91 Pontiac Trans Sport 3.1 TBI

Pontiac

piotrekzet

Re: 91 Pontiac Trans Sport 3.1 TBI

Post autor: piotrekzet » 01 kwie 2016, 21:20

Możesz spróbować zlokalizować uszkodzenie wpinając cienkie igły w przewód i badając miernikiem. W sensie, że najpierw wpinasz powiedzmy 10 cm od każdego końca, potem mniej więcej w połowie długości - oczywiście o ile masz do niego jakiś dostęp. Ja tak kilka razy znalazłem przerwę w przewodzie.

Awatar użytkownika

cezar62
Posty: 2556
Rejestracja: 19 lut 2008, 15:03
Samochód: 1995 Mercury Grand Marquis LS 4.6L V8 SOHC 16V
Skąd: Opole
Kontaktowanie:

Re: 91 Pontiac Trans Sport 3.1 TBI

Post autor: cezar62 » 02 kwie 2016, 21:27

6 lat na wymianę jednego kabelka ;) Szacuneczek :pada:
Amerykańscy naukowcy zbadali, że im człowiek jest starszy, tym starzej wygląda
1995 Mercury Grand Marquis LS 4.6L V8 SOHC 16V
2000 Chrysler PT Cruiser Touring Edition 2.0 DOHC 16V

Awatar użytkownika

Topic author
KARLone
Posty: 3294
Rejestracja: 29 sty 2010, 12:07
Skąd: Górny Śląsk

Re: 91 Pontiac Trans Sport 3.1 TBI

Post autor: KARLone » 02 kwie 2016, 22:30

w sumie to nie czułem potrzeby otwierać szyby pasażera, bo mam działającą klimę tyle, że czynnika R12 już nikt nie chce nabijać i trzeba powoli przestawiać się na klimatyzację naturalną. Przeróbka klimy na nowszy czynnik wiąże się z wymianą wszystkich uszczelek, wymianą oleju i pewnie przeglądem samej sprężarki. Poza tym Radek trochę mnie zmobilizował, bo przy swoim tyle robi, że aż mi głupio, że ja przy swoim nic nie robię ;)


piotrekzet

Re: 91 Pontiac Trans Sport 3.1 TBI

Post autor: piotrekzet » 03 kwie 2016, 01:53

Z tego co się orientuję zamiennikiem R12 jest R409A, ale lepiej się upewnij. Podobno przy zmianie 12 na 134 to nie jest tylko kwestia oringów. Temat tylko obił mi się o uszy, bo mnie nie dotyczył, ale może Cię jakoś naprowadzi...

Awatar użytkownika

siwrelax
Posty: 513
Rejestracja: 05 lip 2013, 23:21
Samochód: PTS '90
Skąd: Aktualnie: WWA Yelonky

Re: 91 Pontiac Trans Sport 3.1 TBI

Post autor: siwrelax » 24 kwie 2016, 20:31

Karol, Twój wątek ubogi w techniczne aspekty. Dawaj wskazówki odnośnie Pontiaca. Chciałbym swojego możliwie szybko ogarnąć.

Awatar użytkownika

Topic author
KARLone
Posty: 3294
Rejestracja: 29 sty 2010, 12:07
Skąd: Górny Śląsk

Re: 91 Pontiac Trans Sport 3.1 TBI

Post autor: KARLone » 25 kwie 2016, 15:10

Może i ubogi, bo nie za wiele przy nim robię, znaczy się, nie muszę przy nim robić. Jeździ się i tyle...
Radek też był rozczarowany moją małą wiedzą na jego temat :D

Awatar użytkownika

Topic author
KARLone
Posty: 3294
Rejestracja: 29 sty 2010, 12:07
Skąd: Górny Śląsk

Re: 91 Pontiac Trans Sport 3.1 TBI

Post autor: KARLone » 23 sty 2017, 17:18

pogrążając w dalszym ciągu ten wątek jeśli chodzi o aspekty techniczne wrzucam fotki z wypadu na narty do Wisły, wizualnie niezbyt urodziwy ale lubię to auto :) Ach co to była za rozkosz rozsiąść się w fotelu w drodze powrotnej. Miałem wrażenie, że jadę najwygodniejszym autem świata. :D
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika

RadAg!
Sheriff
Posty: 11245
Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
Skąd:
Kontaktowanie:

Re: 91 Pontiac Trans Sport 3.1 TBI

Post autor: RadAg! » 23 sty 2017, 17:51

Wstyd jeździć takim złomem. Nie boisz się z dzieciakami? Ja się przyznam, że czułem się trochę nieodpowiedzialny jak jeździlem Luminą z Erykiem. To raczej idealne auto do wożenia teściowej :D
Teraz mam Kangoo a tam światła świecą normalnie, długie to już w ogóle jasno jak w dzień, zawieszenie nie powoduje przechyłu o 45* całej budy w zakrętach przy 50 km/h, hamulce jak brzytwy i to z porządnym ABS-em, byda nie skrzypi na zakrętach a przy przejeżdzaniu przez krawężnik się nie wygina :D Jedyny minus to że mam jakieś 30cm nos od przedniej szyby i mam niewygodne fotele no i muszę zmieniać biegi.
Mówiąc już zupełnie poważnie, może mi nie wypada jako prezesowi, że amerykańskie auta przestają mnie kręcić... Na szczęście mam Crown Vic, która tę niechęć skutecznie niweluje ;)
Jest:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
Były:
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<

Awatar użytkownika

GAZDA
Posty: 2429
Rejestracja: 16 paź 2006, 13:05
Samochód: FORD kurwa!
Skąd:

Re: 91 Pontiac Trans Sport 3.1 TBI

Post autor: GAZDA » 25 sty 2017, 11:54

RadAg! pisze:Wstyd jeździć takim złomem. Nie boisz się z dzieciakami? Ja się przyznam, że czułem się trochę nieodpowiedzialny jak jeździlem Luminą z Erykiem. To raczej idealne auto do wożenia teściowej :D
Teraz mam Kangoo a tam światła świecą normalnie, długie to już w ogóle jasno jak w dzień, zawieszenie nie powoduje przechyłu o 45* całej budy w zakrętach przy 50 km/h, hamulce jak brzytwy i to z porządnym ABS-em, byda nie skrzypi na zakrętach a przy przejeżdzaniu przez krawężnik się nie wygina :D
:?
może jeszcze założysz strone "lescoureursdelarue.pl" ? ;D

Awatar użytkownika

RadAg!
Sheriff
Posty: 11245
Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
Skąd:
Kontaktowanie:

Re: 91 Pontiac Trans Sport 3.1 TBI

Post autor: RadAg! » 25 sty 2017, 12:00

GAZDA pisze:
RadAg! pisze:Wstyd jeździć takim złomem. Nie boisz się z dzieciakami? Ja się przyznam, że czułem się trochę nieodpowiedzialny jak jeździlem Luminą z Erykiem. To raczej idealne auto do wożenia teściowej :D
Teraz mam Kangoo a tam światła świecą normalnie, długie to już w ogóle jasno jak w dzień, zawieszenie nie powoduje przechyłu o 45* całej budy w zakrętach przy 50 km/h, hamulce jak brzytwy i to z porządnym ABS-em, byda nie skrzypi na zakrętach a przy przejeżdzaniu przez krawężnik się nie wygina :D
:?
może jeszcze założysz strone "lescoureursdelarue.pl" ? ;D

He?
Jest:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
Były:
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<

Awatar użytkownika

GAZDA
Posty: 2429
Rejestracja: 16 paź 2006, 13:05
Samochód: FORD kurwa!
Skąd:

Re: 91 Pontiac Trans Sport 3.1 TBI

Post autor: GAZDA » 25 sty 2017, 14:05

lub monamourlekangoor :D

Awatar użytkownika

Topic author
KARLone
Posty: 3294
Rejestracja: 29 sty 2010, 12:07
Skąd: Górny Śląsk

Re: 91 Pontiac Trans Sport 3.1 TBI

Post autor: KARLone » 25 sty 2017, 22:02

ja ze swojej strony proponuję www.you-suck.pl :D
OK. Z technicznych spraw nakupiłem amortyzatorów na przód + mocowania + duperele typu izolatory sprężyn i jeszcze pompę hamulcową bo jakoś dziwnie pracuje, za miekka??? Nieważne, zmienię, wyprzedaż była :D

Awatar użytkownika

RadAg!
Sheriff
Posty: 11245
Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
Skąd:
Kontaktowanie:

Re: 91 Pontiac Trans Sport 3.1 TBI

Post autor: RadAg! » 26 sty 2017, 12:46

Alternator nowy chcesz?
Jest:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
Były:
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<

Awatar użytkownika

Topic author
KARLone
Posty: 3294
Rejestracja: 29 sty 2010, 12:07
Skąd: Górny Śląsk

Re: 91 Pontiac Trans Sport 3.1 TBI

Post autor: KARLone » 26 sty 2017, 20:33

wziałbym na zapas ale nie chce wywalać kasy, bo ciężkie wydatki mnie czekają, do tego szyba...

Awatar użytkownika

RadAg!
Sheriff
Posty: 11245
Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
Skąd:
Kontaktowanie:

Re: 91 Pontiac Trans Sport 3.1 TBI

Post autor: RadAg! » 26 sty 2017, 21:33

Jak by co u mnie lezy, w sumie jak zapłacisz za wysyłkę to ci go wyslę za free, w końcu jesteś swój :P
Jest:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
Były:
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika