91 Pontiac Trans Sport 3.1 TBI

Pontiac
Awatar użytkownika

Topic author
KARLone
Posty: 3179
Rejestracja: 29 sty 2010, 12:07
Skąd: Górny Śląsk

Re: 91 Pontiac Trans Sport 3.1 TBI

Post autor: KARLone » 27 sty 2017, 15:15

ściągałeś ze stanów? masz numery części? kurcze, może nie pasować, bo do mojego wg katalogu pasuję rocznikowo 90-93

Awatar użytkownika

RadAg!
Sheriff
Posty: 11135
Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
Skąd:
Kontaktowanie:

Re: 91 Pontiac Trans Sport 3.1 TBI

Post autor: RadAg! » 27 sty 2017, 15:30

ACDELCO 3211061
http://www.ebay.com/itm/ACDelco-GM-Orig ... JL&vxp=mtr

Faktycznie wszędzie w opisach jest 94-95 tylko
Jest:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
Były:
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<

Awatar użytkownika

Topic author
KARLone
Posty: 3179
Rejestracja: 29 sty 2010, 12:07
Skąd: Górny Śląsk

Re: 91 Pontiac Trans Sport 3.1 TBI

Post autor: KARLone » 11 maja 2017, 21:30

wiem, że pontiac mało ciekawy dla co poniektórych :D
ale dzisiaj sporo zainwestowałem w niego. Przedwczoraj pojechałem do pobliskiego sklepu i okazało się, że schodzi ciśnienie z pedału hamulca. Podeptałem trochę pompę, pooglądałem auto dookoła, znowu podeptałem - nic nie cieknie, płyn trzyma poziom, ale pedał (na fejsie pewnie by mnie już zbanowali :D ) PEDAŁ PEDAŁ PEDAŁ powoli zjeżdża do podłogi. Odstawiłem auto i umówiłem mechanika na dziś. Przy okazji zacząłem szukać części, bo zawsze mam coś nachomikowane. Uzbierał się zajebisty karton różnych gratów do hamulców. Ledwie dotaszczyłem to z piwnicy do auta. Skupowałem różne części na rocznych wyprzedażach. Miałem praktycznie wszystko poza tarczami. Z tego kartonu poszło praktycznie wszytko, została tylko pompa hamulcowa, o którą tak się obawiałem. Okazało się, że rozciekł się cylinderek w tylnym kole. Wszystko w środku bębna zarzygane, szczęki nasiąkły, bębny cienkie, miały już zęba, klocki z przodu cienkie jak papier, choć zeszłym roku jeszcze były całkiem grube ( sumie były wymieniane przeze mnie zaraz po zakupie w 2010r, ok 70 tys km wytrzymały). Amortyzatory już w zeszłym roku były słabe więc też teraz zmienili, do tego wszystkie gumowo-metalowe elementy mocowań do amorów i sprężyn. Wszystko było wytłuczone i to mi tak stukało na dziurach, a nie łączniki czy gumy stabilizatora. Teraz było by cicho gdyby nie huczące łożysko ;) pewnie dojdzie w przyszłym tygodniu ale nie mogłem już czekać.

ogólnie auto dobija do 200 tys km przebiegu, bo licznik ma w km

Podsumowując: auto nareszcie hamuje ! I to hamuje najlepiej odkąd go mam. :) lubię wydawać kasę na tak spektakularne poprawy :)

Awatar użytkownika

cezar62
Posty: 2470
Rejestracja: 19 lut 2008, 15:03
Samochód: 1995 Mercury Grand Marquis LS 4.6L V8 SOHC 16V
Skąd: Opole
Kontaktowanie:

Re: 91 Pontiac Trans Sport 3.1 TBI

Post autor: cezar62 » 11 maja 2017, 22:49

Ja kupuje buty ;D
Amerykańscy naukowcy zbadali, że im człowiek jest starszy, tym starzej wygląda
1995 Mercury Grand Marquis LS 4.6L V8 SOHC 16V
2000 Chrysler PT Cruiser Touring Edition 2.0 DOHC 16V

Awatar użytkownika

Topic author
KARLone
Posty: 3179
Rejestracja: 29 sty 2010, 12:07
Skąd: Górny Śląsk

Re: 91 Pontiac Trans Sport 3.1 TBI

Post autor: KARLone » 25 maja 2017, 16:39

inwestycji ciąg dalszy...
we wtorek wstawiłem Pączka na warsztat, żeby ogarnęli klimę. Ogarnęli to może niewłaściwe słowo, mieli to przerobić na R134a. W praktyce okazało się, że dopiero teraz zaczęli próbę ciśnienia, bo nie mogli znaleźć nieszczelności. Okazało się, że osuszacz po wymianie był za mało dociągnięty. Mam nadzieję, że próba się uda, bo inaczej kasa za regenerację sprężarki poszła w błoto.

Awatar użytkownika

cezar62
Posty: 2470
Rejestracja: 19 lut 2008, 15:03
Samochód: 1995 Mercury Grand Marquis LS 4.6L V8 SOHC 16V
Skąd: Opole
Kontaktowanie:

Re: 91 Pontiac Trans Sport 3.1 TBI

Post autor: cezar62 » 25 maja 2017, 19:37

ile dałeś za regenerację? Lub może, jaki to procent kosztów nowej sprężarki?
Amerykańscy naukowcy zbadali, że im człowiek jest starszy, tym starzej wygląda
1995 Mercury Grand Marquis LS 4.6L V8 SOHC 16V
2000 Chrysler PT Cruiser Touring Edition 2.0 DOHC 16V

Awatar użytkownika

Topic author
KARLone
Posty: 3179
Rejestracja: 29 sty 2010, 12:07
Skąd: Górny Śląsk

Re: 91 Pontiac Trans Sport 3.1 TBI

Post autor: KARLone » 26 maja 2017, 22:28

dzisiaj odebrałem - 450 zł regeneracja, wymiana oleju i napełnienie. Na razie działa :) Parę dni mam pojeździć i przyjechać na kontrolę.

Awatar użytkownika

cezar62
Posty: 2470
Rejestracja: 19 lut 2008, 15:03
Samochód: 1995 Mercury Grand Marquis LS 4.6L V8 SOHC 16V
Skąd: Opole
Kontaktowanie:

Re: 91 Pontiac Trans Sport 3.1 TBI

Post autor: cezar62 » 27 maja 2017, 10:56

O, to całkiem bardzo tanio! Dawno, dawno temu płaciłem za to samo w Taurusie 700 zł.
Amerykańscy naukowcy zbadali, że im człowiek jest starszy, tym starzej wygląda
1995 Mercury Grand Marquis LS 4.6L V8 SOHC 16V
2000 Chrysler PT Cruiser Touring Edition 2.0 DOHC 16V

Awatar użytkownika

Topic author
KARLone
Posty: 3179
Rejestracja: 29 sty 2010, 12:07
Skąd: Górny Śląsk

Re: 91 Pontiac Trans Sport 3.1 TBI

Post autor: KARLone » 27 maja 2017, 15:20

możliwe że było by więcej za tą regenerację ale ponoć nie była mocno wytyrana i stąd może być tak niska cena. Doszły nowe przednie kierunki, zbliżone kształtem do oryginałow, jest dość duża więc będzie dobrze pasować w otwory w zderzaku.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika