Hej, znów "dość" dawno nie pisałem, ale oto jestem!
Okazja do napisania paru słów jest nie byle jaka, albowiem w ostatni piątek odebrałem Aurorę ze znanego i lubianego warsztatu "Grus Garage", gdzie udało się ogarnąć miliard drobnych i większych tematów, które się nawarstwiły
Oto lista:
-wymiana tarcz i klocków (4 + 8
)
-wymiana przedniej prawej piasty (wreszcie mi działa ABS!)
-siłownik trzymający maskę (zardzewiał i się rozszczelnił)
-przednia prawa obrysówka (ktoś się nie bał i mi stłukł)
-uzupełnienie czynnika w klimie
-hamulec awaryjny (pękła/spadła sprężyna, która odciągała pedał przy zwalnianiu go)
-wyciek oleju - wyglądało, że znad miski, na razie jest OK
-regulacja kierownicy
-świece + przewody WN
Jedyne co mi jeszcze zostało to blacharka - pojawiło się ognisko na przednim prawym i tylnym lewym błotniku no i w dalszej perspektywie może środek, bo skóra jest zniszczona, ale mechanicznie jest już tip top, więc cieszę się jak w dniu, kiedy ją kupiłem!