Witam.
Trans am'a mam od 2 lat
Jest to wersja na kanadę z światlami takimi jak na europę i manualem.
Jak go kupilem byl trochę zapuszczny i zaniedbany ale zmieścil sie w budżecie :mrgreen:
Auto ma na liczniku 94000 ale chyba mil kosmicznych.
Zawias byl do remontu ( amortyzatory i gumy)
Most też okazal się być do remontu ( wtedy tego nie wiedzialem. Okazalo się przy wymianie oleju w moście)
Z zewnątrz też nie bylo szalu.
No i klima nie dzialala.
Ale bylem szczęśliwy jak nie wiem co Byl to mój pierwszy amerykanin i odrazu z V8.
A tu zdjęcia jak wyglądal po zakupie:
Po odchamieniu auta i doprowadzeniu do używalności skończyl się sezon ( w zime nie jeżdzę )
Jako że lubię przy aucie dlubać i dużo zmieniać zaczelem planować przyszle mody
Poszlo pare zamówień do usa.
Np:
Nowe graty na gwiazdkę ( summit) :mrgreen:
Trans am dostal też nowy felunek na wiosne (2011)
Wreszczie zaczą wyglądać.
No i T/A zaczą gadac jak należy dzięki puszce magnaflow :twisted:
Z tym wydechem to bylo trochę kombinacji
Po zamontowaniu okazalo się że jest ciszej niż bylo
Okazalo się że jakiś heniek wstawił tlumik przelotowy zamias Kata to się nazywa tjuning :lol:
Po wstawieniu zwyklej rury ptaszysko odzyskalo oddech.
94 Trans Am vel Ptaszysko
-
Topic author - Posty: 60
- Rejestracja: 18 mar 2012, 13:09
- Samochód: 94 trans am 5.7
- Skąd: Olsztyn
-
Topic author - Posty: 60
- Rejestracja: 18 mar 2012, 13:09
- Samochód: 94 trans am 5.7
- Skąd: Olsztyn
Re: 94 Trans Am vel Ptaszysko
Potem niestety silnik wydmuchal uszczelkę pod glowicą.
Przy okazji remontu glowić zrobilem pare usprawnień:
Porting kanalów + śruby apr + rocker arms 1:1;6.
Z korekcją kanaów bawilem się ok. 12 roboczo/browaro/godzin i powiem wam jedno - NIGDY WIĘCJ.
Niedokladności rzędu 5mm
Po korekcji
Przy okazji dostalo się też przepustnicy
Postanowilem też odswieżyć kolektor dolotowy w stylu LT4
z racji tego że chwilowo nie mam kasy na porządne headersy postanowilem coś zrobić z stockowymi.
Spasowalem kanaly w kolektorach na ile się dalo i zdjelem blaszane oslony. Będzie termo bandaż.
Po usunięciu paru mankamentów odpalilem.
Co do osiągów to nie powiem, jest odczuwalna różnica. Jednak przydalyby się jakieś dobre headersy.
Troche zdjęć z montażu:
Glowice wyglądaly po prostu pięknie
Nawet stockowe headers wyglądają ok.
Tylko co się narobilem żeby je zamontować to moje.
Udalo mi się nabyc droga kupna zestaw hebli z polifta 4gen ( pozdr brolcio).
zdecydowanie wydajniejsze
Tarcze zostawilem używane bo byly w bardz odobrym stanie.
Pomalowalem tylko zaciski i dalem nowe klocki.
Kola po:
Do pelni szczęścia przydaloby się zregenerować pompę i serwo oraz dać przewody w oplocie.
Kurna te samochody mają coś takieo w sobie że ciągle chce się coś przy nich robić
Przy okazji remontu glowić zrobilem pare usprawnień:
Porting kanalów + śruby apr + rocker arms 1:1;6.
Z korekcją kanaów bawilem się ok. 12 roboczo/browaro/godzin i powiem wam jedno - NIGDY WIĘCJ.
Niedokladności rzędu 5mm
Po korekcji
Przy okazji dostalo się też przepustnicy
Postanowilem też odswieżyć kolektor dolotowy w stylu LT4
z racji tego że chwilowo nie mam kasy na porządne headersy postanowilem coś zrobić z stockowymi.
Spasowalem kanaly w kolektorach na ile się dalo i zdjelem blaszane oslony. Będzie termo bandaż.
Po usunięciu paru mankamentów odpalilem.
Co do osiągów to nie powiem, jest odczuwalna różnica. Jednak przydalyby się jakieś dobre headersy.
Troche zdjęć z montażu:
Glowice wyglądaly po prostu pięknie
Nawet stockowe headers wyglądają ok.
Tylko co się narobilem żeby je zamontować to moje.
Udalo mi się nabyc droga kupna zestaw hebli z polifta 4gen ( pozdr brolcio).
zdecydowanie wydajniejsze
Tarcze zostawilem używane bo byly w bardz odobrym stanie.
Pomalowalem tylko zaciski i dalem nowe klocki.
Kola po:
Do pelni szczęścia przydaloby się zregenerować pompę i serwo oraz dać przewody w oplocie.
Kurna te samochody mają coś takieo w sobie że ciągle chce się coś przy nich robić
-
Topic author - Posty: 60
- Rejestracja: 18 mar 2012, 13:09
- Samochód: 94 trans am 5.7
- Skąd: Olsztyn
Re: 94 Trans Am vel Ptaszysko
Stan na dzisiaj:
Silnik po remoncie glowic ( regeneracja,portowanie,nowe uszczelniacze i uszczelki śruby ARP)
- rocker arms compcams 1:1.6
- dolot k&n + intake elbow
- cewka MSD
- wywalony air i egr
- kolektory w oplocie
- poliuretanowe poduszki silnika
- 160' termostat + załączanie wentylatora na żądanie przelącznikiem.
Skrzynia i sprzeglo:
- nowe sprzeglo na spieku do sportu
- short shifter Hurst
- poliuretanowa poduszka skrzyni i tourqe arm'a
Zawieszenie :
- na stabilizatorach - poliuretanowe tuleje
- z tylu nowe amory kyb gas a just
- reszta zawiechy stock
Most:
- calkowicie odbudowany- przelożenie 4,1:1 + nowa szpera TrueTrac Eaton ( oj będzie palić laka )
- piaskowanie + proszek
- relokatory wachaczy
- wzmacniane wachace ( profesjonalnie zaspawane stockowe ) + poliuretanowe tuleje
- regulowany panchard + poliuretanowe tulejki
Wnętrze:
- nowa podsufitka
- shift light
- w planie jakieś porządne kubelki + pasy szelkowe
[/quote]
Niedlugo odbieram z warsztatu. Jak odbiorę to zrobie foty i wrzucę.
Pozdr.
Silnik po remoncie glowic ( regeneracja,portowanie,nowe uszczelniacze i uszczelki śruby ARP)
- rocker arms compcams 1:1.6
- dolot k&n + intake elbow
- cewka MSD
- wywalony air i egr
- kolektory w oplocie
- poliuretanowe poduszki silnika
- 160' termostat + załączanie wentylatora na żądanie przelącznikiem.
Skrzynia i sprzeglo:
- nowe sprzeglo na spieku do sportu
- short shifter Hurst
- poliuretanowa poduszka skrzyni i tourqe arm'a
Zawieszenie :
- na stabilizatorach - poliuretanowe tuleje
- z tylu nowe amory kyb gas a just
- reszta zawiechy stock
Most:
- calkowicie odbudowany- przelożenie 4,1:1 + nowa szpera TrueTrac Eaton ( oj będzie palić laka )
- piaskowanie + proszek
- relokatory wachaczy
- wzmacniane wachace ( profesjonalnie zaspawane stockowe ) + poliuretanowe tuleje
- regulowany panchard + poliuretanowe tulejki
Wnętrze:
- nowa podsufitka
- shift light
- w planie jakieś porządne kubelki + pasy szelkowe
[/quote]
Niedlugo odbieram z warsztatu. Jak odbiorę to zrobie foty i wrzucę.
Pozdr.
-
- Posty: 129
- Rejestracja: 15 kwie 2012, 18:18
- Samochód: Plymouth Breeze
- Skąd: EL
- Kontakt:
Re: 94 Trans Am vel Ptaszysko
no ładne cacko u mnie w mieście coś takiego jechało, jak koleś pocisnął to przez sam dźwięk mało orgazmu nie dostałem za nim zaraz myknął czarny nissan GTR
A może to Ty w łodzi przelotem byłeś?
A może to Ty w łodzi przelotem byłeś?
Jak stoi to nie widać ile ma koni
-
- Posty: 3284
- Rejestracja: 19 lut 2008, 15:03
- Samochód: 2008 Jeep Compass Sport 2,4L
- Skąd: Opole
- Kontakt:
Re: 94 Trans Am vel Ptaszysko
Bardzo fajna prezentacja
Jest:
2008 Jeep Compass Sport 2,4L
Były:
1996 Ford Taurus GL 3.0 V6
1995 Dodge Stratus SE 2.0 R4
2000 Chrysler PT Cruiser Touring Edition 2.0 R4
1995 Mercury Grand Marquis LS 4.6 V8
2006 Jeep Grand Cherokee Limited WK Series 4.7 V8
2004 Ford Taurus SES 3.0 V6
2008 Jeep Compass Sport 2,4L
Były:
1996 Ford Taurus GL 3.0 V6
1995 Dodge Stratus SE 2.0 R4
2000 Chrysler PT Cruiser Touring Edition 2.0 R4
1995 Mercury Grand Marquis LS 4.6 V8
2006 Jeep Grand Cherokee Limited WK Series 4.7 V8
2004 Ford Taurus SES 3.0 V6
-
Topic author - Posty: 60
- Rejestracja: 18 mar 2012, 13:09
- Samochód: 94 trans am 5.7
- Skąd: Olsztyn
-
- Posty: 831
- Rejestracja: 20 kwie 2011, 21:50
- Samochód: pacifica 4.0 AWD
- Skąd: Warszawa
-
Topic author - Posty: 60
- Rejestracja: 18 mar 2012, 13:09
- Samochód: 94 trans am 5.7
- Skąd: Olsztyn
Re: 94 Trans Am vel Ptaszysko
Siema. Dawno nie pisalem co się dzieje z tras am'em. No więc nazbieralo się tego trochę. Aktualnie na ukończeniu jest swap silnika na 6,0l LQ4 z 2005r ( to odmiana następnej generacji smalblocka chevroleta ).Część osób które zagląda na forum f body już zna temat, ale postanowilem podzielić się tematem też z wami. No ale po koleji
Caly sezon 2012 przejeździlem praktycznie bez awaryjnie do później jesieni. Byliśmy Trans am'em nawet na Power Big Meet w szwecji. Trans am dostal trochę nowych gratów w zawieszeniu:
Stabilizatory PST ( http://www.p-s-t.com/)
Przód 34mm
tyl 27mm
no i też wachacze regulowane.
Oraz nowy fotel kierownika + szelki
Kubel polski Mirco. Model XL. Tylko w taki się mieszczę
Szelki też od nich.
Teraz to dopiero bylo czuć samochód. Na początku wydawal mi się niewygodny. Teraz raczej nie wrócę już do stockowych.
.Fakt jest mniej komfortowo, ale coś za coś.
Największy plus to że granica przegięcia np. w zakręcie , jest dużo bardziej i wcześniej wyczuwalna.
a, Trzeba bylo opracować obie procedurę wsiadania/wysiadania bez znacznej utraty godności
T/a dostal też pare naklejak.
Jednak pod koniec sezonu zacząl się trochę kończyć silnik Przysla więc ta trudna chwila w której trzeba podjąc męską decyzję. To swap od not to swap
Mialem do wyboru : remont tego co mam lub swap na coś nowszego.
No padlo na nowsze.
Pod koniec 2012 kupilem silnik + wiązkę z kompem na swap.
Nowy piec
No i na razie projekt trwa i wygląda to tak:
Silnik i skrzynia w budzie.
Kolektory zalożone, Osprzęt czeka na montaż.
Nowa custom'owa chlodnca itp.
Celuję w 350-370 rwhp
Jak wyjdzie to zobaczymy.
Jest już pocięta maska. Będzie garb na masce i customowy dolot
Caly 2013 walki z samochodem. Ale już nie dlugo
Caly sezon 2012 przejeździlem praktycznie bez awaryjnie do później jesieni. Byliśmy Trans am'em nawet na Power Big Meet w szwecji. Trans am dostal trochę nowych gratów w zawieszeniu:
Stabilizatory PST ( http://www.p-s-t.com/)
Przód 34mm
tyl 27mm
no i też wachacze regulowane.
Oraz nowy fotel kierownika + szelki
Kubel polski Mirco. Model XL. Tylko w taki się mieszczę
Szelki też od nich.
Teraz to dopiero bylo czuć samochód. Na początku wydawal mi się niewygodny. Teraz raczej nie wrócę już do stockowych.
.Fakt jest mniej komfortowo, ale coś za coś.
Największy plus to że granica przegięcia np. w zakręcie , jest dużo bardziej i wcześniej wyczuwalna.
a, Trzeba bylo opracować obie procedurę wsiadania/wysiadania bez znacznej utraty godności
T/a dostal też pare naklejak.
Jednak pod koniec sezonu zacząl się trochę kończyć silnik Przysla więc ta trudna chwila w której trzeba podjąc męską decyzję. To swap od not to swap
Mialem do wyboru : remont tego co mam lub swap na coś nowszego.
No padlo na nowsze.
Pod koniec 2012 kupilem silnik + wiązkę z kompem na swap.
Nowy piec
No i na razie projekt trwa i wygląda to tak:
Silnik i skrzynia w budzie.
Kolektory zalożone, Osprzęt czeka na montaż.
Nowa custom'owa chlodnca itp.
Celuję w 350-370 rwhp
Jak wyjdzie to zobaczymy.
Jest już pocięta maska. Będzie garb na masce i customowy dolot
Caly 2013 walki z samochodem. Ale już nie dlugo
-
- Sheriff
- Posty: 12244
- Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
- Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
- Skąd:
- Kontakt:
Re: 94 Trans Am vel Ptaszysko
Wygląda zacnie Taka wyścigówka się zrobiła, głównie przez te fotele.
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<