Pontiac T/A WS6 RED AGGRESSOR
: 01 sty 2013, 21:22
Dobra ludki to może pokażę co ostatnio wykminiłem
No dobra to od początku jako, że F body nigdy nie miałem to teraz mam
Pontiac Trans Am WS6 2002r.
Stockowy LS1 raczej mnie nie zadowalał no to naknuliśmy
Silnik: liftersy GM RACING ls9/lsx, laski popychaczy TSP hardned steel, łancuch rozrządu podwójny Trick Flow, Pompa Oleju high Pressure SLP, kolektor 96mm Ls2 Typhoon, Przepustnica 92mm PTM, przepływka LS2, wałek TSP MS3 , głowice PCE American speedmaster CNC 3 angle valve job.(nie mylić z blow job ),wysokoprzepływowe aluminiowe listwy paliwowe CMB Racing, podwójne sprężyny zaworowe Precision Race Components 675, tytanowe talerzyki sprężyn, szpilki głowic ARP i uszczelki głowic MLS Victor Reinz
wtryski Bosch TRE green 42 LB/hr high impendance injectors,pompa paliwa high flow Granatelli Motorsports 255 lph HP,motorad 160 termostat
Volant CAI twin filters, Linelock SLP, NX Nitorus System. , sprzęgło GMPP LS7 lżejsze kolo zamachowe Crom-moly steel, wysprzęglik pomocniczy GMPP, Long Tube Hooker Headers
Hamulce: przód corvette Z06 C6 brakety hamulcowe kingtech performance no i oplot.
tył: konwersja 2 tłoczkowych przednich zacisków z WS6 plus tarcze Corvette C6 Z51
Zawieszenie: amortyzatory KYB 8 stopniowe regulowane, sprężyny obniżające Vogtland, tylne wahacze BMR regulowane, brackety obniżające wahacze BMR oraz drążek panharda BMR i Panhard Relocation Kit by TK Motorsport.
Wnętrze: kubły Dodge Viper, kierownica OMP, 4 punktowe pasy OMP, gała HURST, akumulator przeniesiony do tyłu, klatka TK Motorsports, słupek na 3 zegary Autometer , zegar ciśnienia paliwa Autometer, zegar cisnienia nitro Autometer, sonda szerokopasmowa AEM, linelock SLP.
Wydech: MG MOTORSPORT True Duals 3'' tylko na rezonatorach i 4' calowe czarne końcówki by MG MOTORSPORT
Dyfer: przełożenie 4.10:1 Motive Gear i komplet instalacyjny Ratech.
Koła Tenzo R 19'' x 8.5 i 10.
Rozrusznik od Trucka nie pękający :lol: i pewnie parę innych pierdół o których zapomniałem.
Więcej filmów jak dotrę most.
No dobra to od początku jako, że F body nigdy nie miałem to teraz mam
Pontiac Trans Am WS6 2002r.
Stockowy LS1 raczej mnie nie zadowalał no to naknuliśmy
Silnik: liftersy GM RACING ls9/lsx, laski popychaczy TSP hardned steel, łancuch rozrządu podwójny Trick Flow, Pompa Oleju high Pressure SLP, kolektor 96mm Ls2 Typhoon, Przepustnica 92mm PTM, przepływka LS2, wałek TSP MS3 , głowice PCE American speedmaster CNC 3 angle valve job.(nie mylić z blow job ),wysokoprzepływowe aluminiowe listwy paliwowe CMB Racing, podwójne sprężyny zaworowe Precision Race Components 675, tytanowe talerzyki sprężyn, szpilki głowic ARP i uszczelki głowic MLS Victor Reinz
wtryski Bosch TRE green 42 LB/hr high impendance injectors,pompa paliwa high flow Granatelli Motorsports 255 lph HP,motorad 160 termostat
Volant CAI twin filters, Linelock SLP, NX Nitorus System. , sprzęgło GMPP LS7 lżejsze kolo zamachowe Crom-moly steel, wysprzęglik pomocniczy GMPP, Long Tube Hooker Headers
Hamulce: przód corvette Z06 C6 brakety hamulcowe kingtech performance no i oplot.
tył: konwersja 2 tłoczkowych przednich zacisków z WS6 plus tarcze Corvette C6 Z51
Zawieszenie: amortyzatory KYB 8 stopniowe regulowane, sprężyny obniżające Vogtland, tylne wahacze BMR regulowane, brackety obniżające wahacze BMR oraz drążek panharda BMR i Panhard Relocation Kit by TK Motorsport.
Wnętrze: kubły Dodge Viper, kierownica OMP, 4 punktowe pasy OMP, gała HURST, akumulator przeniesiony do tyłu, klatka TK Motorsports, słupek na 3 zegary Autometer , zegar ciśnienia paliwa Autometer, zegar cisnienia nitro Autometer, sonda szerokopasmowa AEM, linelock SLP.
Wydech: MG MOTORSPORT True Duals 3'' tylko na rezonatorach i 4' calowe czarne końcówki by MG MOTORSPORT
Dyfer: przełożenie 4.10:1 Motive Gear i komplet instalacyjny Ratech.
Koła Tenzo R 19'' x 8.5 i 10.
Rozrusznik od Trucka nie pękający :lol: i pewnie parę innych pierdół o których zapomniałem.
Więcej filmów jak dotrę most.