Ponton '90 3.1

Pontiac
Awatar użytkownika

Topic author
siwrelax
Posty: 516
Rejestracja: 05 lip 2013, 23:21
Samochód: PTS '90
Skąd: Aktualnie: Hoge Hexel, NL

Re: Ponton '90 3.1

Post autor: siwrelax » 09 maja 2016, 22:19

Stary, w środę o 20.00 zamówiłem, a dziś (czyli po dwóch dniach roboczych) paczka u mnie w Warszawie z Utah się pojawiła. Niby international economy, ale "economy" to bym nie nazwał. W każdym razie PTS-y i Luminy chyba mają ostatnio priorytet :)

Awatar użytkownika

Seweryn 1977
Posty: 340
Rejestracja: 22 kwie 2016, 22:40
Samochód: 2003 Chevrolet Suburban 5.3
Skąd: Ustroń

Re: Ponton '90 3.1

Post autor: Seweryn 1977 » 10 maja 2016, 06:36

siwrelax pisze:Dzisiejsza paczuszka z RA. Graty - jedynie 200$, przesyłka + cło + VAT - aż 300$. No kurwa, zawsze mam wrażenie że jestem mega frajerem, jak przychodzi paka z RA...
Niestety jesteśmy dymani przez państwo :) jest opcja kombinacyjna wysyłka polamerem ale paka idzie 8 tygodni, jednak cła i vatu jeszcze nie zapłaciłem.

Podwoiłeś wartość Pontona.
1983 VW Rabbit SOLD
1992 Jeep XJ 4.0 SOLD
1989 Jeep XJ 2,1TD SOLD
1999 CHRYSLER TOWN&COUNTRY 3,8 SOLD
2003 Chrysler Town & Country LXi 3,8 SOLD
2003 Chrysler Grand Voyager 3,3 AWD SOLD
2001 Chevrolet Trailblazer 4,2 LTZ SOLD
2003 Chevrolet Suburban 5,3 LT

Awatar użytkownika

kelpin
Posty: 135
Rejestracja: 13 mar 2013, 11:56
Samochód: Camaro4gen / ex 95'Continental V8/ 99'Trep /94 TC
Skąd: Wawa

Re: Ponton '90 3.1

Post autor: kelpin » 10 maja 2016, 13:30

Tu masz Chiltona (nie wiem czy cała, ale dużo info i po angielsku :) wygrzebałem gdzieś u siebie bo kiedyś koledze magiel wymieniałem)
https://drive.google.com/file/d/0BwOqEi ... sp=sharing" onclick="window.open(this.href);return false;

PS jak potrzebujesz miejsca do grzebania to na fortach mokotów mam garaż z dwoma kanałami :) zapraszam

Awatar użytkownika

Topic author
siwrelax
Posty: 516
Rejestracja: 05 lip 2013, 23:21
Samochód: PTS '90
Skąd: Aktualnie: Hoge Hexel, NL

Re: Ponton '90 3.1

Post autor: siwrelax » 10 maja 2016, 14:35

Dzięki! Haynes'a już nabyłem. Jakby ktoś potrzebował, to mam też namiar na oryginalną serwisówkę GM do Luminy, PTS'a i Silueta. Niestety pojawiła się już po tym jak kupiłem Haynes'a.
Dzięki za zaproszenie. Może skorzystam któregoś dnia, gdy już ponton będzie jeździł.

Awatar użytkownika

Topic author
siwrelax
Posty: 516
Rejestracja: 05 lip 2013, 23:21
Samochód: PTS '90
Skąd: Aktualnie: Hoge Hexel, NL

Re: Ponton '90 3.1

Post autor: siwrelax » 18 maja 2016, 23:35

20160513_211456.jpg
Jako, że forum jest w wersji Beta, to przetestuję jako jeden z pierwszych jego funkcjonalność :) A więc tak:

Mam Pontiaca już przez trzy weekendy. Do Olesna zostały jeszcze trzy weekendy. Operuję takimi jednostkami, bo w tygodniu nie wiele mogę zrobić. Auto (i garaż) jest jakieś 30 km od mojego domu, a nie jeżdżę samochodem...
Hamulce jeszcze nie zrobione do końca, bo brakowało w bębnach całkowicie mechanizmu do ręcznego. Myślałem, że te części będą w zestawie naprawczym, który zamówiłem w US, ale cięgno i rozpierak ręcznego nie są elementami eksploatacyjnymi, czyli muszę sobie wyciągnąć je z jakiegoś dawcy - jadę jutro znowu pobuszować u Lasera.
Mimo to jakiś postęp jest. Oświetlenie na przegląd już prawie skompletowane, wiązki przy tylnych lampach już są przygotowane do przeróbki po mojemu, a z przodu kabiny też już elektryka jest ogarnięta. Jutro dowiem się jak tam z radiem. Muszę kolesia przycisnąć, bo po doświadczeniu z naprawą wzmacniacza w Lincolnie może to potrwać kilka tygodni jak się człowieka nie zamęczy odpowiednio :P
Zostało dokończyć hamulce (w ten weekend), zrobić podsufitkę (może w przyszłym tygodniu się ją uda skończyć) i poskładać wnętrze (jedno popołudnie-wieczór). Potem do tłumikarza (nie mamy kanału, a mam już dość spawania na leżąco) i na przegląd. Następnie kosmetyka, ile się uda do 10. czerwca zrobić i do Olesna. Później już ciśnienia takiego nie będzie, więc na spokojnie będę ogarniać wóz dalej.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika

Topic author
siwrelax
Posty: 516
Rejestracja: 05 lip 2013, 23:21
Samochód: PTS '90
Skąd: Aktualnie: Hoge Hexel, NL

Re: Ponton '90 3.1

Post autor: siwrelax » 31 maja 2016, 22:34

20160525_203656.jpg
20160521_213304.jpg
Samochód już jeździ, choć do przeglądu brakuje jeszcze przeciwmgielnego. Teraz największy problem to podsufitka. Jest złamana w kilku miejscach. Materiał będzie jutro, ale rzeźbienia trochę będzie. Karol, z doświadczenia masz jakieś porady lub sugestie? Będę takie coś robić pierwszy raz.
Radio dalej nie działa, oddałem je do nieodpowiedniego "fachowca"
https://youtu.be/eSwHwNTne8U

---
Wysłano z przenośnej maszyny cyfrowej zagranicznego producenta przy użyciu popularnego oprogramowania społecznościowego
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.


piotrekzet

Re: Ponton '90 3.1

Post autor: piotrekzet » 01 cze 2016, 08:31

Z tym obrotomierzem to masz tak od początku czy to nowa awaria? Możesz mieć nieoryginalny alternator albo było grzebane przy zegarach.

Awatar użytkownika

RadAg!
Sheriff
Posty: 11598
Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
Skąd:
Kontaktowanie:

Re: Ponton '90 3.1

Post autor: RadAg! » 01 cze 2016, 08:37

Na bogato w środku masz. Podsufitke może pokleić żywicą?
Masz dostęp do tych plastików w podłodze łącznie ze srubkami gdzie montuje się fotele. Moje są połamane i powycierane niektóre.

Wysłane z komóry
Jest:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
Były:
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<

Awatar użytkownika

Topic author
siwrelax
Posty: 516
Rejestracja: 05 lip 2013, 23:21
Samochód: PTS '90
Skąd: Aktualnie: Hoge Hexel, NL

Re: Ponton '90 3.1

Post autor: siwrelax » 01 cze 2016, 08:46

Mam, ile potrzebujesz i które? Chyba w przyszłym tygodniu będę u Lasera znowu, wiec oczywiście mogę ich wziąć trochę. Jak potrzebujesz też tych plastikowych śrubek do podłogi, to mam je też :)

---
Wysłano z przenośnej maszyny cyfrowej zagranicznego producenta przy użyciu popularnego oprogramowania społecznościowego

Awatar użytkownika

RadAg!
Sheriff
Posty: 11598
Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
Skąd:
Kontaktowanie:

Re: Ponton '90 3.1

Post autor: RadAg! » 01 cze 2016, 11:08

Oblookam temat i dokłądnie ci powiem :)
Jest:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
Były:
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<

Awatar użytkownika

Topic author
siwrelax
Posty: 516
Rejestracja: 05 lip 2013, 23:21
Samochód: PTS '90
Skąd: Aktualnie: Hoge Hexel, NL

Re: Ponton '90 3.1

Post autor: siwrelax » 01 cze 2016, 11:19

Są trzy rodzaje tych plastików inne są z tyłu fotela i dwa różne z przodu fotela.

---
Wysłano z przenośnej maszyny cyfrowej zagranicznego producenta przy użyciu popularnego oprogramowania społecznościowego

Awatar użytkownika

Topic author
siwrelax
Posty: 516
Rejestracja: 05 lip 2013, 23:21
Samochód: PTS '90
Skąd: Aktualnie: Hoge Hexel, NL

Re: Ponton '90 3.1

Post autor: siwrelax » 01 cze 2016, 11:31

Z tym obrotomierzem tak mam od początku. Nie wykluczam obu przyczyn, wskaźnik paliwa też pokazuje niby full, ale kontrolka rezerwy świeci ciągle.
Klima nie działa, a nawiewy wieją tylko na podłogę i na szybę niezależnie od ustawień. Prawdopodobna przyczyna: Koleś łapał plastiki konsoli na wkręty - jeden z nich przeszedł przez obudowę sterownika klimy i rozjebał ścieżki na płytce oraz trochę elektroniki. No ale osiągnął cel w postaci nieodpadających plastików. Durni ludzie mieli ten samochód...

---
Wysłano z przenośnej maszyny cyfrowej zagranicznego producenta przy użyciu popularnego oprogramowania społecznościowego


piotrekzet

Re: Ponton '90 3.1

Post autor: piotrekzet » 01 cze 2016, 11:40

No to masz tam jeszcze niezłe rozkminy... Wskaźnika paliwa pewnie nie ogarniesz bez wyjęcia pompy paliwa. Masz dostęp od środka czy musisz zrzucać bak? Z nawiewem to w zależności od sposobu sterowania może spieprzyły się wężyki podciśnienia i jest w jednym, jedynym ustawieniu. Klima może być pusta i kompresor się nie włącza. Czy rozebrałeś to i jest rozjebana płytka?

Awatar użytkownika

Topic author
siwrelax
Posty: 516
Rejestracja: 05 lip 2013, 23:21
Samochód: PTS '90
Skąd: Aktualnie: Hoge Hexel, NL

Re: Ponton '90 3.1

Post autor: siwrelax » 01 cze 2016, 11:46

Tak, rozebrałem sterownik - wkręt trochę w nim namieszał. Zacznę od podmiany sterownika, później ewentualnie popatrzę na podciśnienia. Klimy na razie nie robię, może później. Zegary też mam na podmianę, wiec zobaczymy. W idealnym świecie podmiana zegarów rozwiązałaby problemy ze wskaźnikami, a podmiana sterownika ożywiłaby nawiewy :)

---
Wysłano z przenośnej maszyny cyfrowej zagranicznego producenta przy użyciu popularnego oprogramowania społecznościowego


piotrekzet

Re: Ponton '90 3.1

Post autor: piotrekzet » 01 cze 2016, 11:59

O matko, a byłem przekonany, że tylko tak marudzisz, no nie wierzę, że są tacy fachowcy... dobrze, że gwoździami nie przybijał...
Podmiana sterownika pewnie ożywi nawiewy bez idealnego świata, ale obawiam się, że podmiana zegarów nie rozwiąże problemu wskaźników...

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika