OCC '91

Oldsmobile
Awatar użytkownika

Topic author
999666mg
Posty: 131
Rejestracja: 27 wrz 2016, 12:07
Samochód: OCC '91
Skąd:

Re: OCC '91

Post autor: 999666mg » 18 wrz 2018, 21:39

Też się cieszę ale.... jutro będę jeszcze raz sprawdzać luzy na prowadnicach zaworowych jestem pewien, że na kilku zaworach jest zbyt duży.
Jeżeli w warsztacie policzą mi zbyt dużo za wymianę to żegnaj L03 i ... kupuje LS. Chcę w opcji "ubogiej"... LM7 w opcji na lekkim wypasie LQ4 lub ma mega wypasie LY6 wszystkie zepnę z 4L80E. Pompy bosh do OM606 nie sprzedałem i jak nie znajdę silnika w normalnej cenie to chyba wrócę do kręconego diesla ale to ostateczność.

Awatar użytkownika

Topic author
999666mg
Posty: 131
Rejestracja: 27 wrz 2016, 12:07
Samochód: OCC '91
Skąd:

Re: OCC '91

Post autor: 999666mg » 19 wrz 2018, 21:08

1UZ FE cena: 2500zl, silnik z SC400. L03 idzie w niepamięć. To chyba najlepszy wybór cena -jakość - moc. Zepnę z 4l80e a jak się trafi LS po cenie no to... zobaczymy.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika

pecha
Posty: 1175
Rejestracja: 25 wrz 2012, 23:06
Samochód: Django, Azul grande
Skąd: Łódź

Re: OCC '91

Post autor: pecha » 20 wrz 2018, 08:19

rozumiem, że cena czyni cuda ale ten silnik to się nadaje do wrzucenia do Miaty, a nie do kaprycha

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka



Atropos
Posty: 124
Rejestracja: 28 kwie 2018, 21:31
Samochód: Grand Marquis 2009
Skąd: Ustroń

Re: OCC '91

Post autor: Atropos » 20 wrz 2018, 11:49

Jakby nie patrzeć to jeden z najlepszych V8 w histori

Awatar użytkownika

Topic author
999666mg
Posty: 131
Rejestracja: 27 wrz 2016, 12:07
Samochód: OCC '91
Skąd:

Re: OCC '91

Post autor: 999666mg » 20 wrz 2018, 20:08

Pecha masz racje... do miaty się nadaje bo siada bez problemu bo to autko jest super inteligentnie zaprojektowane a w ... oldsie siada na trawers :D ale co tam, zdolny jestem i bezlitosny i go tam jutro wepcham choćby ch*j na ch*ju musiał stanąć i musiał bym .... nawet przeciąć ramę ( naszczęście mam dwie ramy to mogę się bawić do woli ) albo co gorsze albo i lepsze dla GM użyć przedniej belki z zawieszeniem z ... Forda Crown Vic ( RadAg już się pewnie cieszy, że dobry design zagości pod strzechy GM'a :D )
A teraz na poważnie ... zdejmę miskę i łapki i zobacze jak to daleko się uda wepchnąć. Kilka zdjęć aby można było ocenić trudność pasowania tego klocka. Skrzynia jak dla mnie to 4l80E z adapterem i sterownikiem. Adapter dostepny od reki za $995 ale pewnie można taniej...
https://www.rodshop.com.au/ap096-gm-aut ... plate.html

Waga silnika z osprzętem ale bez komputera i bez pompy wspomagania to: 217,6kg
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika

pecha
Posty: 1175
Rejestracja: 25 wrz 2012, 23:06
Samochód: Django, Azul grande
Skąd: Łódź

Re: OCC '91

Post autor: pecha » 20 wrz 2018, 21:08

czyli i słabszy, i cięższy od LS1

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka


Awatar użytkownika

Topic author
999666mg
Posty: 131
Rejestracja: 27 wrz 2016, 12:07
Samochód: OCC '91
Skąd:

Re: OCC '91

Post autor: 999666mg » 20 wrz 2018, 21:35

Ile waży LS1 z osprzętem ? piszą po necie że około 226kg a że 1uz słabszy to się rozumie. Osobiście mi to wcale nie przeszkadza, że jest słabszy, najważniejsze, że wywalam L03. W sumie planuję wystawić 2 skrzynie th700R4 i te paście L03 na sprzedaż.

Awatar użytkownika

pecha
Posty: 1175
Rejestracja: 25 wrz 2012, 23:06
Samochód: Django, Azul grande
Skąd: Łódź

Re: OCC '91

Post autor: pecha » 21 wrz 2018, 06:49

208kg wersja pod automat
4l80 lepsza niż 4l60 ale jak masz to spiąć z silnikiem lexa to się skrzynia nie będzie męczyła i tak więc dałbym 4l60 ze względu na jej niższą masę

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka


Awatar użytkownika

Topic author
999666mg
Posty: 131
Rejestracja: 27 wrz 2016, 12:07
Samochód: OCC '91
Skąd:

Re: OCC '91

Post autor: 999666mg » 21 wrz 2018, 08:35

Zdecydowanie daję 4l80e, już nie ma odwrotu. Kupiłem TCI 302820 EZ-TCU - 2,823.43 zł. Właśnie kupiłem skrzynię, przywiozą w poniedziałek cena za skrzynię z konwerterem 3000zł z allegro od allleczesci, przyjemna konkretna rozmowa, wysyłają za pobraniem. Został mi tydzień w PL więc będę zdecydowanie działać i chcę mieć wszystkie części gotowe na następny urlop.

Awatar użytkownika

Topic author
999666mg
Posty: 131
Rejestracja: 27 wrz 2016, 12:07
Samochód: OCC '91
Skąd:

Re: OCC '91

Post autor: 999666mg » 21 wrz 2018, 19:40

Miska w dół i kolejna próba pasowania. Nie jest aż tak źle, można jeszcze przesunąć do grodzi i obniżyć. Do zrobienia: adapter skrzynia-silnik, łapy i nowa miska ze ssakiem, przespawanie sond lambda i pewnie całej flanszy... filtr oleju prawdopodobnie będzie musiał być przesunięty. Do tego silnik wycieraczek zostanie odwrócony o 180 stopni. Ostatnie zdjęcia, widać fabryczne honowanie, i czy aby nie są to te grube korby pierwszej generacji 1UZ 89-94??. Dealer Toyoty chciał pomóc ale ich program nie chciał wypluć informacji z numeru silnika. Nie mam VIN więc jest trudniej. Listwy wtryskiwaczy są obrabiane a nie odlewane więc jak dla mnie to model 89-94. Ktoś wie coś o tym?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika

Topic author
999666mg
Posty: 131
Rejestracja: 27 wrz 2016, 12:07
Samochód: OCC '91
Skąd:

Re: OCC '91

Post autor: 999666mg » 26 wrz 2018, 18:53

Lepiej późno niż wcale. Waga 4l80e z pasem, konwerterem, zamachem, osłoną i łapą. 118,6kg
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika