91 Pontiac Trans Sport 3.1 TBI
Re: 91 Pontiac Trans Sport 3.1 TBI
ściągałeś ze stanów? masz numery części? kurcze, może nie pasować, bo do mojego wg katalogu pasuję rocznikowo 90-93
-
- Sheriff
- Posty: 11422
- Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
- Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
- Skąd:
- Kontaktowanie:
Re: 91 Pontiac Trans Sport 3.1 TBI
ACDELCO 3211061
http://www.ebay.com/itm/ACDelco-GM-Orig ... JL&vxp=mtr
Faktycznie wszędzie w opisach jest 94-95 tylko
http://www.ebay.com/itm/ACDelco-GM-Orig ... JL&vxp=mtr
Faktycznie wszędzie w opisach jest 94-95 tylko
Jest:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
Były:
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
Były:
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
Re: 91 Pontiac Trans Sport 3.1 TBI
wiem, że pontiac mało ciekawy dla co poniektórych
ale dzisiaj sporo zainwestowałem w niego. Przedwczoraj pojechałem do pobliskiego sklepu i okazało się, że schodzi ciśnienie z pedału hamulca. Podeptałem trochę pompę, pooglądałem auto dookoła, znowu podeptałem - nic nie cieknie, płyn trzyma poziom, ale pedał (na fejsie pewnie by mnie już zbanowali
) PEDAŁ PEDAŁ PEDAŁ powoli zjeżdża do podłogi. Odstawiłem auto i umówiłem mechanika na dziś. Przy okazji zacząłem szukać części, bo zawsze mam coś nachomikowane. Uzbierał się zajebisty karton różnych gratów do hamulców. Ledwie dotaszczyłem to z piwnicy do auta. Skupowałem różne części na rocznych wyprzedażach. Miałem praktycznie wszystko poza tarczami. Z tego kartonu poszło praktycznie wszytko, została tylko pompa hamulcowa, o którą tak się obawiałem. Okazało się, że rozciekł się cylinderek w tylnym kole. Wszystko w środku bębna zarzygane, szczęki nasiąkły, bębny cienkie, miały już zęba, klocki z przodu cienkie jak papier, choć zeszłym roku jeszcze były całkiem grube ( sumie były wymieniane przeze mnie zaraz po zakupie w 2010r, ok 70 tys km wytrzymały). Amortyzatory już w zeszłym roku były słabe więc też teraz zmienili, do tego wszystkie gumowo-metalowe elementy mocowań do amorów i sprężyn. Wszystko było wytłuczone i to mi tak stukało na dziurach, a nie łączniki czy gumy stabilizatora. Teraz było by cicho gdyby nie huczące łożysko
pewnie dojdzie w przyszłym tygodniu ale nie mogłem już czekać.
ogólnie auto dobija do 200 tys km przebiegu, bo licznik ma w km
Podsumowując: auto nareszcie hamuje ! I to hamuje najlepiej odkąd go mam.
lubię wydawać kasę na tak spektakularne poprawy 

ale dzisiaj sporo zainwestowałem w niego. Przedwczoraj pojechałem do pobliskiego sklepu i okazało się, że schodzi ciśnienie z pedału hamulca. Podeptałem trochę pompę, pooglądałem auto dookoła, znowu podeptałem - nic nie cieknie, płyn trzyma poziom, ale pedał (na fejsie pewnie by mnie już zbanowali


ogólnie auto dobija do 200 tys km przebiegu, bo licznik ma w km
Podsumowując: auto nareszcie hamuje ! I to hamuje najlepiej odkąd go mam.


-
- Posty: 2645
- Rejestracja: 19 lut 2008, 15:03
- Samochód: 1995 Mercury Grand Marquis LS 4.6L V8 SOHC 16V
- Skąd: Opole
- Kontaktowanie:
Re: 91 Pontiac Trans Sport 3.1 TBI
Ja kupuje buty 

Amerykańscy naukowcy zbadali, że im człowiek jest starszy, tym starzej wygląda
1995 Mercury Grand Marquis LS 4.6L V8 SOHC 16V
2000 Chrysler PT Cruiser Touring Edition 2.0 DOHC 16V
1995 Mercury Grand Marquis LS 4.6L V8 SOHC 16V
2000 Chrysler PT Cruiser Touring Edition 2.0 DOHC 16V
Re: 91 Pontiac Trans Sport 3.1 TBI
inwestycji ciąg dalszy...
we wtorek wstawiłem Pączka na warsztat, żeby ogarnęli klimę. Ogarnęli to może niewłaściwe słowo, mieli to przerobić na R134a. W praktyce okazało się, że dopiero teraz zaczęli próbę ciśnienia, bo nie mogli znaleźć nieszczelności. Okazało się, że osuszacz po wymianie był za mało dociągnięty. Mam nadzieję, że próba się uda, bo inaczej kasa za regenerację sprężarki poszła w błoto.
we wtorek wstawiłem Pączka na warsztat, żeby ogarnęli klimę. Ogarnęli to może niewłaściwe słowo, mieli to przerobić na R134a. W praktyce okazało się, że dopiero teraz zaczęli próbę ciśnienia, bo nie mogli znaleźć nieszczelności. Okazało się, że osuszacz po wymianie był za mało dociągnięty. Mam nadzieję, że próba się uda, bo inaczej kasa za regenerację sprężarki poszła w błoto.
-
- Posty: 2645
- Rejestracja: 19 lut 2008, 15:03
- Samochód: 1995 Mercury Grand Marquis LS 4.6L V8 SOHC 16V
- Skąd: Opole
- Kontaktowanie:
Re: 91 Pontiac Trans Sport 3.1 TBI
ile dałeś za regenerację? Lub może, jaki to procent kosztów nowej sprężarki?
Amerykańscy naukowcy zbadali, że im człowiek jest starszy, tym starzej wygląda
1995 Mercury Grand Marquis LS 4.6L V8 SOHC 16V
2000 Chrysler PT Cruiser Touring Edition 2.0 DOHC 16V
1995 Mercury Grand Marquis LS 4.6L V8 SOHC 16V
2000 Chrysler PT Cruiser Touring Edition 2.0 DOHC 16V
Re: 91 Pontiac Trans Sport 3.1 TBI
dzisiaj odebrałem - 450 zł regeneracja, wymiana oleju i napełnienie. Na razie działa
Parę dni mam pojeździć i przyjechać na kontrolę.

-
- Posty: 2645
- Rejestracja: 19 lut 2008, 15:03
- Samochód: 1995 Mercury Grand Marquis LS 4.6L V8 SOHC 16V
- Skąd: Opole
- Kontaktowanie:
Re: 91 Pontiac Trans Sport 3.1 TBI
O, to całkiem bardzo tanio! Dawno, dawno temu płaciłem za to samo w Taurusie 700 zł.
Amerykańscy naukowcy zbadali, że im człowiek jest starszy, tym starzej wygląda
1995 Mercury Grand Marquis LS 4.6L V8 SOHC 16V
2000 Chrysler PT Cruiser Touring Edition 2.0 DOHC 16V
1995 Mercury Grand Marquis LS 4.6L V8 SOHC 16V
2000 Chrysler PT Cruiser Touring Edition 2.0 DOHC 16V
Re: 91 Pontiac Trans Sport 3.1 TBI
możliwe że było by więcej za tą regenerację ale ponoć nie była mocno wytyrana i stąd może być tak niska cena. Doszły nowe przednie kierunki, zbliżone kształtem do oryginałow, jest dość duża więc będzie dobrze pasować w otwory w zderzaku.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika