Oldsmobile Cutlass Supreme '88

Oldsmobile
Awatar użytkownika

Topic author
Ducky Ed
Posty: 74
Rejestracja: 01 sie 2016, 11:03
Samochód: Buick Regal '87
Skąd: Pułtusk

Re: Oldsmobile Cutlass Supreme '88

Post autor: Ducky Ed »

Czekałbym dłużej ale trafiła się okazja - a ja uwielbiam takie okazje :). Zawsze lubiłem iść pod prąd, a Oldsmobile jest do tego idealny, właśnie dzięki swojej unikatowości. Myślę, że każdy posiadacz amcara musi mieć odwagę wystąpić przed szereg, kiedy wkoło wszyscy powtarzają "kup małe, oszczędne, blablabla" :). Silnik to na 100% wielopunkt, na kolektorze jest "2.8 MULTI PORT FI", a i listwę wtryskową widać. Zapomniałem wspomnieć o jednym problemie jeszcze. Pamiętacie jak miałem problem ze światłem stopu? Teraz nie ma go wcale :(. Jakiś czas temu stop przestał działać, zacząłem dłubać przy czujniku i wtedy zapalił się na stałe, i jakkolwiek bym nie kombinował przy tym cholernym czujniku to nic nie dawało, nie zgasł nawet na ułamek sekundy. Potem znowu działał, znowu przestał, i nie działa już w ogóle. Niestety czujnik nie jest taki zwykły na docisk, tylko jest to jakaś przedziwna konstrukcja, efekt ułańskiej fantazji po prostu. Wiem że jest połączony z tempomatem, i dokopałem się w necie na instrukcję jak regulować to ustrojstwo. Nic to nie dało :D Wrzucam zdjęcie tego dziadostwa
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.


marcys
Posty: 67
Rejestracja: 17 wrz 2016, 00:20
Samochód: Buick PA 92`+ Honda ST1100
Skąd:

Re: Oldsmobile Cutlass Supreme '88

Post autor: marcys »

Ducku i co tegop czujnika nie da sie rozebrac?? wyglada na rozbieralny :-) rozbierz dziada i drobnym papierem sciernym (wodnym) przeczysc styki, moze to wystarczy, albo moze trzeba je tez odpowiednio uformowac...


JEDI_V

Re: Oldsmobile Cutlass Supreme '88

Post autor: JEDI_V »

Nie bawilbym sie w doginanie stykow majac tempomat, moze sie to skonczyc wjechaniem komus do dupy, co innego swiatlo stop.

Awatar użytkownika

Topic author
Ducky Ed
Posty: 74
Rejestracja: 01 sie 2016, 11:03
Samochód: Buick Regal '87
Skąd: Pułtusk

Re: Oldsmobile Cutlass Supreme '88

Post autor: Ducky Ed »

Rozbieralny może jest, problem w tym że jest tak zmyślnie upchany że żeby go wyjąć to trzeba by było kolumnę wywalić... bo inaczej nie ma tam za bardzo dostępu. A tempomat nie działa, u poprzedniego właściciela działał, ale to było zanim przestał 4 lata pod chmurką nie odpalony ani razu. Albo ja nie potrafię go włączyć :D.


JEDI_V

Re: Oldsmobile Cutlass Supreme '88

Post autor: JEDI_V »

Jak to w GM wlaczasz na dzwigni osiowo jest przycisk, na koncu. Nie wiem jaki masz tempomat, sterowany podcisnieniowo czy elektronicznie, jak podcisnieniowo to sprawdz przewod od "gruchy" do kolektora dolotowego. Nalepiej zrob zdjecie i wrzuc jak to pod maska wyglada.


marcys
Posty: 67
Rejestracja: 17 wrz 2016, 00:20
Samochód: Buick PA 92`+ Honda ST1100
Skąd:

Re: Oldsmobile Cutlass Supreme '88

Post autor: marcys »

JEDI_V pisze:Nie bawilbym sie w doginanie stykow majac tempomat, moze sie to skonczyc wjechaniem komus do dupy, co innego swiatlo stop.
Jedi o doginaniu stykow mialem na mysli takie doginanie z glowa!! zeby byl dobry styk a nie nie na pale giac!! :-) pozatym nawet jakby zgial na pale to i tak tempomat jest sterowany podcisnieniem i jest podwujnie zabezpieczony - naciskajac hamulec rozlacza sie zasilanie tempo ale tez wypuszcza sie vaku.

Awatar użytkownika

Topic author
Ducky Ed
Posty: 74
Rejestracja: 01 sie 2016, 11:03
Samochód: Buick Regal '87
Skąd: Pułtusk

Re: Oldsmobile Cutlass Supreme '88

Post autor: Ducky Ed »

Panowie czy moglibyście polecić jakiś warsztat w Warszawie lub na północ od niej do którego mógłbym się udać by ktoś fachowo ocenił w jakiej kondycji jest auto? Chcę w końcu założyć gaz a dziś usłyszałem że po zagazowaniu może zacząć się "sypać". Wiem że jest jakiś mały wyciek oleju mniej więcej przy skrzyni i jest to olej silnikowy, ubywa go bardzo powoli ale jednak. Ze wszystkich stron jestem ciśnięty by dać sobie spokój z Oldsem, jednak każdy kto mnie zna wie, że na drugie imię mógłbym mieć "Osioł" :D. Chodzi mi o sprawdzenie silnika i ew. zawiasu

Awatar użytkownika

lincoln1998
Posty: 2057
Rejestracja: 18 maja 2010, 15:29
Samochód: 1996 Lincoln Town Car 4.6 V8 spełnione marzenie :)
Skąd: Kalisz

Re: Oldsmobile Cutlass Supreme '88

Post autor: lincoln1998 »

Sulejowek Grus Garage
Ewentualnie też Chester&Wasyl Garage
Obecnie:

2005 Cadillac SRX 3.6 V6
2003 Lincoln Town Car "L" 4.6 V8
2007 Chrysler 300C 5.7 V8 HEMI
1996 Lincoln Town Car 4.6 V8
1976 Lincoln Continental Mark IV 7.5 V8

Ex:

1991 Lincoln Town Car 5.0 V8
1993 Chevrolet G20 5.7 V8
1999 Chrysler Town & Country 3.8 V6
2000 Chrysler Sebring Conv. 2.5 V6
1997 Jeep Grand Cherokee 5.2 V8
1998 Chrysler Concorde 3.2 V6
1995 Chevrolet C1500 Pickup 4.3 V6
1998 Chrysler LHS 3.5 V6
1991 Chevrolet Caprice Classic 5.0 V8
1998 Lincoln Town Car 4.6 V8
2005 Chrysler Town&Country 3.8 V6
2005 Chrysler Sebring Conv. 2.4 R4
1999 Chrysler LHS 3.5 V6
2005 Chrysler Town&Country 3.8 V6
1992 Mercury Grand Marquis 4.6 V8
2001 Lincoln Town Car 4.6 V8
2002 Chevrolet Avalanche Z71 5.3 V8
2005 Chrysler 300C 3.5 V6
2001 Chrysler Town&Country 3.8 V6
2001 Chrysler LHS 3.5 V6
2002 Chrysler Grand Voyager 3.3 V6
2005 Cadillac SRX 3.6 V6
1999 Lincoln Town Car 4.6 V8
2003 Lincoln Town Car 4.6 V8
2005 Ford Crown Victoria 4.6 V8 - P71

Awatar użytkownika

KARLone
Posty: 3657
Rejestracja: 29 sty 2010, 12:07
Skąd: Górny Śląsk

Re: Oldsmobile Cutlass Supreme '88

Post autor: KARLone »

nie słuchaj takich ZNAFCÓW - niby co się ma zacząć sypać? Jasne, przy montażu i ustawianiu gazu wychodzi, że to czy tamto niesprawne ale jeśli generalnie jest ok to nie powinno być większych problemów. Nie wiem jakie przebiegi chcesz robić ale na gazie z pewnością więcej się jeździ, bo jest najzwyczajniej tańszy :) , więc częściej trzeba coś wymieniać, czy to olej, czy jakieś elementy zawieszenia.

Jak chcesz sprawdzać silnik, to zmierz kompresję. Będziesz wiedział w jakim jest stanie, jak się mają gniazda zaworowe i takie tam. Zawiecha nie powinna mieć problemu, ważne żeby miejsce mocowania zbiornika była zdrowe, żeby nie zgubić zbiornika ;)

oczywistym jest dla 99,9% społeczeństwa amerykańskie samochody, to jakieś szaleństwo, że się nie opłaca ale z tego co mi gadają koledzy, którzy ładują krocie w swoje VW, Ople i inne euroboxy, to na prawdę koszty są porównywalne, a czasami nawet mniejsze. Auta to są skarbonki bez dna niezależnie czym byś jeździł.


JEDI_V

Re: Oldsmobile Cutlass Supreme '88

Post autor: JEDI_V »

Zaleznosc jest taka, aby caly uklad zaplonowy na benzynie byl sprawny, dopiero potem gaz.


Z Tatooine


MichaŁ
Posty: 3048
Rejestracja: 28 lip 2010, 19:04
Samochód: brak amcara
Skąd: Bierutów, dolnośląskie/opolskie

Re: Oldsmobile Cutlass Supreme '88

Post autor: MichaŁ »

Tak jak napisał Ci Kacper.
Jedź do Grusiaka albo do Chester&Wasyl :)

Wysłane z Tapatalk
Były:
1991 Chevrolet Caprice Classic 5.0 V8
2007 Chevrolet Express CargoVan 4.8 V8
1993 Cadillac Fleetwood 5.7 V8
2005 Chrysler Town&Country Limited 3.8 V6
1997 Chrysler Voyager LE 3.3 V6
1990 Chrysler Voyager LE 3.0V6
2000 Chevy Tahoe LT 5.3 V8 Vortec
1986 Mercury Grand Marquis 5.0 V8
1993 Chrysler Le Baron Cabrio 3.0 V6
1996 Chrysler Voyager LE 3.3 V6
1990 GMC Vandura 5.7 V8 Explorer
2000 Chevrolet Impala 3.4 V6
1998 Chevrolet Blazer LT 4.3 V6
1989 Plymouth Grand Voyager SE 3.0 V6
2000 Chrysler 300M 3.5 V6
1999 Chrysler Town&Country Limited 3.8 V6
1999 Chrysler Grand Voyager LX 3.3 V6

Awatar użytkownika

Topic author
Ducky Ed
Posty: 74
Rejestracja: 01 sie 2016, 11:03
Samochód: Buick Regal '87
Skąd: Pułtusk

Re: Oldsmobile Cutlass Supreme '88

Post autor: Ducky Ed »

"Wnętrze jest najważniejsze" :)
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika

Pan Arek
Posty: 1079
Rejestracja: 09 lut 2015, 14:07
Samochód: nope
Skąd: Kiełczów k. Oleśnicy

Re: Oldsmobile Cutlass Supreme '88

Post autor: Pan Arek »

Digitale sprawne ? :) Wrzuć no zdjęcie jakąś wieczorową porą, żeby można było się nacieszyć "choinką" :)
był Chevrolet Caprice 1990 r. 5.0 V8
był Lincoln Mark VIII 1993 r. 4.6 V8
był Buick Park Avenue 1992 3.8 V6

Awatar użytkownika

b182
Posty: 171
Rejestracja: 19 kwie 2012, 08:21
Samochód: 2003 Ford Taurus
Skąd: Gorlice

Re: Oldsmobile Cutlass Supreme '88

Post autor: b182 »

Właśnie.

Awatar użytkownika

Topic author
Ducky Ed
Posty: 74
Rejestracja: 01 sie 2016, 11:03
Samochód: Buick Regal '87
Skąd: Pułtusk

Re: Oldsmobile Cutlass Supreme '88

Post autor: Ducky Ed »

Parę fotek :) Digitale działają jak chcą, po odpaleniu trzeba trochę poklikać przyciskami aż załapią, chociaż i tak zwykle pokazują pełen bak :D wieczorem zrobię zdjęcie jak się prezentują w ciemnościach. Widać jak starły się napisy na oponach, muszę poprawić i zrobić to porządnie. Na ostatnim zdjęciu jest ta brzydsza strona, gdzie zlazł lakier, na klapie też są miejsca gdzie go brakuje, ale za to zabiorę się w dalszej kolejności bo wiem, że może to pochłonąć sporo kasy. W tym momencie sprawą najważniejszą jest LPG, bez tego będę zmuszony dalej tyrać Passata, a powiem szczerze że nawet ja zacząłem bać się nim jeździć :). Już nawet udało mi się wynegocjować pożyczkę u ojca, ale jak sobie przemyślał to powiedział "sprzedaj oba i kup coś normalnego" - a jakże, czegóż innego mogłem się spodziewać :D. Dumam też co by zrobić z tłumikiem żeby wydobyć z niego fajne brzmienie, bo teraz pracuje cicho i grzecznie. Z drugiej strony podoba mi się jaka cisza panuje wewnątrz podczas jazdy, więc nie chciałbym tego popsuć
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

ODPOWIEDZ