.0L 24V Duratec
Instalacja gazowa - nie uzywana 5 lat.

http://www.wynajmetobie.pl

Awatar użytkownika

Greg 601
Posty: 186
Rejestracja: 11 sie 2017, 15:58
Samochód: Ford Crown Victoria P71
Skąd: Pomorskie

Re: Przewody hamulcowe

Post autor: Greg 601 »

Odświeżam. Przetarł mi się w CV przewód metalowy. I teraz pytanie czy końcówki są takie same jak w Europie i czy zwykły warsztat mi to wymieni? Odrazu mam klocki do wymiany, czy v cvpi są jakieś specjalne czy takie jak np Town car?

Awatar użytkownika

RadAg!
Sheriff
Posty: 12237
Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
Skąd:
Kontakt:

Re: Przewody hamulcowe

Post autor: RadAg! »

W CVPI są policyjne klocki a w TC cywilne
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<

Awatar użytkownika

KARLone
Posty: 3657
Rejestracja: 29 sty 2010, 12:07
Skąd: Górny Śląsk

Re: Przewody hamulcowe

Post autor: KARLone »

przede wszystkim trzeba sprawdzić jaki masz typ klocka czy na "phenolic" czy na metalowy tłoczek. W CVPI są jakieś tam "lepsze", ale do normalnej jazdy na co dzień wystarczają każde typu daily i premium. Prawdę mówiąc nie miałem takiej usterki z uszkodzonym przewodem metalowym. Nie słyszałem też, by był z tym problem.

Awatar użytkownika

Greg 601
Posty: 186
Rejestracja: 11 sie 2017, 15:58
Samochód: Ford Crown Victoria P71
Skąd: Pomorskie

Re: Przewody hamulcowe

Post autor: Greg 601 »

Już zrobione. Końcówki jak europejskie.

Awatar użytkownika

RadAg!
Sheriff
Posty: 12237
Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
Skąd:
Kontakt:

Re: Przewody hamulcowe

Post autor: RadAg! »

KARLone pisze: 03 wrz 2018, 16:26 W CVPI są jakieś tam "lepsze", ale do normalnej jazdy na co dzień wystarczają każde typu daily i premium.
Jak ktoś kupuje CVPI to niech z niej nie robi cywila. A jak robi z niej cywila kupując cywilne części bo są łatwo dostępne i tańsze to niech nie używa nazwy CVPI szczególnie w ogłoszeniu sprzedaży.
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<

Awatar użytkownika

KARLone
Posty: 3657
Rejestracja: 29 sty 2010, 12:07
Skąd: Górny Śląsk

Re: Przewody hamulcowe

Post autor: KARLone »

to że ktoś zainstalował zwykłe kloce, nie znaczy że z automatu auto przestało być CVPI. Nawet rzeczoznawca tego nie ogarnie jak będzie wydawał opinię.

Awatar użytkownika

RadAg!
Sheriff
Posty: 12237
Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
Skąd:
Kontakt:

Re: Przewody hamulcowe

Post autor: RadAg! »

KARLone pisze: 04 wrz 2018, 19:37 to że ktoś zainstalował zwykłe kloce, nie znaczy że z automatu auto przestało być CVPI. Nawet rzeczoznawca tego nie ogarnie jak będzie wydawał opinię.
A co mnie obchodzi opinia rzeczoznawcy?
Jak mam copcara to ma hamować jak copcar a nie poduszkowiec.
Zasada jest prosta. Jak mnie nie stać na corvette to kupuje Passata a nie kupuje corvette a potem ja serwisuje na częściach z dupy.
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<

Awatar użytkownika

KARLone
Posty: 3657
Rejestracja: 29 sty 2010, 12:07
Skąd: Górny Śląsk

Re: Przewody hamulcowe

Post autor: KARLone »

mój nie ma klocków tzw. police a i tak hamuje jak wryty. To auto ma po prostu dobrze dobrane rozmiary tarcz i klocków, jedyna różnica może być w trwałości ale to element eksploatacyjny, na to nawet nie ma gwarancji w nowych autach .

Awatar użytkownika

999666mg
Posty: 152
Rejestracja: 27 wrz 2016, 12:07
Samochód: OCC '91
Skąd:

Re: Przewody hamulcowe

Post autor: 999666mg »

RadAg! pisze: 05 wrz 2018, 20:33
KARLone pisze: 04 wrz 2018, 19:37 to że ktoś zainstalował zwykłe kloce, nie znaczy że z automatu auto przestało być CVPI. Nawet rzeczoznawca tego nie ogarnie jak będzie wydawał opinię.
A co mnie obchodzi opinia rzeczoznawcy?
Jak mam copcara to ma hamować jak copcar a nie poduszkowiec.
Zasada jest prosta. Jak mnie nie stać na corvette to kupuje Passata a nie kupuje corvette a potem ja serwisuje na częściach z dupy.
Nie z dupy tylko z Chin.... :)

Awatar użytkownika

RadAg!
Sheriff
Posty: 12237
Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
Skąd:
Kontakt:

Re: Przewody hamulcowe

Post autor: RadAg! »

999666mg pisze: 07 wrz 2018, 20:49
RadAg! pisze: 05 wrz 2018, 20:33
KARLone pisze: 04 wrz 2018, 19:37 to że ktoś zainstalował zwykłe kloce, nie znaczy że z automatu auto przestało być CVPI. Nawet rzeczoznawca tego nie ogarnie jak będzie wydawał opinię.
A co mnie obchodzi opinia rzeczoznawcy?
Jak mam copcara to ma hamować jak copcar a nie poduszkowiec.
Zasada jest prosta. Jak mnie nie stać na corvette to kupuje Passata a nie kupuje corvette a potem ja serwisuje na częściach z dupy.
Nie z dupy tylko z Chin.... :)
Nie chciałbym być aż tak dosadny choć to samo miałem na myśli.
Karol twoja Vic to nawet most ma od LTC więc o czym tu mówić ;D
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<

Awatar użytkownika

KARLone
Posty: 3657
Rejestracja: 29 sty 2010, 12:07
Skąd: Górny Śląsk

Re: Przewody hamulcowe

Post autor: KARLone »

meksyk :D nie ma już amerykańskich aut. Najbardziej amerykańska jest obecnie toyota, która najwięcej produkuje w USA.

Radek, opony też se załóż POLICYJNE bo nie będzie interceptorem.. :P

ale wróćmy do przewodów

Awatar użytkownika

RadAg!
Sheriff
Posty: 12237
Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
Skąd:
Kontakt:

Re: Przewody hamulcowe

Post autor: RadAg! »

Akurat opony dostosowuje się do lokalizacji i klimatu w jakim auto się porusza ;D
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<

Awatar użytkownika

wojtekrobert
Posty: 841
Rejestracja: 09 lis 2014, 17:41
Samochód: Ford Crown Victoria V8
Skąd: Opole

Re: Przewody hamulcowe

Post autor: wojtekrobert »

A klocki hamulcowe również :D policyjne są z lepszych mieszanek powodujących ich lepszą dlugotrwałą wydajność przy dużych obciążeniach, częstych hamowaniach z dużych prędkości, po co więc zakładać je do cop cara który już nie wykonuje tych obowiązków, bo jest w cywilu?
1998 Ford Crown Victoria LX 4.6 V8
Był: 1995 Mercury Grand Marquis LS 4.6 V8

ODPOWIEDZ