Strona 1 z 1

Pontiac T/A WS6 RED AGGRESSOR

: 01 sty 2013, 21:22
autor: iceman
Dobra ludki to może pokażę co ostatnio wykminiłem :D
No dobra to od początku jako, że F body nigdy nie miałem ;D to teraz mam :)
Pontiac Trans Am WS6 2002r.
Stockowy LS1 raczej mnie nie zadowalał no to naknuliśmy ;)
Silnik: liftersy GM RACING ls9/lsx, laski popychaczy TSP hardned steel, łancuch rozrządu podwójny Trick Flow, Pompa Oleju high Pressure SLP, kolektor 96mm Ls2 Typhoon, Przepustnica 92mm PTM, przepływka LS2, wałek TSP MS3 , głowice PCE American speedmaster CNC 3 angle valve job.(nie mylić z blow job :] ),wysokoprzepływowe aluminiowe listwy paliwowe CMB Racing, podwójne sprężyny zaworowe Precision Race Components 675, tytanowe talerzyki sprężyn, szpilki głowic ARP i uszczelki głowic MLS Victor Reinz
wtryski Bosch TRE green 42 LB/hr high impendance injectors,pompa paliwa high flow Granatelli Motorsports 255 lph HP,motorad 160 termostat
Volant CAI twin filters, Linelock SLP, NX Nitorus System. ;D , sprzęgło GMPP LS7 lżejsze kolo zamachowe Crom-moly steel, wysprzęglik pomocniczy GMPP, Long Tube Hooker Headers
Hamulce: przód corvette Z06 C6 brakety hamulcowe kingtech performance no i oplot.
tył: konwersja 2 tłoczkowych przednich zacisków z WS6 plus tarcze Corvette C6 Z51
Zawieszenie: amortyzatory KYB 8 stopniowe regulowane, sprężyny obniżające Vogtland, tylne wahacze BMR regulowane, brackety obniżające wahacze BMR oraz drążek panharda BMR i Panhard Relocation Kit by TK Motorsport. :cool:
Wnętrze: kubły Dodge Viper, kierownica OMP, 4 punktowe pasy OMP, gała HURST, akumulator przeniesiony do tyłu, klatka TK Motorsports, słupek na 3 zegary Autometer , zegar ciśnienia paliwa Autometer, zegar cisnienia nitro Autometer, sonda szerokopasmowa AEM, linelock SLP.
Wydech: MG MOTORSPORT True Duals 3'' tylko na rezonatorach i 4' calowe czarne końcówki by MG MOTORSPORT
Dyfer: przełożenie 4.10:1 Motive Gear i komplet instalacyjny Ratech.
Koła Tenzo R 19'' x 8.5 i 10.
Rozrusznik od Trucka nie pękający :lol: i pewnie parę innych pierdół o których zapomniałem. :roll:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Więcej filmów jak dotrę most. :viva:




Re: Pontiac T/A WS6 RED AGGRESSOR

: 01 sty 2013, 21:34
autor: Sibi
Wariat.... :razz: :D :pada:

Re: Pontiac T/A WS6 RED AGGRESSOR

: 01 sty 2013, 22:47
autor: kecaj73
strach się bać :cool:
widać kupę dobrej roboty
gdzie dorwałeś siedzenia?

Re: Pontiac T/A WS6 RED AGGRESSOR

: 01 sty 2013, 22:52
autor: iceman
kecaj73 pisze:gdzie dorwałeś siedzenia?
Zielona Góra. ;)

Re: Pontiac T/A WS6 RED AGGRESSOR

: 02 sty 2013, 09:53
autor: pietia30
zaj@bisty!!! ładnie to zapie@dala :shock:
gratki

Re: Pontiac T/A WS6 RED AGGRESSOR

: 02 sty 2013, 09:57
autor: ser-o
No niezły killer :shock:

Re: Pontiac T/A WS6 RED AGGRESSOR

: 02 sty 2013, 19:10
autor: 71Corvette454
No cóż, generalnie to miażdży :cool: Brzmi mega, jedzie mega, suuuper! A co to za patent z tym linelockiem, że się światła stopu nie świecą? Myślałem, że to po prostu wyłącza tylne hamulce?