GMC TYPHOON "TYFUS"
: 22 gru 2011, 20:47
Dobra ludki myślę, że przyszedł czas się pochwalić.
GMC TYPHOON (na ćwiarę szybszy od Corvette C4 LT1 czego GM nigdy oficjalnie nie potwierdził :lol: )
Jeden z 92 (!!!)wyprodukowanych egzemplarzy tzw. "SAUDI" model, jest to oryginalny Saudyjski model, egzemplarz kolekcjonerski auto z b. ciekawą historią.
Auto wyprodukowano na zamówienie księcia Arabii Saudyjskiej Jego Królewskiej Wysokości Księcia Turki Mohammad Al-Abdullah Al-Faisal. Auto posiada Oryginalne saudyjskie tablice rejestracyjne i dokumentację, grubą na dobre 20 cm dokumentację serwisową.
- pełna przebudowa silnika na tzw.”kutych częściach”;
- nowe tłoki, pierścienie;
- wydajniejsza pompa oleju Kenne Bell,
- chłodniejszy 160F termostat,
- nowy komplet kół pasowych tzw underdrives.
- dźwigienki rolkowe 1.6:1 ratio,
- polerowany kolektor dolotowy i kanały głowic;
- regulator ciśnienia paliwa Kenne Bell,
- dolot powietrza Kenne Bell,
- Kenne Bell przewody zapłonowe;
- Kenne Bell większa przepustnica;
- wzmocnione poduszki silnika;
- zmieniona na dużo większa turbina 950cfm Richard Chan Precision Turbo,
- ATR dodatkowy intercooler,
- Aquamist wtrysk wody,
- regulowany tzw.: dump valve,
- zmieniony intercooler wodny,
- czerwone węże Samco ,
- zestaw ATR przeniesienia akumulatora,
- osłony termiczne intercoolera & listw paliwowych,
- węże w stalowym oplocie;
- układ wydechowy firmy ATR wydech ze stali nierdzewnej;
- Amortyzatory Bilstein
- obniżone zawieszenie,
- 17" koła z oponami 275/40 17" z Corvette C4
- zestaw kilka tzw”czipów” do komputera ze zmiennymi ustawieniami,
- wzmocniony przedni wał napędowy firmy Dyno-Tech
- hamulce z Corvette C5
- wtrysk metanolu :twisted:
- konwerter ze stall speed 3000
- ecumaster 2 mapy(miasto,wyścigi)
- Autometer Boost
Przy temperaturach rzędu 5-10C ze startu idzie bokiem z 4 kół.
Było:
Jest:
GMC TYPHOON (na ćwiarę szybszy od Corvette C4 LT1 czego GM nigdy oficjalnie nie potwierdził :lol: )
Jeden z 92 (!!!)wyprodukowanych egzemplarzy tzw. "SAUDI" model, jest to oryginalny Saudyjski model, egzemplarz kolekcjonerski auto z b. ciekawą historią.
Auto wyprodukowano na zamówienie księcia Arabii Saudyjskiej Jego Królewskiej Wysokości Księcia Turki Mohammad Al-Abdullah Al-Faisal. Auto posiada Oryginalne saudyjskie tablice rejestracyjne i dokumentację, grubą na dobre 20 cm dokumentację serwisową.
- pełna przebudowa silnika na tzw.”kutych częściach”;
- nowe tłoki, pierścienie;
- wydajniejsza pompa oleju Kenne Bell,
- chłodniejszy 160F termostat,
- nowy komplet kół pasowych tzw underdrives.
- dźwigienki rolkowe 1.6:1 ratio,
- polerowany kolektor dolotowy i kanały głowic;
- regulator ciśnienia paliwa Kenne Bell,
- dolot powietrza Kenne Bell,
- Kenne Bell przewody zapłonowe;
- Kenne Bell większa przepustnica;
- wzmocnione poduszki silnika;
- zmieniona na dużo większa turbina 950cfm Richard Chan Precision Turbo,
- ATR dodatkowy intercooler,
- Aquamist wtrysk wody,
- regulowany tzw.: dump valve,
- zmieniony intercooler wodny,
- czerwone węże Samco ,
- zestaw ATR przeniesienia akumulatora,
- osłony termiczne intercoolera & listw paliwowych,
- węże w stalowym oplocie;
- układ wydechowy firmy ATR wydech ze stali nierdzewnej;
- Amortyzatory Bilstein
- obniżone zawieszenie,
- 17" koła z oponami 275/40 17" z Corvette C4
- zestaw kilka tzw”czipów” do komputera ze zmiennymi ustawieniami,
- wzmocniony przedni wał napędowy firmy Dyno-Tech
- hamulce z Corvette C5
- wtrysk metanolu :twisted:
- konwerter ze stall speed 3000
- ecumaster 2 mapy(miasto,wyścigi)
- Autometer Boost
Przy temperaturach rzędu 5-10C ze startu idzie bokiem z 4 kół.
Było:
Jest: